Recenzie căști Philips Fidelio X2

Căști mari

au multe avantaje. Cel mai important dintre ele este că utilizatorul are ocazia, fără a deranja pe nimeni, să vizioneze în liniște un film sau să asculte muzică. căşti Philips Fidelio X2, o revizuire care sunt prezentate în acest articol, au apărut pe piață relativ recent. Producătorul companiei, acestea sunt poziționate ca un model premium pentru utilizarea amatori.

philips fidelio x2

Forma de succes oferă o izolare excelentă a sunetului și o calitate excelentă a sunetului. În acest sens, utilizatorul poate să se scufunde complet în lumea muzicii, uitând căștile de pe cap.

Descrierea generală

Dispozitivul este un model clasic de dimensiuni normale de tip deschis, realizat din materiale de o calitate suficient de mare. Designul de bază al căștilor este realizat din metal. Mulți utilizatori notează că o bandă de cap mare Philips Fidelio X2 este foarte moale. Este imposibil să nu se acorde atenție paharelor mari acoperite cu vâsle plăcute la atingere. Piesele exterioare sunt realizate din plastic moale. Arată foarte solid, dar aici, în unele locuri, se văd articulații, ceea ce creează un anumit disconfort din punct de vedere estetic. Echipamentul standard al dispozitivului include un cablu detașabil într-o bandă de țesătură, lungimea căreia este de trei metri și un adaptor pentru 6,3 milimetri.

Design și ergonomie

Vorbind despre designul căștilor Philips Fidelio X2, este necesar să subliniem faptul că utilizarea materialelor de înaltă calitate oferă aparatului un aspect foarte solid. Nu există pretenții speciale pentru ansamblu. În ciuda mărimii mari, căștile sunt destul de ușoare.

opinie Philips Fidelio x2

Sub bandă de cap este atașat un hamac de aer, datorită căruia este asigurată o aterizare confortabilă. În plus, dispozitivul nu se simte aproape pe cap și se adaptează rapid la forma sa. Urechile nu devin amorte chiar și cu utilizarea prelungită a articolelor noi, ceea ce îl face foarte convenabil pentru vizionarea filmelor.

Caracteristici principale

Căștile sunt o modificare prin cablu, deci nu mai are sens să vorbim despre control. Driverele de echipare Layered Motion Control poate fi numit punctul culminant al echipamentului tehnic Philips Fidelio X2. opinii mulți utilizatori mărturisesc că, din acest motiv, în timpul ascultării muzicii, frecvențele medii și înalte sunt reproduse cât se poate de clar. Dezvoltatorii au folosit o diafragmă compozită în model, a cărei dimensiune este de 50 milimetri. Se compune din mai multe straturi de polimer, între care se află un strat de gel. Pentru a suprima cu succes reflexiile urechii interioare, cupele urechilor sunt situate la un unghi de 15 grade față de canalul urechii. Conform producătorului, domeniul de frecvență al dispozitivului este cuprins între 5 și 40 kHz.

Sunet și acustică

Modelul Philips Fidelio X2 este considerat un set cu cască tip semi-studio. Utilizarea lor îi ajută pe proprietar să experimenteze pe deplin întreaga gamă muzicală a melodiei reproduse. Recenzile proprietarilor dispozitivului indică faptul că, atunci când ascultați melodii, există un sentiment de imersiune completă, indiferent de stilul de muzică al acestei sau acelei piese.

pretul lui Philips Fidelio x2

Datorită utilizării unui design acustic deschis, nu există presiune în spatele emițătorului de sunet, iar diafragma se mișcă liber. Aceasta este cheia pentru un sunet clar și pur. Un cablu cu rezistență scăzută, împreună cu dublele, reduce interferențele. Căștile sună foarte tare, în legătură cu care dispozitivul poate fi folosit și ca un fel de difuzor. Trebuie remarcat faptul că în timpul producției, fiecare difuzor este testat temeinic și reglat, apoi sunt selectate perechi, care oferă, de asemenea, un sunet natural detaliat.

deficiențe

La fel ca în cazul altor modele de la acest producător, așa-numitele scurgeri de căști Philips Fidelio X2 este mai mult de 50%. Cu alte cuvinte, oamenii vor auzi muzica. În acest caz, nu va salva chiar și un volum redus. În acest sens, nu este necesar să vorbiți despre retragerea de seară după vizionarea unui film. Un alt dezavantaj este că, pentru a dezvolta pe deplin potențialul dispozitivului necesită utilizarea unor echipamente speciale, în special amplificatorul și echipamentul Hi-Fi.

constatări

Pentru a rezuma, nu putem să nu menționăm valoarea Philips Fidelio X2. preț căștile în magazinele naționale încep de la marca de 12 mii de ruble. În general, modelul poate fi numit foarte de succes și de calitate, deoarece a fost depus mult efort pentru crearea sa.

opinii Philips x2

Nevoia de a achiziționa în plus echipamente auxiliare, conform recomandărilor producătorului, este, fără îndoială, un dezavantaj major și descurajează mulți cumpărători. Acest lucru nu este surprinzător, pentru că dacă o persoană dorește să-și asculte muzica preferată, ar trebui să aibă suficiente pentru aceste căști bune. Indiferent ce a fost, chiar și fără îmbunătățiri, modelul oferă sunet de înaltă calitate, care, combinat cu un design atractiv și un design confortabil, nu poate lăsa nici un fan al muzicii indiferente. Toate acestea fac căștile foarte populare în țara noastră.

Căști "Phillips" pentru fiecare gust: de la "picături" la "perne"Căști "Phillips" pentru fiecare gust: de la "picături" la "perne"
Căști Philips SHE3590: recenzie, fotografie și descriereCăști Philips SHE3590: recenzie, fotografie și descriere
Căști Philips SHP2000: descriere, caracteristici și recenziiCăști Philips SHP2000: descriere, caracteristici și recenzii