Casio CDP 130: recenzii ale pianului

Pianele digitale

diferă de sintetizatoare în primul rând de mecanica tastaturii. Inginerii se străduiesc să o facă astfel încât interpretul să nu aibă nici o diferență cu instrumentul acustic, de aceea, de regulă, pianele digitale sunt mai scumpe decât sintetizatoarele, deși sunt mult inferioare față de ele în ceea ce privește funcționalitatea. Una dintre marile opțiuni de buget este Casio CDP 130.

casio cdp 130

Primul lucru pe care îl acordați atunci când cumpărați un pian digital este mecanica tastaturii. Prin rigiditate, ele sunt împărțite în ponderate, neimpozitate și semi-ponderate. Tastatura nevalorificată este foarte moale - de regulă, aceasta este instalată pe sintetizatoare. Cele ponderate sunt cele mai apropiate de analogul lor acustic și aceasta este tastatura instalată în pianul Casio CDP 130. Mulți proprietari observă că senzațiile din joc sunt într-adevăr foarte realiste. Acest lucru este deosebit de important pentru muzicienii de concert care joacă constant pianuri acustice.

Este destul de convenabil să controlați sensibilitatea cheilor, care pot fi setate la unul dintre cele trei niveluri sau oprite. Cu toate acestea, pentru mulți proprietari, o surpriză neplăcută a fost stabilitatea laterală slabă a cheilor, care ar putea provoca zgomote ciudate atunci când se joacă. Acest lucru este deosebit de remarcabil cu salturi și tranziții ascuțite, precum și cu o mare tehnică a jocului, dar cu programul școlar instrumentul face o treabă excelentă. Când jucați rapid, degetele pot să alunece.

Cheile sunt de dimensiuni medii, numărul lor corespunde și unei tastaturi complete de pian (88 de taste). Utilizatorii iau notă de lipsa unui astfel de plastic strălucitor. Pe suprafața lucioasă a tastaturii există amprente digitale, deci trebuie șterse în mod regulat cu alcool sau cu o cârpă umedă.

pian casio cdp 130

Specificații tehnice

Pentru unele voci, polifonie este de 24 de voci. Efectele digitale sunt reprezentate de reverb (parametrii - de la 1 la 10, este de asemenea posibilă oprirea completă) și corul (de la 1 la 5 sau oprit). Există 5 compoziții în memoria instrumentului pentru a demonstra posibilitățile de timbre. Funcția de transpunere vă permite să micșorați sau să măriți sistemul cu 12 semitone. Pentru un joc confortabil cu instrumente muzicale folclorice și instrumente de suflat există o posibilitate de ajustare variind de la 415,5 la 465,9 hertzi. Setarea implicită este standardul de 440 Hz.

Există un port USB pentru conectarea la un computer, astfel încât pianul poate fi folosit ca o tastatură MIDI, iar capacitățile instrumentului sunt în mod dramatic sporite. Cântărește Casio CDP 130 de aproximativ 11 kilograme, ceea ce este destul de mult pentru un astfel de instrument. Difuzoarele ovale au permis reducerea lungimii totale la 132 cm, astfel încât se va potrivi aproape în orice mașină și este relativ ușor de transportat. Cu toate acestea, este mai bine să o instalați pe suport, deoarece corpul este fabricat din plastic și destul de fragil.

Atunci când comandați pe Internet, merită să aveți în vedere că instrumentul este furnizat în două culori: negru și argintiu. Modelul neagră are denumirea VC în denumire, iar cea de argint - SR.

digital piano casio cdp 130

sunet

Pianul digital Casio CDP 130 are două difuzoare ovale încorporate de 12x6 cm, cu o putere totală de 16 wați. Utilizatorii în mod unanim recunosc că acest lucru este foarte mult pentru acustica încorporată. Instrumentul este perfect audibil când joci în ansamblu, fără ca un sunet suplimentar să poată acoperi chiar și o cameră destul de spațioasă (dar nu și o sală de concerte). Cu toate acestea, dacă mijlocul și vârful sunt excelente, atunci basul nu se oprește, mai ales când selectați un timbru "String".

Instrumentele totuși sună realiste datorită procesorului de semnal îmbunătățit bazat pe tehnologia AHL. Executorul a oferit zece tonuri diferite și 48-coardă tonuri de apel polifonice și capacitatea de a suprapune două voci. Membrii act de faptul că pentru a utiliza această oportunitate la maxim nu oferă o limită de 48 de note: Casio CDP 130 nu este în măsură să facă față cu sarcina, daca joci două voci arpedzhiato rapid, în timp ce țineți pedala de sustinere.

Casio cdp 130 comentarii

Despre funcții

În comentariile lor, proprietarii notează sunetul plăcut al timbrelor. În șiruri de caractere, practic nu există "aromă midi", iar dacă le ascultați separat, puteți auzi sunetul sintetic în sunet, dar când jucați într-o echipă, acest defect este ascuns. Un cuvânt separat necesită un pian electric. Interpreții vorbesc despre acest timbru ca fiind "moale" și "tub", se potrivesc aproape oricărui stil de muzică modernă, care este, de asemenea, important pentru jocul ansamblului. În plus față de toate timbrele, există un organ și un craniu, adesea folosit de mulți interpreți.

Conectarea căștilor de uz casnic, potrivite pentru telefon sau calculator, este posibilă numai cu achiziționarea unui adaptor special de la mufa jack la mufa mini. Cumpărați-l la un preț mai mic de o sută de ruble în fiecare magazin de instrumente muzicale sau electronice radio. Există, de asemenea, în multe magazine de calculatoare.

Prin conectarea căștilor, artistul beneficiază de un avantaj suplimentar: puteți juca în orice moment al zilei, fără a vă deranja vecinii.

piano casio cdp 130 comentarii

Conținutul pachetului

Depinde de setul de prețul final al Casio CDP 130. Opiniile clientului ambigue: cineva crede că pot salva pe firma standului și să nu plătească pentru aproximativ patru mii de ruble, în timp ce alții o necesitate și dobândite imediat luate în considerare. În loc de un stand de brand, puteți utiliza unul similar de la orice sintetizator, ceea ce va reduce costurile. În formă de X firmă stativ mai suplu, dar instrumentul este ținut pe el este liber, așa că va trebui să participe la luminări auto-rafinament.

Dezavantajul este lipsa posibilității de conectare a unității cu un pedalier triplu. Din cauza lipsei de polifonie, posibilitățile unei astfel de pedale nu vor fi la fel de bune ca în aparatul cu 128 de voturi.

Prețul acestui pian în configurația minimă nu depășește 25 mii de ruble, iar acesta este un avantaj esențial. Împreună cu instrumentul, de obicei, sunt furnizate o sursă de alimentare, un suport muzical și o pedală de susținere. Orice altceva poate fi cumpărat separat.

Casio CDP 130 nu este lipsit de deficiențe, dar oferă banilor oportunități maxime. Da, producătorul a economisit calitatea plasticului, stabilitatea laterală și un mic sistem de difuzoare, dar cumpărătorii au putut să cumpere pentru o cantitate destul de rezonabilă un instrument compact pentru clase.

Sintetizator Casio CTK-3200: recenzie, recenziiSintetizator Casio CTK-3200: recenzie, recenzii
Casio CDP 120: Prezentare de caracteristiciCasio CDP 120: Prezentare de caracteristici
Sintetizator Casio CTK-3000: instrucțiuni, caracteristici și recenziiSintetizator Casio CTK-3000: instrucțiuni, caracteristici și recenzii