PocketBook 623 Touch 2: recenzii, instrucțiuni

În ajunul apariției modelului PocketBook 623 Touch 2 de vânzare, producătorul a decis să actualizeze complet linia de produse. Dispozitivele noi trebuiau să devină cât mai simple posibil în funcționare. Și acest model a fost rezultatul unei lungi și dureroase lucrări menite să modifice funcționalitatea, interfața și așa mai departe.

Faptul că compania trebuie să își actualizeze complet produsele periodic este cunoscută tuturor jucătorilor de succes de pe piață. De exemplu, un alt gigant al industriei - Amazon - a făcut același lucru.

Caracteristici principale

Deoarece acesta este un al doilea model din serie, comparațiile cu predecesorul sunt inevitabile. Aspectul nu este aproape deloc diferit. Cu toate acestea, diferite soluții de culoare au apărut la vânzare. Cazul poate fi alb, negru și argintiu. Partea din față este realizată din plastic nedeclarat și neted. Partea din spate este diferită față de față. Utilizează un alt tip de material plastic, denumit și "soft-touch". Datorită structurii sale, dispozitivul se sprijină în siguranță în mână. Păstrați-l confortabil și chiar frumos, așa că chiar și un lung proces de lectură nu va cauza nici un disconfort.

Greutatea este aproape neschimbată și este egală cu 198 de grame. Dimensiunile dispozitivului sunt, de asemenea, alese cu speranța că este ușor și convenabil să se transporte. Partea inferioară a corpului dispozitivului este îngroșată în special în acest scop. Ecranul este protejat de sticlă, care este standard pentru acest tip de dispozitiv.

buzunar 623

desen

Cea mai mare parte a panoului frontal este un ecran tactil, cu care este cel mai convenabil să interacționați cu funcționalitatea. Un alt element important este indicatorul de stare. Blocul cheie este sub ecran. Aceste butoane vă permit să transformați paginile sau să comutați între secțiunile de meniu. De asemenea, funcția "Acasă" este disponibilă aici. Dacă cartea este deschisă, puteți apela meniul contextual utilizând blocul de taste.

În capătul inferior al PocketBook 623 sunt toate elementele funcționale obișnuite. Acesta este un mini-jack pentru conectarea căștilor, un conector USB, convenabil ca o modalitate de a interacționa cu un computer personal și de încărcare și un buton de oprire. De asemenea, există un conector pentru cartele micro-SD. Dar pe capetele superioare și laterale nu există porturi și cuiburi. Prin urmare, totul este convenabil situat într-un singur loc, în funcție de utilizatori.

poșetă 623 atinge 2

afișa

Prima inovație care vă atrage atenția atunci când ridicați PocketBook 623 este, desigur, un ecran HD și o lumină de fundal reproiectată. Calitatea imaginii a fost cu un ordin de mărime mai mare decât modelele anterioare. Lumina de fundal inclusă face ca imaginea să fie și mai colorată. Citiți pe acest ecran este frumos și convenabil, cumpărătorii confirmă acest lucru. Textul este neted și expresiv. În plus, puteți schimba întotdeauna setările individuale pentru a face literele dorite. Versiunea clasică a literelor negre pe un fundal alb pentru unii utilizatori poate părea inutil de trivial, astfel încât parametrii includ o varietate de combinații. Acest lucru vă permite să faceți din PocketBook 623 un instrument cu adevărat personal, adaptat în funcție de gusturile și nevoile cumpărătorului.

Dispozitivul este lipsit de efectul de "clipire", din cauza căruia textul începe să se estompeze când se întoarce. Mulți critici ai cărților electronice refuză acest format tocmai din acest motiv. Acum, PocketBook 623 lasă această problemă în trecut, împiedicând unii să se adapteze la citirea de pe suporturile electronice.

buzunar atinge 2 623 de recenzii

Lumina de fundal și luminozitatea

Pentru iluminarea din spate, se folosesc LED-urile populare. Ele sunt situate sub marginea de jos a dispozitivului. Lumina se răspândește uniform prin filmul, care este echipat cu PocketBook 623 Touch 2. Această tehnologie este, de asemenea, concepută pentru a proteja viziunea cititorului.

Luminozitatea poate fi ajustată la discreția dvs. Uneori, lumina de fundal intensă este pur și simplu nu este necesară și va pierde numai încărcarea dispozitivului. În acest caz puteți schimba luminozitatea, de exemplu, cu 50% în comparație cu valoarea maximă. Dar noaptea, când este deosebit de important să vedeți clar imaginea de pe ecran în fața dvs., întreaga putere a LED-ului intră în joc. Ecranul mat este o caracteristică a PocketBook Touch 2 623. Recenzile proprietăților sale sunt de obicei pozitive, mulți spun că citirea pe acest ecran este mult mai confortabilă. Suprafața capacitivă este protejată de strălucirea soarelui și alte defecte de imagine.

reparați buzunarul 623 atingeți 2 ecranul de înlocuire

Umplere internă

Noul PocketBook Touch 2 623, recenzii despre care sunt adesea pozitive, au primit un procesor de înaltă calitate. Frecvența sa este egală cu 800 MHz. 4 gigaocteți de memorie fizică încorporată sunt suficiente pentru a se adapta dispozitivului și pentru a înțelege ce este capabil. În viitor, puteți achiziționa o unitate SD, care va face și mai multă cantitate de informații disponibile. Memoria operativă este de 128 megaocteți. Acest lucru este suficient pentru ca o carte deschisă de pe dispozitiv să deruleze fără probleme și să se blocheze.

Acest lucru se aplică atât formatului simplu FB2, cât și analogilor mai complexe (PDF, DJVU, DOC). Accesul la astfel de fișiere oferă oportunități deosebite cititorului cu PocketBook 623. Manualul utilizatorului va ajuta la rezolvarea celor mai frecvente dificultăți în procesul de operare. Dar nu dați impresia că funcționalitatea adaptării este complicată în stăpânirea. De fapt, dispozitivul este clar clar. Meniul și setările sale sunt aranjate în conformitate cu o schemă convenabilă, ușor de reținut. Mulți cumpărători notează acest lucru.

Gradul de interacțiune cu text depinde și de fișierul însuși. Dacă PDF are un strat de text recunoscut, îl puteți copia sau îl puteți selecta pentru a face note. Acestea sunt funcții foarte utile - astfel puteți crea note și puteți marca părțile necesare ale textului. Toate fișierele au marcaje. Acestea vă vor ajuta să reveniți la pagina dorită făcând clic pe caseta de validare din cuprins. Acest moment util este, de asemenea, plăcut de utilizatori.

Formatul DJVU nu este la fel de funcțional ca PDF, dar este mai puțin greu și compact. În plus, astfel de fișiere sunt adesea facsimile acestor cărți. Dacă este o ediție veche, cititorul poate vedea tehnici tipografice vechi, precum și aspectul paginii.

cartela de buzunar 623 nu pornește

Internetul

Primele modele de "cititor" au încercat să se diversifice prin completarea acestora cu o varietate de sugestii, făcând dispozitivul un PDA mini-similar. Acum, cu toate acestea, toți producătorii (și portmoneul), încercați în primul rând pentru a oferi consumatorilor posibilitatea de a merge confortabil on-line cu noul dispozitiv. Pentru aceasta, cititorii sunt dotați cu Wi-Fi.

PocketBook 623, recenzii despre care, ca instrument on-line, sunt pozitive, nu face excepție. În mod implicit, există întotdeauna un buton din meniul principal al ecranului care redirecționează utilizatorul la magazinul online. Este marcă. Contul poate fi sincronizat cu dispozitivul, ceea ce este extrem de convenabil pentru interacțiune. O selecție bogată de cărți va ajuta atât pe cei care caută un volum specific în biblioteca lor, cât și pe cei care nu știu ce să citească.

Cu toate acestea, pentru acesta din urmă există un serviciu mai funcțional. Aceasta este o rețea socială pentru iubitorii de cărți ReadRate. Conectați-vă la acesta în mai multe moduri - pentru a crea un cont propriu sau pentru a vă sincroniza cu Facebook. Cititorul, care este lăsat la alegere și nu știe cu ce carte să își petreacă seara, poate deschide evaluările și compilațiile sau poate citi comentariile lăsate de aceiași utilizatori. O interfață convenabilă și o selecție largă - aceasta este ceea ce ReadRate oferă fiecărui utilizator.

browser-

Dar pentru navigarea pe Internet acest dispozitiv nu este foarte potrivit. Meniul are un browser încorporat, cu ajutorul căruia puteți deschide ipotetic orice pagină a World Wide Web. Cu toate acestea, aplicația are unele probleme. Unele pagini deosebit de mari se vor deschide mult timp, iar dispozitivul va începe să încetinească. Toate acestea sunt costurile inevitabile ale formularului PocketBook 623. Instrucțiunile pentru utilizarea fiecărei aplicații sunt incluse în manualul de utilizare care este în cutia cu dispozitivul.

instrucțiuni 623 de buzunar

aplicaţii

Din celelalte adăugiri, primul lucru pe care trebuie să-l notează este dicționarul încorporat al limbilor străine. În plus, există jocuri standard simple, un calendar, un calculator, o funcție de notă - în general, tot ceea ce este necesar pentru orice organizator.

Dispozitivul acceptă vizionarea fotografiilor în formate populare. De asemenea, aici este un player mp3, care va fi un plus excelent pentru divertismentul citit. Ea, ca și în bibliotecă, are propria bibliotecă muzicală. Jucătorul citește etichetele, astfel încât nu va fi dificil să navigați rapid printre fișierele de pe dispozitiv sau să căutați ceva în căutarea de cuvinte cheie.

repararea buzunarului 623 atingeți 2

Defecțiuni și reparații

Dacă PocketBook 623 nu pornește, atunci cel mai probabil, dispozitivul i-a risipit încărcătura. O interfață convenabilă nu vă va lăsa să uitați de lipsa de energie (pictograma cu bateria și starea sa este vizibilă în orice mod). Pe de altă parte, este posibil să apară o defecțiune a încărcătorului sau a altei părți a cititorului. Apoi, cel mai bine este să contactați un centru specializat în care personalul va putea să efectueze diagnostice calitative cu ajutorul echipamentelor speciale.

Ca și în cazul oricărui alt dispozitiv, problema se poate întâmpla buzunarului 623. ecran de reparare (de exemplu) este cel mai adesea asociat cu leziuni ale matricei, atunci când afișajul prezintă o parte a imaginii, la toate sau nu răspunde atunci când butoanele sunt apăsate. Acest lucru poate servi unor motive diferite. Cel mai adesea, ele sunt asociate cu exploatarea necorespunzătoare, așa cum spun ei înșiși utilizatorii. Repararea PocketBook 623 Touch 2 (înlocuirea ecranului și a accesoriilor) poate fi făcută și sub garanție, dacă termenul său nu a expirat încă. Prin urmare, înainte de a merge la un specialist, merită să verificați toate documentele și documentele primite în timpul achiziției.

Repararea PocketBook 623 Touch 2 este adesea necesară în cazul deteriorării mecanice. Producătorul a făcut totul pentru a se asigura că cazul și ecranul nu au putut fi rupte cu grija corespunzătoare. Tot ceea ce este necesar de la utilizator este să fii atent în manipularea echipamentului.

PocketBook Pro 602: recenzie și recenziiPocketBook Pro 602: recenzie și recenzii
IPod Touch - ce este?IPod Touch - ce este?
Telefoane mobile de calitate `Samsung`. Ecran tactil, interfață clară, echipament…Telefoane mobile de calitate `Samsung`. Ecran tactil, interfață clară, echipament…