Bakov Vadim, chirurg plastic: recenzii, lucrări foto

Chirurgia plastica devine din ce in ce mai populara astazi. Omul a vrut mereu să se schimbe, să se corecteze, dar cu toate instrumentele disponibile medicilor de astăzi, este mult mai ușor. Alegerea clinicii este influențată de mulți factori: atât specializarea, cât și revizuirile despre medicii și prețul operației. Cineva caută recenzii despre instituția medicală de pe Internet, cineva se bazează pe recomandările cunoscuților, cineva alege pur și simplu la întâmplare. Dar, uneori, pacienții merg la un anumit medic, având încredere în reputația sa excelentă. Bakov Vadim este chirurg plastic, al cărui nume este cunoscut de mulți oameni care sunt interesați de corecția de funcționare a corpului lor. Acest medic este adresat nu numai locuitorilor capitalei, unde lucrează, dar și din alte regiuni și chiar din țări. Ce a meritat Bakov o astfel de atenție persoanei sale și de ce ar trebui să aleagă dintr-o varietate de chirurgi plasticieni? Să încercăm să înțelegem.

Cine este el?

Bakov Vadim este chirurg plastic, a cărui fotografie apare frecvent pe paginile revistelor de modă. El este cunoscut pentru munca sa cu multe celebrități rusești, care și-au făcut publicitatea pe paginile lor în rețelele sociale, ducând la clienți noi și noi. Potrivit lui, din copilărie, el a visat să devină doctor și a fost o intervenție chirurgicală care la atras. După ce a absolvit Universitatea de Medicină, el a continuat aproape imediat la educație suplimentară.

rezervor chirurg vadim plastic

De la începutul activității profesionale (în 1993), doctor în rezervoare a trecut o varietate de cursuri, școli, seminarii cu privire la noi metode de întinerire, operații de san, liposuctie, blefaroplastie si multe alte domenii populare sunt acum chirurgie plastica. În momentul în care acesta este membru al Societății de Chirurgie Plastica, Reconstructiva si Chirurgie Estetica, Confederatia Internationala de Chirurgie Plastica, Reconstructiva si Chirurgie Estetica, iar secțiunea europeană a companiei ruse endoscopica Chirurgilor. În plus, Bakov are o serie de publicații științifice privind chirurgia endoscopică.

De ce să alegeți?

După cum subliniază Bakov Vadim, un chirurg plastic, ale cărui fotografii de lucru apar în mod regulat în cronici seculare, majoritatea clienților vin la el tocmai datorită publicității unor foști pacienți. Potrivit medicului, dacă un potențial client vede un rezultat bun și absența complicațiilor postoperatorii într-o persoană apropiată de el, el va subconstient încrederea în specialistul care a efectuat operația. Adăugă popularitatea chirurgului la munca sa cu celebrități, care sunt cunoscute a fi modele pentru fanii lor. Este demn de remarcat că el nu se oprește aici: medicul combină metodele clasice, deja dovedite, și tehnologiile moderne de endoscopie, în care operațiile sunt efectuate cu incizii minime. Bakov Vadim Sergheiev, chirurg plastic, oferă și o serie de evoluții în chirurgia endoscopică, care îi conferă un avantaj față de alți specialiști care preferă să acționeze în mod vechi. Pentru clienții săi, Bakov oferă doar cele mai recente evoluții din domeniul chirurgiei plastice, împrumutate de la specialiști străini, cu care trebuie să coopereze deseori.

Chirurg-consilier

Este demn de remarcat faptul că și locul de muncă a fost ales de un succesor Bakov Vadim, chirurg plastic. Clinica în care lucrează, Doctor Plastic, este cunoscută pentru specialiștii de înaltă clasă, care atrag și ei mulți clienți. Comentariile pacienților sunt legate de rezultatele lucrării lui Bakov, care, deși lucrează cel mai mult cu mărirea sânilor, efectuează atât proceduri de ridicare ușoară, cât și liposucție.

vadim rezervoarele de plastic recenzii chirurg

Clienții observă nu numai profesionalismul chirurgului, ci și atenția față de toți cei care vin cu problemele lor. Unii îi mulțumesc lui Bakov pentru ceea ce el a descurajat de la sanii disproporționat de mari, dovedind în același timp că dimensiunile naturale arată mult mai bine și mai atractive. Potrivit chirurgului însuși, atunci când se pregătește pentru operație, este ghidat nu numai de dorințele personale ale clienților, ci și de figura, starea sănătății și o serie de alți factori pe care pacienții înșiși nu le gândesc mereu. Aceasta este ceea ce permite lui Bakov să rămână unul dintre cei mai cunoscuți chirurgi din capitală. Merită menționat faptul că clienții săi sunt pregătiți să meargă la un chirurg binecunoscut și important, nu numai din regiunile din apropiere, ci și din alte țări.

Costul serviciilor

Ca orice specialist, Vadim Bakov este chirurg plastic, are și revizuiri negative. Acestea sunt conectate în majoritate cu costuri destul de ridicate ale serviciilor sale. În același timp, după cum remarcă clienții, astfel de investiții mari sunt cu adevărat plătite cu rezultatele operațiunii. Chirurgul însuși a povestit o poveste despre cum o dată o femeie musulmană a venit la el la o recepție, care a vrut să-și strânge sânul după naștere. După operație, sa dus la ea acasă, dar foarte curând a venit la clinică. Potrivit lui Bakov, el era chiar înspăimântat că a trebuit să obțină implanturi, dacă nu era de ajuns, un soț stricat care a plătit o mulțime de bani pentru capriciile soției sale, nu le plăceau rezultatele. Dar toate temerile au dispărut atunci când fetița a explicat că a ajuns la liftul abdominal: soțul ei a plăcut cu adevărat rezultatul operațiunii anterioare, deci a decis că merită să plătească un altul soției sale că era fericită cu corpul ei.

Și dacă există probleme?

Este posibil ca Vadim Bakov, un chirurg plastic, să nu aibă recenzii proaste despre lucrarea sa, fie pentru că, așa cum observă el însuși, el face întotdeauna operațiile în așa fel încât îi place rezultatul. El nu termină operația, deoarece este deja timpul: dacă în procesul de lucru s-au întâmplat unele dificultăți, chirurgul corectează situația fără întârziere.

tancuri clinica vadim plastic chirurg

Bakov exclude orice îmbunătățire suplimentară a activității deja efectuate, singurul lucru pe care îl acceptă este să schimbe implanturile în funcție de dorința clientului dacă dorește să-și schimbe mărimea sânului după operație.

Profesionalismul, confirmat de autoritate

Așa cum sa remarcat în repetate rânduri, chirurgul plastic Vadim Serghevich Bakov are recenzii foarte pozitive asupra lucrării sale. El nu își desfășoară doar operațiunile proprii, ci oferă și servicii de consultanță pentru alți medici și clienți potențiali. Pe setul de portaluri, în orice fel legat de chirurgia plastică, se pot găsi explicațiile sale pentru efectuarea unui anumit tip de intervenție chirurgicală, condițiile de alegere a acestei metode și posibilele consecințe.

Și realizări științifice

Medicul este considerat o autoritate în domeniul său: nu este doar un chirurg practicant, ci și autorul a peste 40 de articole despre chirurgia endoscopică, care este încă relativ nouă pentru chirurgii plasticieni. Cunoașterea profundă a subiectului, în care este implicat, confirmarea cunoștințelor teoretice prin rezultate practice atrage un număr imens de clienți în mâinile chirurgului Bakov.

tancuri vadim plastic chirurg fotografie fotografie

Nu-i este teamă nici de operațiile cele mai complexe, deși, a spus el, nu este un jucător și nu consideră nici cazurile cele mai "interesante" drept provocări unice: toate acestea sunt doar lucruri.

Consultări privind domenii conexe

Dar nu același specialist cu acest nume se ocupă doar de operațiuni? Din când în când, Vadim Bakov, chirurg plastic, analizează recenzii despre procedurile hardware efectuate în clinicile unde lucrează. Faptul că medicul nu creează un cult de operare pentru pacienții săi nu face intervenția chirurgicală adevărul final, deja vorbește despre profesionalismul său. Numai un specialist cu adevărat de înaltă calitate va recomanda metode alternative de tratament, uneori în detrimentul propriilor interese. Chirurgul explică în detaliu atât procedurile în sine, cât și senzațiile care apar în timpul manipulărilor și efectele. El pregătește clienții potențiali pentru ceea ce pot aștepta, are grijă de cei care se tem de orice intervenție și sunt nervoși în fața lui. Profesionalismul și participarea sunt principalele trăsături ale lui Bakov Vadim, chirurg plastic.

Băncile de pacienți

Dar, la urma urmei, nu sunt doar comentarii despre chirurgul plastic Vadim Bakov, ci și comentariile lui despre pacienții săi. Doctorul remarcă faptul că există foarte puține fete care merg fără intervenție chirurgicală, din motive evidente.

recenzii despre chirurg plastic vadim bakove

De obicei, clienții se pregătesc cu atenție pentru intervenție, colectează toate informațiile disponibile, adresează chirurgului numeroase întrebări despre progresul operației, materialele folosite, eventualele complicații. Potrivit specialistilor, celebrul pacientul nu este diferit de fete obișnuite: în biroul chirurgului dispar și bravada lor ostentativ și scandaloase - încalcă instrucțiunile medicului în timpul recuperării nu poate fi rezolvată chiar și cele mai riscante ale clienților.

De ce se încrede?

Pentru sfaturi Bakova asculta cu adevărat, pentru că ei înțeleg: chirurg cu douăzeci de ani de experiență nu va minți pentru beneficiul său propriu: este prea scump, reputația sa. Ele întăresc încrederea și numeroasele consultări pe care medicul le desfășoară atât pentru resursele de internet cât și pentru clienții săi. Bakov nu se laudă cu numele său, dar explică cu răbdare toate procesele care apar înainte și după operație și oferă răspunsuri la orice întrebări care îngrijorează pacienții. În plus, fotografiile sunt disponibile publicului activitatea pe clinica site-uri unde lucrează, o mulțime de cronici favorabile (fostul pacient chirurg a inventat chiar și cuvântul „Bakovka“ pentru a se referi la piept, care au făcut un medic) - așa că de ce nu încrederea este specialistul ?

Relații publice

Cine nu utilizează în prezent rețele sociale pentru propria lor promovare? Astfel, Vakov Bakov, chirurg plastic, nu face excepție. Pe pagina sa în „Instagram“, puteți găsi o mulțime de poze cu pacientii sai (medicul luat chiar el însuși propria etichetă diez # doktorBakov # BakovVadim), și, în mod remarcabil, face poze nu uscate „înainte-după“, care fac chirurgii în birourile lor , și fotografii din viața fetelor, permițându-vă să vedeți rezultatele după un timp după operațiuni.

vadim cisterne plastice chirurg greșit comentarii

În plus, pagina gasiti unele clipuri video, în care chirurgul spune despre caracteristicile unei operațiuni: Este acest mod de a informa potențialii clienți pentru multe mult mai convenabil decât consultarea personală (deși, desigur, nu poate fi anulat). În plus, tancuri și mai multe discuții cu privire la acțiunile care au loc în clinica unde lucrează - și acest lucru este în mod clar mai mult să-l publicitate.

Și un pic de personal în aceste legături

În același timp, nu se poate spune că profilul unui chirurg într-o rețea socială este dedicat exclusiv muncii sale. Vadim Bakov călătorește foarte mult și împărtășește poze din călătoriile lui, conferințe și alte evenimente semnificative, arătând că el este aceeași persoană ca orice altceva în care bucuriile obișnuite nu îi sunt străine. Este posibil ca deschiderea chirurgului, atitudinea lui caldă față de pacienți și, bineînțeles, experiența (pe care o confirmă prin imagini cu diverse diplome și certificate) să-l conducă la noi clienți.

În orice domeniu de activitate există oameni despre care se întâmplă legende. Corecția corpului de funcționare a unei astfel de persoane este Tancurile Vadim - chirurg plastic, din care promit recenzii pentru a remedia toate defectele ca în cazul în care printr-o baghetă magică. După cum doctorul însuși, specializat nu numai în chirurgia clasică, dar și în tehnicile endoscopice (adică intervenția minimă a corpului clientului), el lucrează la o intervenție chirurgicală în comun și cosmetologie. Rezervoare capabile să găsească abordarea pacienților, nu regreta timpul său pentru a clarifica toate aspectele intervenției, răspunsurile pacientului la chiar și întrebările cele mai dificile.

plastice chirurgie tancuri vadim sergeev comentarii

Profesionalismul său este confirmat de numeroasele certificate de cursuri și seminarii de perfecționare, precum și de publicații științifice și de evoluții proprii în domeniul chirurgiei plastice endoscopice. Lucrul într-unul dintre cele mai bune clinici din Moscova, unde primesc cei mai buni doctori, dovedește doar: Bakov este un profesionist în domeniul său. El nu este doar un specialist excelent, ci și o persoană atentă, care se ocupă de toți pacienții săi și menține contactul cu ei și chiar și după operație. Prin urmare, dacă sunteți interesat de operarea corpului dumneavoastră, Bakov Vadim este un chirurg plastic care poate și trebuie să aibă încredere.

Clinica "Anastasia" (Nișni Novgorod): opiniile paciențilorClinica "Anastasia" (Nișni Novgorod): opiniile pacienților
Plastic - ce este? Ce operații se numesc chirurgie plastică?Plastic - ce este? Ce operații se numesc chirurgie plastică?
Pukhov Alexander Grigorevich, chirurg plastic: fotografie, biografie, recenziiPukhov Alexander Grigorevich, chirurg plastic: fotografie, biografie, recenzii