Jocuri de rol de jocuri de rol: recenzie, caracteristici și reguli ale jocului

Aproape fiecare persoană a urmărit sau auzit ceva despre filmul senzațional "Jumanji", unde în centrul evenimentelor se află un joc fantastic de joc de masă. De atunci, atunci când alegeți un joc pentru petrecerea timpului cu prietenii, oamenii nu se limitează la dame banale, cărți și domino. Și ceea ce este încă cunoscut despre acest tip de divertisment, ca un joc de rol jucat de rol, învățăm din articol.

Concepte generale

Citind o carte fantastica, ne indragostim involuntar intr-o poveste inventata de cineva, ne imaginam ca fiind personajul principal. Uneori doriți să obțineți un cadou magic, să vă luptați cu dragoni, să mergeți în spațiu și să explorați galaxia. Mulți oameni au caracterul lor preferat, după chipul căruia ar dori să-l viziteze. Jocurile de jocuri de rol pe desktop vă permit să vă plimbați într-o lume fictivă, să compuneți povestea, să creați orice scenariu și să vă distrați.

Totul începe cu alegerea prezentatorului, care vine cu complotul, etapele, sarcinile și obiectivele jocului distractiv, deși poți juca după scenariul pregătit. Fiecare participant al unei afaceri vesele își alege un personaj, îl caracterizează, îi dă calități deosebite. Gazdă anunță unde au loc evenimentele, care înconjoară personajele principale, cine și cu cine să lupte.

Cu toate acestea, fiecare joc de rol bazat pe povestiri desktop are o serie de reguli, datorită cărora se realizează scopul jocului. În caz contrar, toată lumea ar fi un câștigător, iar jocul ar fi neinteresant. Având în vedere acest lucru, și a venit cu diferite sisteme de rol - regulile și cadrul specific pentru fiecare joc, datorită căruia există emoție și interes. Atributele jocului (de exemplu, oasele) nu indică întotdeauna numărul de mișcări, valorile scăpate pot fi răspunsul la întrebare - a făcut glonțul să rănească eroul sau a rămas neatins? Ticălosul a prins-o pe prințesă sau a fost cavalerul salvat de ticălosul? În jocurile mai complexe, trebuie să calculați mersul înainte, să negociem, să organizați meserii și multe altele.

Opinia că astfel de divertisment este numai pentru copii este greșită. Jocurile noi de jocuri de rol de pe desktop, a căror gamă este foarte largă astăzi, este destul de capabilă să ocupe un adult pentru seară. Luați în considerare cele mai populare și populare dintre ele.

bord jocuri de joaca

"Mafia"

Acest joc de rol pentru desktop este proiectat pentru 8-12 persoane. Fiecare dintre ei ia o carte pe care este indicat rolul său. Practic, este un vindecător, un șerif, un maniac, doi mafioți și civili. Prin reguli, când se cade noaptea în lumea fictivă, toată lumea adoarme. În acest moment, mafia se trezește, cunoaște și alege o victimă. Se întâmplă că vindecătorul salvează victima. Principala regulă este tăcerea!

Când alegeți o victimă, totul se întâmplă fără cuvinte și rușine, astfel încât civilii să nu calculeze imediat mafia. În următoarea rundă, mafia principală ar trebui să ghicească șeriful, apoi șeriful încearcă să-și dea seama de mafie. Ei, la rândul lor, îndreaptă spre liderul suspectului, ca răspuns pozitiv, liderul dădu din cap. În dimineața următoare cineva moare, iar locuitorii orașului, conduși de șerif, încearcă să identifice criminalul. Fiecare jucător încearcă să se justifice, inventând o legendă, apoi votând că îl înlătură pe bănuit sub suspiciune. Există momente în care mafia nu poate decide alegerea victimei, atunci liderul face o greșeală și oamenii pașnici nu mor în această seară. Principala intriga a jocului - cine va câștiga mafia sau civilii?

regulile jocurilor de rol de pe desktop

"Voobrazhary"

Regulile jocului de joc de rol sunt foarte simple. Nu există nici un lider permanent aici. Un nou participant este selectat pentru fiecare cerc. Jucătorul preia o carte în care cuvântul, fraza este scrisă sau este desenată o imagine. El are nevoie cât mai mult posibil să explice participanților în decurs de un minut ceea ce este scris / prezentat pe carte, însă cuvântul în sine nu poate fi numit. Puteți aplica gesturi, prezentări, povestiri. Jucătorul ghicit primește puncte, iar coada îi este explicată.

jocuri de rol de jocuri de rol"Harta comorilor"

Acest joc, mai degrabă, un copil, totuși, dacă veniți cu o poveste interesantă, puteți atrage adulții. Mai întâi trebuie să desenați o hartă, în centrul comorii și multe piste care o conduc. Pe drum există diverse capcane, forțând jucătorii să pas înapoi, pentru a merge înapoi la început, pentru a trece cursul sau, dimpotrivă, vor primi miscari suplimentare sau sari mai departe câteva celule. Această idee este concepută pentru 4 jucători, numărul de mișcări este rezolvat cu zaruri. Câștigătorul este cel care a ajuns prima dată la comoara. Dacă nu există dorință de a fantezi, atunci puteți cumpăra o carte deja pregătită și o puteți juca.

jocuri de roluri pe desktop cu propriile mâini

Cine sunt eu?

Acesta este un joc foarte distractiv. Esența este că jucătorii captează pe capul unei tablete, unde pot fi scrise nume de animale, obiecte neînsuflețite, nume de celebrități. Jucătorul nu vede ce se află în spatele plăcuței de identificare, dar vede tabletele altor jucători. Fiecare, la rândul său, pune o întrebare, de exemplu: "Sunt feminin?". Alții îl răspund. Astfel de întrebări sugestive trebuie să ghicească cine este participantul în cadrul acestui joc. În magazin poți să cumperi un set de tablete, dar nu e greu să faci un astfel de joc de rol pe desktop cu mâinile tale. Este necesar doar pe hârtie autocolantă să facă cărți cu nume diferite și să pregătească cercuri pentru numărul necesar de jucători.

bord jocuri de joaca

"Sezonul mort"

Evenimentele se dezvoltă în post-apocalipsă, unde supraviețuitorii intră în companii și încearcă să ajungă la finală, îndeplinind sarcinile grupului. Totul începe cu faptul că jucătorii își aleg propriile personaje, se alătură comunităților. Cu toate acestea, fiecare dintre ele primește propria sarcină individuală, după care puteți deveni câștigător. Totul este secret, dacă cineva este suspectat de trădare, el poate fi expulzat din grup. Astfel, jucătorul pierde.

În joc există zombi care încearcă să distrugă supraviețuitorii, există revoltele comunităților, depășesc bolile, foamea, accidentele sunt posibile. Fiecare grup trebuie să lupte împreună pentru toate problemele, dar nu trebuie să uită de misiunile lor secrete. Calculul mișcărilor în avans este imposibil, deci va trebui să rezolvați problemele așa cum apar. Pentru rândul său, jucătorul selectează cardul unde este indicat evenimentul și opțiunile pentru rezolvarea acestuia. Acțiunile fiecărui participant sunt stabilite jucând oase. Cu cât mai mulți oameni sunt în companie, cu atât mai repede puteți să depășiți problemele. Pentru un rezultat reușit, colonia primește puncte.

Nu uitați că fiecare erou al "sezonului mort" trebuie să cheltuiască mâncare. Dacă nu este suficient, personajul moare. Pentru aceasta, compania elimină puncte de la companie, iar șansa de a câștiga este redusă. Pentru a efectua sarcini și a face față crizelor să fie caute o varietate de elemente, pentru a găsi un teren comun cu oamenii, pentru a lupta cu zombi, pentru a alege rezultatul unui anumit eveniment. De obicei, există mai multe soluții, dar nu toate vor da un rezultat pozitiv. Rezultatul jocului este imprevizibil, câștigătorul poate fi o întreagă comunitate sau un jucător individual. Este posibil ca câștigătorul să nu fie deloc.

listă de jocuri de rol pe ecran

"Monopoly"

Acest joc de jocuri de rol nu are nevoie de o introducere. Știe atât adulții, cât și copiii. Este jucat de o companie mica de 3-4 persoane. Fiecare participant primește capital de pornire. Diceul decide numărul de pași, jucătorii își amestecă chips-urile pe teren, câștigă puncte și răscumpără clădirea. Apoi, proprietatea achiziționată poate fi vândută, atribuind prețul acesteia. Pentru a ajunge la un vecin, un jucător trebuie să plătească un impozit. Este recomandabil să cumpărați cât mai multe clădiri posibil. Cu o lipsă de bani, proprietatea dvs. poate fi pusă în bancă. Dacă nu este răscumpărată în timp, ea devine proprietate comună și devine proprietatea unui alt jucător. Acesta este un joc clasic, puteți cumpăra un set pentru "Monopoly" în magazin.

Acum, că sunteți familiarizați cu lista de jocuri rol de desktop sugerate în articol, veți putea să-ți surprindeți prietenii organizând o distracție plăcută.

Cum să distrați oaspeții la o petrecere de aniversare?Cum să distrați oaspeții la o petrecere de aniversare?
Să deschidem o carte de vis: jocuri de noroc și sportSă deschidem o carte de vis: jocuri de noroc și sport