Bluze de moda pentru femei: recenzii, colecții, modele și recenzii

Unul dintre lucrurile cele mai universale pentru a crea o imagine luminată și colorată este o bluză. Nu este deloc surprinzător faptul că în sezonul cald acest articol de garderobă devine o bucată de îmbrăcăminte căutată. Bluzele de moda sunt combinate cu pantaloni si fuste clasice, pantaloni scurti si blugi. Și crearea unui costum într-un birou, stil de afaceri, fără această parte a dulapului pur și simplu nu poate face! Să vedem ce bluze de modă pentru femei oferă designerilor moderni de a purta în sezonul următor (primăvara-vara 2016). Ce se va întâmpla în tendință? Ce culori și stiluri vor deveni relevante? Veți învăța toate acestea din articol!

bluze de moda

Culoare și imprimare

Un piedestal la modă din sezonul viitor, primăvara-vara 2016, va prezenta femeilor moderne de modă cu o abundență de diverse culori de bluze. Varianta pe un duș printre toate aceste revolte de culori poate găsi fiecare fată. Bluze de moda in culori clasice alb si negru pot fi alese pentru o afacere de prima femeie. Și ce să purtați la o întâlnire, plimbare, petrecere sau disco? Nu vă faceți griji, doamnelor, pentru că designerii vă oferă toată paleta de nuanțe!

Favoritele de stilisti in acest sezon sunt bluze de moda de albastru, rosu bogat, teracota, muștar, galben strălucitor, albastru deschis, verde, albastru închis și nuanță de piersici. Admiratorii lui vor găsi o mare selecție de amprente. Pentru animalistic rang topic, legume și modele geometrice. Colecțiile pot fi adesea văzute și bluze la modă pentru femei cu imagini de verificat și dungi în mai multe variante. Deseori puteți găsi printuri florale în toată diversitatea sa. Cu toate acestea, această opțiune este mai potrivită pentru crearea doamnă costum, care se întâmplă o dată romantică decât cea care va avea o întâlnire de afaceri.

bluze de moda de vara

Decor și țesături de modă

Varietatea materialelor nu rămâne în urma variațiilor amprentelor. Bluze de moda, cusute din diverse tesaturi, nu vor lasa indiferente femeile moderne de moda. Ce oferă designerii? Ca o opțiune clasică, stilistii ne îndreaptă atenția asupra bluzoaselor elegante și trendy albe din tricotaje. Insotitori imbatabili la petreceri, discoteci si alte evenimente, unde regula principala - sa fie luminoasa si socanta, vor fi camasi lucioase cu lurex si bluze din piele. Cu toate acestea, tendința cea mai luminată din sezonul primăvară-vară 2016 este apariția bluzoanelor din materiale transparente și translucide. Nu este pentru prima dată când designerii celebri sunt spectatori șocanți cu imagini franc. Moda bluze de vara vor fi de multe ori cusute de la material transparent, care a pus literalmente toate farmecele de sex feminin afisate.

Ce este folosit pentru a coase articole de gardă atât de curajos? De regulă, este de mătase, plasă, șifon și dantelă. Acestea sunt considerate a fi materiale vechi "de vară", dar designerii din întreaga lume promovează activ această tendință chiar acum. la modă bluze (primavara-vara) sunt chemați să șocheze un pic despre ceilalți. Și nu să înghețe în primăvară, când soarele nu încălzește încă la putere maximă, stilistii recomanda pentru a pune jacheta pelerina de ploaie ușoară laconică și stricte sau jacheta, eventual, un sacou scurt peste un articol de îmbrăcăminte asemănătoare. Designerii nu sunt zgârciți și la finisarea bluzei pentru femei. Ce a inundat podiumul în sezonul următor (primăvara-vara 2016)? variații imaginația fermecătoare și uimitoare bluze cu un jabou guler, care permite de a crea o imagine festivă și, în același timp, să mențină rigoarea exterioară a ansamblului.

moda bluze primăvară

În plus față de un astfel de finisaj, bluze de moda sunt generos prevăzute cu franjuri, fluturi, patch guler, cravate, benzi, broderii și aplicații pe teme diferite. Arata foarte frumos si neobisnuit.

Bluze de moda cu arcuri si eșarfe

Ce ne va surprinde stilistii si designerii in noul sezon? Să ne dăm seama! Moda bluze de sezon care vine cu un arc diferă cu un guler-stand stand. Este baza unei construcții volumetrice. Trebuie remarcat faptul că un astfel de detaliu al dulapului va arăta foarte eficient și elegant. Nu poate ajuta să atragă atenția asupra persoanei tale. Un vârf de piele sau o vesta frumoasă vor completa armonios imaginea.

Nu vă grăbiți să legați o eșarfă în gulerul bluzei de modă. Dacă lăsați capetele să stea în jos, atunci se vor dezvolta frumos în timp ce mergi pe jos. Aceasta va adăuga o imagine a ușurinței și a misterului. Chiar și cea mai groasă fustă de tweed cu un detaliu similar nu va arăta voluminoasă. Un lucru foarte urgent în sezonul viitor va fi chiffon bluza, care este completată de o frumoasă eșarfă de satin. Vă sfătuim să acordați atenție unei astfel de alianțe.

bluze de modă pentru femei

Bluze fără mâneci

Mulți dintre designerii moderni oferă o modalitate interesantă mâneci fără mâneci. Opțiunile lor sunt multe. La prima vedere, un astfel de dulap de femei arata ca o camasa. Cu toate acestea, anumite țesături și bluze de modă strict tăiate făcute fără mâneci populare. Ele sunt un atribut invariabil al vieții de afaceri și de birou. Datorită faptului că acest articol de îmbrăcăminte este nici un decor, și, de regulă, are un stil modest, acesta poate fi combinat cu aproape orice îmbrăcăminte. Cu toate acestea, trebuie amintit că designerii adesea combină acest lucru pe podiumul de modă cu pantaloni clasici strâmți.

Care ar trebui să fie marginea unei bluze de modă? Poate fi atât moderat, cât și strâns. Stilistii sunt sfatuiti sa poarte un articol de garderoba asemanator, atat in pantaloni, cat si in afara. Prima opțiune va fi un tandem excelent cu pantalonii care au o talie exagerată, care sunt relevante și în sezonul următor. Să vorbim despre alte opțiuni. Bomboanele la modă cu mâneci netradiționale sunt reprezentate de modele asimetrice pe un umăr. Acestea vor fi un plus excelent pentru costumul de lux. Este ușor să mergeți la teatru sau la un restaurant. De asemenea, modelele de bustier vor arăta jucăuș și coquettishly.

bluze de moda pentru femei

Sleeve-lanternă

Modelele bluze cu mâneci-lanterne, desigur, primesc cu desăvârșire cea mai mare minge printre modelele - reprezentanți ai unui stil romantic. Și au o trăsătură. Cu cât mai multe "lanterne" sunt mai expresive, cu atât mai bine. Bluza poate fi purtată cu diferite lucruri datorită faptului că o astfel de bucată de mâneci poate avea o varietate de lungimi. Veți putea crea atât o imagine a unei doamne de afaceri de afaceri, cât și un costum romantic și rafinat al unei doamne seculare.

Bluze de tăiat liber

Una dintre valorile din ultimii ani este libertatea de mișcare. Ea a găsit o expresie vie în colecțiile designerilor moderni. În acest sens, podiumurile la modă ale lumii depășesc din când în când modele colorate de tăiere liberă. În sezonul următor, misiunea de lucruri practice a fost preluată de bluze și cămăși originale și la modă. Care sunt variațiile interesante și tendințele actuale în aceste elemente de îmbrăcăminte de tăiat în vrac? Modele constând din mai multe straturi sau niveluri. Cu siguranta nu veti putea ingheta intr-o astfel de rochie!

bluze de moda alb

turtlenecks

Și, în sfârșit, pentru femeile practice de modă care nu doresc să înghețe în favoarea modă și frumusețe în primăvară, când frigul nu a reușit încă să se retragă complet, cei dragi moderni oferă bluze de modă de brățară. Vremea, ploaia, vântul și eventual zăpada vor fi protejate de un gât mare și mâneci lungi. Stilurile stricte ale acestei părți a dulapului sunt diluate cu amprente și culori strălucitoare. Miss femeile de moda nu trebuie să chiar și în sezonul rece!

Acestea sunt tricouri și bluze de modă ale sezonului viitor (primăvara-vara anului 2016)! Este timpul să vă imaginați despre imaginea dvs. în această perioadă și să începeți să faceți o listă de actualizări pe care va trebui cu siguranță să o achiziționați!

Pantaloni pentru bărbați denim - elegant, confortabil, întotdeauna potrivit în varăPantaloni pentru bărbați denim - elegant, confortabil, întotdeauna potrivit în vară
Universal American - o jachetă de dulap practic pentru femeiUniversal American - o jachetă de dulap practic pentru femei
Imbracaminte rafinata din cataloagele din Turcia pana in sezonul primavara-varaImbracaminte rafinata din cataloagele din Turcia pana in sezonul primavara-vara