Natasha Laurel: biografie, poze, recenzii

Natasha Laurel - un popular blogger-stilist.

Sa născut într-un mic oraș Kirishi lângă Sankt Petersburg, într-o familie inteligentă de inginer (tată) și de profesor de engleză (mama). Din copilărie, era aproape de artă - a studiat la școlile de balet și artă.

Natasha Laurel. biografie

Prin educație, Natasha este un politolog. La cererea părinților ei, a absolvit o universitate din St. Petersburg, a primit o profesie "serioasă", dar dorința de frumusețe a rămas. Imediat după absolvire, Natasha sa mutat la Los Angeles, sa căsătorit cu un american, care răsucite poveste de dragoste în timp ce încă un student (a participat la programul de schimb de studenți), a atras în mod serios la pasionat dansuri latino-americane (tango, salsa, leagăn), și chiar sa mutat la ceva timp să trăiască capitala Argentinei, Buenos Aires.

natasha laurel

Viața în SUA

Mai târziu, Natalya Laurel a revenit în SUA și a dat naștere la doi copii acolo. Acum locuiește în SUA, în "Silicon Valley", în apropiere de San Francisco. Nu numai că menține un blog pe internet despre moda și de a găsi stilul personal, cultura de îmbrăcăminte, dar, de asemenea, dispus să consilieze în mod individual pe „Skype“, ajutându-le pentru a crea o imagine unică și de a alege hainele potrivite pentru a le. Din când în când, conduce webinarii pe temele actuale de modă, organizează în mod regulat seminarii interesante și cursuri de masterat pe teme de modă în modul offline.

Natasha Laurel biografie

Producător de imagini de carieră

Vorbind despre făcătorul său de imagine la începutul carierei, Natalie menționează că totul a început cu blog-ul de obicei despre dans, de epocă și alte largă varietate de lucruri frumoase care au atras atenția asupra ei. Natalia a înțeles ce stil, culoarea hainelor și chiar forma sprâncenelor se potrivesc anumitor persoane și le-a scris în blog. Mai târziu a creat comunitatea incredibil de populară "Tsvetotip". Diferiți oameni din toate colțurile lumii au început să-i trimită fotografiile și să ceară sfaturi despre haine, încălțăminte, tunsori etc.

Natalia are un gust rafinat inerent, astfel încât numărul de persoane care doresc să-și consulte online este în continuă creștere. Într-o zi, Natalia a decis să înceapă să-i sfătuiască pe oameni pentru bani.

Natasha Laurel: recenzii ale clienților

Natalia a studiat la cursurile de formatori de imagine din California și Milano. Clienții săi trăiesc în întreaga lume. Mulți dintre ei se află în Europa și Moscova. Natasha place să ajute oamenii, și îi place să primească de la clienți rave comentarii, să știe că cineva a ajutat unii dintre ei să devină mai frumos, cred în tine, găsi iubirea și începe o familie.

recenzii la natasha laurel

Blogul lui Natalia este un ghid real pentru modă și stil cu o mulțime de fotografii pline de culoare, diverse exemple interesante și comentarii ale autorului. Natalia știe cum să scrie despre modă cu o limbă vii, "cu piper", iar acest lucru mărește chiar și mamele epuizate. Mesajele regulate despre modă pe Internet, articole în reviste, nu oferă o idee despre cum să vă schimbați stilul, de unde să începeți. Și după ce a citit articolele pe care Natalia vrea imediat, înarmate cu cunoștințele primite, scapă de vechile haine plictisitoare și creează noua dvs. imagine elegantă.

Multe fete scriu că pentru a citi un blog de Natasha Laurel este acum pentru ei - un nou hobby fascinant! De asemenea, cu interes, urmează ceea ce scrie Natalia pe Facebook. Cititorii îl admiră pe Natalya, simțul ei de stil, gust și educație. Ei remarcă faptul că subiectele articolelor ei sunt foarte importante și relevante.

Și seminariile web ale Nataliei sunt clasificate drept "cunoștințe secrete" care nu pot fi găsite pe Internet. Și, desigur, această cunoaștere, judecând după numeroasele recenzii, merită să fie plătită.

Este demn de remarcat faptul că Natasha Laurel nu doar vorbește despre mărcile scumpe de îmbrăcăminte. Ea nu va sfatuiesc sa arunci imediat toate lucrurile și să cumpere altele noi de la designeri celebri, și va lucra cu garderoba dvs. existente la dispoziția dumneavoastră, vă va spune ce puteți combina elementele, acestea sunt potrivite pentru orice ocazie.

Stilul ca mod de viață

Natasha scrie într-adevăr neobișnuit. Nu descrie doar hainele - ce să poarte și cum să combine lucrurile în mod corect. În blogul ei veți găsi povesti despre o varietate de situații de zi cu zi, într-un fel sau altul, în mod inextricabil legat de modă și stil. La urma urmei, stilul și moda nu sunt doar ceea ce vedem în spectacolele designerilor celebri. Cu o varietate de haine pentru o varietate de situații, ne întâlnim zilnic. Adesea, o mulțime de oameni (cărora nu le pasă cum arată) rezolvă problema "Ce să poarte astăzi" sau "Ce cizme să alegi pentru această jachetă jos?".

natasha laurel fotografie

Natasha răspunde în blogul său cu toate întrebările relevante. Și pentru a citi răspunsurile ei este foarte interesantă. Citiți și gândiți-vă "Ei bine, da, este evident." "Aici este!", Etc. Și ceva util în cap va fi amânat.

Adesea Natasha face analiza diferitelor imagini în cadrul proiectului "make lookover". Este foarte grozav ca Natasha să analizeze cu atenție imaginea fetelor, până la coafura. Indică erorile și oferă opțiuni - ce ar fi potrivit pentru acest lucru sau acel lucru.

Două tipuri de fete

Natalia este autorul unei teorii interesante. Ea împarte fetele într-un tip "festiv" și "de zi cu zi", în funcție de ce fel de haine, coafura este mai potrivită pentru o fată - festivă sau casuală. Asadar, unele fete arata ca regine in haine de zi cu zi, in balet sau desculte (ca Brigitte Bardot). În același timp, este foarte dificil pentru ei să aleagă o imagine de seară - rochiile de seară, stilul, tocurile nu se potrivesc deloc cu ele sau le lipsesc de farmec.

Alte fete, dimpotrivă, strălucesc pe covor, la evenimente sociale, în viața de zi cu zi, arată ca niște șoareci cenușii. Adesea lor haine casual este mai scump decât cele festive - ei trebuie să muncească din greu pentru a alege o echipă de zi cu zi potrivită. La ce fel se relateaza Natasha Laurel? Fotografiile Nataliei confirmă propriile sale cuvinte că se referă la tipul "festiv". În fotografia vieții de zi cu zi, arată destul de obișnuită. Dar el creează pentru sine imagini cu adevărat luxoase, festive.

natalja laurel

Dacă doriți să vă apropiați de lumea modei și a stilului, puteți să vă înscrieți pentru o consultație cu Natasha Laurel sau să deveniți un cititor regulat al blogului ei. Nu va fi plictisitor!

Actrita Natalia Bochkareva: BiografieActrita Natalia Bochkareva: Biografie
O întrebare populară: câți Natasha este Regina anilor?O întrebare populară: câți Natasha este Regina anilor?
Regina Natasha: biografie și creativitateRegina Natasha: biografie și creativitate
Natasha Henstridge (Natasha Henstridge): biografie, filmografie și viața personală a actriței (foto)Natasha Henstridge (Natasha Henstridge): biografie, filmografie și viața personală a actriței (foto)
Natalia Rogozhkina: biografia și viața personală a actrițeiNatalia Rogozhkina: biografia și viața personală a actriței
Actrita Natasha Guseva: biografie, fotografieActrita Natasha Guseva: biografie, fotografie
Natasha Barbie: biografie, viata personalaNatasha Barbie: biografie, viata personala