Parfum `Antonio Banderas`: parfumuri, recenzii. Parfumuri pentru barbati si femei

Simțul mirosului este capabil să spună mult mai mult decât pare. ne prindem de multe ori mă gândesc că, din motive necunoscute, nu este foarte destul de sigur persoană, dar poate că l-am împins miros neplăcut sau parfum? Dacă, mai devreme, secretele seducției cu ajutorul parfumurilor erau deținute exclusiv de femei, astăzi ele sunt vrednice de concurență pentru bărbați. Este pentru un macho pasionat că își creează parfumul, Antonio Banderas.

Cuceritorul spaniol al inimilor

Numai numele lui evocă o furtună de emoții și un ocean de pasiune printre partea feminină a populației. Este cel mai faimos și mai "internațional" spaniol din lume. Actorul este în permanență în mișcare și la lucru. El reușește nu numai să apară în filmele cu cel mai mare încasări din Hollywood, ci și să lucreze în alte zone. Unul dintre ei va fi discutat.

Biografia fondatorului mărcii

Profesia Antonio la asociat de mult timp cu America, dar, în ciuda acestui fapt, actorul consideră că atașamentul față de rădăcinile spaniole este mult mai puternic. Prin urmare, el își dezvoltă parfumul "Antonio Banderas" exact acasă, treptat aducând la nivel internațional.

Actorul sa născut în Malaga și, din copilărie, a visat la vise despre mingea, câmpul și cariera jucătorului de fotbal. Dar stelele s-au adunat într-un mod diferit. Astăzi este unul dintre cei mai căutați machoatografi de la Hollywood. Dacă pe ecran el este întotdeauna în rolul de heartthrob și kazanov, apoi în viața reală - un tată exemplar.

parfum antonio banderas

Tinerii lui Antonio erau turbulenți, iar faima super-iubirii și cuceritorului inimii femeilor era ferm înrădăcinată. Dar totul sa schimbat în 1996, după ce un inel de logodnă a fost pus pe degetul său inelar Melanie Griffith. De atunci și până în 2015, el este un soț și tată exemplar și îngrijitor. Dar totuși sa divorțat de Melanie. În ea barbotat macho spaniol cu ​​sânge cald, și el se răsuci o aventură cu un bancher Nicole Kempel, care a apărut pentru prima dată în fața reporterilor în luna mai a acestui an, la Festivalul de Film de la Cannes.

bază de brand

Parfumul marca Antonio Banderas a apărut în 1997, în același timp cu acest eveniment, a fost semnat un acord de colaborare cu firma spaniolă Antonio Puig. Actorul a ales să lucreze cu această preocupare, deoarece a stabilit un cetățean obișnuit al Spaniei, care, după ce a parcurs un drum lung, a fost capabil să transforme compania său într-o companie de renume mondial. Astăzi Puig Beauty Grupul Fashion colaborează și cu Mango, Nina Ricci și "Paco Raban".

antonio banderas recenzii de parfumuri

Între 1998 și 2008, Parfumul "Antonio Banderas" a fost oferit în 8 arome. Fiecare dintre ele a fost incredibil de popular, deoarece compania a reușit să mulțumească oameni de diferite vârste și anumite viziuni asupra lumii. 8 arome ar putea deveni în același timp întruchiparea liniștii și veseliei.

Stabilit marca comercială Antonio Banderas parfum pentru bărbați încărcat vigoarea sexului puternic și energie, solicitând prin aceasta pentru acțiune și atitudini viguroase. Aromele corespundeau în totalitate imaginii ecranului actorului. Elegantii și tinerii din sexul mai puternic, cu plăcerea de a cumpăra aceste parfumuri, s-au prezentat pasionați și fierbinți ca Antonio Banderas.

parfum antonio banderaros pentru femei

Parfumul feminin, spre deosebire de bărbat, a fost mai pictat și mai senzual. Sarcina sa a fost de farmec, iar datorită notelor de condimente orientale, parfumul a devenit cu adevărat interesant.

Seducerea albastră - o ispită pe care nu se poate rezista

În 2007, Oliver Cresp creează parfumul "Blue Seduction" pentru marca "Antonio Banderas". Eau de Toilette este folosit ca un parfum în timpul zilei și conține o combinație foarte ciudată de note de mușchi de stejar, menta, cappuccino și pepene galben. Parfumul este creat pentru un anumit public țintă - aceștia sunt bărbați cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani. Deoarece pentru astfel de reprezentanți ai sexului mai puternic, jocul și comunicarea informală sunt inerente. Antonio Banderas însuși a spus că acest parfum pentru bărbați, fiind curajos și elegant, reflectă o mică parte din caracterul și cultura sa a poporului spaniol. Într-adevăr, pentru proprietarii acestui parfum, seducția femeilor este un joc și niciodată nu le va purta.

Antonio Banderas Parfumul Blues

Un cuplu pentru acest parfum a fost apa de toaletă cu un nume similar, numai pentru femei. Parfumul a fost lansat in 2008 si se bazeaza pe prospetimea apei. Notele florale de trandafiri, crin de vale și iasomie completează mirosul dulce al zmeurii și pepeni. Fiind un parfum sexual, parfumul nu era fără adăugarea de patchouli și mosc. Conform planului lui Oliver Cresp, există, de asemenea, o "notă de zahăr" misterioasă și misterioasă.

Din 2007, compania „seducatoare albastru“ reumplut 3 nou parfum „Sedakshn negru“ (Seduction în negru), „Sedakshn proaspete“ (Albastru Seduction proaspete) și „Vuma proaspete“ (Seductia pentru femei proaspete).

Diavolo

De acum înainte, după nume, este clar că este potrivit numai pentru neamurile și descendenții din Casanova. Datorită notele de varf de bergamota si mandarina simt prospețime plăcută, inima dezvăluie patchouli și flori de mușcată, și în cele din urmă un macho pasionat lasa un traseu pe baza de piele, lemn de santal si mosc senzual. Fără îndoială, un astfel de ansamblu va putea să cucerească și să seducă mai multe fete.

parfum pentru barbati

aroma „Diavolul“ nu a putut rămâne indiferentă față de sferturi femeilor, și după 2 ani, cu parfumieri se lucrează la Antonio Diavolo pe Donna. Deși creatorii au apelat la parfum în timpul zilei, le-a parfumat, voi visezi involuntar despre seara viitoare. Sub influența compoziției jucăușoase a fructelor din parfum nu a ars nici o inimă a omului.

"Antonio Banderas" - parfum. Recenzii despre aroma Antonio

2006 dă tuturor fanilor de apă de toaletă nouă sub denumirea de "Antonio". Parfumul pare să descrie natura fondatorului mărcii. Acest parfum este destinat bărbaților de vârstă mai matură care și-au dat seama deja de valoarea relațiilor, a oamenilor și a sentimentelor. Baza pentru aromă a fost un plexus armonios de fructe proaspete, mosc pasionat și un miros senzual de flori. Potrivit creatorilor, compoziția destinată bărbaților nu numai că va surprinde, ci va câștiga inima unei femei. Dar ce vor spune cumpărătorii?

parfum antonio banderas

Bărbații din punctul de vedere al feedback-ului sunt mai restricționați decât femeile, așa că ascultați opinia doamnelor. După cum spune jumătatea frumoasă, parfumul este pentru bărbați adevărați și este capabil să le dea mai multă sexualitate. De asemenea, remarcat faptul că, în ciuda faptului că apa de toaletă este de înaltă calitate, rezistentă și primitoare, prețul este destul de acceptabil.

Fiecare parfum - o reflectare a culturii, pasiune, sexualitate oameni fierbinte spaniolă, așa că, dacă doriți să facă pe om sa se simta ca un adevarat macho, da-i parfum „Antonio Banderas“.

"Al treisprezecelea războinic": actori și trăsături ale filmului"Al treisprezecelea războinic": actori și trăsături ale filmului
Parfum exclusiv `Bruno Banani`Parfum exclusiv `Bruno Banani`