Cartea "Fiul regimentului": recenzii și un scurt rezumat

Nu prea există o persoană care nu a citit povestea unui băiat de treisprezece ani, care războiul a luat totul: acasă, de familie și a copilăriei în sine. A rătăcit prin pădure până când sa întâlnit cu oameni care au ajutat să devină atât un cercetător curajos, cât și un om adevărat. După cum cititorii scrie într-o recenzie a cărții „iasca Box“ - o poveste de bunătate și inimă bună, sprijin și dragoste pentru țară.

Istoria anilor de război

Kataev în timpul războiului a fost corespondent militar și a fost în mod constant în unități de luptă. Într-o zi a observat un băiat în uniforma unui soldat. Din discuția cu comandantul reporterul a aflat că băiețelul, flămând și sălbatic, găsit în Dugout și a luat la unitatea sa.

fiul regimentului

copil găsit

În centrul povestirii se află băiatul Vanya Solntsev, care a rămas orfan în timpul războiului. A fost găsit în pădure de spionii sovietici. Căpitanul lui Enakiev, soldă cu soldați, sa întors de la misiunea de luptă. Pentru mai mult de o zi, cercetașii din spatele germanilor. Au rămas cam la doi kilometri de a lor, și s-au mutat încet spre locație. Dintr-o dată, cercetașii au auzit un sunet de neînțeles - o șoaptă, un șiretlic, o răsturnare a dosarului? Sunetul intermitent se auzea de sub pământ. Un timp mai târziu au văzut un băiat de dormit. Își strângea picioarele goale, și-și făcu greutăți în somn. În recenziile cărții "Fiul regimentului", cititorii scriu că este imposibil să se opună plânsului, să citească cum un băiat bolnav și zdrențuit a înghețat în pădure.

Luptătorii din Vanya au condus la locația lor. Malchonka a spus că tatăl său a murit, mama lui a fost împușcată de fasciști atunci când a încercat să apere singura asistență umedă - o vacă. Sora și bunica mea au murit de foame, iar Vanya a mers să-i curățească satele.

În pungă, cercetașii Vani găsi un alfabet rupt și un cui ascuțit. Combat Enakiev, privind copilul, își amintea familia, care a murit acum trei ani. A decis să-l trimită pe Vanya în spate. Băiatul, fără să știe, a fost fericit în cortul cercetătorilor care i-au hrănit cartofi și tocană neobișnuit de gustoase. În recenziile cărții "Fiul regimentului", cititorii scriu cât de mult au fost atinși de soarta tare a băiatului și de atitudinea părintească, bunăvoitoare față de luptătorii din Vanya.

revizuirea cărții

Sun luptător

Ce a fost dezamăgirea băiatului când a aflat că el a fost trimis în spate. Să-l însoțească la orfelinat a fost încredințat unui cercetător cu experiență, de la care Vanya a "fugit în siguranță" pe drum. De trei ori a fost trimis în spate, dar el a scăpat și a intrat invariabil în artilerie. Băiatul avea voie să rămână în unitate. El a fost spălat într-o baie, tăiat, pus pe alocație, a dat uniforme. Cercetătorii Vanya au fost foarte îndrăgostiți. Comentariile cititorilor despre cartea "Fiul regimentului" sunt pline de admirație pentru curajul și curajul acestui copil, care a depus toate eforturile pentru a fi acceptat în soldați.

ENAC numit căpitan al unui băiat luminos și sa conectat cu un plan prin care Vanea trebuie să învețe să îndeplinească îndatoririle echipajului arma. Diviziunea lor se pregătea pentru luptă, pentru a susține infanteria cu foc. Înainte de luptă, Enakiev a recunoscut că după război voia să-l adopte pe Vanya. Băiatul a părăsit câmpul de luptă, căpitanul sa dus la truc - ia trimis cu o notă la sediul central. Lupta era grea. Înainte de moarte, căpitanul a scris o scrisoare cu o cerere de a avea grijă de Wang. Mulți cititori au scris într-o recenzie a cărții „iasca Box“, până la lacrimi păcat că ENAC a murit, pentru că se pare că totul se va termina bine, și băiatul, care a suferit atât de mult și a suferit să fie tată grijuliu și iubitor. După înmormântarea căpitanului, băiatul a fost trimis la școala Suvorov.

revizuirea fiului cărții regimentului

Cititorii scriu că această carte este citită cu ușurință și este potrivită pentru citirea copiilor. O poveste foarte instructivă care spune că în vremuri dificile există un loc pentru empatie. Cartea este despre un copil care a fost lăsat un orfan și a trăit în pădure, ca lupul, și apoi a găsit o familie, familie un soldat puternic, a atins la miezul. Oameni buni, soldați, au arătat simpatie, au încălzit copilul și s-au îndrăgostit ca fiu. Din recenziile cărții și rezumatul „iasca Box“ arată că feat - este nu numai curajul și eroismul, precum și o disciplină de fier, voință puternică și dragostea pentru patrie.

Pentru a ajuta elevii de clasa a treia: un scurt rezumat al lui Vanka CehovPentru a ajuta elevii de clasa a treia: un scurt rezumat al lui Vanka Cehov
A. P. Cehov, "Vanka": un scurt rezumat al lucrăriiA. P. Cehov, "Vanka": un scurt rezumat al lucrării
Toate răspunsurile la întrebarea despre numele bravului băiat din opera lui GaidarToate răspunsurile la întrebarea despre numele bravului băiat din opera lui Gaidar