Ulyanovsk, memorialul lui Lenin - recenzie, istorie și fapte interesante

În 1970, în cinstea centenarului lui V. Lenin, a fost deschis un mare muzeu dedicat vieții liderului Ulyanovsk, memorialul Lenin. Memorialul este un complex de clădiri, care constă din Casa-Muzeu a lui Vladimir

Ilyich, alte trei case memoriale, piața patrimoniului muzeului, centrul socio-politic și Sala Mare.

Printre altele, complexul este o clădire cu o lungă istorie, care sunt monumente ale arhitecturii secolului al XX-lea, precum și un centru de cercetare științifică și patrimoniu cultural. Ulyanovsk însuși a primit un astfel de nume în 1924, în cinstea adevăratului nume al lui Lenin. Până în acest an, orașul era numit Simbirsk. În timpul Uniunii Sovietice Ulyanovsk a fost un centru popular turistice, după prăbușirea țării interesul în viața Ulyanov-Lenin a ajuns la zero.

Casa Ulyanovilor

În fruntea familiei era tatăl său, Ilya Nikolayevich, în acel moment a deținut postul de director al școlilor publice (pentru Provincia Simbirsk). La opt ani de la nașterea lui Vladimir (1870), Ulyanov Senior împreună cu familia lui mare s-au mutat din apartamentele închiriate într-o mică casă de lemn. Prosperitatea lor era modestă, astfel încât casa era formată dintr-un etaj și așa-numitele mezanine, în care erau situate camerele pentru copii.bilet de avion al memorialului Lenin Ulyanovsk telefon

Mama, Maria, a fost o femeie foarte educată, cunoștea trei limbi, a cântat la pian și a plăcut să citească o mare varietate de literatură. Acum, în camera ei aranjată frumos cărți din Pușkin și Lermontov la Hugo în original. Toate sărbătorile au trecut cu melodii frumoase de Ceaikovski si Beethoven, iese din cheile de origine ale pianului, copiii și oaspeții s-au distrat, au dansat în ajunul Anului Nou sub cântece populare rusești. Lenin a petrecut o copilarie fericita si tinerețe printre surorile și frații săi. Aici el a conceput primele idei ale revoluției, imediat după moartea tatălui său și executarea fratelui său mai mare, Alexandru, care a fost implicat în tentativa de asasinare a regelui, Alexandru al III-lea.

Viața de familie

Ulianov a trăit destul de modest, pe pereți nu au existat imagini sau afișe, dar agățate carte: în camera tatălui meu, și în cea mai mare cameră - sala de mese. Pe lângă masa obișnuită, sala de mese a fost folosită pentru cursuri și pentru pregătirea lecțiilor școlare, a lecturii și a jocurilor. Toate evenimentele de divertisment au avut loc într-o cameră de zi spațioasă, iar oamenii au câștigat de obicei o mulțime - au venit prieteni ai familiei și colegi ai tatălui său. În camera de zi există un pian vechi și un raft obligatoriu cu cărți.

Șeful camerei de familie include, de asemenea, un raft de bibliotecă, o canapea originară pentru odihnă, accesoriile de lucru sub formă de sigilii, plicuri de cerneală și așa mai departe. De-a lungul casei atârnate strâns, cele mai simple perdele, și așează căile de acces. Camera lui Maria este plină de cărți preferate, pe piept este cel mai scump cadou de la fiul ei cel mare - un sicriu făcut cu mâinile sale.Postul memorial al lui Lenin Ulyanovsk

Maria toată viața mea Nu lăsați copiii în perioadele dificile, chiar dacă ea a experimentat vremuri dificile, inclusiv moartea fiicei sale Olga în 19 ani de tifos (în timpul formării în St. Petersburg). Vladimir împărtășit camera lui Alexander, este originalul cărții lui Marx „Capital“, care a impus o amprenta mare asupra gândurilor lui Lenin privind stabilirea socialismului.

Reviste, șah, mașină de cusut, ceas de perete, ustensile de bucătărie, veselă și multe altele sunt expuse publicului. Grădina înflorită strălucește și cu frumusețea ei, ca și cum nu ar fi mai mult de o sută de ani, războaie și lovituri.

Clădirea principală a memorialului

După 1923, într-o casă naționalizată aparținând guvernului sovietic, a fost localizat un muzeu revoluționar. În același timp, a fost construit un mausoleu din lemn pentru corpul lui Lenin. Prin 1929, casa a fost transformată într-un muzeu memorial al Ulyanovsk, care a servit nu numai în scopul - pentru a spune povestea revoluției, dar, de asemenea, pentru a arăta condițiile în care au crescut viitorul lider al proletariatului.Muzeul memorial Ulyanovsk

Clădirea principală a muzeului memorial Ulyanovsk cu un imens vitraliu și expoziția de bază la etajul al treilea este echipat cu scări, construit pe stil sovietic. Primul etaj întâmpină oaspeții cu o sculptură a comuniștilor și o expoziție grandioasă "De la țarul la președinte". La etajul doi există o imagine de modelare semicirculară care ilustrează orașul Simbirsk în a doua jumătate a secolului al XIX-lea. Mai mult de trei mii de articole prezentate în diverse expoziții, ajutând vizitatorul să treacă prin viață și calea liderului, pentru a vedea lumea și devenind prima țară sovietică cu ochii săi, folosind fotografii originale. Colecție foarte interesantă de cadouri de la oaspeți străini: aici și covoare scumpe și diverse produse din cristal, sticlă, porțelan.

Memorialul Ulyanovsk Lenin colaborează cu multe muzee mari din Rusia și organizează diverse expoziții interesante. Toate acestea sunt posibile datorită teritoriului uriaș al complexului expozițional.

Colecțiile Muzeului Memorial Ulyanovsk

Cel mai interesant și demn de remarcat este colecția de lucruri de zi cu zi și etnografie. Se compune din obiecte de uz casnic: feluri de mâncare, samovare, fierbe, lămpi, unelte pe care țăranii le-au folosit la procesarea terenului. Acestea includ lucrări care reprezintă viața lui Lenin și care au legătură cu perpetuarea numelui său în istoria Rusiei și a Uniunii Sovietice. Se acordă o atenție deosebită întâlnirilor cu arme militare, instrumente medicale, diverse instrumente de utilizare școlară și așa mai departe.

colecție de timbre, în linii mari, este compus din cărți, care descrie orașul Imperial Rusia, Europa și chiar Simbirsk, cărți poștale foto dedicate revoluției din februarie, al doilea război mondial și mișcarea social-democrată, timbre vechi, inclusiv perioada lui Lenin, plicul timpului și chiar ștampile de mâncare.sala de concerte a memorialului lui Lenin din Ulyanovsk

Colecția de publicații tipărite cuprindea diferite pliante și reviste, ziare, broșuri și cărți de la mijlocul secolului al XIX-lea până în zilele noastre moderne. Restul expozițiilor pot fi găsite pe site-ul oficial sau prin telefoane de referință.

Locul nașterii Ulyanov-Lenin

Memorialul Ulianovsk Lenin include un apartament în care familia a trăit timp de 4 ani (din 1871). Casa se află lângă aripa unde, în aprilie 1970, sa născut Vladimir. În primele două etaje ale muzeului există o expoziție cu documente și date despre biografia familiei. Toate lucrurile sunt originale și reprezintă viața Ulyanovilor în anii `70 XIX-lea secol.Memorialul lui Lenin al lui Lenin din UlianovskMuzeul este bogat în picturi de către artistul Zhukov și întreaga bibliotecă a binecunoscutului istoric local Trofimov. În această parte a muzeului memorial Ulyanovsk există atât excursii, cât și diverse expoziții. Istoricii locali au creat în Ulyanovsk Lenin Memorial Discovery Club - "Originea mentalității Simbirsk".

Sala Mare a Memorialului

Saptesprezece metri înălțime, sala are nu numai o acustică inteligentă, dar și o capacitate bună - aproape 1300 de persoane. Sala era plină cu toată tehnologia modernă din acea vreme. Ceremoniile de primire a unei cărți de membru sau, de exemplu, diverse premii sunt singurele evenimente pentru care a fost folosită Sala Mare. Cea mai frapantă este statuia imensă a lui Lenin, la o înălțime de cinci metri. Memorialul Lenin din Ulyanovsk, în plus față de sală, are camere pentru 200 de persoane pentru conferințe și întâlniri, precum și pentru afișarea diferitelor tipuri de filme patriotice.Memorial Leninsky din Ulyanovsk

In zilele noastre, este folosit ca o sala de concerte a lui Lenin Memorial Ulyanovsk pentru o varietate de spectacole de artiști celebri, festivaluri și filarmonică.

Ce să vezi?

Posterul Memorialului Lenin din Ulyanovsk este postat pe site-ul oficial. A anunțat toate evenimentele festive, concertele de Anul Nou, turnee, spectacole de filme istorice și așa mai departe.

Cinema, situat în interior, este echipat cu un ecran de 22 de metri și un sistem acustic cel mai nou. Cinema este proiectat pentru 1000 de locuri, iar costul biletelor începe de la un minim de 50 de ruble.

Birouri de bilete și vânzări de bilete

Muzeul este situat la: zona de 100 de ani de la nașterea lui V.I. Lenin, casa 1. Pentru a clarifica calendarul evenimentelor pentru a contacta memorialul casierului Lenin Ulyanovsk, telefoanele sunt postate pe site-ul oficial.

Principalele atracții ale regiunii Ulyanovsk: lista, fotografiile și descrierilePrincipalele atracții ale regiunii Ulyanovsk: lista, fotografiile și descrierile
Monumente din Syktyvkar - istoria orașuluiMonumente din Syktyvkar - istoria orașului
Mausoleul lui Lenin de la Moscova: istoria creației și a funcționării în zilele noastreMausoleul lui Lenin de la Moscova: istoria creației și a funcționării în zilele noastre