Delfinariul Karadag: descriere și recenzii ale turiștilor

Nu departe de stațiunea Kurortny din Crimeea se află delfinariul Karadag - unul dintre cele mai mari și mai interesante de pe peninsula. Complexul de divertisment modern se bazează pe centrul de cercetare. Cât de mult sunt biletele pentru spectacolele de astăzi și cum să ajungeți singur la acest delfinariu?

Dolphinarium modern cu o istorie interesantă

Delfinariul KaradagskyLângă satul Biostația Kurortny a fost fondată în 1901 de către un om de știință remarcabil TI Vyazemsky. Timp de 90 de ani, asociația științifică studiază natura acestor locuri. Principala atracție aici este vulcanul Kara-Dag. Diversitatea resurselor naturale și a peisajelor face aceste locuri incredibil de interesante pentru cercetare. A existat o biostație și propriul delfinariu, unde oamenii de știință puteau observa comportamentul peceților de blană și al delfinilor. După prăbușirea URSS, biostația se afla pe punctul de a se închide. Apoi, în 1991, delfinariul Karadag a fost oficial deschis publicului. Astăzi există două săli de demonstrație aici. Delfinariul este deschis pe tot parcursul anului, iar în sezonul turistic activ, se organizează zilnic spectacole.

Arată delfinii, pe care toată lumea le va plăcea!

Orașul stațiuniiDolphinarium-ul Karadag îi plăcește oaspeților cu spectacole de delfini și sigilii de blană. Artiștii marini se răsucesc în mod splendid în aer, se sară prin inele, se joacă cu bile și alte obiecte. Știați că delfinii știu să cântă și să deseneze? În programul de spectacole al delfinarului Cagadagh, puteți vedea astfel de numere. După terminarea spectacolului, toată lumea poate face fotografii colorate pentru memorie și chat cu artiști. În bazinele delfinarului, vine apa reală de mare, astfel că delfinii și sigiliile se simt mereu confortabile și pline de energie. În timpul vizitei la Delfinariu, oaspeții pot afla multe date noi și interesante despre viața artiștilor marini și despre comportamentul acestora în habitatul natural. De asemenea, în complexul științific și de divertisment există un acvariu marin, pe care îl puteți vizita înainte de începerea spectacolului sau imediat după acesta. În memoria unei excursii interesante, oaspeții pot cumpăra suveniruri tematice și chiar un desen exclusiv, pictat de un delfin. În fiecare an, turiștii vin în stațiunea Kurortnoe din toată Crimeea pentru a înota împreună cu artiștii din delfinariul local. Serviciul de terapie cu delfini este foarte popular. Înotarea cu delfinii dă emoții pozitive și, de asemenea, are un efect benefic asupra corpului uman.

Modul de lucru și costul biletelor

Din iunie până în septembrie, Dolphinarium Karadag îi plăcește pe oaspeți cu două spectacole în fiecare zi, cu excepția zilei de luni. Puteți viziona spectacolul de delfini la orele 11:00 și 15:00. Durata unui spectacol este de aproximativ o oră. În zilele când sunt mulți care doresc să vadă spectacolul, sunt organizate sesiuni suplimentare. Costul biletelor este: adult - de la 300 de ruble, copii - de la 150 de ruble. Prețurile de la dolphinarium Karadag sunt foarte scăzute. În multe orașe de pe litoral, costul biletelor pentru un spectacol similar de delfini este mult mai mare. Sesiunile de terapie cu delfini se desfășoară prin numire. În sezonul turistic activ puteți înota cu delfinii zilnic, după acordul prealabil. Filmul video este plătit, este necesar să plătiți biletul.

Adresa exactă și descrierea călătoriei

Studiourile delfinarului KaradagDelfinariul este situat într-o locație foarte pitoresc aproape de vulcan stins Kara-Dag. Adresa exactă a centrului științific și de divertisment: Crimeea, orașul Feodosia, satul Spa, Shore Lane, 11. Poti ajunge aici de la Feodosia și Koktebel pe autobuz. Zilnic de la principalele stații de autobuz din aceste orașe sunt trimise rute către satul Kurortnoye. Turiștii, care iubesc confortul, agențiile de turism locale oferă excursii la Delfinariu, cu transfer și de excursii optionale.

Recenzii reale ale delfinariului

Preturile de la dolphinarium KaradagCel mai popular spectacol de delfini se bucură de turiștii cu copii. Toți copiii chiar îi plac spectacolele. De-a lungul spectacolului în sală există un râs prietenos și aplauze. Nu mai puțin impresie este produsă de animalele marine pe adolescenți și adulți. Review-urile de la Dolphinarium Karadag sunt pozitive și datorită costului scăzut al biletelor pentru spectacole. Turiștii care vizitează mai multe spectacole în timpul sărbătorilor în diferite complexe de divertisment spun că în satul Kurortnoy, spectacolul de cea mai bună calitate este la un cost redus. Delfinariul în sine este, de asemenea, popular cu oaspeții. Este întotdeauna curat și confortabil, auditoriul are plăcere cu scaune confortabile. Ceea ce este deosebit de plăcut, ceea ce se întâmplă în piscină și pe scenă poate fi văzut clar chiar și din ultimele rânduri. O excursie la delfinariu este o modalitate excelentă de petrecere a timpului în vacanță.

Dolphinarium pe Semenovskaya: motive pentru închidereDolphinarium pe Semenovskaya: motive pentru închidere
Dolphinarium din Chelyabinsk - un weekend distractiv pentru întreaga familieDolphinarium din Chelyabinsk - un weekend distractiv pentru întreaga familie
Delfinariul mobil din KazanDelfinariul mobil din Kazan