Spania în noiembrie: vacanțe, vreme, recenzii

În noiembrie, în Spania, condițiile meteorologice seamănă cu toamna timpurie în țara noastră. Căldura dispare repede, iar soarele începe să se încălzească din ce în ce mai puțin. Cei care iubesc vacantele de plaja nu trebuie sa mearga in Spania pentru asta. Cu toate acestea, acei turiști care doresc să viziteze atracții istorice, diverse evenimente culturale și să se plimbe pe străzi cu o culoare și o atmosferă unică, se pot bucura pe deplin de frumusețile acestei țări în acest moment al anului. Spania în noiembrie este un loc ideal pentru o petrecere romantică. În această publicație, vom vorbi despre ce va face un turist în toamnă în Spania și cum să vă planificați concediul.

Vremea în Spania în noiembrie

Zile însorite în această lună foarte puțin. Din ce în ce mai multe ploi în toată țara. Potrivit meteorologilor, luna noiembrie poate vă rog călătorilor doar nouă până la zece zile însorite. Pe lângă precipitații, un vânt puternic suflă pe malul mării. Și aceasta din urmă este principala caracteristică a toamnei târzii spaniole. În special, acest lucru se aplică orașelor de coastă. Astfel, vremea din noiembrie în Spania este relativ rece (bineînțeles, în comparație cu căldura obișnuită din vară). Recenzile turiștilor arată că, din cauza temperaturilor scăzute și a apei reci pe plajă, odihna în acest moment al anului devine imposibilă. Aerul se încălzește prost.

spania în noiembrie

Temperatura în Spania în luna noiembrie

În toamna târzie, temperatura de aici în timpul zilei poate ajunge la 15-17 grade. De exemplu, în Madrid, acești indicatori sunt oarecum mai mici. De obicei, de la 14 grade în după-amiaza și numai până la 6 pe timp de noapte. Partea estică și nord-vestică a Spaniei are aceeași temperatură, dar în nord este mult mai rece datorită ploilor și frecvent furtună în ocean. Regiunile sudice sunt, de asemenea, dominate de cicloane și de vânturi. În vremea însorită, desigur, temperatura poate ajunge la 19 grade Celsius. Cu toate acestea, acest lucru nu este atât de frecvent. Apa de pe coasta uneori se incalzeste pana la 20 de grade, dar din cauza temperaturii globale a aerului si a vantului pe mare, asa cum am mentionat mai sus, plaja nu se poate odihni. Pe coastă, bazele turistice rămân goale până la începutul sezonului următor, așteptând vara. În această situație, Insulele Canare atrag turiștii care sunt înfometați de căldură și de confort, deoarece vremea excelentă rămâne în orice moment al anului.

vremea în Spania, în noiembrie

Prețurile în luna noiembrie

Cei care au fost destul de norocoși să cumpere excursii în Spania în noiembrie, s-ar putea să simtă că în această perioadă, vor fi mai ieftin să cheltuiască de câteva ori mai ieftin comparația prețurilor de vară și de toamnă. Puteți economisi în mod semnificativ banii la hotel și la serviciile hoteliere. Potrivit recenziilor turiștilor, mâncarea din acest moment va costa, de asemenea, ieftină. Această situație se datorează faptului că în timpul verii există o mulțime de călători în restaurante, respectiv, comparativ cu sezonul cald, în toamnă practic nu există, deci în instituțiile de catering public fiecare vizitator așteaptă. Gazdele reduc prețurile la feluri de mâncare, încercând astfel "atragerea" turiștilor care încă mai plac vacanța în Spania în noiembrie.

Deci, o cină completă poate costa doar 10 euro (în timp ce în iulie pentru același set de feluri de mâncare ar trebui să plătească 15 euro). Prin urmare, puteți folosi aceste circumstanțe pentru a vă petrece vacanța în această țară și vă simțiți în maximum de confort. Vremea nu vă va împiedica să vă plimbați prin oraș sau să vizitați evenimente culturale. Este demn de remarcat faptul că prețurile pentru divertismentul de bază în orașe sunt aceleași în toate anotimpurile. Excursiile în Madrid sunt destul de scumpe (prețul minim este de 25 de euro), intrarea în muzeu poate costa aproximativ 7-12 euro. Dacă nu doriți să mergeți pe jos în oraș, atunci atracțiile principale pot fi traversate de transportul public. Tariful mediu este de 2 €.

excursii în Spania în noiembrie

Ce să vezi în Spania în noiembrie?

Spania în noiembrie nu este plictisitor, și confirmarea acestui lucru - recenzii ale turiștilor care au fost aici. În acest moment al anului, un număr mare de tineri și pensionari vin aici, pentru care prețurile pentru condiții de viață și confortabile pentru plimbări sunt importante. O distracție populară este diversele excursii, muzee și concerte. Granada este locul unde se desfășoară Festivalul Jazz tradițional și Sevilla pentru Festivalul Internațional de Film. În plus, este începutul lunii noiembrie în Spania - acesta este timpul sărbătorii Zilei Măslinilor, pe care trebuie să îl viziteze fiecare turist care vine în acest moment.

vacanta in Spania in noiembrie

Sărbătoarea de măsline

Pe 9 noiembrie, Ziua Măslinilor începe să sărbătorească în Spania. Acesta este un eveniment tradițional, în special pentru regiunea andaluză și orașul Baen. Câteva zile ulterioare devin pentru aceste locuri timpul festivalurilor, expozițiilor și târgurilor. Această regiune este unul dintre cele mai importante produse din producția de măsline. Va fi dificil să vă abțineți de la degustarea uleiului și să participați la diverse festivități. Dacă turiștii fac excursii, li se spune cum cresc, colectează și pregătesc măsline. Puteți afla secretele despre cum să producă ulei. După sărbătoarea măslinelor, nu veți rămâne indiferenți față de acest produs. Pentru un adevărat spaniol, acesta este unul dintre simbolurile naționale care alimentează o parte semnificativă a țării.

Spania în prețurile din noiembrie

Madrid la sfârșitul toamnei

După cum vedeți, pe baza celor de mai sus, turiștii care se bucură de distracție culturală vor dori Spania în noiembrie. Prețurile au o odihnă bugetară, pe care nu o puteți uita de mult timp. Madridul nu face excepție. Aici puteți aprecia toate atracțiile (care sunt destul de multe) într-un mediu calm, fără a suferi de căldură de vară.

Madrid, în toamna târzie, devine unul dintre centrele culturii europene. Capitala este locul Festivalului de Artă de toamnă, unde vă puteți bucura de spectacole de dans, teatru, circ și trupe de muzică din întreaga lume. Performanțele și concertele se desfășoară în principal pe siturile urbane. Cel mai adesea acestea sunt scenele teatrale. Oaspeții de la festival participă, de asemenea, la diferite spectacole și merg la galerie, în plus, se întâlnesc cu celebrități și artiști.

Deoarece Spania, în noiembrie, nu are o odihnă pe plajă, dacă te-ai săturat de mers și de vreme rece, atunci poți să te duci la o interpretare la Opera din Royal. Cei care au vizitat deja aici avertizează că este mai bine să rezervați bilete în prealabil sau să le cumpărați utilizând Internetul. Acestea sunt imprimate și plătite în terminalele de teatru, în birouri de bani special concepute.

temperatura în Spania în noiembrie

În plus, la începutul lunii noiembrie (a 9-a), locuitorii Madridului sărbătoresc ziua patronului orașului - Maica lui Dumnezeu Almudena. În acest moment, puteți observa desfășurarea de parade, sărbători, dansuri și evenimente muzicale. Tot în Madrid, în aceste numere începe o săptămână de vizionare a filmelor experimentale, iar în Alcalá de Henares, care este în apropiere, - zilele festivalului anual de film.

Vremea în Madrid

Temperaturile ating aproximativ 13 grade Celsius. Prin urmare, cel mai bine este să purtați haine calde. Dacă soarele încălzește aerul, atunci acesta se poate ridica la 20 de grade. Călătorii experimentați spun că în timpul nopții este deosebit de frig, deci luați-vă jachetele pentru odihnă. În plus, adesea vremea te poate face tristă, motiv pentru care este mai bine să iei o umbrelă pentru o plimbare și să încerci să pună pantofi care nu se uda.

Vacanta in Spania in mai: fotografii si recenziiVacanta in Spania in mai: fotografii si recenzii
Scurta descriere a statiunilor SpanieiScurta descriere a statiunilor Spaniei
Cambrils - Spania în catalanăCambrils - Spania în catalană