Recenzii despre operatorii de turism și agențiile de turism

Fiecare persoană visează să călătorească. Dar, de îndată ce visele se transformă în stadiul planificării concediilor, încep să apară întrebări. Și primul dintre ele - care operator de turism să aleagă. Cel mai adesea este compania care ne organizează concediul, iar calitatea ei depinde.

Criterii de evaluare munca operatorului de turism

Ca regulă, companiile se specializează în mai multe domenii. Piața turistică este împărțită demult și ferm. Pentru călători, acest lucru este bun, deoarece arată o mare experiență a managerilor. Recenzii despre operatorii de turism de obicei, stabilește astfel de părți de concediu:

• natura informativă a consultărilor la etapa preliminară de planificare;
  • un raport rezonabil preț-calitate;
  • veridicitatea, lipsa de ascundere a faptelor importante;
  • realizarea serviciilor declarate.

Călătorii îl iubesc atunci când reprezentanții companiei îi însoțesc vacanța. De exemplu, organizați un transfer și excursii. Contactele străine ale firmei ar trebui să fie puternice. Recenzii despre operatorii de turism afectează de obicei activitățile hotelierului. Când s-au stabilit? Ați schimbat numărul la comandă? Personalul hotelului este atent? În cazul în care clientul este nefericit, el înaintează pretenții către operatorul de turism.

Cheia succesului este o informație fiabilă

Vrem cu toții să obținem cele mai multe pentru banii noștri. Și vrem să știm exact ce ne așteaptă în vacanță. Toată lumea pleacă în vacanță, anticipând ceva neobișnuit. Și de multe ori este dezamăgită. Recenzile agenților de turism indică faptul că clientul poate fi nemulțumit de orice: natura obișnuită a peisajului în afara ferestrei, vegetația redusă, lipsa de pepene verde în restaurant. Călătorul se așteaptă să vadă prospectul reînviat. Comentariile turiștilor sunt pline de cuvinte: "totul este normal", "nimic special", "hrănit în mod normal", "marea ca marea".

Pentru ca așteptările să nu fie amăgite, clienții trebuie să enumere în mod clar toate avantajele și dezavantajele stațiunii. Recenzile agenților de turism arată că o astfel de abordare merită. Foarte adesea lipsa informațiilor fiabile este vina agenților care vând vouchere. Companiile organizează excursii pentru intermediari, arătându-le hotelurile. Acest lucru se face astfel încât agenții să poată spune clienților în detaliu despre plajă, restaurant, teritoriul unui anumit hotel. Dar hotelurile sunt mult mai mult decât mediatorii care vând biletele au timp să vadă. Prin urmare, clientul trebuie de multe ori să caute informații despre stațiune pe cont propriu.recenzii de turism din lume

Calatorind pe tara de origine

Călătoria cu autobuzul de la Moscova este organizată de operatorul de turism "Rus". Comentariile marchează o oportunitate excelentă pentru câteva zile de a vizita un număr de orașe și de a se familiariza cu toate atracțiile lor. Compania oferă clienților săi excursii de două, trei, patru și cinci zile. Puteți vizita St. Petersburg, Veliky Novgorod, Tula, Tver, Ryazan și alte orașe vechi. În plus, operatorul oferă să viziteze Abhazia, Azerbaidjan, Belarus, Siberia, Uzbekistan și statele baltice. Unul dintre cele mai populare excursii este "Inelul de Aur" al Rusiei. În plus, compania oferă călătorii corporative și permise pentru elevi.

recenzii despre operatorii de turism

Operatorul de turism "Rus", recenzii despre care sunt destul de pozitive, oferă, de asemenea, excursii la Moscova. Călătorii sărbătoresc multe momente pozitive de călătorie:

• autobuze confortabile;
  • ghiduri profesionale;
  • peisaje și atracții magnifice.

Cu toate acestea, turiștii înregistrează neînțelegeri, adesea întâlnite în activitățile companiei. De exemplu, soții care au comandat un bilet pentru doi sunt cazați în diferite locuri ale cabinei autobuzelor. Încercările de a fi de acord cu participantul nu funcționează. Comentariile negative sunt rare.

Pentru cei care vor să se mări

Compania "Pegas Touristik" este specializată în odihna pe plajă. Compania oferă excursii la:

• Spania.
  • Bulgaria.
  • Cuba.
  • Grecia.
  • Mexic.
  • Republica Dominicană.
  • Emiratele Arabe Unite.
  • Egipt.
  • Thailanda.
  • India.
  • Tunisia.
  • Indonezia.
  • Turcia.

Există propuneri speciale, de exemplu, plecarea în rate. Timp de aproximativ douăzeci de ani există un operator de turism "Pegasus" pe piață. Comentariile marchează corespondența restului real cu serviciile declarate. Comentariile negative se referă la angajații individuali - manageri și ghiduri. Lucrătorii de la fața locului depășesc uneori prețul excursiilor, nu raportează amânarea zborului, nu au timp să pregătească o viză în momentul aterizării pe aeronavă. Turistii sarbatoresc organizarea excelenta a transferului. Autobuzul, care ar trebui să ia turiști la hotel sau aeroport, de obicei vine la timp.

Operatorul de turism "Pegasus", comentarii despre care sunt destul de pozitive, se referă la multe stațiuni marine. hoteluri zboruri charter, transfer, o rețea de birouri reprezentative din întreaga lume - toate acestea fac din companie cel mai mare jucător de pe piața rusă. Dar chiar și utilizatorii care lasă feedback pozitiv, ia notă de costul supraevaluat al excursiilor "Pegasus" în comparație cu alți operatori de turism.recenzii de la operatorii de turism intern

Sărbători și date importante

Serviciul original al companiilor de turism este organizarea de excursii de nuntă. În fiecare dintre noii soții aleși de către noii soții, puteți organiza o ceremonie de nuntă. Doar pentru două mii de dolari vei sărbători nuntă în Maldive. Ceremonia va avea loc conform obiceiurilor locale. Camera de la hotel va fi bogat decorată, iar fructele și vinul spumos vă vor aștepta. Un picnic pe o plajă de noapte și înotul pe o barcă decorată cu flori va face șederea dvs. de neuitat.

O mare popularitate în Rusia se bucură de operatorul turistic "Pax". Marturii indică faptul că aceasta este una dintre cele mai bune companii. Firma oferă clienților săi o mare varietate de excursii:

• schi;
  • plaja;
  • tratament;
  • Anul Nou;
  • vizitarea obiectivelor turistice.

Există în sortimentul companiei și tururi de ultimă oră. Anul Nou este un moment special în viața fiecărei persoane. În aceste sărbători, vreau să fiu aproape de oameni apropiați. Suntem sete pentru aventură și ceva neobișnuit. Nu este o coincidență faptul că, în ajunul Anului Nou, ei fac o dorință și așteaptă un miracol.

Operatorul de turism "Pax", recenzii despre care sunt destul de pozitive, oferă clienților săi o gamă largă de excursii de vacanță. Puteți merge atât la Austria acoperită cu zăpadă, cât și la Thailanda caldă. Și, de asemenea, în Italia, Vietnam, Emiratele Arabe Unite, Slovenia și chiar în Australia. Clienților Pax li se va oferi ospitalitatea de către cele mai mari hoteluri care arată ca palate reale. Se pot bucura de un program de divertisment excelent, care durează toată noaptea, pentru a gusta delicatese festive și pentru a obține cadouri. În sortimentul companiei există, de asemenea, diverse opțiuni pentru o vacanță de Anul Nou bugetară.

recenzii ale operatorilor de turism

Călătorește spre sud ieftin

Pentru a petrece o vacanță pe plajă oferă clienților săi un operator de turism "Sanmar". Comentariile arată că compania este implicată în țările cu cele mai mari burse - Turcia, Egipt, Grecia, Spania, Bulgaria, Thailanda, Emiratele Arabe Unite, India și Republica Dominicană. În aceste zone, "Sanmar" concurează cu "Pegas Touristik". Compania desfășoară numeroase acțiuni pentru a construi loialitatea clienților. Compania "Sanmar" excursii relativ ieftine. Comentariile turiștilor remediază uneori impolitețea personalului, incompetența angajaților. De exemplu, turiștii au vândut bilete pentru zbor, anulat de compania aeriană în urmă cu un an. Sau managerul a refuzat să-i ajute pe client, motivând-o până la sfârșitul zilei de lucru.

Operator turistic "Sanmar", recenzii care este destul de divers, oferă oamenilor obosiți o vacanță bună la prețuri accesibile. Unele momente neplăcute nu împiedică călătorii să recomande compania prietenilor și cunoștințelor lor. Cel mai adesea, reclamațiile utilizatorilor sunt legate de călătoriile cu avionul - anularea sau amânarea unui zbor. În ceea ce privește hotelul, excursii, mâncare - toate acestea primesc doar comentarii pozitive. Clienții remarcă principalele avantaje ale companiei - prețuri rezonabile.

Sanmar.ru - operator de turism, feedback despre care se stabilește erudiția ghidurilor, politețea și competența managerilor, organizarea și abordarea profesională în tot. Tururi calde în Turcia - unul dintre cele mai populare produse, trădat de companie. În ciuda căldurii, Antalya, Belek, Bodrum și Marmaris sunt frumoase în sezonul de vârf. Compania oferă o gamă largă de excursii calde. Grecia, Bulgaria, Spania și Mexic așteaptă oaspeți din mai până în septembrie. Octombrie este cel mai bine petrecut în Egipt.

Sanmar.ru - operator de turism, recenzii despre care formează cererea de autorizații în toată țara. Dacă clientul îi plăcea serviciile companiei, se va întoarce la ea din nou. Și nici măcar pentru că nivelul firmei este ridicat. Atunci când mai multe companii de turism concurează pe piață, lucrand în aceleași zone, cel care este mai ieftin decât prețul câștigă. Și acesta este "Sanmar". Prin urmare, clienții mulțumiți se îndreaptă anual către birouri de vânzări, care călătoresc în stațiunile maritime din întreaga lume.

tour operator pegasus

Wanderings - stilul de viață

Mai multe companii care lucrează în domeniul pachetelor de vacanță au în cuvântul "călătorie". Operatorul de turism, pe care cititorii îl place despre obiectivitatea lor, este "Știri" și, de asemenea, "Zeus" și "Coral". Nu toți continuă să lucreze. "News Travel" (Ucraina) a dat faliment în ianuarie 2015. "Coral" trimite turiști din întreaga lume. Există vouchere în China, Singapore, Iordania, Tanzania, Maroc. Cea mai populară destinație este Israel. Mulțumită companiei, mii de turisti s-au odihnit la Eilat, au vizitat Ierusalimul și Tel Aviv.

"Coral Travel" oferă clienților săi o vacanță bugetară. Prin urmare, ei au întotdeauna o mulțime de turiști. Compania este în responsabilitate suplimentară. Călătorii au nevoie de zboruri charter și autobuze de transfer mari care vor duce oamenii în numeroase hoteluri de pe coastă. Reprezentanții companiei se confruntă cu succes cu numeroasele lor sarcini.

tour operator Paks comentarii

În Grecia, totul este acolo

Compania "Zeus Travel", ca și "colegii", lucrează cu stațiunile maritime. În plus față de țările tradiționale, cum ar fi Egipt, EAU, Republica Dominicană, compania oferă clienților săi să călătorească în Portugalia, Franța, China, Italia, SUA și Letonia. Cu toate acestea, de la apariția pieței în 1994, compania este specializată în Grecia și Cipru. Acest lucru este evidențiat de numele companiei.

"Zeus" oferă clienților săi o pauză atât pe continent cât și pe insule (Creta, Corfu, Kos, Rhodos). Potrivit numeroaselor recenzii, caracteristica distinctivă a angajaților companiei este grija turiștilor. Sunt întâmpinați la aeroport și escortați la un autobuz de transfer confortabil. Check-in la hotel este sub controlul managerului. Pe tot parcursul sejurului, personalul menține o legătură constantă cu turistul. Rețeaua de birouri "Zeus Travel" acoperă aproape toate marile orașe ale Greciei.

Vacanță de schi în Andorra

"Anex" - operatorul de turism, recenzii despre care sunt destul de pozitive, se află la originea pieței rusești. Compania a fost înființată în 1998. Compania ia în considerare nevoile clienților potențiali și lucrează în zonele cele mai populare: în Turcia, Egipt, Thailanda, Spania, Bulgaria. Feedback-ul de la utilizatori indică astfel de calități pozitive ale companiei ca prețul bugetului, o bună organizare, atenția acordată nevoilor turiștilor.

"Anexa" încearcă adesea să facă un program de zboruri charter, astfel încât oamenii să zboare spre odihnă devreme dimineața și se întorc târziu seara. Așa că mai ai două zile libere. Oamenii merită atenție și lasă recenzii pozitive pe Internet. Operatorul turistic "Biblio" se specializează nu numai în plajă, ci și în sărbătorile de schi. Printre clienții companiei se numără o vacanță de iarnă foarte populară în Andorra. Această țară montană mică, situată între Franța și Spania, este închisă pe uscat, dar, totuși, înfloritoare datorită turismului. Vizitatorii statiunilor de schi sunt invitati. Acestea sunt dotate cu toate condițiile pentru recreere. Andorra este o țară foarte ospitalieră.