`Windows 8: recenzii ale utilizatorilor și programatorilor. Pro și Contra Windows 8

Nu cu mult timp în urmă, un nou sistem de operare a venit de la Microsoft, și a primit numele "Windows 8". Firește, mulți utilizatori avansați au decis să cunoască acest sistem de operare miraculos. "Windows 8" poate fi folosit atât pe calculatoarele personale, cât și pe celelalte obiecte gadget, cum ar fi telefoanele sau tabletele. În prezent, aproape toți producătorii de laptop-uri stabilesc imediat un sistem de operare licențiat pentru clienți. Firește, pentru un serviciu suplimentar, utilizatorul va trebui să plătească o mulțime de bani, așa că înainte de a cumpăra un dispozitiv nou, mulți clienți vor să știe despre recenziile utilizatorilor "Windows 8", deoarece doar așa va fi posibilitatea de a alege corect. Astăzi am decis să vorbim în detaliu despre acest sistem, precum și să analizăm toate nuanțele și aspectele pozitive. Deoarece sistemul de operare este nou, articolul va fi, fără îndoială, relevant pentru cititori.

Diferența de puncte de vedere

Windows 8 comentariiÎn prezent, despre recenziile "Windos 8" sunt destul de diverse. Unii utilizatori laudă foarte mult acest sistem, susținând că acesta este bine optimizat și că funcționează incomparabil, în timp ce alții îl condamnă și scriu că este încă foarte "brut" și, prin urmare, funcționează necorespunzător. După cum am reușit să identificăm, cea mai mare deficiență de bază a acestui sistem de operare este interfața, în special, aceasta se referă la metrou. Dacă ați achiziționat un dispozitiv cu noul sistem de operare Windows 8, atunci după un timp probabil că veți dori să reveniți la cele șapte sau chiar legendarele HP. De ce? E simplu. În timpul lucrului, puteți începe să întâmpinați dificultăți, precum și "frâne", mai ales când vine timpul de activare, sistemul de operare "Windows 8" va începe să funcționeze necorespunzător. Bineînțeles, după aceea, va trebui să plătiți din nou bani pentru al activa. Prin urmare, mai întâi gândiți-vă înainte de cumpărare, dacă aveți nevoie de un astfel de sistem de operare sau nu.

"Windos 8.1", recenzii de specialiști

Dacă ați fost familiarizați cu noile sisteme de operare, atunci cu siguranță ați întâlnit opinii conflictuale, care sunt prezente în număr mare. De fapt, mulți experți în calculatoare spun că dezvoltatorii s-au grăbit să creeze o nouă versiune a sistemului de operare 8.1. De fapt, funcționează pe aceeași platformă, dar are unele actualizări, dar dezvoltatorii încă mai au greșit, așa cum anterior în valoare de gândire cu privire la modificarea 8 versiune „windose“ și numai apoi începe să se dezvolte și să actualizeze alte sisteme. windows 8 comentarii de la utilizatoriPrin urmare, cei care au "Windus 8" pe laptop suferă. Feedbackul ajută la înțelegerea faptului că unii utilizatori încep să convertească și să optimizeze în mod independent sistemul de operare sau, mai degrabă, să schimbe complet panoul de control, să facă ferestre de volum și așa mai departe. Firește, pentru a face orice transformare, va trebui să utilizați orice moduri, care în prezent au un număr mare.

mobilitate

Windows 8 pe laptop-uriDacă vă decideți să cumpărați un telefon de pe „windose 8“ recenzii sunteți sigur pentru a ajuta la rezolvarea problemei, dacă să cumpere un dispozitiv cu acest sistem de operare, sau este mai bine să stați la «Android»? De fapt, puteți găsi atât referințe pozitive, cât și extrem de negative la sistemul de operare. Desigur, cineva va fi foarte convenabil de a utiliza telefonul pe noul sistem de operare, dar, desigur, înainte de a ajunge de lucru confortabil la telefon cu „windose 8“, va trebui să efectuați toate setările, iar apoi va fi capabil să evalueze toate argumentele pro și contra „Opt “. Desigur, este mult mai ușor să configurați un telefon pe sistemul "Windows 8" decât un computer personal sau un laptop. Cu toate acestea, vă recomandăm cu insistență să studiați comentariile despre "Windos 8" și numai după aceea să luați decizia finală. Nu vă grăbiți la alegerea ta, deoarece în caz contrar nu va fi în măsură să înlocuiască sistemul de operare, desigur, acest lucru se aplică numai pentru telefonul mobil.

Pocket PC

table on windows 8 comentariiTableta pentru recenziile "Windos 8" are următoarele. Cei mai mulți vorbesc despre o dificultate semnificativă: pe acest dispozitiv nu mai este posibil să instalați un alt sistem de operare. Prin achiziționarea unui tablet cu acest nou sistem de operare, îl puteți optimiza numai pentru nevoile dvs., dar nu îl puteți înlocui. În prezent, dispozitivele care funcționează Sistem de operare Android, De asemenea, pentru acest sistem există un număr mare de o mare varietate de aplicații și add-on-uri. În plus, sistemul este actualizat în mod regulat și vă puteți face upgrade gratuit. Și nu va dura mult timp.

Cu vremurile

telefon pe Windows 8 comentarii"Windos 8" pe tabletă pentru a optimiza sau a actualiza un utilizator simplu va fi extrem de dificil, deoarece în realitate numai utilizatorii avansați și profesioniști care s-au confruntat deja cu probleme similare pot efectua acest lucru. Cu toate acestea, dacă doriți să schimbați ceva pe gadgetul dvs., puteți căuta mereu ajutorul specialiștilor sau aflați informațiile necesare prin intermediul internetului.

Platformă telefonică

Dacă v-ați întâlnit deja cu "Windus 8", atunci cu siguranță doriți să aflați despre recenziile "Windson Fon 8". De fapt, este necesar să se clarifice faptul că dezvoltatorii au creat o gamă foarte largă de caracteristici de fundal și există, de asemenea, un număr mare de scheme de culori. Dacă începeți să creați un nou sistem pentru prima dată, atunci vi se va oferi posibilitatea să alegeți singură soluția de culoare și să setați orice screensaver de fundal. În setul de bază puteți vedea un număr mare de imagini diferite, acestea vor fi imediat împărțite în diferite categorii. Cu toate acestea, dacă aveți o dorință, puteți să vă creați o imagine de fundal și, în plus, puteți personaliza și bara de navigare. În noul sistem de operare "Windows 8" există o mulțime de setări și puteți schimba complet sistemul fără recunoaștere. Desigur, pentru a vă face setările cele mai corecte și mai convenabile pentru dvs., trebuie să alocați o anumită perioadă de timp, dar în cele din urmă veți fi cu siguranță mulțumiți de noile schimbări.

Căutați obiectivitate

windsurf fundal 8 comentariiAșa cum am spus mai înainte, utilizatorul „windose 8“ clienți sunt cele mai variate, și, în consecință, ei pot face un începător într-un impas, deoarece fiecare opinie site de specialitate despre noul sistem de operare poate pur și simplu se contrazic reciproc. Firește, pentru a afla mai multe despre sistem, trebuie să citiți o cantitate considerabilă de pozitiv și negativ. Despre „windose 8“ Comentariile apar pe site-urile specializate pe o bază de zi cu zi, deci cu ei într-adevăr citit în orice moment convenabil pentru tine. Noul sistem de operare "Windows 8" se poate optimiza cu ușurință pentru versiunea 7 și îl face și mai funcțional. Deci, dacă vă decideți să meargă cu a opta versiune înapoi în al șaptelea, ar trebui să ia în considerare cu atenție dacă nu fac o greșeală. Mai ales dacă achiziționați un nou dispozitiv cu o licență de la un vânzător autorizat - apoi, desigur, pentru sistemul de operare aveți nevoie de orice plată suplimentară.

aplicaţii

Să analizăm încă un aspect referitor la "Windows 8" (recenzii de programe). Cu siguranță veți fi interesați să aflați ce scriu utilizatorii despre aplicații și programe standard. De fapt, unele programe din acest nou sistem de operare refuză pur și simplu să lucreze, însă, firește, puteți rezolva această problemă singură și pentru aceasta trebuie să includeți doar versiunea "Framework" 3.5. După ce ați activat această opțiune, toate programele vechi care au fost instalate pe dispozitiv și au încetat să funcționeze vor începe să fie difuzate din nou. De fapt, acest lucru nu se întâmplă atât de des, dar dacă vă confruntați cu această problemă, știți deja cum să o rezolvați. Dacă descrieți funcționarea unui nou sistem de operare, atunci puteți afirmativ că funcționează și începe mult mai repede decât versiunea anterioară a "Windows 7". Desigur, dezvoltatorii au optimizat noul sistem și, prin urmare, a devenit mai bine să "zboare", dar acest lucru, merită spus, nu se întâmplă în toate cazurile.

ajustare

Desigur, dacă ați instalat "Windows 8", este posibil să întâmpinați unele probleme, însă în acest caz, trebuie să instalați toți driverele, după care sistemul va începe să funcționeze pe deplin. Aș dori, de asemenea, să menționez că sistemul, despre care vorbim astăzi, poate fi utilizat și pe dispozitive mai vechi. Desigur, munca poate fi încetinită, dar, în general, a pus "opt" pe gadget-uri antice.

start fals

8 1 comentariiÎn general, putem spune că majoritatea recenziilor despre acest sistem de operare sunt false sau, mai degrabă, utilizatorii încep să-și exprime opiniile fără să se familiarizeze chiar cu detaliile acestui sistem. Desigur, veți fi capabili să vă întâlniți și să oferiți feedback adevărat, unde oamenii își rezolvă propriile probleme și pur și simplu îi ajută pe alții să decidă asupra alegerii sistemului de operare.

scut

Despre cererea "Defender Windows 8", desigur, poate fi inutil de entuziasmat, dar totusi, chiar si pe site-ul oficial al dezvoltatorului, puteti gasi solutia pentru aproape toate problemele asociate cu sistemul de operare. Dacă vă decideți să cumpărați un computer cu un sistem de operare deja instalat pe acesta, vă recomandăm să încercați să îl utilizați pentru o perioadă de timp și să vă gândiți doar la înlocuirea celor șapte. Deși puteți, dacă doriți, instalați din nou versiunea a opta.

Gadget-uri pentru Windows 7: cum să le instalați?Gadget-uri pentru Windows 7: cum să le instalați?
Care este mai bine: "Android" sau Windows Phone? Merită investigatCare este mai bine: "Android" sau Windows Phone? Merită investigat
Vom afla cum să aflăm ce Windows se află pe computerVom afla cum să aflăm ce Windows se află pe computer