Gamepad Defender Racer Game x7: specificatii, preturi, recenzii

În vremurile vechi, jocurile erau numite jocuri pe calculator, deoarece practic erau difuzate pe PC-uri. Acum ele sunt adesea numite jocuri video, deoarece există mai multe platforme care vă vor permite să vă bucurați de jocul respectiv. De exemplu, vorbim de console, cum ar fi PS sau Xbox, care în ultimul deceniu au câștigat o popularitate incredibilă și sunt destul de capabile să concureze cu calculatoarele personale.

Particularitatea consolelor este că puteți juca numai cu ajutorul unui gamepad, în timp ce principalele dispozitive de intrare pentru un computer sunt mouse și tastatură. Dar produce o varietate de gamepad-uri pe care le puteți conecta la portul USB al PC-ului pentru a încerca să redați jocurile preferate nu de la tastatură, ci folosind joystick-ul. Dar ce gadget să alegeți? Acest articol vă va spune despre un foarte bun geyspad Defender Game Racer X7. Firește, acest lucru nu este de departe modelul cel mai popular, dar pentru acei jucători care nu doresc să dea sume uriașe pentru joystick-uri speciale, dar totuși doresc să obțină o calitate superioară, aceasta este o opțiune excelentă. Defender Racer Game X7 - este un gamepad care vă va oferi șansa de a vă bucura de jocurile preferate într-o formă nouă.

Ce este?

cal de curse x7

În primul rând, este necesar să ne uităm la ceea ce Defender Racer X7 este, în general, care va fi analizat în detaliu în acest articol. Asta este fir de joystick, care are cel mult douăsprezece butoane, precum și două bastoane pentru un control mai precis al caracterului sau cursorului din joc. Dacă sunteți un jucător cu experiență, atunci ar trebui să fiți numele companiei Defender, deoarece produce o varietate de dispozitive pentru calculatoare, începând cu șoareci și tastaturi și terminând cu o varietate de gamepad-uri. Cea mai populară serie de joystick-uri, desigur, este Game Racer, la care modelul aparține. Cu toate acestea, din toate modelele disponibile în această serie, este recomandat să alegeți Defender Game Racer X7, deoarece acest gamepad are câteva caracteristici foarte interesante, dar nu are cel mai mare preț.

descriere

apărător joc x7 șofer racer

Gamepad Defender Game Racer X7 este un gamepad care se conectează la un computer personal printr-un port USB, ceea ce face utilizarea sa incredibil de convenabilă. Arată foarte elegant, deci nu vă pasă că cineva vă va vedea că nu aveți un controler Xbox și veți crede că pur și simplu nu vă puteți permite. Acest joystick acceptă toate modurile cunoscute de intrare în jocurile pe calculator, astfel încât să puteți folosi în siguranță, spre deosebire de multe modele mai vechi care nu sunt acceptate deloc în jocuri noi pe calculator sau necesită o mulțime de manipulări. În cazul acestui gamepad, trebuie doar să instalați driverul livrat împreună cu kitul sau să îl descărcați liber pe Internet. Defender Game Racer X7 este compatibil cu toate jocurile moderne pe computer și rulează pe toate sistemele de operare curente, începând cu Windows 7.

caracteristicile

Gamepad Defender joc de curse x7

Deci, acum aveți o idee generală despre ce este acest jocpad. Prin urmare, este timpul sa aruncati o privire asupra cateva detalii importante pe care trebuie cu siguranta sa le studiati inainte de a le cumpara. În total, acest gamepad are douăsprezece butoane: patru butoane de acțiune, două bare de protecție, două boostere și butoane de sistem cum ar fi "Back", "Turbo", "Start" și "Clear". În stânga, ca în majoritatea gamepad-urilor, veți găsi un panou de control convenabil pentru direcția de mișcare.

Și, bineînțeles, există două bastoane care vă vor permite să controlați mai mult mișcările și, de asemenea, să extindeți posibilitățile jocului, de exemplu, vă va permite să vă orientați mai ușor. Un plus foarte frumos este funcția de vibrație, care adaugă o senzație de senzație la modul de joc. Ce putem spune despre modul "Turbo" menționat mai sus, ceea ce face ca gestionarea caracterului în shooter să fie mult mai convenabilă și mai eficientă. Separat este necesar să se spună despre acoperirea joystick-ului, care este cauciucat. Datorită acestui fapt, efectul ambreiajului este atins, astfel încât gamepadul să nu alunece în mâini. De asemenea, merită remarcat suprafața cu șanțuri a bastoanelor pentru o mai mare aderență și o formă ergonomică a controlerului, datorită căreia veți fi foarte confortabil nu numai să vă mențineți joystick-ul în mâinile dvs., ci și să-l utilizați în joc.

Lista de preturi

apărător joc racer x7 preț

Ar trebui să vă spunem și despre prețul Defender Racer X7, deoarece acesta este unul dintre principalele avantaje ale acestui dispozitiv. Multe gamepad-uri merită o avere, deci oamenii cred că ar trebui să continue să joace cu tastatura și mouse-ul, astfel încât să nu cheltuiască atât de mulți bani. Dar, în realitate, veți avea nevoie de mai puțin de o mie de ruble pentru a cumpăra acest model. În majoritatea magazinelor, prețul pentru acest model este cuprins între 900 și 1000 ruble rusești. Din păcate, recent nu este ușor să găsești un astfel de joc, deoarece în multe magazine nu este disponibil, dar dacă ești destul de norocos să îl vezi, trebuie să-l cumperi, pentru că nu vei regreta această achiziție.

apărător joc racer x7 comentarii

Opinii despre jocul Defender Racer X7 pe Internet pot fi găsite foarte diverse și numeroase, iar cele mai multe dintre ele sunt pozitive, astfel încât să puteți cumpăra fără îndoială acest lucru. Dar dacă mai aveți nevoie de o dovadă, atunci în acest articol veți găsi principalele puncte de feedback ale utilizatorilor despre acest gamepad, atât pozitive, cât și negative. În feedback-ul lor, utilizatorii în avantajele acestui jocpad practic își notează prețul scăzut și ridicat pentru o astfel de calitate a prețurilor. Ei notează cu adevărat eficiente și plăcute la acoperirea tactilă și suportul tuturor jocurilor, precum și absența completă a nevoii de setări suplimentare. Dacă acordați atenție unor neajunsuri pe care ar trebui să le cunoașteți înainte de a le cumpăra, atunci puteți include pârghii prea strânse (barele de protecție și bușteri), precum și bastoane prea sensibile. În plus, unii oameni nu sunt mulțumiți de lungimea cablului, care este sub 2 metri.

constatări

Deci, merită să cheltuiți bani pe acest gamepad? Cu siguranta merita, pentru ca este unul dintre cele mai bune in raportul de pret si calitate. Problema poate fi că găsirea ei în Rusia nu este atât de ușoară. În rest, este o opțiune excelentă pentru jucătorii de nerăbdare.

Consola pentru computer este un dispozitiv autonom și un smartphone. Telecomandă universalăConsola pentru computer este un dispozitiv autonom și un smartphone. Telecomandă universală
Joystickul "Xbox 360"Joystickul "Xbox 360"
Evoluția joystick-urilor pentru calculatoareEvoluția joystick-urilor pentru calculatoare