Albion Online: recenzie, cerințe de sistem

Unele jocuri pe calculator sunt publicate la timp, un an sau doi după ce dezvoltatorii anunță că în curând merită să aștepți o noutate. Alții devin o surpriză și sunt raportate la lansarea lor cu doar câteva luni înainte de data lansării. Și unele jocuri sunt numite "prelungite". Aceasta înseamnă că data eliberării lor este în mod constant amânată, iar proiectul poate fi în derulare de ani de zile. În acest articol vom vorbi despre unul dintre aceste proiecte, numit Albion Online. Prezentare generală a acestui joc vor fi prezentate în acest material, puteți găsi, de asemenea, cerințele de sistem ale proiectului, pe care le puteți compara cu specificațiile computerului, determina dacă va fi capabil de a rula acest joc pe PC-ul. Deci, este timpul să citiți recenzia Albion Online și să decideți dacă doriți să încercați un nou proiect în genul jocului de roluri în masă multiplayer.

Joc neobișnuit de joc

review albion albion

Prezentarea generală a Albion Online poate începe cu o descriere a faptului că acest proiect este cu siguranță foarte neobișnuit. Bineînțeles, jocul nu a devenit o capodoperă sau un progres în industria modernă, dar merită remarcat faptul că este diferit de ceea ce ați fi văzut înainte. De exemplu, mulți jucători caută imediat o prezentare generală a claselor în Albion Online, dar nu veți putea găsi astfel de informații. De ce? Este doar unicitatea acestui proiect, pentru că fiecare jucător începe cu același caracter "zero". Și aici nu există un mod standard de dezvoltare pentru această sau aceea clasă pe care puteți alege să o dezvoltați în această direcție. Aici vei obține o incredibilă libertate în modul în care poți să-ți faci eroul.

Faptul este că sistemul de caractere aici este foarte dezvoltat, dar nu este nevoie să vă conduceți într-un cadru sau altul. Când sunteți angajat într-un alt tip de activitate, caracterul dvs. avansează tocmai în această direcție. El primește realizări tematice care vă oferă bonusurile corespunzătoare. De exemplu, dacă ucizi inamicii dintr-un arc, dezvolți și îmbunătățiți în această direcție. Ați decis să ridicați vacile? Bonusurile vor apărea în mod special în acest domeniu. În general, voi înșivă vă puteți dezvolta în direcția dorită. Cu toate acestea, revizuirea Albion Online nu se va concentra doar pe dezvoltarea personajului tău. De fapt, există și alte elemente frumoase în joc despre care ar trebui să știți.

Lumea deschisă

albion recenzie joc on-line

Revizuirea jocului Albion Online trebuie, de asemenea, în mod necesar să atingă tema lumii în care vor avea loc acțiunile. Faptul este că este într-adevăr imens, interactiv și viu. Desigur, jocul de roluri masiv multiplayer trebuie să aibă în mod necesar o lume bine concepută, dar în multe cazuri servește exclusiv ca decor. În acest caz, el reacționează în mod constant la acțiunile dvs., precum și acțiunile altor jucători în procesul de joc. Puteți să o explorați în ritmul propriu, nu trebuie să deschideți locații atunci când se ating niveluri noi și așa mai departe. Prin urmare, vă puteți bucura de toate frumusețile tot timpul. Puteți explora noi regiuni, puteți lupta cu noi monștri, puteți să vă familiarizați cu noi jucători. În general, aceasta este una dintre cele mai importante caracteristici ale unuia dintre cele mai bune jocuri ale anului 2017. Revizuirea Albion Online va indica, de asemenea, câteva puncte interesante care vă pot convinge să achiziționați acest proiect.

Sistem de combatere

recenzia albion 2017

În mod separat, merită acordată atenția sistemului de luptă al acestui joc de rol. La prima vedere, nu este diferit de „boevok“ în alte RPG multiplayer masiv, care este, trebuie doar să atace inamicul clicuri de mouse, folosind abilitățile în avans recoltate. Cu toate acestea, dacă vă uitați atent, puteți înțelege că are unele diferențe interesante. În primul rând, veți avea o opțiune mult mai largă de abilități, deoarece toate elementele au aceste sau acele abilități suplimentare. Datorită acestui fapt, aveți oportunități suplimentare care vă vor oferi mai multă plăcere. În al doilea rând, nu uitați de adversari. Ele sunt mult mai interesante în acest joc decât în ​​majoritatea proiectelor similare. Chiar și cei mai simpli adversi vă pot surprinde cu abilități originale, deci nu ar trebui să subestimați niciunul dintre dușmanii voștri. Desigur, toate un pic mai ușor în versiunea Albion online pe „Android“, o revizuire a acestui articol, cu toate acestea, se ocupă în mod specific cu versiunea de PC, astfel încât sistemul de luptă poate fi cu siguranță atribuit „plus“.

Proprietatea proprie

lista albion clasa online

Având în vedere că luptele sunt parte integrantă din orice multiplayer, jocuri de rol, nu există nici un sens să acorde o atenție mult să-l pentru a le, mai ales în faptul că aici există un aspect neobișnuit. Faptul este că puteți crea un personaj care nici măcar nu va putea lupta. Puteți pompa eroul dvs. în direcția comerțului, agriculturii și așa mai departe. Asta este, puteți cumpăra ferma, să crească acolo vaci și alte animale, recoltare și vinde-l la soldați, care se va uita la tine cu aurul extras în luptă. În general, puteți să conduceți stilul de viață pe care vă place cel mai mult. Fiecare opțiune are suporteri, dar mulți jucători aleg mod liniștit de e-viata, deoarece acestea sunt obosit să lupte în alte jocuri multiplayer, în cazul în care nu există alte opțiuni. Mai mult decât atât, puteți cumpăra chiar și propria insulă, pe care puteți construi clădiri, pe care apoi le puteți folosi pentru a obține un profit. Insulele sunt cumpărate în proprietate privată pentru o mulțime de bani, în timp ce terenurile de pe continent sunt închiriate pentru plăți mai mici, dar reutilizabile.

Componentă grafică

albion online la revizuirea Android

Ultimul moment pozitiv pe care ar trebui să-l acordați este componenta grafică. Imaginea de pe ecran vă va plăcea cu siguranță, dar nu puteți spune că este foarte impresionantă și avansată. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece dezvoltatorii au început să lucreze la acest proiect de mult timp. Mai mult, ei au decis să se concentreze asupra dimensiunii lumii și asupra diversității oportunităților, nu asupra componentei grafice. Ca rezultat, grafica pentru jocul multiplayer sa dovedit a fi "just right", deși pentru unii jucători acest lucru nu este suficient, și ei critică jocul pentru asta.

localizare

albion cerințele online

Primul dezavantaj se referă exclusiv la jucători de limbă rusă. Jocul a fost lansat inițial în limba engleză, astfel încât să puteți juca întotdeauna în original. Dar dacă doriți să stabiliți localizarea în limba rusă, atunci ar trebui să fiți pregătiți pentru faptul că jocul în acest moment în această limbă nu este finalizat. Aceasta înseamnă că, în unele cazuri, traducerea va fi incorectă, unele vor lipsi, ceea ce va afecta impresia generală a proiectului. În consecință, în acest moment este recomandat să jucați încă versiunea originală a jocului.

Probleme cu căutarea

Există și un alt minus, pe care dezvoltatorii încă mai trebuie să-l repare în viitor. Faptul este că unele quest-uri în joc nu dau răsplata pe care o promite. Tu iei sarcina, o faci, dar nu contează pentru tine. În consecință, nu primești nici o experiență, nici bani, nici o altă recompensă. Niciodată nu știți ce căutări nu contează, deci pentru moment este imposibil să obțineți plină plăcere din procesul de joc, atunci când această sarcină sau acea este o pierdere de timp și efort.

Probleme găsind calea

albion cerințele de sistem on-line

Un dezavantaj, pe care dezvoltatorii ar trebui să-l lucreze, este găsirea căii pentru personajul tău. Când o trimiteți la un alt punct sau altul, uneori nu poate găsi calea cea bună acolo, începe să se ciocnească și să se încurce, ca să spunem așa, "în trei pini". Este nevoie de o duzină de clicuri pentru ao aduce la obiectiv manual. Acest lucru, de asemenea, strică experiența jocului, și nimic nu se poate face cu acest gamer. Trebuie să îndurăm și să suferim, atâta timp cât dezvoltatorii ajung la corectarea acestei neînțelegeri nefericite.

Cerințe de sistem

Ultimul lucru care va fi discutat în acest articol este cerințele de sistem ale Albion Online. La urma urmei, cu greu doriți să descărcați jocul, să cumpărați un client și să aflați că computerul dvs. nu este potrivit pentru lansarea acestui proiect. Mai întâi de toate, ar trebui să acordați atenție sistemului de operare de care aveți nevoie, astfel încât să nu existe conflicte cu computerul. Din fericire, proiectul este compatibil cu multe sisteme de operare, până la Windows Vista. În ceea ce privește memoria RAM, care este componenta principală și definită, există o limitare destul de clară, și anume patru gigaocteți de RAM. Firește, cu cât mai mult, cu atât mai bine, dar mai puțin de patru gigaocteți, nu se va potrivi. După cum puteți vedea, cerințele sistemului Albion Online sunt mai mult decât acceptabile, astfel încât să puteți rula ușor jocul pe computer.

Destin: cerințe de sistem, data de lansareDestin: cerințe de sistem, data de lansare
Payday: Heist: cerințele sistemului. Payday: The Heist: data lansării, descrierea, remorcile,…Payday: Heist: cerințele sistemului. Payday: The Heist: data lansării, descrierea, remorcile,…
Tera Online: Cerințe de sistemTera Online: Cerințe de sistem