Strategia `Lucky Bum`: recenzii, descriere, sfaturi

Până în prezent, există multe proiecte de jocuri în care puteți câștiga bani reali. Desigur, mulți dintre ei dau la o parte frauda și nu merită atenția oamenilor care doresc să obțină bani pentru joc. În același timp, unele strategii merită încrederea utilizatorilor. În această scurtă recenzie vom vorbi despre jocul "Lucky Bum", recenziile cărora sunt mai mult decât pozitive.Lucky bumzh comentarii

Descrierea strategiei

"Lucky Bum" - jocul este destul de nou și complet diferit de celelalte proiecte, cu retragerea banilor. Aici nu aveți nevoie, ca un fermier obișnuit, să cultivați, să construiți sau să dezvoltați un oraș. Potrivit complotului, veți cădea în anii 90 și deveniți cel mai comun fără adăpost. Și acum trebuie să-ți faci personajul un cetățean destul de bogat. În acest fel, aveți mai multe oportunități pentru a realiza acest lucru în jocul "Lucky Bum", recenzii despre care veți învăța mai târziu. Personajul tău poate deveni un simplu cetățean, un oligarh sau o autoritate criminală - totul depinde de dorința și de activitatea ta.norocos

Autorii au lucrat bine pe complotul și mecanica strategiei "Lucky Bum". Jocul sa dovedit a fi destul de realist în ceea ce privește condițiile de trai. La urma urmei, toate dificultățile cu care ne confruntăm în realitate sunt prezentate aici. De exemplu, pentru a obține o treabă bună, personajul tău trebuie să nu mai fie o persoană fără adăpost. Și pentru a deschide o afacere, trebuie să "dai o laba" primarului local. Deci calea spre succes va fi destul de spinoasă.

Principiile jocului "Lucky Bum"

Strategia vă oferă posibilitatea de a câștiga capital fără investiții. Dar țineți cont de faptul că drumul de la un simplu răpitor la un antreprenor de succes fără investiții va dura mult timp. Deci, începând să jucați, vă gândiți dacă merită să vărsați o mică sumă de bani în strategia "Lucky Bum".

Intrarea va aduce 10 ruble în contul dvs. - această sumă va deveni capitalul de start. Inițial, personajul tău nu va avea atât de multe oportunități de câștig. La început poți să ceri sau să muncești în mulțime la raliuri. O astfel de muncă nu necesită o "revocare", astfel încât venitul din ea să meargă în mod regulat pe cont propriu.noroc fără adăpost Dar aceste exerciții nu vă aduce profituri semnificative, dar pentru a găsi un loc de muncă mai bun, va trebui să facă rost de cel puțin unele locuințe și trebuie să țină seama de cel puțin 100 $. Această sumă puteți câștiga un „get-împreună la întâlnirile“, dar atunci când consideră că astfel de activități sunt în valoare de 1 rublă pe zi, putem înțelege că acest lucru se va întâmpla în curând. Dar vă puteți completa echilibrul cu bani reali, ceea ce va grăbi procesul.

Modalități de a câștiga bani

După cum reiese din strategia dedicată revizuirilor "Lucky Bum", jucătorii sunt încântați de numărul mare de oportunități prin care puteți face bani. Aici puteți găsi nu numai un loc de muncă, ci și să vă deschideți propria afacere și să aveți și un cont personal la o bancă care va plăti dividende. În plus, această strategie are oportunitatea de a dezvolta afaceri criminale, deși această etapă a jocului este încă în curs de dezvoltare.norocos strategie vagabond

Cum să obțineți un loc de muncă?

În această strategie, există multe opțiuni în care personajul dvs. poate obține un loc de muncă și, în același timp, obține un salariu destul de decent. Suma de bani câștigată depinde de valoarea retragerii pe care o plătiți atunci când lucrați. Și cu cât este mai mare, cu atât este mai mare venitul. Majoritatea jucătorilor sperie această retrogradare, deoarece o poziție bine plătită va trebui să plătească o sumă rotundă. Dar aceasta nu este cea mai mare dificultate în joc, pentru că veți plăti o deplasare o singură dată, după care lucrarea va fi permanent disponibilă. Mult mai rău este cazul cu "locuințe", pentru că personajul tău trebuie să închirieze o anumită cameră pentru a obține acel sau acel loc de muncă. În același timp, termenul de arendare este de 30 de zile, așa că nu uitați să plătiți pentru "apartament", pentru că dacă îl pierdeți, atunci munca va pleca de la dvs. Sfat: dacă doriți să obțineți succes în strategia "Lucky Bum" - intrarea în joc ar trebui făcută zilnic. Faptul este că venitul este acumulat doar în acele zile în care colectați profiturile.

Deschiderea unui cont de afaceri sau bancar

După ce ați obținut anumite succese și ați avut o anumită sumă, personajul dvs. poate începe să-și creeze propria afacere. Pentru a face acest lucru, accesați fila "Compania mea" și consultați opțiunile disponibile. Pentru a deveni un antreprenor de succes, nu trebuie doar să plătiți o retrocedare și să aveți o locuință adecvată, ci și să aveți "încredere". Și pentru asta trebuie să mergi la secția "Administrație" și să plătești mită pentru primar.norocos

Dacă nu doriți să lucrați sau să faceți afaceri, puteți deschide un cont bancar, din care să vi se plătească dividende portofelul. În același timp, există mai multe opțiuni pentru deschiderea unui depozit, fiecare dintre acestea diferă în funcție de suma depozitului, precum și de rata dobânzii. Dar rețineți că profitul din depozit trebuie colectat zilnic. Așa că nu uitați să vizitați jocul.

Program de afiliere

O altă ocazie bună de a câștiga bani în joc atrage noi participanți. Toate veniturile pe care le primiți de la recomandări sunt transferate automat în contul dvs. în jocul "Lucky Bum". Retragerea banilor este disponibilă instantaneu, dar suma minimă ar trebui să ajungă în același timp la 10 ruble. Procentul veniturilor din sesizare este de 7%, ceea ce face ca atragerea de noi oameni să fie destul de profitabilă.

Concluzii despre jocul "Lucky Bum"

Feedback-ul utilizatorilor cu privire la strategie este în mare parte pozitiv. Până în prezent, nu au existat precedente cu incapacitatea de a retrage fonduri, precum și acuzații de fraudă sau înșelăciune. Cei mai mulți jucători au încredere în această strategie, deși nu neagă faptul că este destul de greu să câștigi rapid bani mari aici.

Sounder Lucky Fish Finder 718: comentarii, instrucțiuni, specificații. Căutător de pește fără fir…Sounder Lucky Fish Finder 718: comentarii, instrucțiuni, specificații. Căutător de pește fără fir…
Țigări Lucky Strike: tipuri și recenziiȚigări Lucky Strike: tipuri și recenzii
Cum de a retrage bani din My Lands: instrucțiuniCum de a retrage bani din My Lands: instrucțiuni