`Cossacks 3`: o revizuire a jocului. Recenzii, cerințe și sfaturi

Studioul legendar ucrainean GSC Game World a revenit la serviciu. Cu toate acestea, să-i spunem ca o limbă de studio cu drepturi depline nu se va întoarce, deoarece personalul său este format din specialiști care lucrează de la distanță. Amintiți-vă, GSC este cunoscut pentru lansarea seriei de jocuri de cult S.T.A.L.K.E.R și "Cazaci". Primul joc este un shooter de prima persoană, care povestește despre evenimentele care au loc în Zona Exclusionului de la Cernobîl. Dar "cazacii" - strategia istorică

în timp real, care a câștigat iubirea fanilor din întreaga lume. Și așa sa întâmplat! Studioul restaurat a lansat jocul "Cossacks 3" după o pauză de zece ani de la lansarea primei părți. Deci, să vedem ce sunt "cazacii 3". Examinați și uitați-vă mai întâi la noua strategie.

Cossacks 3 recenzie

Piese anterioare

Prima parte a "cazacilor" a ieșit la începutul celor două mii de ani. În acel moment, acestea erau "bombe". Mai ales că le-au plăcut jucătorilor din țările CSI, deoarece complotul sa bazat pe istoria Imperiului Rus. Și ea este foarte apropiată de noi. La acea vreme, aceste strategii se distingau printr-un sistem de gestiune bine gândit și prin lupte masive la scară mare. Nivelul inteligenței artificiale pentru acel moment nu era rău. Apoi, tot AI trebuia să fie prost. Și în cazaci era surprinzător de priceput.

Cazaci 3 joc recenzie

Desigur, unele grafice de neegalat de la primii "cazaci" nu trebuiau să aștepte. În acel moment, chiar și împușcăturile nu au atras atenția în mod special. Ce putem spune despre strategii. Dar programul, atunci nimeni nu a acordat atenție. Glanoi - gameplay-ul și mecanica jocului. Și în acest "cazaci" au fost pe partea de sus. Acum a venit o nouă eră. "Cazaci 3" corespund standardelor moderne ale strategiei în timp real? Să încercăm să înțelegem asta.

Joc vechi într-un nou ambalaj?

Cei care așteptau dezvoltarea vechilor "cazaci" și o strategie fundamentală nouă vor fi foarte dezamăgiți. "Cossacks 3" nu este un joc nou, ci doar un remake al strategiei de lansare din 2001. De ce am decis asta? Da, pentru că în plus față de componenta grafică și unele schimbări în balanța națiunilor din joc nu este nimic nou. După ce ați jucat câteva minute, înțelegeți clar că înainte de a fi aceiași "cazaci" de la zero "îndepărtat". Nostalgia este pe scară largă.

Dosarul 3 de recenzie a cazacilor

"Cossacks 3", a cărui revizuire a arătat că avem un joc din 2001 într-o nouă copertă, arăta un pic arhaic în 2016. Ce a fost în natura lucrurilor la începutul secolului, este complet irelevant acum. Dar jocul a ieșit fără probleme speciale, deoarece în acest gen nu există concurenți. Strategiile în timp real sunt extrem de rare. Dintre jocurile similare ale timpului nostru, se poate distinge numai al doilea starcraft. Dar el nu este din nișa "cazacilor" și nu are nimic de-a face cu istoria.

Caracteristicile națiunilor și ale unităților

Și ce zici de joc? Cel puțin ceva iese în evidență: "Cazaci 3"? Revizuirea unităților arată că au loc unele schimbări în balanța națiunilor. De exemplu, Ucraina are cei mai puternici războinici în stadiul inițial. Serdeyuki lor sunt capabili să se spulbere în varză de orice unități din alte țări. Dar în bătăliile pe mare, Ucraina se află la baza sa. Aici regulile vechi britanice (așa cum era de așteptat, în conformitate cu povestea reală).

Cazaci 3 recenzie de unități

Dar dacă la întâmplare carduri de generator și națiuni zashvyrnet Marea Britanie pe continent, aici va fi ușor să se rostogolească în sus asfaltul în infanterie, în orice țară. Polonezii - abrupți victimele husarilor. Franța are mușchetari puternici de cai care pot zdrobi totul în bucăți. Acestea sunt caracteristicile națiunilor și unităților din jocul "Cossacks 3".

Revizuirea cu privire la acest lucru, desigur, nu se termină acolo. Unele națiuni (cum ar fi Turcia) nu se pot muta în secolul al XVIII-lea în privința jocului. Aceasta, desigur, nu este bună. Dar ca o alternativă, aceste țări pot să "facă" cu ușurință alți jucători în stadiile incipiente, datorită ieftinității soldaților. Dar, de îndată ce adversarul se mută în secolul al XVIII-lea, atunci turcii se termină acolo. Pentru îmbrânci împotriva muschetele și puști cu spade în mână - sinucidere curată. Dar, în cazul în care turcii nu va încetini, adversarii lor pur și simplu nu pot intra în noul mileniu, din cauza moartea prematură în mâinile răului ienicerii. Împotriva lor, nici serdicii ucraineni nu sunt capabili să facă nimic, pentru că turcii zguduie pur și simplu masele.

campanie

Când văd meniul de campanii, mă gândesc involuntar că totul este exact la fel ca în părțile anterioare. Dar nu. Dezvoltatorii au lucrat pentru a gândi prin subiecte noi. Și au făcut-o bine. În timpul campaniei, jucătorii au dat chiar și o alternativă. De exemplu, ceva de genul "Nu poți să ierți execuția". Aceasta este o inovație importantă. În vechii "cazaci" nu a fost așa. Totuși sunt cazacii 3 "2016. Revizuirea ar fi foarte plictisitoare dacă nu ar fi nimic nou în ele.

Cossacks 3 Empire Review

Acum, sarcina principală a campaniilor este aceea de a învăța jucătorul să construiască clădirile potrivite la un moment dat sau altul și să gestioneze în mod corespunzător trupele. Adevărat, întregul punct al campaniilor este redus la formula "escorta-livra-ucide". Dar acest lucru este deja progres. "Cossacks 3", a cărui revizuire oarecare a stricat impresia de joc, a reușit încă să surprindă.

Multiplayer

Iată multiplayerul din joc, în timp ce totul e rău. Desigur, dezvoltatorii sunt în patch-uri pline, dar jocul multiplayer de pe Internet funcționează din greu. De asemenea, nu este mulțumit de sistemul multiplayer. Pentru a juca pe serverele din stânga, nu se întâmplă. Și pentru oficial va trebui să dezactiveze taxa lunară. În felul acesta nu-i plac fanii celor vechi "cazaci". Multiplayerul este deschis. Și se pare că totul va rămâne așa.

Aici, studioul GSC a dat un accident. Ar trebui să învețe de la Blizzard. Dar ceea ce este - este. Totuși, nu este "Starcraft" și nu "Warcraft", ci "Cossacks 3", revizuirea căruia se mișcă la rândul său. Și ne îndreptăm spre cei mai interesanți pentru mulți jucători. Anume - la grafica jocului. Pe multiplayer până când uităm. Atunci când o aduc în minte, atunci puteți vorbi despre farmecele jocurilor multiplayer.

grafică

Componenta grafică a jocului este foarte mult refăcută. Ar merita să numiți jocul "Cazaci 3D". Pentru că așa este cu adevărat. Dar graficele 3D din joc sunt ciudate. Cumva odată nu vei înțelege ce sa întâmplat cu componenta grafică. "Trei De" în joc nu este vizibilă până când nu porniți camera dinamică. Dar trebuie să o includeți cu o comandă specială din consola. Fără asta, nimic, deloc. Cu toate acestea, rularea cu o cameră liberă și controlul simultan al trupelor este încă un test. Deci, va fi mai bine dacă totul rămâne așa cum este.

Cazaci 3 2016 recenzie

În rest, imaginea jocului este plăcută. Totul este clar desenat. Culorile sunt luminoase și suculente. Și unitățile se mișcă destul de realist. Și aceasta în ciuda faptului că o placă grafică deosebit de puternic pentru a rula „cazacii“ pe cea mai înaltă setare nu este necesară. Și la minim jocul poate funcționa chiar și pe grafica procesoarelor încorporate. Iar cerințele generale ale sistemului nu diferă cu nimic terifiant. Deci, cea mai bună strategie în timp real este "Cossacks 3" Empire, revizuirea căruia arată că se va comporta perfect chiar și pe computerele cu fier mediu.

Cerințe de sistem

Cerințele noilor "cazaci" sunt minime. Și în comparație cu cerințele pentru fierul altor jocuri moderne, ele par ridicol. Pentru a rula jocul este nevoie de un computer cu un procesor single-core și o frecvență de 3000 megahertzi. RAM nu necesită nimic prin standardele moderne: 2 gigaocteți. De asemenea, cardul video nu este necesar foarte puternic. Miezul grafic integrat al procesorului Intel Core i3 din a doua generație este destul de potrivit. Să nu mai vorbim de plăcile grafice discrete. Aceasta este cerințele minime de sistem care vor permite jocului "Cazaci 3", a cărui revizuire este subiectul articolului nostru.

În ceea ce privește cerințele recomandate pentru un joc confortabil cu toate clopotele și fluierele grafice, acestea sunt ușor diferite de cele minime. Deși chiar și ele nu ating cerințele minime ale jocurilor moderne. Judeca pentru tine. Necesită o familie de procesoare Core i5, 4 GB de memorie RAM și un adaptor grafic, echivalent cu seria "invizibilă" 560. Sunt de acord, cerințele recomandate sunt destul de moderate.

Opinia generală despre joc

Deci, ce puteți spune despre jocul "Cazaci 3" în general? Revizuirea jocului intră în etapa finală, deci trebuie să generalizați oarecum toate informațiile și să faceți o scurtă analiză. În general, acest lucru nu este un joc complet, ci doar un remake al strategiei inițiale din 2001, cu grafică actualizată. Dar în această versiune există câteva inovații care o deosebesc de partea originală. Practic, aceste inovații se referă la echilibrul națiunilor și campaniile. Mecanicii au rămas exact la fel. Chiar locația elementelor de control copiază originalul anului 2001.

Cazaci 3 cazaci 3 recenzie

Cu toate acestea, jocul va face apel la mulți. Mai ales fericiti sunt cei care au interpretat odata versiunea originala. Pentru ei, un nou ideal va apărea în lumea strategiei în timp real - "Cossacks 3". Revizuire, trecere - toate acestea nu sunt deosebit de interesate de astfel de jucători. Principalul lucru este să revenim la "zero" și să jucăm din nou pentru cazaci. Cu toate acestea, jocul va fi interesant pentru cei care nu au jucat niciodată în "cazacii" originali, deoarece nu există deloc analogii acestei strategii. În acest sens, putem spune că dezvoltatorii au un joc foarte bun. Și, în orice caz, va fi popular din cauza lipsei de concurenți.

Tocmai am revăzut o versiune relativ recentă de la creatorii "Stalker". Chiar ținând seama de toate neajunsurile din "cazaci", jocul este sortit succesului. Deja, nu subventionarea dezbatere pe web despre ortodoxia „cazaci“. Unii spun că jocul a păstrat cele mai bune tradiții sale, altele cu persistență nebun dovedi că o astfel de „cazacii“ în timpul nostru - cele mai sălbatice anacronism. Cine dintre ei are dreptate, vom învăța ceva mai târziu. Dar, într-un fel, se pare că noul „cazacii“ au potențialul de a deveni o strategie în timp real cult. Ei sunt destul de capabili să repete succesul "strămoșilor" lor.

Pictura lui Repin `Zaporozhtsy (Cazaci) scrie o scrisoare sultanului turc `Pictura lui Repin `Zaporozhtsy (Cazaci) scrie o scrisoare sultanului turc `
Cum au trăit cazacii. Istoria Rusiei: cazaciCum au trăit cazacii. Istoria Rusiei: cazaci
"Cazaci-tâlhari" - regulile jocului, care sunt încă familiare bunicilor și bunicilor…"Cazaci-tâlhari" - regulile jocului, care sunt încă familiare bunicilor și bunicilor…