Far Cry Primal: recenzii, evaluări, descrieri și recomandări

Ubisoft Montreal este renumit pentru faptul că întotdeauna prezintă cumpărătorului un proiect de calitate. Unii le plac, unii nu, dar este o chestie de gust. În iarna anului 2016 a fost lansată o nouă serie a jocului Far Cry Primal. Opinii despre acest lucru nu s-au dovedit a fi prea măgulitoare. Care este motivul pentru aceasta? Vom merge mai departe.

Ceva în asta este

Merită spus că noua parte a jocului nu a fost numită "a cincea". Acest lucru se datorează faptului că intriga nu este o continuare a ceea ce a fost înainte. Povestea spune despre vremurile care au avut loc acum mai bine de 12 mii de ani. Prin urmare, jocul a primit un nume diferit - Far Cry Primal. Răspunsul clienților a trecut imediat în direcția dezvoltatorilor. Toți s-au văzut unul cu celălalt, strigând că aceasta este adăugarea obișnuită a celei de a patra părți.

departe de critici primare

Dar trebuie să fii obiectiv. În exterior, proiectul sa dovedit a fi separat, spre deosebire de seria anterioară. Nu uitați că el și parcela nu sunt legate de ele. Cu toate acestea, există o poveste. Pur și simplu începe cu mult înainte de evenimentele care au avut loc în partea a treia și a patra.

Care este diferența?

Harta pentru noul joc sa dovedit imensă. Din punct de vedere vizual, crește și faptul că acum eroul nu are elicoptere sau jeepuri. Da, el poate să îmblânzească tigrul cu sabie și să-l ducă la destinație. Dar amintiți-vă, pentru că în partea anterioară ați putea bate ușor câțiva kilometri fără obstacole.

Prima oră Far Cry Primal vă va arăta deja diferența cu cea de-a patra serie. În doar câteva sute de pași veți întâlni un trib inamic și arcașii săi. Dar pericolul principal constă în lumea sălbatică. Pe drumul eroului vor fi animale teribile: ceva asemănător cu un rinocer va reacționa imediat la tine ostil, așa că va încerca să te arunce. Aici și badgers bad, și pisici gigant cu guri uriașe, și vulturi, parrying peste erou, ca în cazul în care o victimă. În general, aventura este suficientă.

Primar complot

Asta nu a reușit Ubisoft să facă, așa că e cu parcela lui Far Cry Primal. Recenzile jucătorilor sunt nemulțumiți. Deși este greu de așteptat o acțiune din lumea primitivă. Cu toate acestea, complotul spune despre perioada de după perioada glaciară. Urus este o vale frumoasă, care este plină de stocuri: fructe de padure, fructe cu coajă lemnoasă, animale. Aici, de asemenea, triburile care au fost de mult timp în munți au alergat.

recenzii primare pentru ps4

Eroul trebuie să devină prima persoană care a reușit să facă față animalelor. Vei deveni liderul satului, care va trebui să fie apărat în fața inamicilor și a creaturilor flămânzi. Deși, de fapt, nimeni nu are nevoie de un complot în Far Cry Primal. Opinii despre el, deși și negative, cu toate acestea el nu este important aici. Jocul are o mulțime de defecte, care pot fi certate ore în șir.

defecte

Ceea ce vă atrage imediat ochiul este o traducere teribilă. Triburile din joc vorbesc un limbaj fictiv incomprehensibil, dar discursul lor este însoțit de subtitrări. Dar care dintre ele? Engleză nu este atât de rău, practic nu există distorsiuni, dar în limba rusă există groază. Toate conversațiile se aruncă spre "a ta este uciderea ta" din cauza a ceea ce se pierde imediat jocul atmosferic. Începeți să vă întrebați: să plângă pentru o asemenea groază sau să râdeți.

Dar dacă limba nu este atât de rea, atunci există întrebări despre funcțiile suplimentare. Există câteva detalii care, în mod specific, în această parte a jocului par a fi ciudate. De exemplu, o mini-hartă. Este conceput ca un navigator, care în sine este absurd, având în vedere lumea primitivă. Există un erou și abilitatea de a urmări inamicul când se află în spatele adăpostului. Este ceva de genul unui zid de perete într-un polițist. Există încă un cârlig incomprehensibil care ne permite să ne mișcăm ca un super-erou în lumea Far Cry Primal.

recenzii de la distanță

Recenzile despre aceste inexactități nu sunt întotdeauna negative. Faptul este că, după ce ați jucat câteva ore, luați însuși toate abilitățile eroului, care, întâmplător, este foarte util. Dacă le excludem, atunci jocul ar fi prea complicat și plictisitor. Așa că Primal a luat încă unele detalii de la predecesorii săi.

Un pic de misticism

Deoarece aceasta este o serie de faimosul joc Far Cry, misticul aici este ceva rămas. Întâlnește-te pe drum și un șaman nebun care tratează drogurile, există un ticălos Ull care trăiește după regulile lui. În general, personajele, poate - singurul lucru care ajută cu adevărat să se înrobească în lumea jocurilor. Ei s-au dovedit foarte credibili. Eroii corespund timpului lor, iar dezvoltatorii au lucrat la proiectarea lor.

Caracterele au păstrat urmele vieții sălbatice. Cineva nu are ochi și cineva și-a pierdut mâna. Unii au ars fața sau au rămas fără ureche. Se poate vedea că eroii au trăit în această lume sălbatică de zeci de ani. Cu toate acestea, personajele nu sunt considerate regii planetei pe care trăiesc. În plus, acestea nu sunt nici măcar în partea de sus a lanțului alimentar.

anturaj

Acum este dificil să găsim proiecte care ar putea trimite un jucător până acum în trecut. Nu numărați acele jocuri care te forțează să lupți împotriva dinozaurilor și neandertalienilor. Mulți sunt deja îngrijorați de temele celui de-al doilea război mondial, anii 30-50 ai secolului trecut. Impuscatoarele și luptătorii au devenit obosiți.

Comentarii despre joc far cry primal

Și aici, la orizont, există un joc care trimite eroul în luptă cu natura sălbatică. Desigur, acum este clar de ce recenziile despre Far Cry Primal sunt atât de ambigue. Cineva a pierdut deja obiceiul de jocuri intelectuale, care nu numai că ne forțează să "urinăm", ci și să ne facă să ne gândim la trecutul nostru.

În general, "Yubisoft" a reușit să facă față anturajului. Nu există superintendenți sau scuturi de energie pentru tine. Doar sulițe, doar hardcore. De aceea noua serie a uimit toti fanii. Dar cine este vina pentru înțelegerea slabă a descrierii jocului? La urma urmei, nu există nici un cuvânt despre ce ne promite continuarea istoriei celebre. Asta e tot, și sare: înainte de noi este o lume cu totul nouă - trecutul nostru. Far Cry Primal a rupt toate șabloanele existente și a adus la simțurile fanilor să trompete noi gadget-uri la modă.

Nu-ți fie frică, sunt cu tine

Deși entourage - un lucru bun, dar nu o apariție poate cuceri un jucător pretențios. Înainte de noi este o sarcină dificilă - a sparge lumea neolitică. Se pare că este complicat? Dar dezvoltatorii ar putea strica imaginea de ansamblu - ele adaugă anxietate internă, panică și frică, inexplicabil, prin ce metode. Dar aceasta este numai dacă nu alegeți trecerea "ușoară".

Lumea se schimbă. Înainte de erou totul este prea mare și fanged. Trebuie să înfrângem tigrul cu sabie, dar chiar ne este frică să ne apropiem. Dificultatea este ca fiecare personaj ne cere nu numai sa maim, ci si sa ne regasim cu noi.

recenzii despre far cry primal game pentru pc

Astfel de cazuri nu sunt o problemă atunci când eroul are o pușcă de asalt Kalashnikov sau o pereche de ultrasunete în sânul lui. Dar la dispoziția jucătorului numai sulițele și axele. Și trebuie să încerci să faci ceva puternic sau chiar să lupți cu un băț. În acest fel, este ușor să eliberați împușcăturile de pe cer. Sentimentul de pericol apare prin el însuși, împreună cu un sentiment de auto-conservare.

naturalețe

De obicei, comentariile nemulțumite despre Far Cry Primal (joc pentru PC) sunt lăsate numai de cei care nu au putut să le pătrundă. Deși este greu de înțeles acest lucru. Imaginați-vă, ați decis să mâncați o capră pentru cină. Au găsit și au fost uciși. În timp ce zazevalis, a fugit câine sălbatic și încearcă să ia de la dumneavoastră mâncare. Tu și unghia ei. Vulturii au zburat la o grămadă de cadavre, acum trebuie să fie tratate.

În timp ce se luptă cu păsările, lupii se apropie din lateral. Din ultimele forțe se luptă cu ei. Și asta este pentru o capră nefericită! Dar acum, se pare, nu există dușmani la orizont, când un crocodil preistoric se scufundă. Da, probabil, analiști savvy ar vorbi despre un habitat destul de nesigur. Dar de ce sunt muscaturile doar spre această serie de jocuri?
recenzii de recenzie de evaluare primară

Dacă vă amintiți pe cele anterioare, uneori vroiai să strigi deloc: "Nu cred!" Mai întâi luăm un glonț din mâinile noastre cu clește ruginite, apoi tratăm răni de pastile obișnuite. Apoi avem nevoie brusc de niște obiecte absolut inutile pe o insulă nelocuită. Far Cry - proiect inexact, dar doar a cincea parte a jocului sa dovedit a fi cea mai naturală.

În ciuda întregii atmosfere, pe care dezvoltatorii au lucrat, există încă un dezavantaj major în Far Cry Primal. Comentariile despre aceasta au apărut pe forumuri de mai multe ori. Primele ore ale lumii neolitice și adevărul sunt înfricoșătoare. Eroul luptă, ucide, salvează și luptă din nou. Jucătorul este atât de înfricoșător și fascinant. Există noi emoții și senzații de neuitat.

Dar toate astea se petrec după câteva ore. Cineva este suficient și 3, cineva poate îndura și 10. Cu toate acestea, puterea primită încetează să mai fie plăcută, anvelopele de uniformitate. Deosebit de dezamăgitoare sunt sarcinile suplimentare ale lui Far Cry Primal. Recenzile pentru PS4 sunt ușor diferite. Aparent, jucătorii din consola din lume sunt transmise oarecum mai strălucitoare. Cineva este mulțumit de abordarea neobișnuită a lui Ubisoft, cineva îi place jocul propriu-zis. Cineva cheamă motorul vechi și monotonia cu versiunile anterioare. Dar, după cum se spune, câți oameni, atât de multe opinii.

experiment

Iată rezultatul Far Cry Primal. Opinii, evaluări, evaluări, recenzii - toate acestea vă vor ajuta să înțelegeți esența sa. Unii jucători au pus jocul 1 punct, cineva mai generos și poate da proiectul 8-9. Celebrul site Metacritic a colectat date și a acordat o nouă parte 74 din 100. În același timp, au fost luate în considerare 16 recenzii. Jurnaliștii ruși au analizat 23 de recenzii și au dat verdictul - 75 din 100.

Toți cei care s-ar putea arunca în această lume, au reușit și au simțit-o. Cei care au așteptat această parte a continuării au fost adânc înșelați. Evident, în acest caz, jocul ar obține cifra "cinci" și dezvoltarea parcelei principale.
prima oră de la început plânge primal

Când compania intenționa să transfere franciza în lumea primitivă, toată lumea a reacționat la aceasta cu scepticism. Cu toate acestea, sa întâmplat ceva îndrăzneț și neobișnuit. Da, nu toți jucătorii l-au putut aprecia: cineva a regretat banii cheltuiți și unii - timpul petrecut. Dar Primal are dreptul de a exista.

Puteți critica orice proiect. Dar este foarte prost să faceți acest lucru în ceea ce privește jocurile video. Puteți țipa și fără: nici un complot, nu sa spălat, iar mamuții nu au existat atunci. Dar cu privire la alte părți ale Far Cry Primal - cele mai realiste și mai veridice. Deși și un alt cardinal.

"Frica primitivă" - turbiditatea minții"Frica primitivă" - turbiditatea minții
Assassins Creed 2 - Adevărul. Jocul Aassassins Creed. Assassins Creed 3Assassins Creed 2 - Adevărul. Jocul Aassassins Creed. Assassins Creed 3
Cerințe de sistem Civilizație: Dincolo de Pământ. Revizuire, data lansăriiCerințe de sistem Civilizație: Dincolo de Pământ. Revizuire, data lansării