Cerințe de sistem Mass Effect: Andromeda: recenzie de joc

Trilogia Mass Effect este unul dintre cele mai reușite jocuri de rol spațial create vreodată. Căpitanul Shepard și partenerii săi galagiosi au devenit deja pentru mulți jucători nativi, astfel încât nimeni nu a vrut ca seria să se încheie. Cu toate acestea, dezvoltatorii au făcut clar că trilogia va fi o poveste integrală și nu vă puteți aștepta la continuarea acesteia. Mulți jucători au perceput acest lucru ca pe capătul seriei ME, dar a fost prea devreme pentru a vă supăra - se pare că dezvoltatorii au decis să nu închidă seria, ci pur și simplu au terminat povestea. Și vă puteți aștepta la lansarea unei noi, a patra parte a jocului. În acest articol veți găsi în acest moment toate informațiile disponibile despre noul proiect, inclusiv cel care îngrijește foarte mulți oameni - presupusele cerințe de sistem. Efectul de masă: Andromeda este numele pe care la primit jocul viitoare și, aparent, acesta nu este un titlu de lucru, dar titlul final, adică proiectul va fi lansat pentru aur. Sa presupus că acest lucru se va întâmpla la sfârșitul anului 2016, dar dezvoltatorii au raportat deja că eliberarea este amânată pentru anul 2017. Și în timp ce toți fanii așteaptă cu nerăbdare lansarea proiectului, puteți studia cerințele sistemului Mass Effect: Andromeda, precum și să aflați câteva detalii despre ceea ce vă așteptați din partea acestuia în ansamblu.

cerințele de sistem și efectul de masă andromeda

Înainte de a afla cerințele așteptate ale sistemului Mass Effect: Andromeda, merită să examinăm câteva aspecte interesante ale acestui proiect. Primul lucru de reținut este noul personaj principal. După cum am menționat deja mai sus, în toate cele trei părți, protagonistul era Căpitanul Shepard, pe care utilizatorul la creat și personalizat complet pe cont propriu. Acum, personajul principal va fi o persoană complet diferită, care, prin profesie, este un explorator. Evenimentele jocului vor apărea complet într-o altă parte a cosmosului, cu alte personaje (deși se presupune că și unele dintre personajele minore ale trilogiei originale pot apărea, dar această informație nu este confirmată). Noul protagonist va fi liderul operațiunii de a găsi o nouă planetă pe care oamenii ar putea să o populeze - și astăzi aproape tot ceea ce se știe despre complotul jocului.

gameplay-ul

efectul de masă andromeda cerințele sistemului

În ceea ce privește gameplay-ul proiectului, planificat pentru anul viitor, există chiar și mai puțin cunoscută. În primul rând, jucătorii se pot aștepta revenirea tot-teren vehicul din prima parte a jocului - desigur, ar fi diferită de cea originală, acesta va fi o varietate de caracteristici interesante, dar nu va fi capabil la foc, astfel încât ne putem aștepta ca numirea sa la noul proiect vor fi complet diferite. În al doilea rând, dezvoltatorii au raportat prelucrarea completă a sistemului de luptă - acesta va fi mult mai complex și interesant, care promite mult mai impresionant joc și distracție interesant. Ei bine, și, în al treilea rând, nu se poate trece cu vederea faptul că E3 a fost demonstrat de a utiliza Jetpack, sau Jetpack - cunoscut până acum doar faptul că rucsacul va fi prezent în joc. Cum să-l folosească, de ce și cum va fi eficient - totul e în cauză.

Protagonistul

efect de masă andromeda cerințele de sistem pentru pc

A fost deja spus mai sus că căpitanul Shepard rămâne în trecut, iar în noul joc va exista un personaj complet nou. Imediat este de remarcat faptul că, dacă ați văzut o remorcă pentru un joc nou, atunci vă poate rătăci. Este prezentat un om pe care mulți l-au confundat cu un protagonist nou, dar acest lucru nu este așa - această persoană nu are nimic de-a face cu personajul pentru care veți juca. De altfel, se știe prea puțin despre el - a fost deja spus mai sus că el va fi un explorator care este în căutarea unei noi locuințe pentru oameni. Este, de asemenea, cunoscut faptul că are formare N7, precum și căpitanul Shepard, dar numai el nu are slava pe care a avut-o fostul protagonist. Începeți ca fiind absolut necunoscut nimănui și va trebui să câștigați faima de la zero. Ei bine, toate aceste date sunt cunoscute despre jocul următor, acum este momentul să luăm în considerare presupusele cerințe de sistem ale Mass Effect: Andromeda.

Sistem de operare

În acest moment, în cazul Mass Effect: cerințe de sistem Andromeda nu sunt împărțite pe minim și recomandat pentru motivul că acestea nu sunt corecte. Jocul se află în stadii incipiente de dezvoltare, astfel încât, în timp util, cerințele sunt susceptibile de a fi schimbat, devin mai precise. În acest articol vă va învăța datele raportate de către dezvoltatorii de joc, dar nu cred că acest lucru este informația finală - în față, este posibil vor fi multe schimbări. Dar, pentru moment, puteți lua în considerare datele deja disponibile. Deci, ca sistem de operare, care trebuie să fie instalat pe computer, dezvoltatorii spun că aveți nevoie de cea mai recentă versiune, care este de cel puțin 64 de biți pentru Windows 10. Se speră că sprijinul „șapte“ în joc va fi în continuare, dar având în vedere faptul că „Microsoft“ se deplasează rapid spre universalizare, este probabil că nu va permite utilizatorului să aleagă. Ca și alte jocuri în Mass Effect: cerințe de sistem Andromeda pe PC-ul nu se limitează la sistemul de operare.

procesor

efect de masă andromeda cerințele de sistem pc

Procesorul de pe calculatorul dvs. ar trebui să fie destul de puternic - trebuie să aibă cel puțin patru nuclee, performanța fiecăruia dintre care trebuie să fie de cel puțin trei gigahertzi. În cazul aplicației Mass Effect: Andromeda, cerințele de sistem de pe PC în acest moment pot părea destul de minunate, dar nu trebuie să disperați - așteptați mai mult timp. În timp ce vă puteți uita doar la aspectele în care calculatorul dvs. este cel mai inferior cerințelor - și gândiți-vă la optimizare. Optimizarea directă pentru jocul pe calculator va fi necesară după anunțarea oficială a datelor finale pentru Mass Effect: Andromeda PC. Cerințele de sistem pot fi foarte diferite în cele din urmă, deci nu vă grăbiți.

RAM

cerințele sistemului

RAM este, după cum știe toată lumea, principalul criteriu pentru evaluarea unui computer atunci când se determină compatibilitatea cu un anumit joc. De aceea, RAM ar trebui să primească o atenție maximă atunci când vizualizați cerințele de sistem ale Mass Effect. Opinii despre ceea ce arată jocul viitoare sunt în prezent extrem de pozitive, deci nu este deloc surprinzător faptul că cerințele specifică acum cel puțin opt gigaocteți de RAM. Este imposibil să creați un joc incredibil de frumos, cu o fizică uluitoare și posibilități imense, astfel încât acesta să utilizeze câteva gigaocteți de memorie RAM. Pentru o capodoperă trebuie să plătiți.

Placă video

În prezent, se știe că jocul va fi lansat dacă există o placă video cu cel puțin două gigaocteți de memorie, iar acest lucru nu este la fel de înspăimântător ca și alte elemente. Cu toate acestea, ca și în cazurile anterioare, nu trebuie să vă bazați pe acești indicatori, deoarece acestea se pot schimba în viitor - și în acest moment probabilitatea este cât mai mare posibil. Faptul este că în planul grafic noul joc va fi cu adevărat uimitor și este foarte puțin probabil ca acesta să fie rulat la setările maxime cu numai două gigabytes de memorie video.

Spațiu liber

Ultimul punct al cerințelor sistemului este spațiul liber pe hard disk. Ar trebui să aveți cel puțin treizeci și cinci de gigaocteți, ceea ce nu este deosebit de înfricoșător, având în vedere faptul că unele jocuri de calculator moderne pot necesita până la o sută de gigabytes.

Mass Effect 2: cum să salvezi întreaga echipă? Efectul Mass 2: TrucuriMass Effect 2: cum să salvezi întreaga echipă? Efectul Mass 2: Trucuri
Infiltrator de efect de masă. Efectul Mass 3: Prezentare generalăInfiltrator de efect de masă. Efectul Mass 3: Prezentare generală
Batman: Arkham Knight - cerințele de sistem sunt încă necunoscuteBatman: Arkham Knight - cerințele de sistem sunt încă necunoscute