"Android" pe netbook: instalare, setări, recenzii

Pot instala "Android" pe netbook-ul? Da, este posibil. Mai mult, acest sistem de operare mobil funcționează surprinzător de bine pe orice dispozitiv de pe "Windows", inclusiv pe computerele staționare. Acesta este oferit gratuit, spre deosebire de Windows sau Mac, și este mai elegant și mai ușor de utilizat decât Linux.

android la netbook

Android este un sistem de operare destinat smartphone-urilor și tabletelor, care este cel mai important sistem de operare mobil. Deci, poate părea ciudat să-l aveți pe un laptop sau netbook, dar asta nu înseamnă că este imposibil. Principalul motiv pentru care "Android" de multe ori nu funcționează pe astfel de dispozitive este conectat la echipament. Cele mai multe netbook-uri și mini-notebook-uri funcționează pe baza procesoarelor Intel sau AMD, care sunt proiectate special pentru a lucra la un set de instrucțiuni x86. "Android", pe de altă parte, a fost dezvoltat cu o orientare către procesoarele de dispozitive mobile care utilizează arhitectura ARM.

Cu toate acestea, recent există dispozitive cu porturi care rulează pe x86, iar unii utilizatori pot folosi sistemul de operare Android ca sistem secundar de operare pe laptop-uri. Practic, acest lucru se face pentru a avea acces la mii de aplicații pentru "Android", disponibil numai în Android Market.

OS "Android" pe netbook sau smartbook

Există o clasă de dispozitive (acum foarte rar utilizate), numite cărți inteligente. Acestea au fost concepute pentru a rula Android și alte programe open source și au funcționalități legate de dispozitive mobile: comunicare excelentă, portabilitate, durată lungă de viață a bateriei. Toate acestea au fost găzduite într-un singur dispozitiv, care a fost mult mai ieftin decât un netbook sau un laptop.

cum se instalează Android

Cardurile inteligente au fost eliminate de pe piață prin netbook-uri și tablete, dar unele modele sunt încă în uz. De fapt, ele sunt tabletă cu tastatură și conțin, în principal, aplicații special concepute pentru smartphone-uri și tablete. Dar, din moment ce acestea sunt destul de rare, ar trebui să înțelegeți cum să instalați "Android" pe netbook sau laptop.

Confort în funcționalitate

Este demn de remarcat faptul că Android este proiectat în așa fel încât să utilizeze mai puțină energie decât Windows. Din acest motiv, oferă o performanță destul de mediocră. Puterea acestei cochilii nu este concepută pentru a reda video sau jocuri HD, dar este destul de potrivită pentru vizualizarea paginilor web și pentru lucrul cu aplicații de divertisment. Conform feedback-ului utilizatorului, acest sistem de operare este foarte convenabil pentru rezolvarea sarcinilor simple.

Ready netbook pe sistemul "Android"

După cum am menționat deja, epoca de cărți inteligente se apropie de final. Cel mai faimos obiect gadget cu un sistem de operare mobil poate fi numit Toshiba AC100 - un netbook de 10 inch care rulează pe Android 2.2 și un procesor din clasa Tegra. Este disponibil acum și are 32 GB de memorie internă și 512 MB de memorie RAM. În principiu, cu astfel de indicatori, acesta poate fi utilizat pentru activități simple și divertisment. Avantajul său semnificativ este faptul că poate funcționa la o singură încărcare pentru aproximativ 8 ore și, de asemenea, vine cu un port HDMI. Nu încercați să-l utilizați pentru muncă productivă, dar pentru navigarea simplă pe Internet și câteva jocuri, este destul de potrivit.

netbook asus eee pc

Alți producători au produs, de asemenea, o serie de carti inteligente. Cu toate acestea, dezvoltatorii au mers un pic de partea și a început să facă aparate de o nouă generație. Da, astăzi puteți găsi netbook Samsung pe "Android", dar este deja un transformator. În centrul său, aceasta este o tabletă care vine cu o stație de andocare și o tastatură. Acest dispozitiv arată și funcționează la fel ca un netbook, care a primit recenzii ravnite printre utilizatori.

Modelele moderne vă permit să conectați mouse-ul la tabletă, creând astfel o experiență aproape identică cu utilizatorul.

Cu toate acestea, pentru a găsi un astfel de netbook Samsung sau Asus pe Android, va trebui să arate foarte mult timp. După cum se poate observa din comentarii, cei mai mulți oameni preferă să cumpere o tabletă (care va avea o intrare de atingere ușoară), sau netbook (care vine cu o tastatură pe scară largă și va rula pe un „desktop“ sistem de operare complet). Cu toate acestea, având în vedere că sistemul de operare Android adaptat acum pentru a lucra cu Intel sau AMD, poate oferi o alternativă credibilă „windose“.

netbook samsung

Este posibilă efectuarea unei instalări independente

În prezent, puteți instala "Android" pe un netbook descărcând versiunea x86 a Android și instalându-l ca al doilea sistem de operare suplimentar pe computer. Acest lucru se poate face cu instrumente cum ar fi unetbootin care permit descărcați de pe unitatea USB.

Pentru a face acest lucru, ia un netbook de 10 inci (Asus Eee PC este cel mai popular printre ei) și descărcați la ea orice versiune de "Android" tine.

După cum sa menționat mai sus, piața Android este foarte mare în aceste zile, iar majoritatea aplicațiilor pe care le preferați să le utilizați pe dispozitivele mobile vor funcționa la fel de bine pe netbook-ul dvs. Desigur, veți pierde capabilitățile disponibile pentru ecranul tactil, dar veți obține o tastatură, un touchpad, un număr mare de porturi USB și un slot pentru card micro-SD. Acest lucru pare foarte atractiv, deci dacă aveți un netbook, atunci cu siguranță ar trebui să încercați să instalați "Android" pe el. Cum se poate face acest lucru?

Pot instala un Android pe un netbook?

Descărcați "Android" pe computerul principal

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vizitați pagina de descărcare Android x86 și să selectați fișierul ISO corect pentru descărcare. Noile versiuni se află în partea de jos a listei. Acest articol prezintă un exemplu cu versiunea 4.0. Acesta poate fi găsit în secțiunea intitulată "Platforme Android x86-4.0-RC1". Veți fi oferit mai multe opțiuni, deci încercați să alegeți cel mai potrivit pentru dvs. De exemplu, există o variantă a familiei "netbook ASUS Eee PC", care va fi recomandată pentru netbook-urile acestui brand. Procesul de instalare este simplu și nu prea lung, deci nu vă fie teamă să încercați să instalați un alt ISO mai târziu dacă primul nu funcționează. Doar descărcați fișierul pe orice computer pe care îl utilizați - dispozitivul nu ar trebui să fie același pe care doriți să instalați Android.

Copiați fișierul ISO în spațiul de stocare USB

Odată ce ați primit imaginea ISO descărcată, va trebui să o transferați pe netbook. Deoarece majoritatea obiectelor gadget nu acceptă CD-uri, cea mai bună modalitate este să descarci un instrument numit Help Unetbootin. După descărcare, pur și simplu rulați fișierul și veți vedea un ecran cu interfața programului.

android pe netbook asus

Faceți clic pe butonul cu trei puncte de pe partea dreaptă a ferestrei și selectați fișierul ISO pe care l-ați descărcat. Apoi selectați unitatea la care doriți să copiați ISO. Așteptați până când toate informațiile sunt descărcate pe unitatea USB pe care ați selectat-o. Asigurați-vă că ați copiat tot ce doriți să salvați!

După terminarea descărcării, faceți clic pe OK. voință fereastra pop-up pentru o scurtă perioadă de timp, care afișează o scală orizontală de descărcare a fișierelor, iar după terminarea operației veți fi informat și veți fi întrebat dacă doriți să reporniți computerul. Faceți clic pe "Nu" și scoateți unitatea USB.

Pregătiți un netbook pentru instalare

Acum că ați salvat fișierul ISO pe USB, sunteți aproape gata să instalați netbook-ul "Android". Dacă aveți fișiere de pe hard disk pe care le va fi rău să le pierdeți (de exemplu, fotografii, documente sau videoclipuri), asigurați-vă că le salvați pe unitatea flash USB. În ciuda faptului că datele care nu se află pe discurile de încărcare ar trebui să fie păstrate, există întotdeauna un risc că ceva va merge prost, deci este mai bine să luați toate măsurile de securitate.

Conectați unitatea USB la netbook. Va trebui să apăsați o tastă (cel mai probabil, Ștergeți sau una dintre tastele F, adică F1) pentru a selecta dispozitivul din care să se descarce. Aici trebuie să selectați unitatea USB din listă. Dacă nu puteți ajunge la meniul de pornire, trebuie să intrați în BIOS și să modificați ordinea de încărcare - setați-o astfel încât unitatea USB să fie afișată mai devreme decât orice alt dispozitiv. După aceasta, veți putea începe direct pașii de instalare a aplicației "Android".

android netbook

Setați procesul de încărcare

După ce ați instalat comanda de pornire și ați introdus USB-ul, puteți descărca programul de instalare cu interfața grafică pentru Android pentru x86. Acest meniu vă va oferi posibilitatea de a descărca Android 4.0 direct fără instalare și puteți încerca să utilizați imediat acest sistem de operare. Cu toate acestea, dacă doriți să instalați în permanență sistemul de operare mobil, acest pas nu este necesar.

În această etapă, trebuie să selectați unitatea în care instalarea de netbook „Android“ va fi - puteți alege orice partiție la ext3 / ext2 (Linux) sau NTFS / FAT32 (pentru Windows). Nu trebuie să formatați (sau chiar curățate), disc pe care instalați shell-ul, dar este încă în valoare de rezervă fișierelor.

După ce ați selectat un disc, vi se va solicita să selectați dimensiunea partiției pentru instalare. Advance meniul înainte și alegeți dimensiunea maximă (care este de obicei 2048 MB). Va dura ceva timp, în funcție de viteza unității hard disk. De asemenea, puteți crea un card SD virtual în acest moment, după care vi se va solicita să reporniți computerul. Faceți acest lucru și nu uitați să scoateți unitatea USB atunci când netbook-ul se oprește.

Proces de instalare directă

Acum trebuie să descărcați sistemul de operare "Android" pe netbook. Selectați primul element din meniul de descărcare și netbook-ul dvs. va începe să ruleze pe Android. Inițial, veți vedea text alb pe un fundal negru, urmat de un logo strălucitor Android, iar apoi, în cele din urmă, sistemul de operare în sine va boot și va fi afișat un ecran cu cuvintele "Bun venit". Vi se va cere să vă conectați la o rețea fără fir, să vă conectați la contul dvs. Google și alte câteva întrebări de bază (despre ora curentă etc.) vor fi disponibile. După ce introduceți aceste setări, descărcarea este finalizată și în final ajungeți la desktopul Android. Modelul obiectului gadget nu contează - "Android" pe netbook "Asus" este instalat exact la fel ca la Samsung, Acer și așa mai departe.

Setările și opțiunile pentru "Android"

După ce shell-ul este încărcat și funcționează pe dispozitiv, trebuie să-l înțelegeți și să instalați mai multe aplicații utile. Astfel de servicii sunt actualizate și completate în permanență, deci stați la curent cu știrile.

Desigur, netbook-ul nu are un ecran tactil, dar Android încă suportă panouri touch, tastaturi și periferice cu conexiuni USB. Instalarea „Android“ pe un netbook, puteți utiliza stația de andocare și suplimentul la discreția lor - restricții pot fi impuse numai funcții ale dispozitivului. Ce alte beneficii pot fi găsite?

Beneficiu financiar și lipsa licențelor

Toată lumea știe, „Microsoft“ necesită o sumă mare de drepturi de autor pentru utilizarea sistemului său de operare Windows, în timp ce Google nu implică plăți pentru Android. Operând pe baza Linuxului, "Android" vă va ajuta să salvați atât întreținerea proprie, cât și descărcarea diverselor programe.

Aspect și interfață a ecranului

Adaptarea la interfață poate dura ceva timp pentru cei care sunt obișnuiți să lucreze în mod constant pe Windows. Putem spune că acesta este unul dintre principalele motive pentru care mulți oameni încearcă să schimbe sistemul de operare pe dispozitivul lor. În prezent, "Android" este în curs de dezvoltare în mod activ, și fiecare nouă versiune arată mai frumoasă și mai plăcută, care nu poate trece neobservată. Google are încearcă să reziste concurenței și, prin urmare, caută mereu noi avantaje față de Microsoft. Desigur, astăzi este prea devreme pentru a vorbi despre o victorie completă în această luptă, dar unele premise pentru succes sunt evidente.

Ușor de utilizat

Netbook-urile sunt concepute în primul rând pentru munca mică și non-lungă, astfel încât un sistem de operare simplu este mult mai bun și mai armonios. Windows poate fi dificil de folosit, necesită în mod constant actualizări, iar unele funcții sunt complet inutile pentru utilizatorii care doresc pur și simplu să navigheze pe web și să scrie mesaje prin e-mail. De regulă, pentru funcționarea dispozitivelor staționare mari sunt necesare funcționalități ridicate și capacități deosebite.

La rândul său, sistemul de operare „Android“ pe un netbook, comentarii care vorbesc de comoditate sale, poate simplifica procesul de calcul cu o interfață de utilizator simplă și aplicații on-line (de exemplu, Google Docs). Serviciile "Google" au fost create aproape pentru a fi simple instrumente de lucru și pentru a câștiga popularitate în rândul utilizatorilor obișnuiți. Un bonus suplimentar poate fi considerat un număr mare de jocuri disponibile gratuit.

Care sistem de operare pentru dispozitive mobile este mai bun - Android sau ferestre?Care sistem de operare pentru dispozitive mobile este mai bun - Android sau ferestre?
Care este diferența dintre Android și smartphone-ul? Înțelegem termenii!Care este diferența dintre Android și smartphone-ul? Înțelegem termenii!
Care este mai bine: Android sau Windows Phone?Care este mai bine: Android sau Windows Phone?