Hyde: Yasuo - descriere, caracteristici, și recenzii. Liga Legendelor: Ghidul Yasuo de la Mid-Lane

Până în prezent, League of Legends este unul dintre cele mai populare jocuri din genul artei de luptă pentru multiplayeri. Singurul concurent demn este proiectul Dota 2, construit pe un principiu similar. Principala caracteristică distinctivă a proiectului este faptul că jocul are o mulțime de eroi, fiecare dintre ele având cinci abilități diferite - aceasta înseamnă că nu alegeți un erou și timp de zeci de ore îl pompi. Acest lucru înseamnă, că este, va fi capabil de a pompa personajul tău la nivelul maxim doar imediat că o luptă aici durează de obicei nu mai mult de doua ore - deci trebuie să fie foarte bun pentru a explora erou pentru dreptul de a îmbunătăți.

Acest ghid vă va ajuta în acest sens. Yasuo este un personaj foarte interesant, dar nu este foarte popular, mulți gameri preferă mai multe personaje simple. Dar nu ar trebui să fii intimidat de complexitate, pentru că dacă stăpânești perfect personajul acesta va deveni foarte puternic și incredibil de periculos. Deci, ar trebui să citiți cu exactitate acest ghid - Yasuo vă poate surprinde în mod neașteptat.

ghid yasuo

Calea rătăcitorului

Ce va fi descris acest ghid? Yasuo este un erou care are abilități foarte impresionante, care devin și mai puternice dacă sunt folosite în mod competent și în combinație. Ca și alte personaje, Yasuo are o abilitate pasivă, ultra și trei abilități normale. Pentru a începe, desigur, este cu un pasiv, pe care nu trebuie să îl activați - este întotdeauna activ. Cu ajutorul ei, Yasuo dublează probabilitatea că va provoca pagube critice (deși daunele în sine sunt puțin reduse, dar acest schimb pare extrem de corect).

Totuși, acest lucru nu este singurul lucru care dă personajului o abilitate pasivă. Tot timpul, el acumulează energie pentru a crea un scut care blochează impactul inamicului. Dar trebuie să vă amintiți că acumularea de energie este numai atunci când Yasuo se mișcă, deci nu trebuie să vă opriți niciodată. Cu cât mișcați mai mult, cu atât mai bine va fi apărarea în cele din urmă. Desigur, acest ghid nu se limitează la pasiv - Yasuo vă poate surprinde în continuare cu ceea ce este capabil.

yasuo ghid 6 sezon

"Furtuna din oțel"

Deci, este timpul să vorbim despre acele abilități pe care trebuie să le pompi și să le folosești. "Furtuna de oțel" din această listă este prima, deoarece aceasta este de bază - această abilitate poate fi setată la utilizarea automată, adică imediat ce va fi posibilă aplicarea acesteia, va fi activată automat. Esența acestei abilități este un atac mai puternic, care adaugă daune standard și suplimentare.

În plus, dacă de două ori la rând poți ajunge la inamic folosind această abilitate, atunci pe al treilea se va adăuga un alt efect, care va arunca dușmanii tăi în aer. La prima vedere nu arata prea util, dar să continue să exploreze Hyde, vei realiza că, în combinație cu alte abilități este abilitatea de a deveni un avantaj real pentru tine, și va spori foarte mult Yasuo. Hyde Sezonul 6 este pur și simplu obligat să menționeze acest vârtej, pentru că, printre altele, este baza pentru utilizarea ultras - tu o poți vedea mai târziu.

yasuo ghid 5 sezon

"Wall Wind"

Există o altă abilitate foarte interesantă pe care Yasuo o vopsește foarte mult. Saptamana Hyde 5 nu ia acordat prea multa atentie, pentru ca atunci nu a fost atat de bun, dar acum veti fi fericit sa aplicati aceasta abilitate. Cu aceasta, puteți crea un perete de protecție care se va deplasa cu caracterul dvs. timp de patru secunde. Și te protejează pe tine și pe partenerii tăi de orice greve și abilități îndepărtate care au fost îndreptate prin perete. Aceasta este o abilitate defensivă incredibil de utilă, care, totuși, nu o puteți folosi adesea, deoarece este foarte recuperată. Deci, din nou, va trebui să fiți înțelepți în abordarea situației în care este mai bine să aplicați această abilitate. Chiar dacă studiați toate ghidurile LOL, Yasuo se va opri în continuare față de restul abilităților sale, care sunt greu de înțeles, dar apoi devin doar un criminal.

Haidi Lol Yasuo

"Blade Swift"

Poate că ați văzut deja că unul dintre cele mai neobișnuite personaje din LoL este Yasuo. Hyde până acum a confirmat acest fapt, dar acum este timpul să ne întrebăm și mai mult. Următoarea abilitate de caractere pare, de asemenea, destul de obișnuită - este similară cu prima abilitate activă descrisă mai sus. Doar în acest caz, Yasuo nu numai că lovește inamicul, dar face o lovitură spre el, provocând și mai multe pagube. În acest caz, descoperirea reușită ulterioară va provoca douăzeci și cinci de procente mai multe daune, iar a treia - pentru cât mai multe de cincizeci.

În plus, este timpul să vă amintiți că combinația "Steel Storm" cu alte abilități poate deveni ucigaș. Dacă folosiți acest jaf în același timp cu "furtuna", atunci nu va provoca daune îndreptate, ci într-un cerc, provocând astfel mai multe daune dușmanilor. Un loc minunat pentru a folosi această abilitate este pădurea Yasuo. Hyde, desigur, vă va spune și despre ulte, care poate folosi acest personaj.

lol yasuo ghid

Ultima respirație

Ei bine, este timpul sa mergem la ultra, pe care multi jucatori incepatori nu le pot intelege deloc. Efectul este pur și simplu de necrezut - personajul aduce daune teribile dușmanului, dar asta este doar pentru a obține aceste daune este necesar ca dușmanii să fie în aer. Cum se realizează acest lucru? Este timpul să reveniți la "Steel Storm" - prima abilitate activă. După cum vă amintiți, a treia lovitură de succes provoacă un vârtej de vânt care aruncă țintă în aer.

Acesta a fost în acest moment și trebuie să utilizați telecomanda - atunci personajul tău va provoca foarte mare daune la inamic, cu excepția ignorând jumătate din armura, pe care le primește de la alte articole și împătimiții, precum și utilizarea de Ulta extinde găsi inamicul în aer. Astfel, capacitatea de a stăpâni acest lucru un adversar foarte periculos extrem de dificil, nu ușor de a găsi momentul potrivit să-l folosească, dar dacă se poate face cu toate lucrurile mici și detaliile pe care le va deveni chiar și pentru cei mai experimentați jucători.

ghidul forestier yasuo

goodies

După cum reiese din recenzii, priceperea defensivă a lui Yasuo este una dintre cele mai eficiente în joc, deci nu ar trebui să le neglijezi. De asemenea, jucătorii sunt sfătuiți să acorde atenție gamei de competențe, reîncărcarea rapidă a mobilității ultra și înalte a eroului tău. Și, bineînțeles, nu uitați că puteți controla imediat un grup de dușmani dacă utilizați cu succes abilitățile care vă sunt oferite.

contra

Firește, acest erou este extrem de puternic, dar în același timp este extrem de dificil de stăpânit, în special datorită faptului că pentru a utiliza ul, aveți nevoie de pricepere și înțelegere a modului și a momentului în care să aplicați abilitățile. Ei bine, ca multe personaje puternice, Yasuo nu are o abilitate care să-i permită să părăsească câmpul de luptă rapid și în siguranță, ceea ce îl pune în pericol.

Oponenți periculoși

Dar chiar dacă stăpâniți eroul și deveniți un adevărat maestru, vor exista întotdeauna acele personaje care vor avea un card atuu în mâneci. De exemplu, Lissandra are un set de abilități care pot bloca complet Yasuo și îl împiedică să folosească cele mai puternice abilități. De asemenea, merită să vă fie frică de Svein, care posedă o abilitate care poate bloca toate atacurile din partea dvs., ceea ce vă va împiedica să ajungeți la utilizarea ultras. Și, desigur, un sindrom - un personaj care vă poate da o mulțime de probleme, și dacă reușește să vă sau mult folos Remote Control asomarea, puteți obține cu greu din lupta în viață.

Dota 2, Drow ranger. Hyde de către Drow rangerDota 2, Drow ranger. Hyde de către Drow ranger
Hyde pe Voyda (`Dota-2`). `Dota-2`: un nou model al lui VojdaHyde pe Voyda (`Dota-2`). `Dota-2`: un nou model al lui Vojda
Hyde pe Slark (`Dot 2`). Slark, Dota 2: Ghid. Ce să colectezi Slack în…Hyde pe Slark (`Dot 2`). Slark, Dota 2: Ghid. Ce să colectezi Slack în…