Logitech Tastaturi: manual, recenzii, recenzie, fotografie, cum se dezasamblează, cum se conectează

Logitech a reușit să se stabilească ca un furnizor de încredere periferice

pentru calculatoare personale și laptopuri. Bazele sortimentului constau în numeroase modele de șoareci de calculator și tastaturi cu un segment și un preț diferit. Aceasta este periferia de birou, dispozitivele pentru uz casnic și unitățile de jocuri. Aici vom vorbi astăzi despre ele în detaliu.

Tastatură G810 Orion Spectrum

tastatura logitech

Logitech tastaturile au fost întotdeauna distins prin calitatea și comoditatea lor. Orion Spectrum pentru acest player deschide noi posibilități. Acum, concentrați-vă complet asupra a ceea ce se întâmplă în spatele marginii ecranului, va fi ușor. Designul tastaturii este aranjat astfel încât toate operațiile dinamice să poată fi efectuate fără mișcări laborioase. Astfel de oameni în afaceri sunt tehnologii eficiente.

Elementele dispozitivului au fost atent gândite de ingineri la cele mai mici detalii. Acestea includ o suprafață mată. Va fi dificil să vedeți amprentele pe ea. Cablul are o bună marjă de siguranță. Lumina de fundal este colorată. Întrerupătoarele mecanice funcționează extrem de fiabile și ultra-rapide. Cele mai recente tehnologii și o calitate excelentă disting tastatura Logitech.

Comutatoare mecanice

instrucțiuni de tastatură logitech

Ele sunt numite Romer-G. Tastele Logitech sunt echipate cu această dezvoltare inovatoare, unică pentru a reduce timpul necesar pentru declanșarea funcțiilor. Comutatoarele convenționale sunt cu 25% mai puțin eficiente în acest indicator. Nu credeți că un sfert din întregul număr nu contează. Dimpotrivă, diferența în joc devine foarte vizibil, deoarece viteza de aici este avantajele cheie și superioritatea față de potențialii adversari: pe seama nu doar în fiecare secundă și fiecare milisecundă. Înainte de a implementa această tehnologie în claviatura Logitech, inginerii au testat-o ​​pe modele individuale, apropiindu-se aproape de perfecționare. Apropo, Roger-G este mult mai sigur decât Cherry MX cu patruzeci la sută.

Iluminarea de culoare a tipului spectral

tastatură logitech comentarii

Unele tastatura Logitech, care comentarii puteți găsi la sfârșitul acestui articol, utilizați iluminarea spectrală de tip LED. Aceasta înseamnă că cheile vor străluci cu diferite culori ale curcubeului. Iar această iluminare poate fi ajustată de utilizator. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să instalați software special și apoi să accesați articolul cu setările. Acolo puteți seta cheia la una din cele 16,8 milioane de culori. Uneori această funcție este foarte utilă. Logitech tastatură, din care o revizuire este prezentată în acest articol va ajuta în jocurile cu număr mare de elemente sau caracteristici înțelege în mod clar tasta programată cu iluminare din spate sau acea acțiune.

controale

tastatura logitech revizuire

Puteți controla întotdeauna melodiile care se joacă în fundal utilizând elemente multimedia. Ele sunt situate destul de convenabil, în același timp părăsirea jocului nu va fi neapărat. Tastatura Logitech, a cărei fotografie poți vedea în articol, simplifică foarte mult vizionarea filmelor și clipurilor, precum și ascultarea muzicii. Din funcționalitate, puteți observa derularea înapoi, deconectarea instantanee și redarea în pauză, precum și controlul audio. Doar o atingere a butonului va permite utilizatorului să includă următoarea muzică în player.

Comenzi rapide de la tastatură

cum să dezasamblați tastatura logitech

Adesea, utilizatorii pun întrebarea, cum să dezasamblați o tastatură Logitech. De fapt, mult depinde de designul unui anumit model. Cu toate acestea, algoritmul este extrem de simplu. Pentru a începe, trebuie să deconectați dispozitivul de la sursa de alimentare și apoi să deconectați tastatura. Cu toate acestea, merită să ne amintim că este mai bine și mai sigur să duceți dispozitivul la un centru de service, unde vor fi ocupați de specialiști.

Efectuați mișcări complexe în jocuri va ajuta la combinații multi-cheie. Sunt 26 dintre ei în proiect. Astfel de combinații, bineînțeles, facilitează procesul de redare de mai multe ori. Acum puteți fi sigur că imediat veți obține rezultatul necesar.

Tastatura G-105

cum să conectați tastatura logitech

Acest model are câteva caracteristici impresionante. Dintre acestea, puteți evidenția iluminarea LED-ului, de exemplu. Dacă vă place să jucați în condiții de lumină scăzută sau doar pe timp de noapte, atunci nu veți putea niciodată să pierdeți cheile. LED-ul de iluminare din spate are capacitatea de ajustare a terților în două niveluri. Cu toate acestea, în timpul zilei puteți să-l dezactivați cu ușurință pentru a reduce povara asupra ochilor.

Taste programabile

tastatură logitech fotografie

Modelul G-105 are în proiectarea a 6 taste programabile, care pot simplifica foarte mult implementarea unor acțiuni complexe. Există trei moduri separate. Acestea oferă, de asemenea, un acces stabil la combinații macro, precum și la utilizarea funcțiilor unice. G-tastele sunt concepute pentru a deschide accesul instantaneu pentru utilizator la un număr mare de funcționalități diferite, care pot fi aplicate cu un singur clic. Aceasta poate fi includerea unui microfon, înregistrarea procesului în interiorul jocului și multe altele.

Comenzi rapide de la tastatură

Uneori, în timpul unei bătălii fierbinți care apare pe ecran, trebuie să efectuați imediat o acțiune care este activată atunci când sunt apăsate mai multe taste. Pentru aceasta, elementele corespunzătoare sunt furnizate în construcția tastaturii. Combinațiile cu mai multe chei sunt ceva de multe ori lipsiți de mulți jucători. Dar, în cazul modelului G-105, această problemă, trebuie luată în considerare, este rezolvată. Taste combinate vă permit să efectuați mișcări complexe cu un singur clic. Chiar și cu apăsarea simultană a tuturor celor șase taste, fiecare dintre acestea va fi procesată de procesor.

comutator

Apăsările de taste aleatoare pot duce, uneori, la faptul că, în loc să lovești jocul, îl îndoiți. Aceasta este ceea ce conduce la faptul că utilizatorul se află în ultimul moment rateaza o oportunitate de a câștiga câteva puncte în plus, în scopul de a obține oricare dintre primele 3 sau plumb același top. Cu tastatura G-105, această posibilitate este eventual exclusă. Aparatul a construit un comutator special, apăsați pe care, blochezi posibilitatea de plecare de pe desktop PC-ului sau laptop.

Cum se conectează tastatura Logitech?

Indiferent de modelul pe care l-ați achiziționat, conexiunea constă în trei pași simpli. Prima este despachetarea tastaturii. Al doilea pas este conectarea prin cablu la un port USB 2.0 disponibil. Al treilea pas este instalarea unui software special (dacă există).

Dispozitive Logitech

1. Tastatură.
  2. Instrucțiuni.
  3. Software-ul.

Tastatura G810 Orion Spectrum are mai multe puncte forte, dintre care puteți selecta un design optimizat. Oferă cea mai eficientă performanță în jocuri, astfel încât utilizatorul să poată juca fără să-și scoată ochii de pe ecran. De asemenea, ca avantaj, putem menționa comutatoarele ultra-sensibile de tip mecanic. În rolul unui fel de chip, desigur, este iluminarea din spate a LED-urilor, care poate fi realizată atât monofonică, cât și multi-colorată. Comenzile pentru operațiile multimedia vă permit să nu vă distrați de la vizionarea filmelor sau de a asculta muzică. O mare plus față de combinația multi-cheie.

În general, tastatura G-105 are avantaje similare. Cu toate acestea, iluminarea sa poate fi excepțional de monotonă. Iar comenzile nu sunt atât de convenabile ca în primul model. Cu toate acestea, diferența de preț este vizibilă: 12 și, respectiv, 3,5 mii ruble.

Orice dezavantaje semnificative sunt greu de alocat, cu excepția faptului că în timp stratul va fi șters. În caz contrar, nu există plângeri cu privire la modele. În general, calitatea producției acestor dispozitive poate fi evaluată la un nivel ridicat. Asigurați-vă că vă vor rezista mult timp și fără a se prăbuși în software-ul.

Prezentare generală a camerei web Logitech C270Prezentare generală a camerei web Logitech C270
Tastatură liniștită: modele de revizuireTastatură liniștită: modele de revizuire
Ce este o tastatură MIDI?Ce este o tastatură MIDI?