Casti Sennheiser HD 180: opinii, recenzii, specificatii

Persoanele care ascultă în mod regulat muzica pot fi împărțite în mai multe clase pe baza caracteristicilor dispozitivului de sunet utilizat. De exemplu, la nivel inițial, vă puteți imagina ieftin căști,

iar o clasă superioară asigură redarea prin modele închise monitorizate. Această tranziție este una dintre cele mai importante ascensiuni pe calea spre statutul unui iubitor de muzică. Cei care au decis să descopere noi nuanțe în compozițiile muzicale, este mai întâi să se îndrepte către segmentul bugetar al căștilor similare. În special, dezvoltarea germană a modelului Sennheiser HD 180, care este revizuită mai jos, este cea mai bună opțiune pentru un iubit sofisticat. Modelul are o ergonomie bună, oferă un sunet decent pentru nivelul inițial și, în ansamblu, se poate lăuda cu performanțe de înaltă calitate.

Informații generale despre model

sennheiser hd 180

Dispozitivul este cea mai simplă versiune monitorizați căștile. Există o mulțime de astfel de dispozitive pe piață, dar acest model merită o atenție specială, deoarece a fost creat de compania lider pe piața echipamentelor audio - Sennheiser. În ciuda soluțiilor fundamentale structurale și tehnologice, sa dovedit în cele din urmă un obiect gadget interesant, care pot fi utilizate în combinație cu playere, laptopuri, dispozitive mobile etc. În ceea ce privește compatibilitatea cu diferite tehnici, modificarea Sennheiser HD 180 este destul de omnivoră și nu implică nici o limitare. Putem spune că aceleași calități sunt posedate de cele mai puțin cunoscute căști, ale căror costuri sunt mult mai scăzute. Dar produsele de calitate demonstrează demnitatea lor în procesul de operare. În acest sens, merită notat puterea materialelor acestui model, o calitate bună a sunetului și o ușurință în utilizare.

Specificațiile căștilor

sennheiser hd 180 comentarii

Principalele eforturi ale companiilor mari se concentrează, de obicei, pe modele de nivel superior și mai ales de nivel premium. Produsele bugetare intră rareori în delicii tehnologice, însă calitatea globală este menținută la nivelul adecvat. Acest lucru se aplică dispozitivului Sennheiser HD 180, ale cărui caracteristici pot fi reprezentate după cum urmează:

• Tip produs - căști de monitorizare.
  • Tipul de construcție - factor închis.
  • Nivelul de frecvență inferior este de 21 Hz.
  • Nivelul de frecvență superior este de 18.000 Hz.
  • Impedanța modelului este de 24 ohmi.
  • Indicele de sensibilitate - 108 dB
  • Lungimea cablului este de 3 m.
  • Greutate 165 g.

Indicatorii se încadrează perfect în datele standard ale căștilor de monitor ieftin. Dar, așa cum arată practica, chiar și modelele cu aceleași caracteristici nominale pot demonstra o calitate a sunetului complet diferită. Prin urmare, având date inițiale destul de modeste, dispozitivul Sennheiser HD 180 al multor utilizatori este surprinzător deja în fluxul de lucru.

Construcții și ergonomie

căști sennheiser hd 180 comentarii

În implementarea design-ului, este trasat manuscrisul unui brand de nivel înalt. Acest lucru este evidențiat de bandă largă extinsă, precum și prezența pieselor din plastic argintiu în cupe cu logo-ul companiei. Îmbunătățirea ergonomiei dispozitivului este facilitată de uneltele de reglare - este posibilă ajustarea poziției cupelor și a lungimii benzii de rulare a căștilor. Modelul are o conexiune dublă prin cablu. Cablul în sine este destul de subțire, ceea ce ridică îndoieli cu privire la fiabilitatea acestuia. Cu toate acestea, rigiditatea materialului utilizat încă dă speranță pentru durabilitatea firului. Este demn de remarcat acest lucru Căști Sennheiser HD 180 nu are un control al volumului, deci nu trebuie decât să conta pe sursa de sunet. Dar din punctul de vedere al confortului, nu există remarci serioase - o masă mică, o căptușeală moale pe mâner și cești plăcute care contribuie la confortul în exploatare.

Calitatea sunetului

Din motive evidente, cerințele pentru model sunt prea mari din punct de vedere al sunetului nu pot fi. Cu toate acestea, dacă nu uitați de originea dispozitivului, anumite așteptări au un loc pentru a fi. În special, procesarea lină în spectrul frecvențelor revendicate este un minim, cu care căștile Sennheiser HD 180 funcționează bine. Comentariile marchează nuanțe pronunțate în intervalul de mijloc și reproducerea suportabilă a basurilor. Nu este atât de mulțumit de comportamentul căștilor din registrul superior - există sunete excesive și sunet neclare. Dar aici începe granița, dincolo de care modelele bugetare pur și simplu nu pot demonstra calitatea muncii.

sennheiser hd 180 recenzie

Este de remarcat dependența de caracteristicile sonore la nivelul volumului. Pe măsură ce crește, pot să apară distorsiuni în frecvențele mai joase - de exemplu, mulți oameni spun că se pierde claritatea și claritatea reproducerii. Dar cu izolarea fonică în versiunea Sennheiser HD 180, lucrurile sunt mult mai bune decât concurenții. Desigur, de marcă materiale absorbante de zgomot în proiectare nu sunt prevăzute, totuși, cu funcția izolatorului, cupele, presate optim de arc, fac o treabă bună.

Feedback pozitiv cu privire la model

Merită să începeți cu o sarcină directă de căști - difuzarea sunetului. Cei mai mulți utilizatori sunt pozitivi în privința acestui model ca instrument universal pentru redarea muzicii. Desigur, aceasta este o reducere serioasă pe dispozitivele care fac parte din segmentul low-end, dar în general proprietarii spun de locuri de muncă echilibrate Sennheiser HD 180. Review laudă și design atent, care oferă un efect de vid și, în același timp, nu cauzează disconfort în timpul muzicii ascultare lungă. Cunoscătorii de desene sau modele originale au tendința de a da la o parte modelul nivelului prețului inițial. Dar, în acest caz, designerii nu au stinted și a oferit un căști cu adevărat original și elegant, cu caracteristici individuale fără a plictisitor soluții șablon.

sennheiser hd 180 specs

Feedback negativ

Dacă analizăm în detaliu capacitatea modelului de a reproduce semnale muzicale la diferite frecvențe, atunci vor fi dezvăluite multe defecte. Experienții iubitorilor de muzică, de exemplu, iau notă de capacitatea slabă a căștilor de a difuza muzică "greu" și blocaje în gama superioară. Adevărat, la mijlocul spectrului de frecvențe, nu există plângeri speciale - poate că echilibrul Sennheiser HD 180 se manifestă cel mai bine în el. Criticile menționează de asemenea neajunsurile cablului. În mod ciudat, creatorii sunt acuzați că au făcut prea mult timp - 3 m. Potrivit multor utilizatori, acest lucru este mai mult decât suficient pentru utilizarea portabilă, iar contorul suplimentar împiedică procesul de operare.

sennheiser hd 180 căști

Atunci când întâlnirea cu diferite modele de la linia bugetară cost cu o schimbare 1-1,5 mii de ruble. poate fi surprins de monotonia unor astfel de propuneri. Aceasta se referă la caracteristicile de performanță și la proiectarea cu parametri structurali. Dar dezvoltatorii de căști Sennheiser HD 180 au reușit să iasă în evidență în rândul maselor gri. În primul rând, modelul are un design atractiv și atractiv. Pe baza meritelor sale estetice, mulți susțin, dar cu faptul că este original și original, toată lumea este de acord. În ceea ce privește sunetul, nu există nici o critică specială aici. Să cumpărați căști de acest nivel, în mod special, pentru a asculta în profunzime și cu grijă piese vocale sau compoziții de rock cu pronunțate basuri, desigur, nimeni nu o va face. Dar - ca un mijloc universal și practic de a juca pe un nivel de amator al maselor - aceasta este o opțiune foarte demnă.

Un accesoriu modern - căști SonyUn accesoriu modern - căști Sony
Sennheiser HD 280 PRO căști: specificații și recenziiSennheiser HD 280 PRO căști: specificații și recenzii
Revizuirea Sennheiser HD 439Revizuirea Sennheiser HD 439