Game Desert Black: cerințe minime de sistem. Black Desert: recenzii de jucător

Articolul prezintă informații de bază despre joc Desert Negru, care va fi util atât pentru începători cât și cei care se gândesc doar pentru a începe să joci acest joc-proiect free-to-.

Introducere pentru începători

Desertul Negru este cea mai recentă dezvoltare a genului MMORPG, care stabilește standarde absolut diferite, anterior nevăzute, pentru toate jocurile de acest fel și temă.

Acesta este un joc on-line moderne, cu bine bine dezvoltate elemente de rol ale gameplay-ului, evenimentele care au originea într-o lume fantastică a Evului Mediu. Inimaginabila domeniul său de lume, fără cusături și bariere enervante, precum și sute de kilometri de teritoriu și peisaje izbitoare, complet deschise pentru cercetare, va lua o lungă perioadă de timp chiar și fanii înrăiți de un singur RPG-jocuri.

Tehnologie grafică de ultimă oră, cel mai înalt nivel de detaliu al obiectelor și cel mai realistic display de schimbări meteorologice vor permite tuturor să vadă totul cu o revoltă de culori și contraste această lume minunată, cu un picior în picioare pe marginea prăpastiei războiului.

negru comentarii desert

Un sistem sofisticat de luptă îi aruncă pe jucători într-un dans de moarte, în care orice bătălie merge la viață, nu la moarte. Numeroasele efecte diverse vor transforma orice masacru într-o luptă de neuitat. Pentru a supraviețui și pentru a câștiga o victorie răsunătoare asupra inamicilor jucatorul va putea, din cauza numărului mare de abilități diferite, abilități și aptitudini care va forma un caracter capabil să dezvolte pe tot parcursul procesului de jocuri de noroc. lupta nemiloasa pentru putere și influență, complexul de joc politic, pe scară largă război cu utilizarea de armate întregi, precum și probarea șoc și uimire șefii lumii - este cea mai mică parte din tot ceea ce Negre Desert va oferi jucătorilor săi de la început o călătorie de neuitat!

Cerințe minime pentru Black Desert pentru un start reușit și un joc stabil

Deci, în primul rând înainte de lansarea mult așteptată a jocului, mulți începători la aventură uită să acorde atenție anumitor aspecte de bază încă de la început. Acest lucru se aplică și cerințelor sistemului jocului Desert Negru. Amintiți-vă că, dacă configurația PC-ului este mai slabă decât cerințele minime, atunci problemele de pornire vor fi pur și simplu inevitabile.

Ce sistem va putea desena jocul la cele mai mici setări:

Cu toate acestea, pentru a vă bucura pe deplin de toată frumusețea și pitorescul lumii Desertului Negru, va fi posibil numai cu parametrii recomandați ai sistemului:

• Procesor: Intel Core i5.
  • Suma RAM este de 6 GB.
  • Placă video la nivelul GTX 650 / GTX 550Ti sau analogică de la Radeon HD 7770/6770.
  • Sistem de operare Windows 7, versiunea pe 64 de biți.

Critica și lauda

Dar cine va începe să se toarnă în lumea unui nou joc, nu în primul rând cunoștință cu opiniile jucătorilor deja cu experiență și recenzii de titluri de jocuri? În general, evaluarea finală a acțiunii Negre Desert (sunt incluse, de asemenea, comentarii jucător) dezvoltă pozitiv, ținând cont de grafica placute, gama uimitoare de diferite posibilități, sistemul PvP-lupte, precum și clase unic de caractere.

negru ecran desert negru la pornire

Doar la lansarea start-up impresia de joc a fost puțin rasfatată de eșecul OBR și intrarea nelimitată a monedei, ceea ce a introdus un dezechilibru destul de palpabil în joc. Cu toate acestea, faptul că pentru această acțiune negrul deșert pur și simplu nu are analogi cu adevărat vrednici care ar putea concura serios cu el pentru atenția și dragostea comunității de jocuri.

Cum au reacționat publicațiile jocului la proiect?

Majoritatea jurnaliștilor și analiștilor au acceptat destul de călduros întregul scop și ambițiile proiectului, apreciind-o la un nivel destul de bun. Cu toate acestea, entuziasmul complet pentru recenzii și dincolo de marcajul jocului "excelent", de asemenea, nu a putut fi atins din mai multe motive.

Cel mai adesea, criticii ascuți atentia cititorilor la un proces destul de rutină de uciderea monștri cu nivelare corespunzătoare, uneori inutile și replici absolut inutilă a persoanelor poveste complicație artificială a gameplay-ului si FPS tragerilor periodice, fără nici un motiv aparent.

Dar totuși, potrivit publiciștilor, această lume unică este cu siguranță demnă de atenția publicului larg, chiar și ținând seama de toate problemele și neajunsurile proiectului.

Comunitatea jocurilor a reușit, de asemenea, să aprecieze toate farmecele și posibilitățile "jocului" într-un stadiu incipient al MBT. În același timp, proiectul "Desertul Negru", a cărui recenzie de jucători atestă atitudinea caldă și satisfăcută față de noutatea strălucitoare, nu a scăpat de barajul opus al criticii pentru unele puncte controversate.

În special, utilizatorii în primul rând să acorde o atenție la optimizarea jocului. motor motor negru Desert cu capacitățile sale grafice destul de lacomi la puterea de calcul a sistemului, din cauza a ceea ce FPS tasări tangibil - deja o durere de cap familiară pentru destul de o mare parte a comunității.

negru deșert nu începe

În forumurile Black Desert, recenziile conțin o soluție detaliată a degradării performanței prin scăderea setărilor grafice. Și merită să luați în considerare dezvoltatorul. Cu toate acestea, diferite bug-uri (cum ar fi fuzionarea de caractere cu alte obiecte de joc și hărți de texturi inexacte periodic) pot strica destul de mult prima impresie pozitivă despre proiectul Desert Negru. Recenzile jucătorilor, din fericire, foarte rar conțin plângeri cu privire la astfel de deficiențe. Ei bine, în plus față de toate cele de mai sus, un rol important îl joacă percepția individuală a jucătorului. Așa cum a demonstrat timpul, nu toată lumea are ocazia să stăpânească o gamă largă de posibilități, abilități și abilități diferite oferite de joc.

În plus, nivelul relativ ridicat de dificultate de luptă, avansarea greu de poveste, și supraviețuirea provocator într-o lume medievală fantezie, care a fost destinat inițial la nemulțumirea multor utilizatori. Mai ales în epoca modernă de simplificare generală a jocurilor pe calculator. Cu toate acestea, au existat, de asemenea, mulți dintre cei care numesc acest lucru a căzut în întregime pe suflet și a adus o mulțime de plăcere și emoții pozitive.

Mai ales comunitatea de limbă rusă a apreciat nu numai posibilitățile largi de joc, ci și instrumentele pentru crearea propriului lor caracter. Abundența celor mai diverse parametri și opțiuni din aceasta vă permite să descoperiți creativitatea pe deplin realizând eroul / eroina visurilor tale.

Ce trebuie să știți pentru fiecare jucător nou la începutul călătoriei

După înregistrare, jucătorul trebuie să fie pregătită pentru faptul că înainte ca acesta să nu atât de mult o lume romantică și prietenos, plin de tot ce ai nevoie chiar la intrarea ca pe o aventură pe scară largă cu o mulțime de caracteristici diferite care nu au ușor de înțeles și de a absorbi destul de mult timp.

Lumea în structura sa pare a juca un jucător fără sudură, deschis la cercetare și studiu sandbox. Călătoria are loc fără restricții și descărcări, inclusiv în locuri precum peșteri și catacombe. Pe asigurările dezvoltatorilor, versiunea finală a întregului spațiu de joc planificat pentru zonă va fi de aproximativ de două ori mai mare decât lumea din toată lumea faimosului joc de acțiune World of Warcraft. Cu toate acestea, procesul de deschidere a diferitelor nivele și locații de joc se va desfășura treptat.

negru crearea de desert

Knick este, de asemenea, faptul că condițiile meteorologice dinamice vor avea un impact semnificativ asupra gameplay-ului: vremea aspră de iarnă va crește sensibilitatea jucătorului la daune, iar vremea ploioasă ar încetini viteza progresului.

În formatul instanței există doar case. Fiecare jucător are un adăpost separat. Teleporturile, care vă permit să vă mișcați instantaneu în jurul lumii, nu vă așteptați. Prin urmare, este necesar să se utilizeze diferite tipuri de suporturi de teren, vehicule, precum și diverse ambarcațiuni și nave.

Sistemul de luptă se poate dovedi a fi destul de neobișnuit pentru prima dată, chiar și pentru fanii experimentați de MMORPG. În luptă, una captează imediat lipsa de selecție a obiectivelor - accentul pe hardcore. În timp ce în joc, și nici o zona de atac sunt astfel de concepte importante ca „atac aerian“, „atac din spate“ și așa mai departe. E., care oferă un avantaj tangibil în luptă.

Luptele sunt, de asemenea, montate pe călare - bătălii destul de epice care necesită un animal special echipat și limitează o parte din aptitudinile personajului.

Echipamentul, în ciuda abundenței și diversității sale, are o serie de limitări. Jucătorii nu pot purta arme non-core, diferitele tipuri de care sunt strict legate de anumite clase. Inventarul este, de asemenea, limitat în ceea ce privește sloturile disponibile și transportă greutatea. În mod logic, aceasta implică faptul că jucătorul se va confrunta cu realități atât de dure ca și restricționarea numărului de articole și de supraîncărcare.

Salvează situația posibilitatea unei modernizări avansate a armelor și armelor pe următoarele sisteme:

• "Ascuțire" (sistem de încântare);
  • inlaying pietre de armare;
  • Creșterea nivelului gradului prin îmbunătățirea (așa-numita "remodelare" - îmbunătățirea caracteristicilor oricărui element de echipament în detrimentul absolut același lucru).

De asemenea, un cadou plăcut pentru un jucător poate fi aruncat trofee de la unii șefi din lume înfrânți, care ar putea fi un echipament de top.

negru comori pirat desert

Orice obiect din joc este creat pe baza anumitor componente, care trebuie plasate în mod obligatoriu în depozitul orașului în care jucătorul intenționează să deseneze ceva. Nu uitați că acest lucru va necesita, de asemenea, o casă cu un upgrade adecvat și o muncă angajată. Poti sa-ti pregatesti singur potiunile si mancarea, dar pentru asta ai nevoie de o masa de alchimie si de o bucatarie, respectiv.

Jucătorii de la început vor avea la dispoziție diferite oportunități în zona de tranzacționare: licitații, transport, sisteme de schimb și multe altele. Licitația rulează în ordinea generală a întregului server. Afișarea și primirea bunurilor se efectuează numai în orașul în care a fost expus de proprietar. Dar banii câștigați pentru bunurile vândute pot fi luați în siguranță din orice loc al licitației.

Alegerea personajului principal în jocul Desert Negru. Caractere, pompare și dezvoltare

Versiunea rusă de la început poate oferi jucătorului o alegere din următoarea listă de personaje:

• Archer.
  • Vrăjitoarea.
  • Barbar.
  • Warrior.
  • Mystic.

Fiecare are propriile abilități unice, oportunități de dezvoltare și abilități. În plus, în viitor este destul de posibil să se umple cu noi eroi.

In joc de caractere negru Desert au însă un potențial impresionant, dar nivelul maxim de dezvoltare este limitat la 50. Studiul și descoperirea de noi competențe nu are loc în detrimentul puncte de experiență, care sunt tastate pe quest-uri de succes și monștri uciderea. La cel de-al 48-lea nivel, accesul la sistemul Skill Aweking este deschis, ceea ce vă permite să modificați abilitățile dobândite anterior pentru puncte de experiență speciale - Puncte de trezire a abilităților. Jucătorul lor va putea să primească numai atunci când ajunge la un nou nivel de dezvoltare. Pentru abilitățile modificate, o caracteristică caracteristică este apariția atributelor aleatoare.

negru de caractere deșert

Cu alte cuvinte, pomparea poate fi continuată după atingerea nivelului maxim, cu toate acestea, setul de unități de experiență va fi semnificativ încetinit.

personalizare

Jocul Desert Negru, crearea unui personaj care nu a fost niciodată atât de creativ, se mândrește pe drept cu unul dintre cei mai avansați editori ai personajelor principale, dintre care în acțiune puteți crea doar trei. Și acest lucru este important.

În Desert Negru, crearea de caractere se bazează pe caracteristici personale prin selectarea uneia dintre cele douăsprezece constelații. Aspectul kastomizator în continuare și o selecție de articole de îmbrăcăminte exterioară - zbor nelimitat de fantezie, puteți face modificări la orice parte a corpului protagonistului (inclusiv neechilibrat).

"Comorile piraților"

Merită observată o căutare destul de interesantă în jocul Desert Negru - "Comorile Piraților". Acesta este proiectat pentru mai mult sau mai puțin stabilit în locuitorii proiectului. Datorită acestei aventuri, jucătorul va avea ocazia de a obține o recompensă destul de mare cu un efort minim.

După ce am ajuns la nivelul 14, vorbim cu băiatul NIP Adriano Lodge în orașul Velia și obțineți această căutare. Acesta va consta din mai multe etape, în timpul cărora va fi necesar să se comunice pur și simplu cu anumite caractere. În cursul executării obținem câteva resturi ale hărții de comori a lui Belenos.

În a cincea etapă, același Logji ne trimite deja în căutarea unui loc secret, locul în care învățăm prin combinarea celor două resturi în inventar. Ca rezultat, mergem spre o peșteră mare de răsucire - priviți-o cu atenție și nu vă pierdeți! În cursul căutărilor, întâlnim un agricultor dispărut care cere să-l găsească pe stăpânul său și să raporteze veștile vesele. În plus, avem o lanternă și încă o bucată din harta comorii. Ne unim cu ceilalți și vom avea un nou loc unde ar trebui să fie comorile pirat.

negru recenzii jucator desert

După ce ajungem la punctul indicat, vedem o altă peșteră și iluminează coridoarele întunecate cu o lanternă. Găsim în cel mai adânc portbagaj și găsim ceea ce căutam.

Din Adriano primim în schimb 1 punct de influență, ducat de aur și trei unități de bere. După ce am îndeplinit solicitarea lucrătorului, obținem și alte 2 puncte de influență.

După cum puteți vedea, Quest Black Desert "Treasures of Pirates" este o descoperire valoroasă, cu o recompensă excelentă la sfârșit.

Nuanțe tehnice: setări, stabilitate și posibile erori

Jocul Desert Negru, a cărui setare nu este atât de complicată, uneori face nervos jucătorii pasionați. Mulți utilizatori s-au plâns repetat de efectele enervante ale abilităților și de mișcarea camerei în timpul unei lupte. Având în vedere cât de diferite este percepția jocului Desert Negru de la utilizator la utilizator, nu este inutil să știți cum să dezactivați în mod corespunzător aceste opțiuni.

În setările video găsim elementul "Fullness of effects" (Efectele efectelor) și îl reducem la zero - acest lucru va reduce numărul de explozii, strălucire și pâlpâiri care vor ajuta la creșterea FPS. În aceleași setări video, există și elementul "Camera Shift", responsabil pentru jitterul notoriu al ecranului. În mod similar, scădem la zero. Mulți susțin că acest lucru ajută la concentrarea mai bună asupra inamicului. Uneori se întâmplă ca jocul Desert Negru să nu înceapă. Nu dispera - totul este fixabil.

Ce ar trebui să fac dacă Black Desert nu pornește? Asemenea probleme sunt nu mai puțin deranjante. Diferite recenzii negative sunt completate cu forumuri pentru echipa de suport tehnic pentru jocul Desert Negru. Ecran negru la pornire, după cum sa dovedit un pic mai târziu, rezultă din driverul depășit al plăcii video. De asemenea, o problemă similară ar putea fi cauzată de lipsa unei actualizări din 1 decembrie 2015 pentru Windows 7, care este necesară pentru funcționarea stabilă a jocului Desert Negru. O eroare care duce la un ecran negru la pornire poate să nu fie deloc prezentă. Este suficient doar să așteptați câteva secunde, iar meniul jocului va fi complet descărcat.

Nu puteți descărca jocul Black Desert? Ecran negru la pornire - acesta nu este un motiv să vă refuzați plăcerea să vă plimbați în lumea fantastică medievală. Serviciul de asistență va veni întotdeauna la salvare și va răspunde la toate întrebările. Joc bun și câștiguri bune!

Assassins Creed 4 Black Flag: cerințe de sistem, data lansării și recenzii de experțiAssassins Creed 4 Black Flag: cerințe de sistem, data lansării și recenzii de experți
Black Desert Online: cerințe de sistem. Va merge sau nu?Black Desert Online: cerințe de sistem. Va merge sau nu?
Cele mai bune strategii despre Evul Mediu pe PC-uriCele mai bune strategii despre Evul Mediu pe PC-uri