Joc Dead Rising 3: trecere, recenzii

O perioadă de timp de până la zece ani nu a dat șansa unei vieți liniștite. Epidemia zombie afectează toată lumea pe drum, eroul trebuie să găsească o cale de ieșire prin diferite mijloace. În faimosul joc Dead Rising 3, trecerea nu este dificilă pentru profesioniști, dar nou-veniții vor trebui să ia în considerare cu atenție fiecare acțiune.

Caracteristici și gameplay

Jocul conține o mulțime de momente interesante, unde se manifestă efecte realiste, care fascinează fiecare jucător. Caracteristicile sale au surprins jucători, comparativ cu părțile anterioare.

• Combaterea adversarilor cu cruzime poate apărea atât singură, cât și cu o pereche de jucători.
  • Toate zombi sunt programate pentru un comportament periculos și imprevizibil, care necesită jucătorul să-și afișeze logica proprie.
  • Există conținut suplimentar încărcat.

Dead Rising 3 Apocalypse Edition

avantaje

Trecerea jocului Dead Rising 3 este cu adevărat interesantă, deoarece parcela este dezvoltată de adevărați profesioniști. O viziune a treia persoană oferă jucătorului posibilitatea de a simți libertatea în acțiune. Un fapt interesant, prezent în joc, este nevoia de a căuta diverse elemente pentru supraviețuire. Spre deosebire de părțile anterioare, modul de joc este mai bine îmbunătățit.

Capitolul clasic

În jocul numit Dead Rising 3, trecerea partii clasice este reprezentată în California. Cu numai trei zile în urmă, epidemia a început să se disperseze în jurul orașului și să captureze cadavrele locuitorilor nevinovați. Zombele sunt acum peste tot, iar supraviețuitorilor le este din ce în ce mai dificil să abandoneze clădirile și doar pe străzi. Alimentele îi ajută pe personajul principal să recâștige unitățile de sănătate pierdute. Primul mâncare va fi un pachet de chipsuri, așezat pe podea, iar apoi trebuie să găsești un geam - se află lângă tine.Dead Rising 3 Walkthrough

În pasajul Dead Rising 3 pasajul include toate detaliile cele mai mici, astfel încât, după umplerea corpului cu alimentele pe care trebuie să le urmați cu o cheie și deschideți poarta cu o lovitură. Ca arma, trebuie să luați imediat grinzile și toporul. Și, de asemenea, nu pierde din vedere mașinile, pentru că există pistoale și pistoale. Pe drumul către fundul tunelului va trebui să lupți puțin cu cei infectați.

Ieșirea blocată necesită o întoarcere înapoi, fugind de zombi. Constiinta se pierde dintr-o lovitura in cap si, trezindu-te, trebuie sa te misti intr-o cafenea. Pe drum există o capcană, puteți scăpa de ea, sărind mașina. Pe această cale, un zombie poate fi ucis singur, altfel capcana va fi inevitabilă.

Un ciocan de sanie și un ferăstrău combină o armă specială, iar o ieșire neagră din cafenea va duce direct la mașină. Așezați în mașină, trebuie să mergeți la garaj, de-a lungul felului în care va trebui să oferiți ajutor unei persoane sănătoase. Dead Rising 3 Walkthrough Partea 1Capitolul se încheie după ce a vorbit cu un alt personaj din garaj, iar ca recompensă se dă un pistol și se deschide modul.

Dificultăți din prima parte

Trecerea jocului Dead Rising 3 (Partea 1) vă face să gândiți și să includeți gândirea logică. Aici un nivel de complexitate al coșmarului oferă acțiuni zombie imprevizibile pe timp de noapte. Înainte de a scăpa de bomba, rămâne doar 6 zile. Pentru a vă mișca repede, trebuie să faceți o mașină. Avantajul personajului principal aici este cunoașterea mecanicii. Prin urmare, pentru a construi o mașină trebuie să fii între o pereche de mașini. Personajul creează cu succes un hammer și este trimis la punctul dorit, urmând semnele de circulație.

În acest moment, în pasajul Dead Rising 3 (partea 1) nu este dificilă, deoarece există puțini inamici atacați. O anumită secțiune a drumului trebuie să fie traversată pe jos, dar există 10 motocicliști. Cocteiluri Molotov ei se vor descurca cu ușurință cu ei și se vor găsi în jurul perimetrului. Apoi va fi o bătălie cu șeful.

Principalul dușman din această parte va fi, de asemenea, înfrânt atunci când se utilizează cocktailuri Molotov. O recompensă pentru victoria asupra lui este un desen al unei role de motor. Această clădire va fi necesară pentru a găsi antidotul, deoarece personajul principal a căzut sub mușcăturile unui zombie.

Cum să treci partea a doua?

Mai departe, în ediția Apocalipsa Dead Rising 3, pasajul nu va fi mai simplu. Aici mergem la cimitir, unde există un drum spre antidot. Puteți ajunge la ea prin sistemul de canalizare, unde zombii ar trebui să fie uciși de butoaie și cei rătăciți cu arme. La ieșirea din canal, jucătorul primește planuri excelente pentru crearea de arme.

În Dead Rising 3 trecând 2 părți, destul de ciudat, îndepărtează toți jucătorii.

Mai departe prin cimitir ajungem la spital și ne cunoaștem pe Harry. Are nevoie de ajutor, dar ascunde un secret. Acum ne ridicăm la acoperiș, intrăm în clădire și deschidem trecerea spre o nouă cunoștință. Apoi, împingem vagonul și deschidem ușa la omul gras, care va bate a doua ușă. Există multe zombi ascunzători, reginele vor ajuta să scape de ele. Corpul necesar ar trebui să fie în celulă, cheia din care jucătorul găsește în sala de operație. În locul cadavrului nu găsim, de fapt, el se află în camera din spate.

Acum cadavrul ar trebui să fie predat autorității, șansele tuturor zombiilor de-a lungul drumului. Pentru trecerea cu succes, jucătorul primește desenul mașinii.

Ce este o parte

În Dead Rising 3, pasajul (partea 3) este o poveste interesantă. Pentru a începe este necesar să verificați un hangar unde sunt toți prietenii. Împreună, ei decid că este necesar să se caute Annie pentru schimbul de combustibil. Se găsește în refugiul imigranților ilegali, este situat nu departe de casele celor bogați.

În adăpost, eroul găsește numai Lauren, dar din anumite motive este în spatele gratiilor. În schimbul Annie, ea îi întreabă setul de inel și tatuaj. Setul este situat în școală, dar mai întâi trebuie să curățați teritoriul, deoarece este protejat de jucători de fotbal. Și inelul este păzit de punks, acest teritoriu ar trebui să fie, de asemenea, curățat și a luat lucrurile potrivite. Acum adăpostul este pe deplin furnizat jucătorului, ca bază proprie.

Lauren va duce la imigranți ilegali după ce vor primi bunurile. Veteransya în încrederea acelor oameni va ajuta la distrugerea camerelor și a consumabilelor.

Dead Rising 3 Walkthrough Partea 3

Când personajul începe să distrugă aprovizionarea, el va găsi un medic care va declanșa o infecție în organismul de la care începe turbiditatea. Pentru al învinge, trebuie să distrugi toate recipientele cu organe chiar înaintea ochilor.

Apoi mergem la bază și apoi la secția de poliție și descărcăm înregistrările atacului.

Calea spre site este prin parcare. Aici femeia distruge toți oamenii, cerând un ajutor armat. Armele combinate ajută la scăderea armatei. Necesar în stocuri ar trebui să existe un ferăstrău cu lanț și o pușcă cu cartușe de ardere.

Apoi, trebuie să recuperezi Hilda, care aduce jucătorul la etajul 3, după care se luptă cu ea. Bombele distrug rapid inamicul. Deși cu o pierdere de forță, va provoca o detașare suplimentară a soldaților. Acest lucru se va întâmpla până când toate forțele sale vor fi terminate.

Annie și Red așteaptă la hotel, le dau o transmisie flash și așteaptă până devin combustibil. Un desen al unei bombe de napalm este o recompensă pentru partea trecută.

Ceea ce așteaptă jucătorii în partea a patra

Acum, Annie a fost luată prizonieră și pentru prima dată este obligată să se întâlnească cu Red pentru a elabora un plan de salvare. Pentru trecerea jocului Dead Rising 3 Apocalypse Edition în noua parte a playerului veți descoperi multe momente noi.

Mergem la bază, oprim puterea, luăm uniforma militară în camion lângă parcare și mergem spre intrarea principală. Garda trece în interior pentru a raporta situația. La sediu, personajul dezvăluie complotul. El este remarcat de un soldat care trebuie urgent să lichideze. Apoi distrugem generatorul și scoatem tensiunea din celulă. Acum trebuie să părăsim repede baza, iar pe drum să scăpăm de toate creaturile și să distrugem generatoarele. Poarta de ieșire necesită o cheie de card. Din fericire, are un ofițer brusc. După ce l-am omorât, am primit cheia și l-am pus pe Anni în mașină. Eroul însuși rămâne în locație.Trecerea jocului Dead Rising 3 Apocalypse Edition

Combustibilul potrivit este situat sub pod. Cheia camerei de depozitare se găsește în depozit. Prima cameră este plină de mister: este un mutant care poate controla toate zombi. Atenția monstruului este atrasă de armată, care a apărut aici accidental. Acum trebuie să fugi la camionul cu gaz și să mergi la hangar. Combustibilul este livrat, și ca o recompensă - un desen al "Trident".

Secretele părții a 5-a

Diego se află în muzeu, dar nu este deloc mulțumit de oaspeți. Prin urmare, în Apocalipsa Dead Rising 3, pasajul celor 5 părți nu va fi ușor. Diego atacă "prieteni", trage la el necesar în timp ce se află în aer. La pierderea a jumătate de sănătate, el începe o mașină care va trage gloanțe diferite și așa mai departe. Ar trebui să fiți foarte atenți și să evitați cu ușurință toate obiectele zburatoare. După un timp, Diego vine la el însuși și demonstrează camera-muzeu.

Cheia necesară pentru avion este în punks din ultima parte (toate sunt în același loc). Intrarea în vile este închisă, deci va trebui să mergeți. Punks cu o plimbare cheie pe terenul de joacă. După ce luăm cheia, ne întoarcem. Dacă doriți, puteți să vă plimbați în oraș în căutarea desenelor suplimentare și să efectuați sarcini. Apoi mergem la Ronda și găsim locația detaliilor pentru avion. Desenul "Dina-bow" este primit, iar capitolul este trecut cu succes.

Trecerea părții a 6-a

Trecerea jocului Dead Rising 3 oferă posibilitatea de a dobândi abilități și cunoștințe speciale.

Aici, Ronda raportează că detaliile provin de la un colector care locuiește în zona acelorași vile. Există o intrare separată prin garaj și mașină. Dar alarma se stinge. Cel de-al doilea etaj trebuie curățat complet și o atenție deosebită trebuie acordată panoului de control. Se ascunde sub imagine, oprește semnalul și caută detalii.

Trecerea jocului Dead Rising 3

Câteva detalii sunt în casă, dar a treia trebuie să fie căutată de curier. A dat parcela, în care se află detaliile noastre. Acum trebuie să vă întoarceți la hangar, să luați prieteni de la bar, unde atacul inamicului va fi inevitabil la ieșire. Unii oameni au tăiat întreaga companie și, în conștiență, au venit doar în laborator. Aici lucrează Diego, el numește albinele, care sunt capabile să transforme într-un zombie absolut orice creatură care este în cameră. Trebuie să faceți picioarele.

Pe parcurs, Isabella Case se întâlnește. În timpul conversației, butoaiele explozive zboară în caracter. Veți avea nevoie de un desen electric. Inamicul ar trebui bătut din spate - acolo are un punct slab.

În camera următoare, adversarii sunt mult mai mari și încărcătorul aruncă focul, deci ar trebui evitat. Este necesar să aveți timp să părăsiți camera la timp, altfel va fi plină de foc și moartea va fi inevitabilă. "Ploaia acidă" se duce la jucător ca recompensă.

"Sângeros", numărul 7

În Dead Rising 3, pasajul din Capitolul 7 va face apel la fiecare jucător.

Dead Rising 3 Apocalipsa

Ar trebui să fie trimis la metrou, dar totul este închis. De asemenea, nu există ieșire la etajul al doilea, deoarece hrana a fost oprită. Pentru a repara clapeta, veți avea nevoie de un fir și îl veți găsi într-un snack bar. Poarta se deschide și punk-urile le așteaptă. Trebuie să fie distruși cât mai repede posibil și să se îndrepte spre karaoke. În apropierea camerei, Annie a căzut în capcana lui Harry, dar nu ar trebui ucis.

A spus despre fosta fată și acum mergem la Ronda. Sosind la casa ei, personajul vede că mâna ei a fost tăiată. Este necesar să mergeți la farmacie și să luați trusa de prim ajutor. Harry îi dă un dispozitiv pentru proteză și este de acord să o urmeze. Acum ar trebui să ne întoarcem la același loc și Harry o să intre. Distrugeți toți zombii, eliberați-l pe Annie și du-te la hangar.

Partea cea mai dificilă

Cel mai interesant lucru din Dead Rising 3 (trecere) este ascuns în această parte.

Harry a vrut să îi arate prietenilor, așa că e timpul să scăpăm de el. Personajele trebuie să intre în mașina lui Chuck pentru a urmări elicopterul. Sosind în Inton, vedem cum Helmok îl va arunca pe Marian de pe acoperiș. El face ceea ce a planificat și lansează droni pentru a colecta zombi regali. Cu ajutorul unei arme de foc este mai rapid să scapi de drone și de zombi.

Trecerea jocului Dead Rising 3 partea 1

Personajul principal ajunge pe elicopter și află că Hemlock este de fapt șeful principal și final. El va trage un mortar, din care va fi necesar să se eschiveze și să-l bată cel mai bine din spate. După victoria finală, jucătorul primește un nou desen numit "Bomba imensă".

Deja o mulțime de jucători au încercat acest joc pe ei înșiși. Majoritatea opiniilor au coincis: este bine adaptată pentru o companie distractivă. Lumea arcadei este capabilă să transforme fiecare jucător într-un adevărat erou. Modul pentru patru jucători nu ajută să se plictisească. Sortimentul de arme și alte bunuri în această parte este în mod semnificativ crescut, astfel încât, în general, jocul este plăcut de majoritatea jucătorilor până în prezent.

Sfaturi pentru Space Dead: trecerea jocului fără hassleSfaturi pentru Space Dead: trecerea jocului fără hassle
Lista de jocuri despre zombi: cei mai buni reprezentanți ai genuluiLista de jocuri despre zombi: cei mai buni reprezentanți ai genului
Ajutor și trecere `Plants vs. Zombies`Ajutor și trecere `Plants vs. Zombies`