"Trei eroi și regina Shamahanskaya": trecerea jocului

Astăzi vom vorbi despre jocul "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Pasajul va fi examinat în detaliu. Pentru comoditate, îl împărțim în mai multe părți, în funcție de locația eroilor. Jocul a fost creat pe baza filmului animat cu același nume.

Palatul

trei eroi și regina Shamahanskaya pasajSă începem prin descrierea trecerii jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Partea 1 este considerată puțin mai mică, dar pentru moment este necesară cunoașterea managementului. Avem nevoie doar de un șoarece. Butonul din stânga este responsabil pentru acțiune. Uneori trebuie să utilizați cea potrivită, de exemplu, pentru a folosi blocul în luptă.

Apelați meniul principal care permite tasta "Esc". Pentru a vedea inventarul, indicăm cursorul în această zonă.

De asemenea, trebuie să înțelegem greșelile posibile, înainte de a lua în considerare trecerea jocului "Trei eroi și regina Shamakhan". Partea 1 poate eșua în timpul stocării. Pentru ao rezolva, creați dosarul "1C" din directorul "Documente". Apoi am pus un director gol, numit "Trei eroi", și în el - SAVEGAMES.

În lung-familiar tuturor iubitorilor de palat de desene animate începe acțiunea jocului "Trei eroi și regina Shamakhan." Pasajul (partea 1) începe cu o cunoștință cu Dobrynia Nikitich. Vorbim cu prințul. Noi examinăm camera. Aplicăm pergament lui Dobryna. În inventar vor fi patru icoane. Apasă pe toată lumea. Drept rezultat, un scaun de domnie de sub podea se va ridica în hol. De asemenea, pot fi auzite sunete scurte. Este necesar să aprindeți un șemineu. Facem 3 bumbac. Am pus instrucțiuni în șemineu. Găsiți detectorul de fum pe perete. Aducem pergamentul ars detectorului. Plecăm din palat.

avanpost

trecerea jocului trei eroi și regina shamahanskayaSuntem transferați într-o zonă nouă și vom continua trecerea jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Partea a 2-a are loc la avanpost. Mergem la dreapta. Vedem binele. Mergem în stânga. Vedem o cabană din lemn, care este desemnată ca "Chancery". Inscripțiile de pe mese, precum situația înconjurătoare, reflectă pe deplin atmosfera desenului "Trei eroi și regina Shamakhan".

Pasajul (partea a 2-a) a acestei etape constă în pătrunderea cu abilitate în casă. Pentru aceasta, faceți clic pe fereastră. Intrăm înăuntru. Aflăm că Alyosha a lăsat o carte secretă pentru noi. Îi luăm cămașa. Cântă la sobă. Facem click pe portretul Printului. Plecăm de la birou.

Mergem la fântână. Îmbrăcăm cămașa pe cârlig. Împingeți mânerul fântânii. Așa că am dat seama ce să facem în această etapă a jocului "Trei eroi și regina Shamakhan". 2 terminând trecerea. Rămâne doar să iei cămașa umedă de pe cârlig.

Apoi ne întoarcem la colibă. Portretul lui Prince îl ștergem cu o cămașă umedă. Vom găsi harta. Plecăm de la birou. Mergem la șezlong. Faceți clic pe el. Ne mutăm la un nou site.

lemn

complete walkthrough a jocului trei eroi și regina shamahanskayaAstăzi vom descrie pasajul complet. "Trei eroi și regina Shamahanskaya" este un joc, a cărui complot ne duce în pădurea de zână, dezvăluind astfel partea a treia.

Inspectăm toate elementele active. Stupul este agățat de un copac. Bujia se află în centrul pământului. Sub flori cresc nebun. Acestea sunt toate lucrurile care ne sunt oferite în această etapă a jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya".

Pasajul începe cu o încercare de a elimina stupul. Albinele se amestecă în asta. Trebuie să le distragem atenția. Mergem adânc în pădure. Drumul este blocat de un copac căzut. În apropiere este un borcan gol. Am selectat-o. Ridicați copacul. Ne întoarcem. Umplem vasul gol de apă cu apă într-o băltoacă. Aplicați un vas complet pe flori. Albinele zboară spre ele.

Scoatem stupul din copac. Aplicați-o lui Dobryna. Ascultăm monologul, după care găsim calea ascunsă. Vorbim cu o fată care iese din cort. Lângă străin este un pahar. Băut din el.

Ilya Muromet în palat

trecerea jocului trei eroi și partea reginei Shamah 1Trecem la capitolul următor al jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Pasajul (partea 4) continuă cu o cunoaștere cu Ilya Muromets. Continuăm călătoria în numele lui. Prințul va cere ajutor.

Trecerea jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya" sub masca unui nou personaj începe cu faptul că mergem la șemineu. Îi luăm pe poker în picioare lângă el. Când tronul se ridică cu prințul de sub podea, folosește pokerul pentru a-și fixa poziția.

Vorbim cu prințul. Ne așezăm pe tronul tronului. Cădem în subsol. Din nou vorbim cu prințul. Alegem din greutatea podelei. Mergem în stânga. Luăm bomboane din jgheab. Ridicăm din podea o găleată.

Ne așezăm pe tronul familiar. Mergem sus. Dacă apa este oprită în fântâni, în inventar se utilizează "2 bumbac". Apoi trebuie să luăm o găleată goală. O folosim pe o fântână de apă. Din nou mergem la subsol. 4 lanțuri sunt suspendate din stânga. Au cârlige. Am atașat o găleată de apă, precum și greutăți pentru lanțurile 2 și 4.

Ilya Muromets la avanpost

trei eroi și șamahanskaya regina pasaj partea 4Acest peisaj pe care l-am văzut deja, când Dobryny Nikitich sa familiarizat cu jocul "Trei eroi și regina Shamakhan". Trecerea părții a cincea începe cu un bătut pe fereastra familiară. Intrăm înăuntru. Vorbim cu funcționarul și lăsăm coliba.

Următorul pasaj al jocului "Trei eroi și regina Shamahan" este să obțineți un card. Pentru asta urmăm o grămadă de fân. Folosim o țintă care atârnă peste iarbă. Aici este harta în sine. Mergem la dreapta.

Asta e tot ce putem face la acest nivel, așa că trecem la următorul.

Ilya Muromet în pădure

trecerea jocului trei eroi și regina 2 a reginei ShamahÎnainte de noi este al șaselea capitol al aventurii intitulat "Trei eroi și regina Shamahan". Trecerea jocului este pe deplin luată în considerare în acest material, dar pentru moment vedem o pădure familiară. În ea, am pierdut Dobrynya.

Alegem din pământ un borcan gol. Îl umplem de la baltă. Albinele nu răspund. Ne uităm la locul pasajului secret. O bucată de haine ale lui Dobryn este luată din bucătărie. Batem copacul de mesteacan de stânga sus. A venit un ciocănitoare. Urmăm adânc în pădure.

Pasajul ulterior al jocului "Trei eroi și regina Shamakhan" se reduce la tratarea ciupercului. Pentru a face acest lucru, utilizați o cămașă pentru a rupe boletul de ciuperci. Ciocănitoarea o va place. Mergem la copacul de mesteacăn. Aplică-i un bolet. Bateți pe mesteacăn. A venit un ciocănitor, face un gol. Apoi, ia stupul. L-am lovit.

Suntem despre cortul reginei. Vorbim cu fata. Utilizați sticla. Vorbim cu regina. Mergem în cort.

Cortul reginei

Trecem la a șaptea parte a jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Pasajul începe cu o excursie în camera următoare. Plecăm acolo imediat ce regina pleacă din cort. Împingeți afară ecranul. Dăm cheia imensă. Găsim ceașca. Aplicăm o cheie mare.

Continuăm pasajul. "Trei eroi și regina Shamahanskaya" - jocul este incredibil de confuz. Ne întoarcem în camera originală. Vom examina usa de fier. Utilizați tasta mică. Aplică-l la ușă. Noi găsim eroi de lucruri. Mergem în camera în care cheia a fost găsită anterior. Împingeți cutia mică.

În camera reginei

Continuați să luați în considerare trecerea completă a jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Următorul rând este linia a opta. Dobrynya și Alyosha stau în interiorul sicriului. Faceți clic pe mozaic. Studiem sloturile goale.

Nu sunt suficiente pietre. 4 dintre acestea se găsesc imediat. Albastru și galben pe dreapta și pe stânga pe monede. Piatra violetă se află pe cochilie. O piatră roșie se află în fața nasului lui Tugarin.

Ridicăm fila de unghii. Luăm pietre galbene, violete și albastre. Găsim cercei de aur în spatele piuliței. Am selectat-o. Aplicați la sticlă. Luăm o piatră verde.

Vorbim cu Tugarin. El cere mâncare pentru piatra roșie. Aplicați fișierul de unghii la nuc. Te rog ajuta Dobrynya. Folosim dosarul de unghii, trimite-l eroului. Dăm Tugarin miezul rezultat al nucilor. Avem o piatră.

Aplicăm cinci elemente corespunzătoare din inventar în sloturile mozaic. Mini-jocul începe. După victorie părăsim sicriul.

Citeam reteta, situata sub sicriu. Vedem sticle pline cu lichide colorate. Luăm totul. Mergem la un pahar lângă Dobryny. Aplică-i un lichid verde, albastru și roșu. Apăsați pe geamul plin cu apă incoloră.

În căutarea apei "vii"

Trecerea jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya" continuă cu partea a noua. Plecăm din cort. Mergem pe drumul spre pădure.

Am apărut pe o curățenie, pe care, potrivit cuvintele lui Alyosha, a existat o adevărată sărbătoare rusă. Noi examinăm bine. Luăm din nisipul de nisip.

Inspectăm casa. Găsim o lumânare și o piatră. Aplicați al doilea obiect la primul obiect. Ne îndreptăm spre dreapta. Vorbim cu lupul. Încercăm să mergem mai departe. Copacii nu sunt permise. Împingeți lupul. El sugerează că își schimbă pielea pentru un lup. Astfel, putem ajunge la o sursă specială de "viață".

Avem nevoie de o oglindă. Ne examinăm singuri. Selectăm o mică piatră de pe șosea. Ne întoarcem la coliba distrusă. Aruncă o piatră mică în fântână. Ne coborâm. Alyosha spune că fără lumină nu poate merge mai jos.

Folosim o lumânare arzătoare pe fasciculul expus. Ne coboram mai jos. Cădem la fundul fântânii. Ridicăm scutul. Ne întoarcem la vârf. Urmăm lupul. Aplicăm un scut. Nu iese. Curățați scutul cu nisip. Îi dăm lui lupul din nou.

Dezvoltări ulterioare

trei eroi și șamahanskaya regina trecerea jocului completA zecea parte se referă la Alyosha Popovici și la sursa "vie". Ridicați o sticlă de sticlă. Completați-l de la sursă. Examinează trei flori. Apă-le cu apă. Astfel, căutăm apă "viețuitoare".

Luați piatra de piatră. Mergem în iaz. Vorbim cu liderul. Trecem în cort. Vorbim cu Dobrynia. Aplicăm apă "vie" lui Ilya Muromtsu.

Partea 11 se numește "Între Rai și Iad". Ilya Muromets participă la acesta. Vom examina sandalele înaripate. Vorbim cu un bărbat la samovar. Faceți clic pe copac cu portocale. Colectăm o mână de fructe. Ridicați restul portocaliu. Bateți pe pomul de Crăciun. Selectăm conul.

Trecem la un alt site. Vorbim cu Îngerul. Mergem la foișor. Îi luăm pe samovar. Am pus o grămadă de portocale pe o tavă. Angelul va veni.

Cea de-a douăsprezecea parte povestește despre aventurile lui Ilya Muromets și Dobryny Nikitich de la Kiev. Regina Shamakhan vorbește. Ca urmare, intrăm în stradă. Este necesar să aflăm de la poporul unde a plecat Printul Kiev. Vorbim cu gardienii.

Examinează două butoaie. Noi găsim părți ale notei. Vorbim cu o femeie de vânzări care vinde kvass. Vă întrebăm și un pahar.

Trecem la capitolul următor al jocului "Trei eroi și regina Shamahanskaya". Pasajul (partea 13) continuă călătoria lui Ilya de Murom către Albul Foggy.

Am selectat o încurcătură de fir roșu. Vorbim cu gardianul stând la intrarea în pub. Folosește ușa. Din fereastră, prințul stinge. Încerc să intru înăuntru. Garda nu permite.

Plecăm pentru banda, care este situată la intersecția unui pub și a unei alte clădiri. Ajungem la piața din apropierea palatului lui Arthur. Intrăm în castel. Vorbim cu Arthur. El cere să demonstreze o abilitate pe care niciunul dintre cavaleri nu îl are. Spargem o sticlă goală pe cap. Facem un truc cu un om stând pe balcon.

Plecăm de la castel. Omul se întoarce pe balcon. Intrăm în palat și vorbim cu el. El dă o monedă de aur. Plecăm de la castel. Ne apropiem de vânzătorul care vinde hering. Dăm o monedă de aur. Herring-ul primește în schimb. Noi o mâncăm. Se pare sete.

Mergem la Arthur. Luăm o monedă de la un bărbat pe balcon. Examinează două butoaie. Faceți clic pe cea dreaptă pentru a putea bea apa. Avem de la Arthur titlul de cavaler nobil.

Urmează la pub. Intrăm înăuntru. Vorbim cu prințul. Mergem la barman. Învățăm dimensiunea datoriilor lui Prince. Din nou, vorbim cu șeful Kievului.

Trecem la a paisprezecea parte, care povestește despre exploatările lui Dobryny Nikitich la Marele Zid al Chinei. Vorbim cu gardianul. El păstrează pasajul către Marele Zid Chinez. Pentru a intra înăuntru, trebuie să compuneți o poezie. Vorbim cu un chinez care stă sub o umbrelă. El este de acord să scrie poezie. În schimbul unei taxe - 100 de aur.

Mergem la dreapta. Examinează partea inferioară a zidului. Noi găsim o cărămidă deosebită. Faceți clic pe el. Găsim un loc ascuns plin de aur. Ne întoarcem la autorul poeziei. Îi dam 100 de aur. Poetul scrie o poezie. El pune versiunea finită pe teren. Luăm poezia. Arătăm capodopera gardienilor. El refuză să accepte poezia. Vorbim din nou cu scriitorul. Luăm o altă poezie. Îl arătăm paznicului. Din nou eșec. Mergem la scriitor. Vorbim despre nemulțumirea noastră. Autorul spune că are nevoie de inspirație. De exemplu, o fată dansatoare.

Mergem la perete. Trecem spre dreapta, trecând două găuri ale mouse-ului. Vedem reporterul Alenushka pe pervaz. Vorbim cu fata. Refuză să accepte ajutor. Mergem la dreapta până la capăt. Ne întoarcem din nou la Alyonushka. Noi oferim asistență din nou. Mergem în stânga. Fata săracă recunoaște că nu poate face fără un serviciu. Îi cerem lui Alenushka să-și închidă ochii și apoi să sară în jos. Avem un refuz.

Ne apropiem de gaura din dreapta. Așteptăm să apară mouse-ul acolo. O prindem. Aplică pe cornișă. Acest lucru îl va speria pe Alenka.

Vorbim cu fata. Vă cer să dansați pentru poet. Mergem la intrarea în zid. Vorbim cu scriitorul. Îi cerem lui Alenushka să danseze. Vrea să jucăm o melodie. Noi examinăm bunurile unei bunicii cu părul roșcat. Apăsăm pe balalaika. Solicităm casetei să vândă instrumentul. Ne întoarcem la perete. Examinează partea inferioară a celei de-a doua gauri a mouse-ului. Găsim o cărămidă deosebită și o ascunzătoare sub ea.

Ne întoarcem la vânzător. Apăsăm pe balalaika. Aplicați vânzătorului 100 de aur. Îi dăm paznicului balalaika. Scriitorul pune folia pe pământ. Ridicăm poezia. Îi dăm păzitorului.

Trecem în interiorul zidului. Vorbim cu călăul. Mergem în zona de vânzare. Vedem patru magazine: un notar, un vânzător de haine, un artist, un dealer de șlepuri. Să le explorăm.

Mergem la notar. Ne întrebăm despre crima, care este pedepsită prin executare. El cere plata la zece yeni. Ne apropiem de vânzătorul de moluste. Ridicați portofelul pierdut de la sol. Luați un borcan de sare de pe bancă. Inspectăm cazanul. Mergem la notar. Aplică geanta la el. Aflăm că principala crimă poartă haine purpurii.

Mergem mai departe. Ne apropiem de tejghea cu hainele. Apăsăm pe un tricou alb. Aplicăm o pungă vânzătorului. Ia un tricou. Vorbim cu artistul. Atingem portretul împăratului. Khudozhnik împărtășește rețeta pentru o culoare purpurie. Mergem la comerciantul de moluște și vorbim cu el. Aplică-i o pungă. Luăm coaja de pe tejghea. Am aruncat-o în apă clocotită. Am turnat apă. Avem o culoare purpurie. Aplicăm un tricou alb la cazan. Am pus haine purpurii. Vorbim cu împăratul. Aplicăm o poezie. Din nou vorbim cu împăratul. Mergem la dreapta.

Plecăm în templul Dragonului. Acesta este numele părții a cincisprezecea. Examinează farfuria. Folosim trecerea la templu. Începe un mini-joc numit "Collect the Three". Câștigăm în ea.

Mergem la templu. Vorbim cu chinezii. Vorbim cu vânzătorul. Aplicați la ultimul portofel cu bani japonezi. Luăm bățul de tămâie - lemn de santal. Mergem în templu. Aplicăm lemn de santal pe altar. Am instalat-o pe locul ou albastru prețios. Luăm tava de aur din altar. Examinăm o bucată de țesătură de mătase în spatele pieptului. De asemenea, luăm înapoi. Examinează farfuria.

Mergem pe stradă. În stânga persoanei găsim tobe din bronz. Noi folosim unul. Colectăm căpșuni. Vorbim cu vânzătorul. Ne uităm atent la jumătate din papusa matryoshka. Aplică-o vânzătorului o pungă. În dreapta intrării vedem o fântână. Recrutem apa într-o bucată de matryoshka. Vorbim cu vânzătorul.

Mergem la chinezi. Cerem acest sac de făină de la acest om. Îl ridicăm de pe podea. În inventar, amestecați făina cu apă. Dați vânzătorului un aluat și un tambur de bronz, în loc de un bolț. Luăm plăcinta.

Mergem la templu. Ne unim tortul și tava de aur. Am pus obiectul primit pe aragaz. Luăm o bucată de mătase. Prin aceasta, scoatem tava fierbinte din cuptor. Am pus altarul. Vorbim cu Dragonul. Luăm ochiul din altar. Vorbim cu parteneri. Plecăm din casa lui Elisey.

Trecem la ultima, șaisprezecea parte, în care Dobrynya Nikitich și Ilya Muromets se găsesc în palat. În jurul întunericului. Numai ochii lui Muromet sunt vizibili. Mergem la dreapta. Ilya se lovește de tavan. Un bine apare jos. Ne îndreptăm spre ea. Mergem pași mici de-a lungul fundului. Apăsăm pe locul unde tronul stătea înainte. Plecăm spre palat. Aplicăm ochiul balaurului la regină. Finalul.

Așa că am analizat trecerea completă a jocului "Trei eroi și regina Shamahan".

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit
God of War: trecerea unui joc interesantGod of War: trecerea unui joc interesant
Jocul "Madagascar": pasajul va fi interesant și necomplicatJocul "Madagascar": pasajul va fi interesant și necomplicat
Pasajul "Lego Marvel". Lego Marvel Super HeroesPasajul "Lego Marvel". Lego Marvel Super Heroes
"Povestea Cockerului de Aur": un scurt rezumat și un înțeles ascuns"Povestea Cockerului de Aur": un scurt rezumat și un înțeles ascuns
Acțiune de evacuare: vizionareAcțiune de evacuare: vizionare
Pasaj pas cu pas a "Lego: Star Wars"Pasaj pas cu pas a "Lego: Star Wars"
Cele mai bune desene animate rusești: o prezentare generalăCele mai bune desene animate rusești: o prezentare generală
Jocul `Lego Hobbit` - pasajulJocul `Lego Hobbit` - pasajul
100 Cripte: trecerea jocului100 Cripte: trecerea jocului
Gaida: ce este și care este scopul lorGaida: ce este și care este scopul lor