Jocul FIFA 16: recenzii ale jucătorilor

Nu este un secret faptul că există o luptă veche veche între FIFA și PES, care continuă până în prezent. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că Pro Evolution Soccer, deși la unele puncte mai bune decât FIFA, dar a renunțat repede. Deja acum câțiva ani, compania japoneză a decis să iasă din competiția directă cu gigantul și să concureze cu ea doar indirect. Acum, PES urmează propriul său drum de dezvoltare, iar FIFA - în felul său. Însă înăsprirea competiției nu a făcut seria de simulatoare de fotbal mai numeroase. Este suficient doar să vedem ce a primit FIFA 16 comentarii de la fanii seriei - toată lumea este încântată, mulțumită de toate inovațiile, sărbătorește dezvoltarea și progresul în dezvoltarea grafică și în ceea ce privește realismul a ceea ce se întâmplă pe teren.

Ce a pregătit pentru gameri o nouă versiune a jocului legendar? pe FIFA 16 de comentarii deși acestea sunt bune în majoritatea cazurilor, dar ele nu pot fi numite lipsite de ambiguitate. Prin urmare, această recenzie nu numai că vă oferă informații despre joc, ci și despre modul în care utilizatorii au perceput schimbări, îmbunătățiri și provocări.

fifa 16 comentarii

O abordare importantă este

După cum sa menționat deja, lupta cu principalul concurent în persoana PES a fost deja câștigată, iar acum FIFA poate să stea pe tronul celui mai bun simulator de fotbal din lume. Cu toate acestea, există posibilitatea ca dezvoltatorii să înceteze să mai lucreze pe părți noi, deoarece dacă nu există concurență, nu este mai ușor să luați vechiul joc, să schimbați numele, să actualizați compozițiile și să le acordați o nouă?

De altfel, în ceea ce privește FIFA 16 comentarii pe internet și de multe ori indică acest lucru - spun ei, nimic nu sa schimbat, totul a rămas la fel, dar banii pentru ducă jocul. Desigur, dacă nu înțeleg în simulatoare de fotbal și uitam modul în care acestea se dezvolta, în principiu, și în ultimii ani, în special, atunci s-ar putea obține doar o astfel de idee. Dar este greșit și toți cei care urmăresc îndeaproape fiecare din cele mai multe părți ale jocului care au ieșit în ultimii douăzeci de ani vă vor spune. Și de la astfel de fani despre FIFA 16 comentarii pe Internet sunt întotdeauna mult mai pozitive. Ei bine, sau cel puțin acești oameni recunosc că schimbările au fost făcute, au o sumă impresionantă, astfel încât dezvoltatorii nu doar să ia bani. Dar, spre bine, aceste schimbări sau spre rău - aceasta este o chestiune complet diferită.

Femeile de fotbal

Cea mai proastă veste a fost deja cunoscută înainte de lansarea evenimentului FIFA 16 Demo - recenzii de la utilizatori, care apoi au zguduit Internetul. A devenit cunoscut faptul că în noua parte a jocului vor apărea nu doar echipele bărbaților, ci și echipele de femei. Firește, imediat a existat un număr foarte mare de oameni care au început să certă EA chiar și pentru ideea însăși, scotând totul pe corectitudinea politică a lumii moderne. Dar a existat un număr impresionant de oameni care i-au plăcut ideea.

fifa 16 recenzii demo

Criticii, desigur, s-au grăbit să ajungă la concluzii, de fapt, acest pas este mult mai mult decât o dorință de a mulțumi comunității tolerante. În primul rând, fotbalul feminin este, de asemenea, un sport și nu este nimic rușinos să-l includeți în joc. În al doilea rând, acest lucru a fost făcut pentru a populariza dezvoltarea, care, în principiu, a atins punctul culminant și a avansa, a trebuit să ofere ceva nou. În al treilea rând, a fost util pentru creșterea influenței, deoarece există țări în care fotbalul feminin nu este mai puțin popular decât bărbații. Ca rezultat, sa dovedit că cea mai puternică inovație a fost una dintre cele mai nesemnificative.

În joc există doar douăsprezece echipe care pot participa la Cupa Mondială sau pot fi mulțumiți de meciurile amicale. În ceea ce privește punerea în aplicare a jocului de femei, aici EA a încercat - au reușit să facă fotbalul femeilor diferite de bărbați. Viteza aici este mai mică, mai mult trebuie să joci un joc combinat, ca în fotbalul real al femeilor. În consecință, rata de proces scade, mișcarea de jucători de fotbal este mult mai fluid, și lasă o impresie bună pentru cei jucătorii care nu cred că locul unei femei - bucătărie. Jocul feminin nu diferă de console, adică FIFA 16 pe PC nu diferă de FIFA 16 PS4. Opinii ale componentei feminine a noii parte este foarte diferit - cineva încântat cu posibilitatea de cineva care rezultă indiferentă, și cineva tot spune că toate această conspirație la nivel mondial pentru a fi moartea oamenilor cu lumină albă. Toată lumea are propria sa abordare și nu vă place pe toată lumea.

Remedierea erorilor

Progresul în comparație cu partea anterioară a devenit evidentă deja în Demo FIFA 16 - comentarii chiar versiuni demo au fost destul de pozitive, iar jocul este foarte mulțumit de inovațiile sale în ceea ce privește gameplay-ul. Deci, problema principală a părții anterioare a jocului a fost viteza - timp de mai mulți ani, rata de creștere, iar FIFA 15 au ajuns la o anumită limită absurdă. Oamenii au ales cel mai rapid jucătorii echipei lor, nu acordând o atenție la alți indicatori, deoarece a rezolvat toate viteza, chiar și în cazul în care jucătorul a fost o clasă mondială, dar lent, el a rămas fără loc de muncă.

fifa 16 ps4 comentarii

În partea nouă, dezvoltatorii au redus semnificativ ritmul jocului, restabilind echilibrul - acum chiar și cel mai rapid jucător de fotbal nu poate scăpa întotdeauna de cel mai rapid apărător, dacă acționează cu înțelepciune. Acest lucru se observă absolut pe toate platformele, inclusiv FIFA 16 pe Xbox 360. Comentariile privind această inovație sunt, de asemenea, ambigue - vor exista întotdeauna fanii "a ceea ce a fost". Dar dacă judecați tremurător, atunci aceste schimbări s-au dus la joc doar pentru beneficiu, făcându-l mai realist și mai echilibrat.

variabilitate

După cum puteți înțelege cu ușurință, astfel de schimbări au permis jucătorilor să acționeze mult mai mult în ceea ce privește tactica. Trebuie remarcat faptul că în prim-plan nu viteza de jucători, și playmaker, mijlocaș, care au o centrare bună și poate construi competent echipa joacă combinațional. Acest lucru nu înseamnă că jucătorii de mare viteză a căzut în dizgrație - încă mai poate rupe apărarea adversarului cu curse rapide, dar nu se așteaptă ca acum toate acestea vor fi finalizate trece la poarta. Acum puteți reuși, chiar dacă jucați în "autobuz", închizând poarta și bătând dușmanul pe contraatacuri.

Foarte favorabil pe fondul secțiunii precedente arată noul FIFA 16 (PC) - comentarii jucătorii confirma acest lucru, deoarece oamenii prefera să joace acest fotbal cu multiple fațete și interesant, în cazul în care fiecare tactica are dreptul să existe decât pentru viteza pentru a rula de la poarta de la poarta.

fifa 16 xbox 360 comentarii

Miscari speciale

Acestea au fost schimbările cele mai globale în jocul FIFA 16. Primele recenzii i-au remarcat imediat, dar apoi, de mult timp, care a avut loc în spatele jocului, a fost posibil să se evidențieze alte momente plăcute. De exemplu, un mult mai variat a devenit un set de fețe pe care le puteți folosi pe teren. Acum chiar și apărătorii au mișcări speciale, de exemplu, în timpul procesului de rulare pentru a merge la capăt sau a elimina piciorul, reducând ușor eficiența, dar și eliminând posibilitatea unui fault nedorit.

Afișarea vizuală a jucătorilor

Adăugat, de asemenea, la caracterul natural al mișcării jucătorilor de pe teren, dar fețele lor merită o atenție deosebită. Desigur, imaginea lor în joc a fost bună înainte, însă tehnologia de scanare a chipului unui adevărat jucător de fotbal pentru cea mai precisă reproducere a aspectului său a fost folosită mai devreme doar în cluburile de top ale Premier League. Acum, creatorii au petrecut mult mai mult timp în lume, iar chipurile multor jucători din ligile de conducere au fost scanate.

portari

Cu toate acestea, merită menționat încă un aspect, care până astăzi rămâne cel mai slab din serie - jocul de portari. Acesta a fost cel mai neplăcut moment și FIFA 15 și acele părți care erau în fața lui. Desigur, acest indicator este ceva mai bun în noua parte, dar chiar și primele ore ale jocului arată că uneori portarii fac ceva inimaginabil pe poarta în toate variantele, inclusiv pe FIFA 16 pe PC. Recenziile pe această temă au început deja să apară pe Internet, iar în viitorul apropiat, vor apărea în rețea cel mai probabil glumele, videoclipurile și memele, ale căror principale personaje vor fi portarii din acest joc.

fifa 16 pe PC-uri

Proiectul FUT

Nu este un secret că unul dintre modurile cele mai populare ale FIFA modernă este UT, adică echipa Ultimate. Acolo colectezi o echipă de cărți de jucători, care trebuie jucate între ele. În general, regimul este foarte dificil de descris în cuvinte, dar el a dobândit nebunie în faima. Și pe baza ei în noul joc a apărut ceva nou - FUT Draft. Acest mod este un joc cu un factor aleatoriu imens. În primul rând aveți posibilitatea de a selecta un număr mare de jucători și scheme pe care doriți să le aplice, și apoi jocul începe să apară la întâmplare, care obligă să nu folosească schema pe care doriți, și nu joacă acei jucători pe care le plac. Dar acest mod vă permite să ajungeți mai adânc în joc, să vă simțiți toate aspectele. Numai astfel vei fi capabil să înțelegi ce este cu adevărat FIFA 16 - feedback-ul de la jucători despre acest mod este aproape total pozitiv, iar acest lucru nu este surprinzător. Este posibil, "Proiectul" va fi o nouă versiune a UT, care va depăși chiar predecesorul său.

Modul carieră

O atenție deosebită ar trebui acordată unuia dintre cele mai importante și mai populare moduri din cariera jocului. Există, de asemenea, o mulțime de schimbări aici. În primul rând, au existat meciuri de pregătire înainte de sezon, care vă vor permite să câștigați bani în același timp, permiteți jucătorilor să recruteze și să joace într-un nou aranjament tactic. În al doilea rând, acum există și un proces de instruire care vă permite să luați în fiecare săptămână cinci jucători specifici ai echipei dvs. și să vă ocupați de acestea, prin creșterea caracteristicilor specifice și, de asemenea, păstrarea formularului. Acum puteți chiar încetini îmbătrânirea liderilor experimentați care au deja peste 30 de ani - în versiunile anterioare ale jocului au devenit în mod inevitabil balast inutil, dar acum le puteți păstra în formă mult mai mult.

fifa 16 comentarii

Și, desigur, lipsa de alte lucruri plăcute, cum ar fi îmbunătățirea activității cercetașii, posibilitatea de a semna agenți liberi în orice moment al anului, și chiar chirie nu este un an, și la fel de mult ca doi. Multe dintre aceste caracteristici oameni au apreciat deja în FIFA 16 Demo (PC) - comentarii înainte de a pune la dispoziția publicului au fost pozitive, iar mai târziu, când jucătorii au văzut imaginea de ansamblu, ele au devenit chiar mai bine.

Comentatorii ruși

În cele din urmă fanii jocurilor din Rusia se poate bucura - a existat o schimbare de comentatori, iar acum pentru noua versiune a comentariilor au fost înregistrate nu de Rozanov și Soloviev și Genich și Cherdantsev - una dintre cele mai influente personalități ale industriei de astăzi. Și comentariile lor luminoase și amuzante au îmbunătățit în mod semnificativ atmosfera, deși chiar și ele încă nu au emoționalitatea și diversitatea originalului.

15 opinii prima

constatări

Asta e tot ce trebuie să spui despre noua parte a simulatorului de fotbal renumit în lumea întreagă. Cea mai mare parte îi lipsește otshlifovannosti, orice salturi bruște progresive, dar în general este încă un simulator magnific, care a fost modificat puternic, și este garantată pentru mai bine, ceea ce este confirmat de numeroase fani părerilor și nou-veniți ale genului în rețea. Firește, au existat niște oameni nemulțumiți care au indicat echipele de femei și lipsa de schimbări în regimurile nepopulare, dar, în general, FIFA sa îmbunătățit.

Cele mai bune simulatoare de pe PC în orice momentCele mai bune simulatoare de pe PC în orice moment
Joc FIFA 15: cerințe de sistem și grafică. Cerințe minime de sistem pentru PC și Xbox 360Joc FIFA 15: cerințe de sistem și grafică. Cerințe minime de sistem pentru PC și Xbox 360
Totul despre FIFA: ce este Asociația Mondială de FotbalTotul despre FIFA: ce este Asociația Mondială de Fotbal