Piloni ai eternității: recenzie. Jocuri pe calculator

Piloni de Eternitate este un joc de rol de succes, publicat în 2012. Acest proiect este succesorul ideologic al unor astfel de legendare RPG-uri, cum ar fi Poarta lui Baldurrsquo, Icewind Dale și Planescape: Torment. Ce este cel mai interesant, atunci când creați acest joc, dezvoltatorii nu aveau bani. Fondurile pentru dezvoltarea Pilonilor de Eternitate au fost colectate cu ajutorul Kickstarter (o platformă pentru atragerea de investiții pentru implementarea diferitelor proiecte). Mii de fani ai genului din întreaga lume au sprijinit Obsidian Entertainment (creatorii jocului) și au aruncat câte un ban. Drept urmare, bugetul Pilonilor Eternității a depășit 4 milioane de dolari. Ar putea justifica jocul valoarea sa? Și ce a provocat atât de mulți oameni să creeze piloni de veșnicie? Revizuirea acestui proiect vă va ajuta să aflați răspunsurile la toate întrebările. Sunteți interesat? Apoi citiți acest articol!

Piloni ai eternității: Prezentare generală

Piloni ai Revizuirii Eternității

Mulți jucători au crezut că RPG-ul ca gen a fost pierdut în distanta anului 2002 imediat după lansarea Icewind Dale 2. Și această afirmație este pe deplin justificată. La urma urmei, jocurile de rol ulterioare au fost copiile plictisitoare ale predecesorilor lor. În ele nu era nimic nou, revoluționar. Au repetat repetat ceea ce au văzut jucătorii în același Icewind Dale. În plus, în industria jocurilor de noroc a apărut un nou flux denumit MMORPG. MMORPG-urile erau ieftine și au atras mulți oameni. Din acest motiv, mulți dezvoltatori au decis să se dezvolte în acest sens. De ce să încercați să creați ceva unic și nou, atunci când puteți să luați un eșantion gata pregătit de MMO coreeană, să îl remakezi în felul tău și să primești bani din microtransacții interne?

Din fericire, după 10 ani, totul sa schimbat. Popularitatea proiectelor MMO a început să se estompeze încet, dar sigur. Desigur, a fost influențată de faptul că industria jocurilor de noroc are o direcție nouă, principală (este vorba despre MOBA). Atunci a apărut momentul cel mai potrivit pentru reîncarnarea RPG-ului. Iar jocul, care ar trebui să readucă genul RPG la popularitatea sa, a fost Piloni ai Eternității. Puteți vedea o prezentare generală a acestui proiect în acest articol.

De ce acest proiect a atras atât de mult atenția și a colectat o sumă atât de frenetică pe "Kickstarter"? Este foarte simplu. Potrivit dezvoltatorilor, Pilonii Eternității îmbină armonios atmosfera clasică, vechea școală și un nou gameplay revoluționar. Asta a făcut fanii genului RPG să acorde atenție acestui proiect. Dar au fost dezvoltatorii capabili să își păstreze toate promisiunile? Este unul dintre cele mai bune RPG-uri din ultima vreme - este Pilonii Eternitatii? Revizuirea și analiza detaliată a acestui joc vă vor ajuta să răspundeți la aceste întrebări.

Stâlpi de sfaturi pentru eternitate

Toate vicisitudinile apar într-o lume fictivă și fantezie. Principalul personaj a fost "norocos" să asiste la un eveniment foarte ciudat și cu adevărat supranatural, consecințele îngrozitoare ale căruia îl vor bântui pe tot parcursul jocului. Scopul principal este de a afla cauza a ceea ce sa întâmplat.

Deși descrierea este destul de vagă și vagă, este imposibil să spunem mai multe despre ea, deoarece va fi deja un spoiler (dezvăluirea prematură a informațiilor importante). Pentru a înțelege profunzimea complotului, trebuie să jucați singur Piloni ai Eternității. Trecerea vă va strânge cu capul, deoarece jocul are o mulțime de complicații, secrete, ghicitori, terminații alternative și quest-uri suplimentare. Nu pierdeți exact.

Un alt avantaj al Pilonilor de Eternitate sunt personajele. Există multe NPC-uri în joc și puteți începe o conversație cu fiecare dintre ei. De regulă, prin dialog, lumea jocului este dezvăluită, răsturnări importante de complot etc. De aceea nu este necesar să ignorați conversațiile cu NPC-ul. Puteți să pierdeți o parte importantă din povestea minunată, care spune jocului Piloni ai Eternității. Trecerea întregii povestiri va dura aproximativ 40-45 de ore.

gameplay-ul

Piloni ai jocului Eternitate

Ca un gameplay cunoscut - inima oricărui RPG. Ar putea pilonii eternității să profite de pe urma unor proiecte similare? Cu siguranță. Jocul cu sistemul său de luptă este foarte asemănător cu vechiul Planescape: Torment, Poarta lui Baldurrsquo și Icewind Dale. Dar, în același timp, în creierul Obsidian Entertainment există o mulțime de inovații. unic rolul sistemului, reputația, personalizarea detaliată a personajului etc. - toate acestea se regăsesc numai în Pilonii Eternității. Revizuirea, pe care o puteți citi mai jos, vă va ajuta să înțelegeți toate intrigiile jocului.

Sistem de roluri

De regulă, abilitățile eroului în jocurile RPG au ca scop doar distrugerea dușmanilor. Dar în Piloni ai Eternității, în plus față de abilitățile de luptă, există abilități care nu sunt asociate cu luptele. De exemplu, dacă un jucător are dificultăți de a se deplasa în întreaga lume și este în mod constant pierdut, puteți pompa capacitățile de navigare. Mulțumită ei, personajul va putea găsi căi scurte și va ajunge rapid la punctul dorit. Asemenea abilități ajută foarte mult în timpul trecerii și în interacțiunea cu lumea jocului, comunicarea cu NPC-ul.

reputație

Jocul are o mulțime de grupări diferite, trupe. Atitudinea protagonistului cu ei determină reputația. Se determină în funcție de acțiunile personajului. De exemplu, dacă îndepliniți sarcini de la grupuri, faceți schimburi cu ele și păstrați relații de prietenie, atunci în momente dificile puteți conta pe ajutorul lor. Dacă, dimpotrivă, atacă bandele, vor fi rambursate în aceeași monedă.

personalizare

Primul lucru pe care trebuie să-l faci în joc este să-ți creezi propriul personaj. Pentru aceasta, dezvoltatorii au oferit un editor întreg. Datorită lui de a face un erou unic și unic este foarte simplu. Interfața editorului este intuitivă. În plus, puteți schimba literalmente totul - de la coafura la forma feței. De asemenea, pentru a începe jocul, trebuie să alegeți o cursă (care în jocul 6) și clasa (care 11).

grafică

Piloni de Trucuri Eternitate

Componenta vizuală este un alt avantaj al acestui proiect. Din moment ce Pilonii Eternității au fost dezvoltați pe un nou motor, grafica în joc este excelentă. Texturile detaliate, culorile luminoase, imaginea suculentă și locațiile încântătoare își fac treaba. Lumea pare foarte vie și atmosferică. Puteți spune că dezvoltatorii au muncit din greu în partea vizuală a jocului.

Stâlpi ai eternității: ieftin

Jocurile RPG sunt renumite pentru complexitatea lor. Și creatorul Obsidian Entertainment nu a făcut excepție. Monsters puternici, șefi cruzi - toate acestea sunt tipice pentru Pilonii Eternității. Trucuri și coduri sunt discutate în această parte a articolului. Ele vor ajuta jucătorii să treacă prin momentele dificile ale jocului.

Cum să folosiți ieftini în Pilonii Eternității? Codurile sunt introduse folosind linia de comandă (se deschide când apăsați tasta "~"). Această consolă a fost inițial destinată testării jocului. Dar dezvoltatorii au decis să o lase în versiunea finală a produsului. Primul lucru pe care trebuie să-l introduceți este iroll20s. Vă oferă acces la alte cheaturi pe care le puteți viziona mai jos.

Stâlpi de nivel Eternitate

NoDamage X este o comanda care permite personajului principal si insotitorilor sai sa fie invultibili. "X" din acest cod poate lua doar două valori. Dacă "X" este 1, atunci unitatea principalului erou devine invulnerabilă, dacă "X" este 0, modul normal este activat, în care toate personajele sunt muritoare.

AddExperience X - cheat, cu care puteți mări cantitatea de experiență cu un anumit număr (X). După cum se știe, în lumea Pilonilor Eternității, nivelul joacă un rol destul de important. Prin urmare, această echipă poate fi adesea utilă pe tot parcursul jocului.

GivePlayerMoney X - cod care oferă jucătorului o anumită cantitate de aur. Banii sunt una dintre cele mai valoroase și în același timp greu de găsit resurse. În scopul de a câștiga cel puțin un pic, trebuie să faci quest-uri pentru o lungă perioadă de timp, la fermă. Dar este destul de plictisitor și nu toată lumea are acest moment. În acest caz, puteți utiliza codul de mai sus. În loc de "Player" este necesar să introduceți pseudonimul jucătorului căruia îi vor veni banii. Un "X" este cantitatea de aur pe care un personaj o va primi.

"Cantitatea de lucru AddItem" este o comandă, datorită căreia puteți primi lucruri. După cum știți, pentru a obține lumea armelor, echipamentului sau a oricăror altor echipamente ale Pilonilor de Eternitate, trebuie să luptați cu șefi puternici. Dar chiar și atunci, nu este adevărat că pradă de care aveți nevoie este scăpată de monstrul căzut. Folosind codul de mai sus, puteți obține orice element. Doar în loc de "lucru" trebuie să introduceți numele obiectului dorit. Și elementul "cantitate" înseamnă, în câte copii va primi acest obiect sau acel obiect.

invizibil - codul care va face ca personajul principal și echipa sa să fie invizibile. Acest cod vă poate ajuta pentru a evita bătăliile cu mulțimi mici și pentru a ajunge cu siguranță la seful.

Dumnezeu este comanda care include modul "Dumnezeu". În plus față de faptul că personajul principal devine nemuritor, el primește și câteva abilități amuzante. Codul poate fi folosit pentru a trece prin șefi complexe sau doar pentru a te distra.

În final, merită menționat faptul că, folosind codurile Pillars of Eternity, veți "fura" oportunitatea de a obține realizări în "Steam". Prin urmare, merită să vă gândiți cu atenție și să vă puneți întrebarea: "Am nevoie de ieftini?".

Sfaturi pentru trecere

Piloni ai eternității

Așa cum am menționat mai sus, în timpul trecerii vă puteți întâlni în mod repetat cu diverse dificultăți. În această parte a articolului, am adunat recomandări importante despre pilonii eternității. Sfaturile pe care le puteți citi mai jos vă vor ajuta în mod repetat pe tot parcursul procesului de joc.

Poate că primul lucru de consultat este citirea dialogurilor. De multe ori sare sfaturi pentru lupta monștrii, șefii, dezvăluie caracteristicile jocului. Dialogurile Skipaya, puteți sări peste informații importante, fără care trecerea jocului va fi mai dificilă.

De asemenea, nu uitați că diversitatea este cheia victoriei. Și această regulă funcționează pentru toate aspectele jocului. De exemplu, dacă recrutați doar echipamentul dvs. numai pentru vătămarea fizică, echipa protagonistului se va confrunta cu mulțimi obișnuite fără probleme. Dar, în același timp, va fi vulnerabil la creaturi magice, fantome etc. De aceea, nu vă agățați de un singur lucru. În echipă, în plus față de tancuri, ar trebui să existe medici, tampoane și perdanți. Cu cat mai multe clase in echipa, cu atat devine mai flexibila si mai versatila.

Jocul are un lucru destul de util numit "Jurnal". Stochează toate informațiile despre dușmani, ceea ce este adesea util în cursul trecerii. Este mult mai ușor de luptat, dacă știți toate slăbiciunile adversarului.

Unul dintre cele mai utile elemente din Pilonii Eternității este parola de paralizie. Deși nu face multe daune, această vrajă poate aduce multe beneficii. Folosind o rolă de stun, puteți găsi o unitate inamică pentru o lungă perioadă de timp. Ca rezultat, chiar și la un nivel scăzut și cu echipament rău, puteți ucide aproape oricine.

critică

Stâlpi de cheaguri Eternity

Comunitatea de jocuri a luat jocul foarte cald. Practic, jucătorii lăuda Pilonii Eternității pentru lumea imensă și încântătoare, căutări fascinante și gameplay. Mulți au remarcat că jocul combină foarte organic același "spirit al vechii școli" și mecanica modernă, gameplay-ul.

Dacă vorbim despre editori mari de jocuri, ei l-au lingușit în legătură cu acest proiect. De exemplu, "Metacritic" a pus jocul 91 puncte din 100, "PSI" - 92 din 100, "Jocuri de noroc" - 9 din 10.

rezultate

Putem spune că Pilonii Eternității au întrunit pe deplin așteptările jucătorilor. Dezvoltatorii au încercat să faima, iar în cele din urmă am primit un joc interesant și unic. În plus, Obsidian Entertainment progenituri făcut ceea ce nu a putut „Blizzard“ cu Diablo 3. stîlpii Eternitatii a fost în măsură să respire în viața RPG gen nou și recâștige popularitatea sa, atrăgând o nouă generație de jucători. Acesta este meritul principal al jocului.

Ce este un pilon publicitar?Ce este un pilon publicitar?
Structura arhitecturală: o întruchipare monumentală a iubirii, a religiei și a eternitățiiStructura arhitecturală: o întruchipare monumentală a iubirii, a religiei și a eternității
Warface: cerințe și data de lansareWarface: cerințe și data de lansare