Operator turistic `Rus Express`. Recenzii ale angajaților și ale turiștilor

Când trebuie să mergeți undeva la odihnă, este important să alegeți un furnizor de servicii de încredere. De exemplu, "Russian Express" este un operator care oferă o varietate de excursii în mai mult de 90 de țări.

Despre noi

Firma, care este în prezent o mare companie de holding, a fost prezentă pe piață încă din 1996. În realitatea modernă, se poate numi pe bună dreptate unul dintre cei mai mari participanți la activitatea de turism.

tur operator rus express comentarii

Sediul principal este situat în Moscova, la ul. Zemlyanoy Val, casa 59, p. 2. În diferite regiuni ale țării există mai mult de 50 de agenții de turism care operează sub semnul societății și au autoritatea corespunzătoare. Câteva mii de agenții intră în rețeaua de clienți, care realizează cele mai interesante și fascinante turnee. Lista serviciilor este destul de largă - de la excursii de excursie la pachete individuale disponibile.

Opinii ale angajaților

Cum oferă angajatorul operatorul de turism rus Express? Feedback-ul angajaților este nu mai puțin interesant decât turiștii, deoarece unii oameni văd compania ca un loc de muncă.

rusă exprima recenzii de călătorie operator de turism

În ansamblu, există mai multe momente pozitive decât cele negative. Compania operează într-un birou modern, confortabil, între două stații de metrou: Kurskaya și Taganskaya. Compania este considerată atractivă pentru potențialii angajați. Nu se poate spune că plătește mari salarii, dar nu există întârzieri cu acestea. În plus, în perioada anterioară crizei, a fost practicat un sistem de bonusuri, care a trebuit să fie abandonat pentru a supraviețui perioadelor dificile cu cele mai mici pierderi.

Dacă analizăm ce anume este Operatorul de tururi rusesc Express, răspunsurile în majoritate, ca minus, nu sunt o locație convenabilă. Pentru a ajunge acolo pe jos de metrou, va dura aproximativ 15 minute. La transportul privat, este destul de dificil să ajungeți din cauza unor probleme cu parcarea. În plus, mulți ar dori să primească salarii mai mari și să aibă un bun pachet social.

Printre merite se numără o echipă de lucru coerent, un climat psihologic bun, oportunitatea de a studia și de a merge la excursii promoționale. Și, de asemenea, un argument puternic în favoarea lucrului în cadrul companiei sunt pozițiile ferme ocupate pe piață și încrederea într-un viitor stabil. O gustare sau un prânz complet se poate face chiar în centrul de afaceri unde se află biroul și în cafenelele din apropiere. În companie există o mică cifră de afaceri, oamenii se țin de loc. Dar angajații leneși nu sunt tolerați aici. Cei care doresc doar să primească un salariu fără efort, nu pot considera această companie ca fiind angajator.

Aspecte pozitive ale tur operatorului, potrivit turiștilor

Sunt destul de multe cuvinte laudative despre compania "Russian Express" (tour operator). Recenzile turiștilor care au cumpărat tururi aici sunt de acord că prețurile sunt destul de democratice. Deseori mai mici decât concurenții. În același timp, calitatea rămâne la un nivel ridicat.

recenzii ale operatorului turistic expres din Rusia în 2016

Un plus necondiționat este o gamă largă de oferte atât pentru țări cât și pentru program. Profesionalismul înalt al angajaților îi ajută pe client să aleagă cea mai potrivită variantă pentru el, ținând cont de dorințele și posibilitățile sale.

Aspecte negative ale tur operatorului, potrivit turiștilor

Dar nu sunt doar comentarii pozitive ale "Rus Express" (tour operator). 2016 a adus, cu excepția bucuriei și a unei dezamăgiri. Mulți au menționat că prețurile de pe site-ul oficial al companiei diferă uneori de realitate. Datorită creșterii cererii de permise, este dificilă actualizarea informațiilor în timp real. Prin urmare, se întâmplă că nu există camere disponibile în hoteluri cu un preț scăzut.

Uneori turiștii sunt dezamăgiți de lucrarea gazdei: probleme de transport, povesti neîngrădite de ghizi.

Dar acestea sunt cazuri izolate, nu o tendință.

Trebuie spus că nu toate biletele cumpărate se ocupă de companii precum operatorul de turism rus Express. Recenzile turiștilor sunt uneori nedrepte din cauza ignorării structurii activității turistice. Astfel, după ce a primit o experiență negativă de comunicare cu managerul unei agenții de turism care oferă produse de la mai multe companii, inclusiv "Express rus", există o opinie negativă cu privire la operatorul de turism.

rusă expres operator de turism

Pentru a asigura că calitatea serviciilor a fost întotdeauna la un nivel decent, pentru companii cum ar fi operatorul de turism rus Express, feedback-ul turiștilor este foarte important. Răspunsul negativ vă va ajuta să revizuiți alegerea părții gazdă sau să efectuați alte modificări ale lucrării. Principalul lucru este că, în consecință, devin clienți mai mulțumiți și mai loiali.

Tour Operatori de la Novosibirsk: evaluări și recenziiTour Operatori de la Novosibirsk: evaluări și recenzii
Tururi de conducere în Italia în Moscova: listă, evaluareTururi de conducere în Italia în Moscova: listă, evaluare
Cei mai buni turisti din Moscova: cine sa-si incredinteze vacanta?Cei mai buni turisti din Moscova: cine sa-si incredinteze vacanta?