Film de protecție pe numerele camerelor: recenzii

Este posibil să se folosească un film special pentru a proteja împotriva mijloacelor de fixare fotografică a poliției rutiere? Astăzi, pe majoritatea drumurilor, sunt instalate radare de poliție, care determină viteza. Este aproape imposibil să observați camera în timp ce conduceți. Pentru a nu primi notificări privind sancțiunile, puteți încerca să folosiți un sistem de securitate care vă va ascunde numerele de la radar. Sigilate cu semne speciale de film nu vor fi citite de nici o cameră. În fotografie, numai pete întunecate sau, invers, un bliț vor fi vizibile. Proiectele de filme moderne sunt unice. Este pur și simplu imposibil să le vezi fără folosirea unui echipament special. De aceea, slujitorii legii nu vor putea nici măcar să facă vreo plângere împotriva ta. Este filmul eficace asupra numerelor de pe camere? Răspunsurile clienților demonstrează că această metodă funcționează excelent.

Film pe numere: îngrijire și funcționare

film de pe numerele de la camerele de recenziiÎn ciuda complexității, această etichetă nu necesită o atenție deosebită. Cu toate acestea, nu este recomandat să îndepărtați singur filmul. În caz contrar, pur și simplu nu o puteți atașa înapoi. Filmul numerelor tolerează perfect impactul mediilor agresive. Prin urmare, nu vă puteți îngrijora de numere atunci când spălați mașina.

Modalități de ascundere a plăcuței de înmatriculare

Desigur, dacă vorbim despre beneficiile utilizării filmului asupra numerelor împotriva camerelor, recenziile confirmă efectul pozitiv pentru proprietarul mașinii. În ceea ce privește legalitatea acestei metode, aceasta ridică îndoieli. În unele țări, de exemplu, în Japonia, există chiar o interdicție privind utilizarea unor astfel de etichete pe plăcuțele de înmatriculare. Este de înțeles, deoarece astfel de produse pot reduce semnificativ veniturile la bugetul de stat. În multe forumuri de autovehicule există diferite sfaturi despre cum să faceți semnul de înregistrare invizibil. Dacă facem o mică analiză a tuturor acestor metode, atunci putem distinge două dintre cele mai comune tehnologii. Prima implică utilizarea nanomaterialelor specifice, creând efectul de orbire luminoase atunci când imaginile fotografice, iar al doilea - utilizarea de folii transparente, camere opace in camera lentile.

Filme reflexive: tipuri

film pe numerele de la camerele de recenzii gibddCum de a alege filmul potrivit care ascunde numărul de pe camere? Recenzările conducătorilor auto amatori confirmă eficiența utilizării filmului INVISIBLER. Structura filmului în sine este un material multistrat. Primul strat negru joacă rolul bazei. Al doilea este fabricat din polimeri. O caracteristică specială a acestui film este faptul că prismele speciale poliedrice sunt cusute în el, care sunt responsabile de refracția luminii. Principiul acțiunii unui astfel de film este foarte primitiv. Folosind filmul, lumina soarelui trece printr-un filtru de lumină care nu îl eliberează și îl redirecționează de la prisma la prisma. În cele din urmă, se pare că lumina aproape se îmbină cu semnul. În fotografie, un astfel de film va arăta ca o lumină puternică.

Film X-nomer

Un alt produs popular printre automobiliști este autocolantul X-nomer.

Acest film pe numerele de la camerele de poliție rutieră, recenzii confirmă cea mai înaltă calitate, a câștigat o mare popularitate datorită următoarelor avantaje:

• Este imperceptibilă la inspecția vizuală;
  • Pe fotografia camerei-radar, numărul va fi văzut ca un bliț strălucitor;
  • Pelicula are o densitate mare, astfel încât să poată rezista cu ușurință la orice impact mecanic.

Eticheta Numarul X se prinde foarte bine cu suprafata adiacenta. De fapt face parte din plăcuța de înmatriculare. Există și deficiențe ale numărului X-urilor. Această autocolantă va fi absolut inutilă pentru camerele radar care funcționează în modul normal de lumină. De asemenea, astfel de filme nu ascund numărul de la camerele de parcare.

Transparențe: soiuri

filmul ascunde numărul din recenziile camereiCe altceva poate fi un film despre numerele de pe camere? Recenzile despre autovehicule conțin adesea informații despre autocolante transparente, cum ar fi "Bleeker". Aici se aplică următorul principiu de acțiune: numărul este acoperit cu o placă specială, care denaturează vizual semnele. Dar dacă priviți direct la obiect, este recunoscut așa cum ar trebui. Numărul este distorsionat numai când unghiul de vizualizare este modificat. Principalul dezavantaj al acestui film este că este ușor de detectat atunci când este privit. În plus, este foarte dificil să se calculeze unghiul la care numărul de mașină nu va fi citit.

Căptușeală electrică "Chameleon"

Căptușeala electrică de cămeleon funcționează pe același principiu ca și sistemele care aparțin clasei "flitter". Atunci când utilizați această metodă, semnul este acoperit cu un film transparent. La acest capac este adus un fir electric. Când energia este aplicată, suprapunerea devine negru, ascunzând tot ce este ascuns sub ea. Avantajul "Chameleon" este că face numărul invizibil. Cu toate acestea, are și deficiențe. Utilizarea acestor garnituri este interzisă de lege. În plus, este ușor de detectat o astfel de acoperire chiar și cu o simplă examinare.

Alte căi

Filmul de pe numerele de pe camerele de revizuirePentru a vă proteja de amenzi, puteți folosi un astfel de produs ca film pentru stat. număr de la camere. Recomandările conducătorilor auto ajută la găsirea unor informații exhaustive despre diverse metode de protecție. Acestea pot fi dispozitive mecanice care vă permit să ascundeți numărul. Iată câteva exemple de astfel de produse.

1. Frame-blind: un mecanism sigur pentru ascunderea numerelor de la camere și radare. În structură, nu se deosebește de cadrul obișnuit. Dar există o particularitate specială: o perdea specială. Mecanismul este activat de panoul de control radio. Acest cadru funcționează destul de repede încât să puteți închide rapid numărul. Cu toate acestea, acest dispozitiv nu tolerează foarte bine impactul negativ al mediului. Se poate rupe când murdăria sau apa intră în ea. În plus, pentru cadrele numerotate, acestea sunt destul de mari.
  2. Schimbarea numărului: un design destul de simplu. Principiul acțiunii este acela că un număr este schimbat în altul. Mecanismul este condus de o telecomandă. Dispozitivul nu poate fi luat în considerare, deoarece toate echipamentele care conduc mecanismul sunt ascunse sub bara de protecție. Unitatea de comandă este situată în cabină. Această metodă este adecvată în cazul în care proprietatea conducătorului auto are două numere înregistrate. În orice situație este suficient să apăsați doar un singur buton pentru a schimba rapid un număr în altul. Dacă lipseste al doilea, spațiul poate fi lăsat necompletat, ascunzând numărul sub cadrul gol. Un astfel de dispozitiv nu se teme de coroziune și schimbări bruște de temperatură. Dezavantajul acestei metode este că pentru a instala acest dispozitiv, va trebui să contactați un specialist. În plus, mecanismul necesită o întreținere constantă.
  3. Moară de vânt: Principiul funcționării acestui dispozitiv se bazează pe legile simple ale fizicii. Numărul este setat la o anumită distanță față de bara de protecție. Când viteza automobilului depășește 60 km / h, numărul este înclinat de curenții de aer și devine unghi de 45 de grade. În această poziție, nici o cameră nu o va putea recunoaște. Când viteza vehiculului scade sub 60 km / h, cadrul își preia poziția inițială. Dispozitivul funcționează autonom, nu este nevoie de instalarea unor dispozitive suplimentare. Avantajul acestui cadru este acela că ascunde perfect numărul de înregistrare de la detectoare. Un design simplu nu necesită utilizarea de instrumente complexe. Dezavantajele cadrului eolian pot fi greoaie. Mulți refuză să utilizeze dispozitive de acest tip, deoarece agravează serios aspectul mașinii.

Film de protecție: recenzii ale proprietarilor de mașini

], film pe numărul de stat de la camerele de recenziiDe ce am nevoie de un film de protecție pe numerele de pe camere? Feedback-ul proprietarilor de astfel de produse sugerează că în realitățile vieții moderne poate fi foarte util. Conducătorii auto confirmă că atunci când încearcă să fotografieze un semn cu un film lipit pe el, cifrele nu sunt recunoscute. Dificultatea constă în faptul că, la o examinare mai atentă, cele mai multe produse sunt ușor de văzut, ceea ce poate duce la sancțiuni. Dacă aparatul nu citește semnele, ofițerii de poliție rutieră de multe ori opresc șoferul să afle motivul. Deci filmul este un lucru bun, dar numai atunci când te uiți la numărul dintr-un unghi poate fi văzut. Lipiți filmul mai bine dintr-o dată în întreaga cameră, astfel încât culorile regiunilor și literelor să nu difere.

Are vreun rost să folosiți filmul?

Pentru a înțelege întrebarea dacă se folosește un film de protecție pentru plăcuțele de înmatriculare, este necesar să se acorde atenție următoarelor caracteristici. Vânzătorii de produse de protecție sunt interesați în primul rând să obțină un profit. Nu sunt prea interesați dacă filmul își îndeplinește funcțiile pe numerele camerei. Recenzile de pe Internet pot indica faptul că aceste produse nu sunt întotdeauna eficiente. Dacă luați în considerare toate declarațiile negative și pozitive despre acest produs, atunci puteți distinge cu ușurință publicitatea de la cuvintele cumpărătorilor reali. De asemenea, merită considerat că sistemele de poliție rutieră sunt îmbunătățite în fiecare an. Este posibil ca filmul pe care l-ați cumpărat pe numărul de mașină de la camere, recenzii despre care au fost extrem de pozitive, să nu poată oferi efectul potrivit.

Sancțiuni pentru utilizarea unui film de protecție

film de protecție pe numerele de la recenzii de camereMulți pasionați de mașini nu cunosc sancțiunile pentru utilizarea diferitelor dispozitive și produse care fac dificilă recunoașterea numărului de înmatriculare al mașinii. Înainte de a instala filmul de protecție, nu este inutil să aflați cât de mult pedeapsă puteți obține pentru acest lucru. Dacă semnul este greu de citit de la o distanță de 20 m, atunci va trebui să plătiți o amendă de 500 de ruble. Cu o dificultate mai mare, entuziaștii mașinii vor trebui să plătească până la 5 mii de ruble. Acest lucru poate duce la astfel de consecințe film pe numere de la camerele de luat vederi. Recenziile pasionaților de automobile confirmă acest lucru.

film de pe numărul de mașină de la recenzii de camereÎn legătură cu creșterea numărului de complexe foto-fixare, există o creștere a interesului pentru astfel de mijloace de protecție ca și filmul pe numerele de cameră. Feedback-ul de la proprietarii unor astfel de produse sugerează că au un efect. Totuși, nu uitați că pentru utilizarea unor astfel de filme vă puteți confrunta cu pedeapsă sub formă de amendă.

Aparat foto digital.Aparat foto digital.
Cum de a alege un DVR cu un detector radar: recenzii și sfaturi de specialitateCum de a alege un DVR cu un detector radar: recenzii și sfaturi de specialitate
Film de protecție pentru faruri: ce și cumFilm de protecție pentru faruri: ce și cum