John Kehoe, "Subconscious may all": descriere, recenzii și feedback de la cititori

Și dacă ceea ce vrem este de fapt realizabil? Dintr-o dată limitele există doar în capul nostru? Este necesar doar să depășim cadrul obișnuit, iar viața se va juca într-un mod nou. Nu există dificultăți aici, dacă nu le-am veni pe noi înșine. Posibilitățile omului sunt mult mai largi decât își imaginează. Atingeți potențialul ascuns îl va ajuta pe John Kehoe "Subconștientul poate face totul".

Despre autor

John Kejo sa născut în Toronto (Canada), apoi sa mutat în Vancouver. Cu ceva timp în urmă, acest om a condus o viață obișnuită și nu se deosebea de sute de mii de colegi. Nimic nu se știe despre această etapă a biografiei sale.

subconștientul poate face orice

Istoria John Kehoe ca un scriitor faimos și de succes, maestru de a vorbi în public, poziția socială activă a omului începe în 1978, când a început să lucreze la cartea sa „Subconștientul poate face nimic.“ Autorul pe propria sa experiență a lucrat tot materialul descris în lucrarea sa. Aceasta a fost precedată de o etapă dificilă în viața scriitorului, care ia dovedit că subconștientul poate face orice.

Cum a fost creată cartea?

Lucrarea de dezvăluire a forțelor propriei sale minți a început în 1975, când John Kehoe a decis să se stabilească în partea împădurită a deșertului din British Columbia minus - o provincie mică în nordul țării sale. El a planificat să folosească singurătatea pentru a studia funcționarea interioară a minții umane. L-au luat trei ani.

subconștientul poate face orice

Întorcându-se de la izolarea sa în lumea civilizată, Keho a decis să folosească experiența acumulată în proporție de 100%. A început să călătorească în lume, să adune sali complete de oameni, să ducă prelegeri, decât să obțină un succes fenomenal. Prima sa carte, „Puterea minții în secolul 21“, „Bani, succes și tu“, „The Practice of Happiness“ ocupat rapid locul de frunte în listele de bestseller-uri în zeci de țări din întreaga lume și au fost traduse în mai multe limbi. El a dezvoltat o rezistență de dezvoltare de software simplu și accesibil din mintea lui, pe care el a învățat cu succes oameni.

În 2005, pe baza unei experiențe deja extinse, există o altă carte, care este lansată de John Kejo minus- "Subconștientul poate face orice".

Psihologie pozitivă

Cartea este ușor de citit. Lucrurile complexe sunt explicate unei game largi de cititori într-un limbaj simplu și accesibil. Sunt descrise exerciții practice care nu sunt greu de reprodus. Această ușurință de prezentare stabilește imediat gândirea pozitivă minus - se dovedește că este destul de ușor să-ți schimbi viața. john subconscious poate toate

O atitudine pozitivă permează întreaga carte de la început până la sfârșit. Autorul face clar faptul că o persoană își construiește granițele, se izolează de lumea exterioară și uită cine este. Suntem obișnuiți să împartă totul în perechi: un, subiect-obiect rău-bun, alb-negru, etc Și, în același timp, nu observa cum această dualitate dă naștere în noi conflictul intern, o luptă constantă ... Deci, oamenii creează probleme pentru ei înșiși și suferă de ei. Acesta este exact ceea ce spune John Keho în cartea sa, "Subconștientul poate toți".

Mărturiile multor oameni dovedesc că înțelegerea acestor mecanisme inspiră și anulează contradicțiile interne cu sine. Apoi, persoana începe să interacționeze cu lumea într-un mod pozitiv. Iar el îi răspunde la fel.

Controlează-ți gândurile

"Deschizându-ți gândurile, deschizi noi oportunități."

John Kehoe "Subconștientul poate face totul"

keho subconștient poate toate

gândire minus - aceasta este energie. La început istoria succesului nostru trebuie să se nască în cap și numai după aceea să fie realizată în realitate. Trebuie să știți exact ce doriți să realizați și, de mai multe ori, să parcurgeți mental acest scenariu. La urma urmei, dacă subconștientul poate face orice, atunci este forța care poate transforma lumea întreagă. Cartea descrie instrucțiunile detaliate despre cum să lucrați cu gândurile și să le îndrumați în direcția corectă.

John Kehoe acordă o mare atenție metodei de vizualizare. Este necesar să ne imaginăm imaginativ evenimentele și circumstanțele dorite ale vieții. Nu durează prea mult timp, este suficient să alocați 5-10 minute pentru vizualizare. Imaginați-vă că veți avea succes numai pentru că vă imaginați succesul!

Ce poate mintea subconștientă?

Potrivit lui John Keho, subconștientul a ajutat întotdeauna o persoană în realitatea cotidiană, îndrumându-l. Această parte misterioasă și mistică a creierului nostru are o putere extraordinară. Este capabil să controleze procesele fiziologice simple și complexe, capturarea evenimentelor importante din viața noastră.

subconstientul poate face toate recenziile lui john keho

Gândire pozitivă nu înseamnă lenjerie și neatenție, la fel ca la copii. Cel mai probabil, poate fi caracterizat ca o stare în care atât succesul cât și eșecul sunt percepute ca experiență. Realizând acest lucru, o persoană încetează să dea vina pe soarta pentru tot ceea ce i se întâmplă, să se simtă rău pentru el însuși și să se plângă în mod constant. Apoi viața începe să joace culori complet diferite.

Ascultă-ți inima

Într-un interviu, John Kehoe a spus că o persoană se poate deplasa spre destinația sa, pe baza propriilor sentimente. La urma urmei, el știe în mod inconștient ce este bine și corect. O minte rațională, în ciuda faptului că are o mare valoare, nu poate duce o persoană la soarta sa. El nu poate decât să facă confuzie în viața sa.

recenzii despre subconștientul cărții pot toate

Prin urmare, trebuie să vă urmați pasiunea, adică pentru ceea ce provoacă un interes real, sporește curiozitatea, fie că este vorba de muzică sau de gătit. Acesta este firul conducător care poate duce la succes.

Antrenamente regulate minus, este un adevărat miracol!

"Aș vrea să vă amintiți: pentru o creștere continuă este absolut necesară o practică constantă."

"Subconștientul poate face totul" (John Kehoe)

Revizuirile persoanelor care au decis odată pentru totdeauna să-și schimbe viața, arată clar că cel mai bun rezultat este obținut numai după o lungă practică. Succesul nu vine ca prin magie. Realizarea lui minus este de lucru. De exemplu, istoria campionului de inot multiplu olimpic minus - Mark Spitz. Persistenta si persistenta facute de inotatorul mediu - un sportiv remarcabil. Astfel, în spatele oricărui triumf se află ore lungi de muncă grea.

Bine este că înotul în propriile tale gânduri pozitive minus nu este o ocupație atât de obositoare. În fiecare zi, câteva minute, reprezentând-vă ca fiind de succes, bogat și sănătos, veți aduce o contribuție neprețuită pentru viitorul vostru luminos. Potrivit lui John Kejo, primele schimbări vor fi vizibile după două luni. Un an de antrenament și nu vă scutură capul de la rezultate, deoarece subconștientul poate face orice.

Când cartea a fost publicată, Internetul sa umplut imediat cu o mulțime de feedback pozitiv de la sute de mii de oameni din întreaga lume. Toate rivalizat cu fiecare spune cum ar putea-o profesie de visele lor, pentru a realiza un succes, pentru a cumpăra un apartament, masina, celebru, să construiască relații cu alți oameni, găsi iubirea și chiar îmbunătăți sănătatea dumneavoastră. Viața lor a început să se schimbe rapid după ce a citit cartea "Subconștientul poate face totul" (Keho).

subconștientul poate revizui toate ceho

Comentariile confirmă faptul că persoana este capabilă să-și influențeze viața și să o schimbe la propria discreție. După citirea cărții, oamenii încep să înțeleagă modul în care realitatea este creată prin gândire și cum suntem capabili să formăm evenimente. În plus, ei primesc ghiduri practice detaliate și simple, permițând să utilizeze 100% din toate oportunitățile oferite de viață.

John Kehoe azi

Astăzi, John Kehoe este încă un scriitor de succes canadian, care a primit recunoașterea în întreaga lume. Locuiește în Pacificul de Nord-Vest împreună cu soția sa, Sylvia, în conacul lor. Încă mai dă o viață interesantă și activă, vorbind sute de oameni cu prelegeri și continuă să scrie cărți. Practica de coaching are o experiență de 30 de ani. subconștientul poate fi tot de autor

John Kehoe minus este un motivator puternic care are o mare influență asupra ascultătorilor săi, care a dovedit că subconștientul poate face orice. Aparițiile sale publice sunt capabile să provoace transformări profunde în oameni, reconstruind psihologia lor, permițându-le să lucreze eficient în direcția corectă. Prin urmare, cursurile sale de dezvoltare personală sunt cunoscute în întreaga lume și sunt foarte populare.

John Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitateJohn Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitate
Actorul John Terry: filmografie selectatăActorul John Terry: filmografie selectată
John Neville: biografie, filmografie, fapte interesanteJohn Neville: biografie, filmografie, fapte interesante