Teatrul Dzhigarkhanyan: recenzii, repertoriu

Moscova este un oraș în care funcționează aproape două sute de teatre. Printre ei există temple de Melpomene, cu o istorie lungă și foarte tânără. În 1996, în capitală a fost formată o trupă sub conducerea lui Armen Dzhigarkhanyan. „Teatrul A“, așa cum a numit maestru al creației sale, dintr-o dată capabil să câștige inimile publicului, iar astăzi este una dintre cele mai populare instituții culturale din Moscova.

Creativitatea lui Armen Borisovici Dzhigarkhanyan

Teatrul este în primul rând o întâlnire personalități interesante, care vor să-și transmită viziunea despre viața privitorului, astfel încât povestea CLM ar trebui să înceapă cu biografia creatoare a creatorului ei.

Dzhigarkhanyan Teatru recenzii

Astăzi este dificil de a găsi pe cineva care nu a văzut filmele cu participarea Armen Dzhigarkhanyan. Ajuns la Moscova, de la Erevan, la vârsta de 32 de ani și au avut mai multe roluri de film și de teatru, el a început să se efectueze cu succes pe scenele teatrelor din capitală. Cu toate acestea, popularitatea actorului a adus filmul lucrează în astfel de filme celebre precum „Noile aventuri ale Evazivi Avengers“, „Locul de întâlnire nu poate fi schimbat“, „Bună ziua, am mătușa ta!“ „Câine în iesle,“ și multe altele. La începutul anilor 1990, Armen Borisovici predat la Universitatea și în 1996 a fondat „Teatrul A“ bazat pe cursul său.

poveste

Teatrul Dzhigarkhanyan, ale cărui comentarii au fost în mare parte pozitive, a fost inițial localizat pe strada Cooperativă și avea o sală de prezentare pentru 96 de locuri. Deschiderea sa a fost marcată de premiera piesei, bazată pe piesa lui Shakespeare "The Twelfth Night, or As You Want" în regia lui Krikor Ghazaryan.

De-a lungul anilor existenței în teatru într-un sens literal al cuvântului, a crescut o galaxie de actori care astăzi se bucură de dragostea nu numai a spectatorilor de teatru din capitală, ci și a spectatorilor din toată Rusia. În multe privințe, acest lucru se datorează faptului că MDT deseori călătorește în țară și deja a vizitat chiar și în regiuni situate la mii de kilometri de Moscova.

repertoriu

Într-un timp scurt, a fost format un repertoriu destul de vastă, care a inclus o performanță solo, și „a lui Krapp Ultima bandă“, cu participarea Armen Dzhigarkhanyan. Teatrul este, de asemenea, renumit pentru producția de „Micul Tragedii“ joacă Pușkin și lui Moliere, Vampilov și Bulgakov. Printre performanțele care pot fi văzute în viitorul apropiat, vreau să nota de așteptare Lyudmila Ulitskaya „Rusă Jam“. Piesa atinge tema eternă a inadecvarea intelectualității rusești la viață „în afara.“ Vizitatorii care au vizitat anterior Dzhigarkhanyan Teatru și a văzut acest spectacol, a menționat că în timp ce vizionează un sentiment că personajele - sunt caractere de piese ale lui Cehov, printr-un miracol, se găsesc în Rusia secolului 21. MDT se poate vedea și să se joace despre corupție și rele sociale, care, deși a fost scris în urmă cu 140 de ani, iar astăzi rămâne în întregime relevantă. Este vorba despre piesa „Lupii și oi“, care este mai mult de un an merge la teatru și întotdeauna aveau case pline. Foarte popular în rândul publicului se bucură și producția de „Crimă și pedeapsă“, ridică întrebări cu privire la întrebările eterne, și astăzi brutalizează tinerii de astăzi.

Compania MDT

Așa cum am menționat deja, Teatrul Dzhigarkhanyan sa bazat pe cursul VGIK, care a fost supravegheat de maestru. Dintre "cei mai vechi" membri ai cadavrelor care au servit în teatru de la primii ani de la înființare, îl puteți numi pe Peter Stupin, Vladimir Kapustin și Elena Fomin. În plus, în diferiți ani au fost Alexey Shevchenkov, Kirill Pletnev, Ilya Bledny, Nina Zabelinskaya, Stanislav Duzhnikov, Elena Ksenofontova și alții. Cei mai mulți dintre acești actori și actrițe nu sunt doar foști studenți ai lui Jigarkhanyan: teatrul creat de maestru a devenit pentru ei o casă și o forță de calificare profesională.

Teatrul Dzhigarkhanyan

Piesa "Starless Name"

Acest produs al dramaturgului român M. Sebastian este cunoscut de mulți în bine-cunoscuta adaptare a filmului Mikhail Kozakov, în care rolurile principale au fost jucate de Igor Kostolevsky și Anastasia Vertinskaya. Este o poveste atrăgătoare despre cum o monedă leoasă seculară, Mona, obișnuită cu luxul, invadează viața umilului profesor Miro dintr-un oraș provincial. Se îndrăgostește de un tânăr și, după ce și-a petrecut noaptea la casă, declară dimineață că va rămâne în barcă. Cu toate acestea, deoarece "nici o stea nu se poate abate de la calea ei", Mona pleacă cu patronul ei Grieg, lăsând pe Miro să sufere din realizarea inutilității visului ei de a se uni cu iubitul ei.

"The Starless Name" (Teatrul Dzhigarkhanyan): recenzii

De câțiva ani piesa, care povestește despre o întâlnire întâmplătoare între Mona și Miro, se află pe scena Teatrului Dzhigarkhanyan. Compoziția actorilor implicați în ea sa schimbat de multe ori, iar astăzi principalele roluri în ea sunt interpretate de Maria Kozlova, Alexey Annenkov, Mikhail Zheleznov, Anatoly Cat și Alexey Lapshin. Anterior, performanța a fost numit „Mona“, iar eroina principală Elena Ksenofontova personificată. După retragerea sa din teatru, sa decis să facă o nouă declarație. Ei au schimbat, de asemenea, peisajul, și atât de bine, încât atunci când spectatorii sunt întrebat dacă joacă „Nameless Star“ (Dzhigarkhanyan Theater) a plăcut comentarii se referă în primul rând activitatea fină a artistului-designerul Konstantin Rozanov. producții de autor de către directorul Dmitri Isaichev care a reușit să recreeze atmosfera unui oraș de provincie. În noua piesă a locuitorilor săi are un rol special, iar imaginea lor colectivă este cheia pentru a înțelege tragedia care se întâmplă cu personajele principale.

Teatrul Armen Djigarkhanyan

"Teatrul vremurilor lui Seneca și Nero"

Un alt spectacol, care, judecând după opinia publicului, este de mare interes, este dedicat problemelor relației dintre tiran și profesorul său. Se bazează pe piesa "Teatrul timpurilor lui Seneca și Nero" de Edvard Radzinsky și oferă o nouă perspectivă asupra naturii cruzimii acestei împăratul roman. Acesta îndeplinește rolul de Seneca însuși Armen Borisovici și tăcerea lui elocventă a publicului numit cele mai puternice scene din întreaga piesă. Potrivit unor comentarii, jocul Nero, care poate fi văzut în MDT - nu este doar o poveste despre un sadic, a rupt soarta oamenilor, și povestea unui băiat, părinții lipsite de iubire și profesori dedicați, pe care el încredere fără limite.

Teatrul lui Dzhigarkhanyan

Repertoriul copiilor

Teatrul Dzhigarkhanyan este un loc minunat pentru a intra în arta tinerei generații. În repertoriul său există mai multe spectacole ale copiilor, cum ar fi "Toate brânzeturile de mireasă", "Tales of a Cat Scientist" bazate pe basmele lui Pushkin etc.

Teatrul Dzhigarkhanyan

În ceea ce privește adolescenții, ei pot recomanda să urmărească spectacolul "Treisprezece stele". Aceasta este o parabolă care spune despre iepuri forțați să participe la curse, unde învinșii sunt amenințați cu moartea. De fapt, creatorii piesei îl invită pe spectator să se gândească dacă merită să treci peste iubire și prietenie pentru a-ți salva viața.

Preturi bilete

Teatrul Dzhigarkhanyan este vizitat de oameni cu diferite statutul social. Prețurile pentru spectacole sunt mult mai scăzute decât în ​​cele mai multe alte instituții metropolitane de acest tip. În special, pentru a viziona un joc pentru copii (începând cu ora 12:00), este suficient să plătiți doar 300 de ruble, iar biletele pentru producția "adult" costă între 1000 și 1500 de ruble. În timpul săptămânii, biroul de bilete al teatrului este deschis de la 12:00 la 20:00, iar în weekend puteți cumpăra bilete de la 11:00 la 20:00.

Merită să vizitați Teatrul Dzhigarkhanyan? "Steaua fără nume", "Teatrul timpurilor lui Seneca și Nero", "Vasa" și alte spectacole merită cu siguranță atenție.

"Într-o vreme a existat un câine: cine a sunat lupul? Biografie a acestei persoane"Într-o vreme a existat un câine: cine a sunat lupul? Biografie a acestei persoane
Filmele lui Armen Djigarkhanyan: o mie și una roluriFilmele lui Armen Djigarkhanyan: o mie și una roluri