Seria "Gentlemen-tovarăși": recenzii, discuții

Această serie internă a combinat genurile istoriei, criminalității și detectivului. Acțiunea are loc în prima decadă a secolului trecut, amintită pentru revoluții, insurecții, schimbare de guvernare. Într-un cuvânt, în timpul schimbărilor. Despre asta și multe altele spune o serie relativ nouă "tovarăși-tovarăși". Câte episoade din această poveste? Cine a jucat rolurile principale? Ce au spus recenziile și criticile publicului? Vom încerca să răspundem la aceste întrebări.

seriile de domnii tovarăși

Revenind la istoric

Este perfect adevărat să spunem că în centrul filmului sunt evenimentele care au avut loc în realitate. Seria, care este detectiv, este dedicată luptei împotriva banditismului care a mers în vremurile post-revoluționare. Realitatea evenimentelor este subliniată de autenticitatea autentică, care a devenit nucleul principal pe care se bazează seria "Gentlemen-tovarăși". Comentariile publicului nu trebuie analizate, dar deocamdată merită remarcat dorința autorilor de a reproduce pe cât posibil evenimentele din anii 1918-1920.

Un pic de preistorie

cinematograf modern cu frecvența relativă se referă la ultimul secol: apucă o anumită perioadă de timp, este de lucru, determinată cu personaje și evenimente-cheie, și apoi dedică toate întregi această imagine. Primul canal comandă adesea proiecte mici. Și deja devine ciudat să nu observăm în grila de difuzare a unor astfel de serii istorice, cum ar fi, de exemplu, "tovarăși-tovarăși".

domnii tovarăși actori

Conținutul seriei include o sinoptică din care începe narațiunea. Aproape imediat, în opinia telespectatorilor, se naste prima impresie: cu siguranta, acesta este un proiect interesant care nu trebuie ignorat.

Ora dificilă pentru țară

Chiar dacă cineva uită evenimentele istorice, această serie îi va aminti. În 1918, capitalul a fost domnit între autorități, a avut loc o amnistie generală, care, la rândul său, a contribuit la creșterea numărului de infracțiuni comise. Au fost de altă natură - de la minore huliganism să fure fapte. Întreaga zonă a orașelor, angajații organelor justiției, oficialii au devenit victime ale grupurilor de bandiți înarmați.

Seria de televiziune rusească "Domnilor tovarăși" acordă o atenție deosebită căutării țarului. Despre existența acestei unități, puțini oameni își amintesc, dar cu puțin înainte de evenimentele care au avut loc pe complot, el a fost eliminat. Și având în vedere asta urmărirea penală a Moscovei nu sa confruntat cu un flux mare de infracțiuni, sa decis că cei mai buni ex-angajați ai anchetei vor fi legați de el. Aceștia sunt cercetătorul experimentat - nobilul Nikolai și marinarul pensionar - Peter Bolshevik. Ei nu numai că vor învăța cum să lucreze împreună, ci și să stingă ura reciprocă care a apărut din cauza divergenței de clasă.

domnilor tovarăși sezonul 2

Caracteristica seriei a fost atracția nu numai a personajelor fictive, ci și întruchiparea unor personalități cu adevărat existente. Deci, în film apar Lenin însuși, ucigașul Jacob Koshelkov, prinții Dadiani și Meshchersky.

Pariați pe succes

Premiera a avut loc pe 16 februarie 2015. Un început eteric de succes a fost susținut de primele recenzii ale publicului, care au primit cu căldură episoadele pilot din seria "Gentlemen-Tovarăși". Câte episoade așteptau? Spectacolul a fost închis în data de 26 februarie a aceluiași an. În total, "tovarăși-tovarăși" includ opt episoade, fiecare dintre ele fiind împărțit în două părți.

Seria avea toate șansele să se transforme într-o poveste criminală. Spectatorii în acest caz ar aștepta o serie de crime și investigațiile lor, ceea ce ar face ca filmul să fie un produs în mare măsură ștampilat. Pentru a evita autori similare, a fost introdusă o linie de dragoste. Sau mai degrabă, este îmbibată cu aproape întreaga serie "tovarăși-tovarăși". Recenzile publicului, desigur, nu au putut lăsa acest lucru fără atenție, dar povestea de dragoste părea a fi falsă.

Pentru a înțelege motivele pentru o astfel de opinie categorică, merită să ne uităm la complot. Ex-baltitele Peter este fascinat de frumusețea sorei partenerului său, Anna. Ea este o fată inteligentă educată care este bogată din punct de vedere financiar și simte constant umărul puternic al fratelui ei Nikolai. Ce l-au atras pe Petru? Sentimentul de lumină al unui aristocrat față de un om care nu are nimic pentru sufletul său, lipsit de carisma și de tatăl masculin, este greu de explicat.

tovarăși domnilor câte episoade

Principalele avantaje și dezavantaje

După terminarea seriei, este timpul să facem bilanțul. Ceea ce a fost deosebit de memorabil? Unde au făcut autorii greșeli de neiertat? Ce a câștigat publicul seria TV "Gentlemen-tovarăși"?

Recenzile celor care nu au ratat o singură serie, în cea mai mare parte oferă scorurile de top și recompensează cu epitete lăudabile. Episoadele inițiale introduc o plictiseală ușoară într-o narațiune netedă, dar mai departe complotul câștigă rapid ritmul. Inexactități, care apar adesea în producție picturi istorice, au fost atât de mici și nesemnificative încât, în ansamblu, acest lucru nu a agravat cel puțin impresia generală.

Serialul de televiziune rusesc "Toți domnii" a permis din nou să demonstreze și să aprecieze talentul multor actori, al căror joc era pe primul loc. Printre acestea se numără Iulia Galkina. În timpul carierei sale, actrița a jucat în mai multe proiecte cunoscute, dar Maria Savelieva, poreclită Murka, sa dovedit a fi deosebit de strălucitoare.

Rusii de televiziune rusesc insotitori

Ecrane principale

Imaginea este bogată în diferite personaje. În poveste există înalți oficiali în persoana șefilor, adjuncții acestora, angajați obișnuiți ai departamentului de urmărire penală, precum și mulți eroi secundari. Toți au fost armonios uniți "Domnilor tovarăși". Actorii care îndeplinesc roluri cheie sunt reprezentați de o troică de artiști care au câștigat deja recunoașterea publicului.

Imaginea cercetătorului principal a fost dată lui Alexandru Domogarov. Cinematograful local se poate lăuda cu o serie de picturi de succes cu participarea sa. El nu este doar o vedetă a teatrului și a cinematografului, ci și un artist național și un amator-chansonnier, așa cum știu fanii săi cei mai devotați.

Odată cu absolvirea școlii Schepkinsky în 1984, actorul încet încet, cu siguranță, cucerește ecrane, fără a uita scenă teatrală. Popularitatea a adus filmul de aventură "Midshipmen-3". În mai multe vremuri moderne Domogarov a fost amintit pentru "contesa de Monsoro", "Bandit Petersburg", "martie a turcului". Actorul este cunoscut nu numai în Rusia. Filmul istoric din 1999 al regizorului polonez Jerzy Hoffmann "Foc și sabie" a fost prima imagine a scării mondiale, în care a jucat Domogarov.

Domogarov tovarăși domni

"Toamna tovarăși" este o imagine în care a participat Elizaveta Nilova, care a acționat ca sora principalului personaj Anna. Nilova, o nativitate din Leningrad, este cunoscuta in primul rand pentru ca este fiica lui Alexei Nilov, un prieten al "Strazilor Luminilor Broken". Elizabeth a absolvit Academia de la St. Petersburg, joacă în prezent în Teatrul Komissarzhevskaya, iar pentru a trage în tablouri, se mută adesea la Moscova. Printre lucrările cunoscute ale fetei se numără filmele "18-14", "Retribution", "Mayakovsky". În 2014, a fost aprobată pentru rolul principal în proiectul "Gentlemen-tovarăși".

Actorii seriei sunt reprezentați de Vyacheslav Krikunov, care a devenit partenerul ecran al Elizabeth. Vyacheslav sa născut în 1983 în Komsomolsk-on-Amur. În 2008, sa mutat la Moscova. A primit roluri în filmele "The Edge" și "The Captive". Subiectele istorice și militare sunt cea mai frecventă direcție în care un actor lucrează. De asemenea, a jucat în filmele "The Crippled" și "Another`s War".

Vise de o continuare

Finalizarea seriei a fost marcată de o serie de comentarii, recenzii ale publicului. În cea mai mare parte, imaginea a fost evaluată pozitiv, iar acest lucru a dus la un singur gând: va continua Domnul tovarăși? 2 sezon, dacă este în planurile de gestionare a canalului, atunci anunțul oficial al lansării sale nu a fost încă primit. Între timp, spectatorii, cărora le-a plăcut filmul, speculă despre ce ar putea fi în sequelul mult așteptat. Vor fi personajele principale noi crime? Vor fi împreună Petru și Anna? La urma urmei, eroina construia planuri serioase pentru viitor!

cupluri domnilor conținut

Domogarov "epuizat"

Unul dintre principalii actori ruși este mereu în centrul atenției. Din punctul de vedere al audienței, Domogarov își păstrează întreaga serie "Domnilor tovarăși" cu jocul său. Critica, totuși, sugerează contrariul. Eliminarea într-un număr foarte mare de "tranziție" roluri actor doar epuizat. Acest lucru este evidențiat de oboseala vizibilă în scenele individuale. Rolul unui om serios care îndeplinește sarcini importante de stat pare ridicol, în ciuda tuturor carismei și "vizibilității" pe care Domogarov a reușit să le câștige pentru întreaga sa activitate creativă. Există un sentiment că fostele roluri sunt amintite acum ca cele mai de succes.

Câteva rânduri despre dureros

"Tovarăși domnilor", cu detalii deosebite, despre desfășurarea investigațiilor, care se reflectă adesea în conversațiile protagoniștilor lui Nicolae și a lui Petru. În această privință, publicul a văzut un interes suplimentar. Creatorii au reușit să transmită atmosfera secolului trecut, fără a uita lucrurile mici: aspect, acțiuni, conversații. Menținerea atenției publicului permite o poveste imparțială și o dinamică rapidă, care duce în cele din urmă la un succes evident. În timpul picturilor arătate în 2015, unul dintre locurile principale este ocupat pe drept de "tovarăși-tovarăși". 2 sezon, deoarece continuarea sa logică și destul de posibilă rămâne dorința principală a celor care au devenit fanii imaginii.

Încă înainte! Erin Sanders: biografia și filmografia actrițeiÎncă înainte! Erin Sanders: biografia și filmografia actriței
Sugestii cu cuvântul "camarad": exempleSugestii cu cuvântul "camarad": exemple
Seria `Grimm`: actorii și complotulSeria `Grimm`: actorii și complotul