`Paddington Adventure`: recenzii ale filmului

"Paddington Adventure" - unul dintre cei mai importanți prim-ministri din 2015. Acest film povestește despre un mic urs care sa aflat la Londra și a găsit o nouă casă acolo.

Pentru copii și adulți

Evenimentul central al filmului este aventura extraordinară și amuzantă a lui Paddington. Recenzile filmului sunt extrem de pozitive. Comentatorii remarcă natura cu adevărat familială a narațiunii, o piesă bună a actorilor și efecte speciale magnifice.

Creatorii filmului pentru copiii de astăzi au o sarcină dificilă. La urma urmei, copiii vor merge la cinema cu părinții lor. Prin urmare, este necesar ca filmul să fie interesant nu numai pentru copii, ci și pentru adulți. Creatorii imaginii s-au descurcat perfect cu sarcina lor.

Părinți și copii

O mare atenție acordată echipei de autori a filmului se concentrează pe tema valorilor familiei. Brownii sunt personalități foarte diferite. Copiii nu înțeleg părinții care de multe ori arată ca niște străini. Dar totul schimbă aventura lui Paddington. Feedback-ul publicului notează rolul important al familiei în planul sens al filmului.

adventure paddington comentarii

La începutul filmului, Browns nu par a fi părinți exemplari. Papa pare a fi un plictisitor care se temea tot timpul de ceva și nu permite copiilor nimic care să reprezinte un pericol ipotetic. Mamă, dimpotrivă, pare inutil liberată și emoțională.

Copiii sunt, de asemenea, foarte ciudat. Judy este rușine de părinții ei, pe care prietenii ei îl consideră puțin ciudați. Jonathan vrea să devină un astronaut, dar tatăl său nici nu vrea să audă despre el. Poate că așa ar fi fost cazul, dar în mod neașteptat, viața lor a schimbat aventura lui Paddington. Recenziile filmului arată că mulți spectatori au învățat în familia lui Browns.

Ce sa întâmplat înainte?

Deci cine este Ursul Paddington, care a suflat viața londonezilor obișnuiți? Sa născut în Peru. Părinții lui au murit când puiul era încă foarte tânăr. A crescut un copil, mătușa Lucy și unchiul Bushido. Dar cum sa întâmplat ca doi urși peruzieni să aibă nume? Acestea au fost date locuitorilor junglei de călătorul englez Montgomery Clyde. Îi iubea foarte mult pe Lucy și pe Bushido și le-a invitat la Londra. De atunci, urșii se gândeau deseori la Anglia și chiar doreau să meargă acolo. Da, și nu sa adunat.

adventure paddington trailer

Când a început aventura lui Paddington? Feedback-ul publicului arată că sa întâmplat în ziua când o catastrofă teribilă a venit în junglă. Cutremurul la ucis pe unchiul Bushido și a distrus casa de pădure unde au trăit urșii. Vechea mătușă Lucy la trimis pe Paddington în Londra îndepărtată.

lui numele ursului a primit prima zi în capitala Marii Britanii. Mary Brown, care a văzut copilul la gară, la numit pe Paddington. Toți eroii au experimentat multe incidente înainte de a învăța să se înțeleagă reciproc și să aprecieze dragostea.

Cele mai amuzante episoade din film

Deci, care este aventura lui Paddington? Spectatorii au văzut trailerul pentru noul film în toamna anului 2014. El ne prezintă povestea unui urs mic și include fragmentele cele mai ridicole ale filmului. Trebuie remarcat munca excelenta a creatorilor acestui spectacol. Prima intilnire a lui Paddington cu baia, care sa incheiat in dezastru, este prezentata magnific in film. Puiul încearcă să fie foarte politicos. Chiar și după ce a aranjat o inundație, el susține sănătatea mintală a stăpânilor săi până la ultima și își protejează calmul.

Amabilitatea și bunele maniere

În film există un alt episod spectaculos care arată aventura lui Paddington. Remorca reproduce acest fragment. Cubul de urs a intrat prima dată în metrou, unde imediat a căzut în spatele prietenilor săi. Paddington este foarte frică să urce pe scări rulante. Dar știe că londonezii iubesc manierele bune. Mishka citește inscripțiile de pe plăcuțe, avertizând că câinii trebuie să fie luați. Și apoi își dă seama că pentru un comportament bun are nevoie doar de un câine mic! În următorul cadru, îl vedem pe Paddington, pasându-se cu mândrie pe o scară rulantă cu un câine mic în labele sale.

Ursulețul încearcă foarte mult să fie frumos să vă mulțumească prietenilor noștri. Dar când el este acuzat de minciună, nu poate să-l suporte. Un animal mic are onoarea și demnitatea cu care cunoașterea lui adultă va trebui să fie luată în considerare.

Brownii în tinerețe

Așa începe aventura lui Paddington. Despre ce este acest film? Despre prietenie, loialitate, sinceritate. Vălul, ascunzând secretele familiei Brownilor, se dezvăluie atunci când relația lor, doamna Bird, îi spune copiilor despre trecutul părinților ei. Odată, Maria și soțul ei erau gay și fără griji. Apoi aveau copii. Domnul Brown a zdrobit literalmente o răspundere extraordinară. El a vândut motocicleta și a curățat tot ceea ce ar putea răni copiii, chiar și florile. De atunci, el calculează în mod constant riscurile. Mary sa resemnat.

Aventura lui Paddington despre ce

Paddington aude povestea doamnei Byrd din podul lui. Și el înțelege că principalul risc este el însuși. Ursul nu mai poate pune în pericol prietenii săi. Intră în noapte.

Frumos ticălos

Apare o nouă etapă, continuând aventura lui Paddington. Descrierea filmului sugerează că în el nu există nici un singur caracter negativ. Totuși, acest lucru nu este cazul. Principalul anti-erou este Millicent Clyde, fiica aceluiași călător care, odată, a prețuit dorința de a vedea lumea în sufletele urșilor peruviani. Când era mică, tatăl său sa întors la Londra, unde a fost imediat expulzat din Societatea Regală Regală. Oamenii de știință l-au acuzat că nu a adus o bestie în Anglia, așa cum au făcut toți călătorii celebri.

Robert Scott a dat un pinguin imperial din Antarctica, iar James Cook a venit acasa cu o companie de cangur. Acum animalele umplute servesc ca exponate în Muzeul de istorie naturală din Londra. Dar Montgomery Clyde era un om dificil. Din anumite motive, a crezut că animalele nu ar trebui uciși. Plecând de la călătorie, eroul nostru a deschis grădina zoologică. Dar fiica sa a decis să termine afacerea tatălui ei. Un urs peruvian umplute ar trebui să fie o expoziție.

Actori și roluri

Odată cu apariția lui Millicent Clyde începe aventura cea mai periculoasă a lui Paddington. Vocea filmului este făcută de actori americani: Ben Wishaw și Madeleine Harris. Textul rusesc a fost citit de Alexander Oleshko, Tatiana Shitova și alți actori. Filmul este decorat cu muzică frumoasă, subliniind caracterul vesel al protagonistului.

După ce Paddington a părăsit casa, Brownii au intrat într-o problemă. Ei și-au dat seama că au iubit copilul. Întreaga familie sa grăbit să găsească puiul. Apoi au descoperit că nu au reușit să rezolve problema, rămânând la același nivel ca și când a fost creat. Pentru a găsi ursul și a-l ajuta, Brownii trebuiau să se schimbe.

descrierea descrierii aventurii

Pivotul complotului care ține filmul împreună este aventura lui Paddington. Genul filmului este o comedie pentru vizionarea familiei. Potrivit numeroasilor comentatori, acest film este cel mai bun dintre toate, creat în această direcție în ultimii ani. Apropo, "Paddington Adventure" oferă informații nu numai pentru telespectatorii mici și adulți, ci și pentru criticii de artă profesioniști. Aici se face referire la filmul "Misiunea imposibilă: Protocolul fantomă" (2011). Asociațiile cu un alt produs includ o imagine cinematografică în orbita actuală a postmodernismului.

Curaj și sinceritate

Aflând că Paddington se află în pericol muritor, Browns sa grăbit să-l salveze. Fiecare membru al familiei trebuia să-și depășească teama de lungă durată. Judy coboară prin scurgere, datorită cărora intră în clădirea muzeului. Jonathan mărturisește tatălui său că este angajat în experimente periculoase care ajută în cele din urmă să pătrundă într-o cameră încuiată din interior. Iar domnul Brown este forțat să meargă de-a lungul parapetului îngust de-a lungul peretelui, în fiecare minut în pericol de rupere.

Regizat de Paul King - un debut într-un film mare

Cine este o persoană talentată care a inventat evenimentul central care împodobește filmul "Aventura lui Paddington"? Regizor de film - Paul King. În SUA, el este cunoscut ca creatorul seriilor de televiziune "Maity Bush" și "Fly with me". Regele a făcut doar un singur film de lung metraj "Rabbit and the Ox" (2009). Recenzorii care scriu despre aceste lucrări iau notă de umorul specific al limbii engleze și deciziile de gen înflăcărat ale filmelor care au un gust de suprarealism. Este cu atât mai surprinzător faptul că regizorul novice a reușit să întruchipeze într-o manieră atât de atrăgătoare o aventură "Paddington Adventure".

Cum arată Ursii

În mod separat, trebuie remarcat efectele vizuale ale filmului. Grafică grafică aici la altitudine. Perfecțiunea lui este evidențiată, în primul rând, de invizibilitate. Ursii arata extrem de realisti. Lucy, Bushido și Paddington au chipuri individuale și recunoscute. Magnificate făcute expresii faciale ale unui urs mic. Expresia chipului său se schimbă adesea, iar emoțiile scrise pe el sunt ușor de înțeles fără cuvinte. Este suficient să reamintim aspectul aspru pe care ursul îl aruncă la domnul Brown, care suspectează animalul de a minți.

Aventura lui Paddington

Cine va place aventurile lui Paddington? Comentariile privind ImhoNet sunt destul de contradictorii. Unii utilizatori notează rigiditatea excesivă a filmului pentru copiii mici. Cineva pare prea plictisitor și insipid pentru adulți. Fiecare spectator alege un film pentru el însuși. Iar părinții îngrijitori citesc întotdeauna recenziile despre film înainte de a le arăta copiilor lor.

Imagini ale eroului și ale personajului rău

Ar trebui remarcat aspectul armonios al lui Paddington. Nu arată ca unul dintre urșii populari ai literaturii și cinematografiei. Chiar înainte de lansarea filmului, experții au criticat decizia vizuală a protagonistului. Unii oameni au susținut că arăta ca Winnie the Pooh sau Yoga. Dar pesimiștii au fost dezorientați. Imaginea ursului mic sa dovedit a fi organică, modestă și convingătoare.

Recenzii ale filmului "Aventurile lui Paddington", de regulă, pozitive. Evenimente amuzante care se întâmplă cu un urs, vă rugăm să adulți și telespectatorii mici. Distribuția este impresionantă. În film, piesa britanică Hugh Bonneville, Sally Hawkins, Madeleine Harris, Samuel Jocelin. Decorul fotografiei este diva Hollywood Nicole Kidman. Ea joacă rolul ticălosului Millicent Clyde. Multe frumusețe mature ale cinematografiei americane se încearcă în rolul femeilor frumoase și îngrozitoare. De exemplu, Angelina Jolie a jucat recent Maleficentu. Și Nicole Kidman și-a arătat talentul ca Marisa Colter în "Compassul de Aur". În filmul "Aventura lui Paddington", actrița este pur și simplu fascinantă.

Râsete, distracție, comedie

Umorul specific englez se manifestă în acele episoade în care participă personaje secundare. De exemplu, doamna Bird, povestindu-i despre genunchiul ei bolnav sau luptând în alcool cu ​​un gardian al unui muzeu portar. Un alt personaj comic în fundal este proprietarul domnului Harry, care îl numește pe ticălosul Millicent "o oală de miere" și îi dă un buchet de flori uscate. Dar totuși un bătrân iubitor nu poate accepta înclinația doamnei sale pentru uciderea animalelor. Vorbește despre planurile ei sinistre pentru Brown.

Cum arată Casa Paddington?

De asemenea, este necesar să se țină seama de munca excelentă a artiștilor care au proiectat clădirea, în care au loc cele mai multe evenimente. Apartament cu trei etaje Brown este o casă ideală, care cu toată inima își caută să găsească un pui de urs. În centrul ei este spirală scară, iar zidurile sunt pictate cu copaci.

film aventura genul paddington

Fiecare membru al familiei are camera proprie. Locuința domnului Brown este un studiu, mobilat cu mobilier confortabil și acoperit cu tapet neutru de culori deschise. Camera lui Mary este pictată în nuanțe de aur și de aur. Aici pictează picturile ei. Locurile unde trăiesc copiii reflectă și caracterul lor. Camera lui Judy este acoperită cu fotografii. Pe pereții lui Jonathan este un peisaj extraterestru, subliniat cu succes de iluminatul ascuns. Camera băiatului este plină de diverse modele, care amintesc de pasiunea sa pentru tehnologie.

Viața nouă în pod

Ursul de pui are, de asemenea, propriul sediu în casă. Are un pod. Mai întâi copilul trăiește într-o cameră întunecoasă și umedă. Când este luat în familie, podul este transformat. Camera mică rămâne aceeași întunecată, dar patura colorată de pe pat și copacul decorat de Anul Nou îl fac confortabil, elegant și festiv.

Când a văzut publicul prima dată aventura fascinantă a lui Paddington? Premiera a avut loc la începutul anului 2015. Acum puiul vesel este mereu cu noi. El este capabil să învețe multe lucruri utile: să aprecieze relațiile umane, să cultive politețea și bunele maniere, să aibă încredere în prieteni și nepăsare pentru bârfe și zvonuri.

Multe publicații din lume și Rusia și-au dedicat filmele la film. Criticul Yaroslav Zabaluev numește filmul impecabil. Anton Sekisov de la "Rossiyskaya Gazeta" consideră că acest film este vesel, de natură și de calitate. Iar Eugen Ukhov din "Imperiu" îl numește sufletesc și inventiv.

regizor de film paddington aventura

Reporterii notează întruparea poetică a Londrei în filmul "Aventura lui Paddington". Capitala Marii Britanii este prezentată ca un oraș în care visele se împlinesc. Simplu în scenă, filmul este decorat cu o abundență de detalii originale și autentice, precum și cu descoperirile regizorului. Un exemplu este prezentarea Muzeului de Istorie Naturala din Londra Castelul gotic.

Și cum rămâne cu Brownii? După terminarea aventurilor distractive, viața familiei se schimbă. Copiii nu-și mai socotesc mama ca fiind neobișnuită, realizând că ciudățenia ei este doar spontaneitatea și capacitatea de a se bucura de viață. Iar tatăl ia parte activ la experimentele fiului său, uneori înfricoșându-l pe Jonathan cu o lipsă de respect față de siguranță.

`Aventura Chic Sharpay`: box-ul mare sau moralitatea?`Aventura Chic Sharpay`: box-ul mare sau moralitatea?
Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…
`Copii din anii `90: actori de film`Copii din anii `90: actori de film