Filmul "Pyramid": recenzii ale iubitorilor de film

Pe 4 decembrie, pe ecranele rusești a fost lansat un film de groază "Pyramid" (2014). Comentariile fanilor filmului despre această imagine au completat deja forumurile.

film piramidă comentarii

Direcție și turnare

Filmul merită să vorbească. Și chiar dezbateri aprinse despre dacă "Piramida" este într-adevăr groază? Comentariile publicului sunt foarte diferite. Dar scara tinde spre faptul că cel puțin odată ce filmul merită privit.

Regizorul filmului este Gregory Levasser, iar scenaristul - Alexander Aja. Acest tandem a avut succes cu mult înainte ca filmul de groază "Pyramid" să fie filmat. Recenzile despre creațiile lor sunt cele mai admirate. Multe filme produse de Azh sub scenariul lui Levasseur continuă să aibă grijă de sângele unui spectator sofisticat. În această imagine, Levasser a acționat pentru prima dată ca regizor. Aja a devenit co-producător. Dar, totuși, nu a salvat imaginea de la evaluarea devastatoare a criticilor.

Printre actori nu există stele de prima magnitudine. Singurul care joacă cu adevărat este Ashley Hinshaw. În anumite momente, comportamentul ei devine mai prefăcut, iar teama și groaza par artificial. În ciuda arheologiei practice și a profesorului tată, eroina lui Ashley se dovedește a fi o blondă tipică. Dar chiar și acțiunile stupide nu-i distrag frumusețea. Pentru fanii lui Ashley, filmul este o șansă să o vezi într-o nouă capacitate.

Tânărul actor Amir Kamiab, care a jucat rolul iubitului personajului principal, nu sa distins în mod deosebit pe scenă. În marele cinematograf, debutul său a fost filmul "Pyramid". Opinii despre acest joc, actorul nu apare aproape niciodată, de când a murit la începutul filmului. Amir descriea cu durere durerea și suferința, dar chiar și acest lucru nu mișca publicul.

Rolul jurnalistului a mers la Christa Nicola, care a apărut recent pe coperțile revistelor lucioase într-un costum de baie, seducând buclele blonde. În "Piramida" nu poate fi recunoscută. O coafura noua pentru a deveni o imagine serioasa, nu exista bikini. Spectatorul nu va fi dezamăgit, jocul actriței este unul dintre cele mai de succes. În mod special impresionant este momentul în care este eliminat din mize încă în viață.

piramide film 2014 comentariiPoate cel mai memorabil a fost rolul actorului James Buckley, care a jucat cameraman. El la început pretinde a fi frivol, dar nu totul este la fel de simplu cum pare. În plus, Buckley apare într-o imagine mai brutală decât de obicei. Poate că cea mai bună operă poate fi considerată "Pyramid" (film 2014). Comentariile sexului corect despre acest actor sunt contradictorii, dar dacă cineva răspunde negativ, atunci, cel mai probabil, tocmai nu termină imaginea până la sfârșit.

rezumat

Povestea thrillerului se desfășoară în Egipt. Un grup de arheologi deschide o piramidă necunoscută anterior. Un mormânt antic este îngropat sub un strat de nisip. Secretul celei mai vechi piramide trebuie să fie dezvăluit eroilor săi.

piramidă comentarii pe imhoete

Începutul imaginii descrie revoltele din Cairo în timpul schimbării recente a puterii. La început, totul arată foarte natural. Ca și cum participanții vor împușca mulțimea care rulează din interior. Apoi, în cadru sunt excavări și un jurnalist încearcă să intervieveze arheologi. De asemenea, vine o piesă a unei piramide triere, acoperită cu nisip. Oamenii de știință încearcă să găsească intrarea în mormânt, dar sunt împiedicați de câinii vagabonzi, care au alergat la săpături în număr mare.

În cele din urmă, intrarea în piramida este săpată. Când încerci să deschizi mormântul din el, un nor de fum albastru izbucnește, ceea ce îi lovește pe unul dintre participanți - Holden. Dar nu pierde inima. El explică cu ușurință acest fenomen de mucegai acumulat în piramida. Arheologul în orice fel neagă existența blestemului piramidelor și nu crede în misticism.

În curând, Holden și fiica sa, Nora, primesc o notificare că trebuie să părăsească urgent situl de săpături din motive de securitate. Tatăl Nora și ea însăși nu poate arunca misterul vechi învelit în secrete. În speranța că cel puțin ceva să învețe despre piramida, ei alerg în interiorul robotului-lunar rover. Numai în câteva ore vor putea obține informații despre pasajul subteran. În primele etape se dovedește că în trecere subterană unul dintre câinii vagabonzi sa urcat. În cele din urmă, roverul lunar întâmpină un obstacol, semnalul dispare. Dispozitivul scump, închiriat de la NASA, trebuie returnat cu orice preț.

Un grup de oameni de știință se duce jos pentru a-și găsi piesele. Cu toate acestea, ei găsesc doar resturi. Dintr-o dată întregul grup intră în labirintul subteran. Curând toată lumea înțelege că sunt vânate. Pe lună din Nora, Zakir, cade un imens bolovan de piatră. Un tânăr imobilizat este prins, iar ceilalți sunt forțați să-și continue călătoria. Unul începe să omoare oamenii de știință. În capcana cade și s-au grabit la caporalul Shadid de salvare. Toată lumea înțelege că este imposibil să ieșiți din labirint.

piramidă recenzii cinemaEroii pot descifra hieroglifele. Piramida este temnita lui Anubis, zeul vieții de după moarte. Trezirea lui sa întâmplat deja și o moarte dureroasă îi așteaptă pe eroi. Masses a zburat peste tot, jandind morminte.

Despre vechea carte egipteană a morților și predicția, care va avea ca rezultat învierea lui Anubis, spune "Piramida" (filmul 2014). Recenzile unor adevărați egiptologi despre pictura nu apar. Pentru a afla opinia lor despre o astfel de interpretare a istoriei egiptene nu a fost încă posibilă.

casetă

Singura cale de ieșire din labirint este sala în care stă mormântul zeului vechi. Eroii au doar o singură șansă - să treacă prin ea. Potrivit Mitologia egipteană, Anubis trebuie să cântărească inima celui decedat pe cântare pentru a lăsa să treacă pe stele sau să devoreze. Sfârșitul a devenit cel mai vulnerabil loc al multor tablouri împușcate de către producătorii de filme în devenire. Originalitatea planului nu a salvat Piramida. Criticii și spectatorii din cor se repetă despre eșecul acestei părți a filmului. Principalul monstru - Anubis merita cenzura speciala. Nu este ceva care nu provoacă frică, dar nici măcar nu este capabil să distrugă eroi. Nu chiar trage monstru câine la titlul de zeu al vieții de apoi.

Virusul mortal nu dă eroina principală dreptul la viață la sfârșit. Dar cel mai rău dintre toate, că predicția, descifrată în hieroglife, se face reală. Se pare că ne așteaptă continuarea istoriei.

Metoda de fotografiere

horror movie piramide 2014 comentariiBugetul imaginii este păstrat în cel mai strict secret. A fost împușcat în tehnica "filmelor găsite". Dar, mai târziu, creatorii tabloului părăsesc această caracteristică. Nu rămâne în întregime clar de ce arheologii sunt agățați de camerele de luat vederi de la cap la picioare și care elimină grupul din lateral?

Un alt nume pentru film este "Și dealurile au ochi". Sloganul tabloului este "Nu poți scăpa de viață". Mulți critici consideră filmul nereușit. Principala greșeală a creatorilor îl numesc o abundență de planuri externe în absența unor efecte speciale. Sentimentul prezenței este pierdut. Se pare că personajele le-au luat camerele de luat vederi doar pentru a se fotografia unul pe altul și continuă să facă acest lucru chiar și în cazul unei amenințări la adresa vieții. În același timp, ele sunt îndepărtate de altcineva, ceea ce contrazice complet logica. Singurul plus, marcat de fanii filmului - toate personajele pot fi clar discutate. Chiar și în ciuda întunericului.

Decoratiuni si efecte vizuale

Câteva cuvinte ar trebui spuse despre peisaj. Sunt foarte puțini dintre ei. Labirintul nu conține cârlige interesante. Chiar și monștrii nu aduc teamă. Ele sunt similare pe chel pisicile și cu excepția cazului în care acestea sunt opuse. Modest efecte vizuale cu greu pot fi compensate de către actorii care joacă, care portretizează cu frică frica și panica.

De fapt, reacția excepțională violentă a personajelor lubrifiază complet un număr uriaș de pericole și obstacole impuse de regizor. O serie nesfârșită de monștri și capcane nu vă permite să vă concentrați asupra unei povestiri speciale. Nu rămâne clar unde și de ce a apărut această armată de groază. setos de sânge pisici sălbatici, virusul mortal, gazul albastru, câini sălbatici - nu provoca teroare mortală. În cele din urmă, însuși Anubis, ca o jucărie din "Fericitul Bani", nu îi înspăimântă privitorul.

horror film piramide comentarii

muzică

Filmul este o parodie a documentarului, care face ca muzica să fie inadecvată. Un maxim este o coloană sonoră aleatorie de la un jucător sau de la un vechi radio rău. În același timp, tema dragostei lui Nora și a prietenei sale, Zakir, alunecă în imagine. Sentimentele, după cum se știe, necesită acompaniament adecvat. Prezența muzicii în imagine nu trebuie să fie jenantă. Regizorul a făcut încă trecerea la un film de groază standard, în care fiecare mișcare a personajelor este însoțită de note alarmante.

Filme similare

Aventurile din labirint amintesc de filmul senzational "Descent" al lui Neil Marshall. Spre deosebire de thriller-ul de groază, după 20 de minute de vizionare, noul film "Pyramid" nu mai este luat în serios. Comentariile publicului sunt pline de ironie în raport cu tânărul regizor. Într-un stil similar, filmul "Paris: Orașul morților" a fost filmat. Plotul ei este, de asemenea, identic cu "Piramida": arheologi, dragoste aventuri, catacombe subterane și căutarea unui rău antic. În ciuda acestui fapt, filmul Gregory Levasser are ceva de surprins - în imagine există încă imagini și fenomene neînregistrate. Labirintul îngust, hieroglifele antice, ghicitorile mitologice adaugă farmecul imaginii. Desigur, va fi interesant în popularizarea istoriei antice.

Filmul "Piramida": recenzii negative

piramide recenzii de groazăUn subiect atât de complex ca Egiptul Antic, a fost dezvăluit în mod repetat de alți producători de filme. Succesiunea tuturor tipurilor de mumii și morminte a fost generată de imaginația irepetabilă a regizorilor. Unul dintre cele mai remarcabile filme ale acestei teme este "Mumia" de Sommers. În Piramida, tema arheologiei alunecă în mod stealth. Pentru eroii artefacte și hieroglife, eroii sunt extrem de neglijenți. Parcela nu este nici măcar aproape de mitologie. Singurul lucru care corespunde filmului de groază este piramida însăși. Un labirint apropiat și întunecat provoacă imediat un atac de claustrofobie. Fiecare are propriile sale momente neplăcute, dar, nu au urmărit până la capăt, este dificil de a judeca dacă calitatea „Piramida“ film. Comentariile criticilor sunt uneori prea intransigente.

Filmul "Pyramid": recenziile sunt pozitive

Pentru debut, filmul nu este deloc rău. În comparație cu banda "Paris: Orașul morților", sunt mai puține cadavre în imagine, iar acest lucru păstrează cumva privitorul până la capăt. Este imposibil să nu observați frumusețea și naturalețea exterioară a heroinelor, ceea ce face ca filmul să fie plăcut chiar și cu un joc slab de acțiune.

Eroii sacrifică vieți unul pentru celălalt, reușesc în cele din urmă să găsească o cale de ieșire, folosind ingeniozitate. Admirația este evocată de corpul egiptean furios, care sa repezit la embrasura pentru a proteja oamenii de știință neglijenți. Dacă nu ați văzut filmul "Pyramid", recenziile de pe ImhoNet nu vor da imaginea completă, percepția va fi terminată numai după vizionare.

Filmul "Joia de sânge". Actori și roluriFilmul "Joia de sânge". Actori și roluri
Filmul de groază "30 de zile de noapte". Actori și caractereFilmul de groază "30 de zile de noapte". Actori și caractere
Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor