`Dumb și stupid 2`: recenzii ale filmului. Actorii și rolul comediei "Dumb și stupid 2"

Renumita comedie de la lansarea ei în distanta din 1994 a fost imediat recunoscuta ca un cult. Acest lucru a fost facilitat de succesul său în toate privințele - de la recepția caldă și de la plata integrală a bugetului. Douăzeci de ani mai târziu, apare a doua parte a imaginii. În trăsăturile urmăririi și ale recenziilor sale contradictorii, vom încerca să înțelegem acest articol.

stupid și chiar stupid 2 comentarii

Sfârșitul este doar începutul

Pentru a vă scufunda în atmosfera filmului, trebuie să uitați de gândurile voastre și să nu intrați în detaliile complotului. Înainte de noi este o comedie de apă pură, standardul multor proiecte de la Hollywood, de la vizionarea pe care puteți obține o adevărată plăcere. Așa că au vorbit despre prima parte. În cei mai buni prieteni Lloyd și Harry merge într-o călătorie în toată țara în căutarea singura femeie pe care o iubea, intrând în situații amuzante inimaginabile. Mulți, fără îndoială, au sărbătorit perioada creativă a lui Jim Carrey, care a fost condiționată și de lansarea filmului "The Mask" în același an. „Dumb and Dumber“, a fost recunoscut ca o comedie cult, cu o sursă de poveste discretă ușoară, care a avut un loc demn în imagini Kitty înălțătoare. De aceea, era destul de logic ca telespectatorii să prezică că într-o zi filmul "Dumb and Dumber 2" va fi lansat. Asteptarile lor au fost pe deplin justificate. Cu toate acestea, apariția luminii a fost întârziată timp de două decenii.

filmul este prost și chiar proast 2

Ce este necesar?

Încercarea de a nu uita personajele principale a fost lansarea filmului "Nemernic și prost prost: Când Harry sa întâlnit cu Lloyd". Rolurile au fost interpretate de tinerii actori Eric Christian Olsen și Derek Richardson, iar filmul a eșuat la box-office. Pentru frații Peter și Bobby Farrelli, comedia originală a fost una dintre primele opere de regie. Și foarte reușit. În timpul carierei lor, au făcut multe filme bune, mai ales comedie, cu utilizarea inerentă a frazei și a muzicii rock. Ideea filmului "Dumb and Dumber 2" a apărut după lansarea primei părți. Apoi, regizorii au preluat proiecte noi, visează că au avut același succes asurzitor. Pentru a reveni la continuare, frații au început să vorbească serios în 2011, după ce au terminat filmările săptămânii "Necăsătoriți". Dificultatea a fost obținerea consimțământului pentru participarea actorilor centrați. Jim Carrey și Jeff Daniels În acel moment nu trebuiau să caute slavă, iar apoi erau deja peste cincizeci, ceea ce a creat anumite dificultăți atunci când autorii l-au prescris pe Harry și Lloyd douăzeci de ani mai târziu.

Revenire dificilă

Prima parte a fost pusă de studioul New Line Cinema. Dar pentru a continua, Farrelly speră să atragă Warner Bros. Compania mare de film a refuzat, iar apoi Universal a produs filmul "Stupid and Dumber 2".

stupid and dumber 2 comentarii despre film

Sub îndrumarea fraților, filmările au fost lansate în septembrie 2013, după cum scrie Jim Carrey pe pagina sa de socializare. Apropo, era necesar să recurgem la ajutorul său directorilor. Ei nu au putut găsi actorul care a jucat rolul băiatului orb Billy din prima parte. Și numai pe Facebook au sugerat că actorul Brady Bloom joacă în continuare. Sa planificat ca lansarea continuării să fie programată pentru a coincide cu cea de-a 20-a aniversare a lansării originalului. Imaginea a fost filmată în Rhode Island, unde a venit și Farrelly, precum și în Atlanta și California.

O idee nouă despre vechiul

Pentru scrierea scenariului au fost luați Shaun Anders și John Morris, implicați în comediile "Suntem Millers" și "The Imperfect Bosses 2". Cu Jim Carrey, au lucrat la "Pinguinii lui Mr. Popper". Frații Farrelly au jucat un rol activ, deoarece și-au amintit de personajele lor ca regizori. O atenție deosebită a fost acordată intrigi care să investească în filmul "Stupid și stupid 2". Spectatorii au trebuit încă să colecteze feedback, și nimeni nu a vrut să vină ca urmare a eșecului.

stupide și proaste 2 actori

Conform figurii imaginii, finalul primei părți este legat de continuarea doar de faptul că, timp de douăzeci de ani, Lloyd se află într-un spital de psihiatrie. Nu poate vorbi. Un prieten credincios al lui Harry îl vizitează și, într-o bună zi, Lloyd recunoaște că își joacă boala tot timpul! Prietenii găsesc o carte poștală adresată lui Harry, unde se spune despre sarcina prietenei sale. Cartea poștală datează din 1991, de aceea copilul Harry a crescut acum. Prietenii merg pe o lungă călătorie, iar când găsesc fiica pierdută a lui Harry, Lloyd se îndrăgostește imediat de ea.

"Dumb și stupid 2". Feedback privind continuarea

Și din nou trăsătura caracteristică a lui Harry și Lloyd se manifestă în dezvoltarea lor intelectuală, care a devenit principalul "cip" al personajelor. Prin prisma umorului, creatorii iau în considerare problema existenței unor astfel de eroi în societate. Problemele dezvoltării tinerilor, așa cum au apărut pentru prima dată Harry și Lloyd, pot fi urmărite în filmul "Stupid and Dumber 2". Recenzile audienței sunt înclinate în multe privințe la ideea că, în ciuda diferenței de 20 de ani, Harry și Lloyd nu s-au schimbat, iar continuarea este la fel de proastă și ridicolă.

A fost o continuare?

Spre deosebire de răspunsurile bune, există și cei care exprimă o atitudine negativă față de film. "Dumb și stupid 2" a promis că va vărsa în continuare legendarul sequel, care a eșuat din cauza faptului că glume previzibile sunt bătute de un milion de ori. In timp ce predecesorul a devenit intregul pilot, care a deschis un nou gen de comedii. Acum, în fața umorului publicului de mai jos centura și umor "toaletă", lipsa de scenariu și absurditatea completă a ceea ce se întâmplă pe ecran.

stupide și chiar prostești 2 actori și roluri

Participarea actorilor

Fanii primei părți se așteaptă să continue din mai multe motive. Una dintre ele a fost dorința de a vedea din nou duetul ecranului lui Lloyd și Harry în continuarea "Dumb and Dumber 2". Actorii, care întruchipează imaginile centrale, nu mai pot fi percepuți ca înainte. Modificări evidente și externe - Jim Carrey și Jeff Daniels au îmbătrânit, deși au depus toate eforturile pentru a nu se concentra asupra acestei atenții în cadrul. Principalul lucru este că ei au păstrat integritatea imaginilor, recurgând la glume și emoții familiare din vremurile originale.

Unul dintre cei mai puternici comedianți, Jim Carrey, nu se poate lăuda recent de roluri de succes, dar se pare că actorul a salvat energia pe care au cucerit milioane de spectatori. Rămâne să-și exprime speranța că în filmografia sa vor mai exista multe roluri interesante care îi vor permite să-și arate comedia.

Vechea poveste trasează

Având ca bază originalul și practic nu inventând ceva grandios, scenariștii au folosit metode vechi și "gaguri" recunoscute. Filmul "Dumb și stupid 2" din multe puncte de vedere repetă linia de complot a predecesorului. Spectatorul se va întâlni din nou atacator și nevăzătorilor cu handicap, Lloyd se va transforma în visare cu ochii deschiși romantic, care nu sunt destinate pentru autostrăzi, ci un mijloc de distracție masini de transport va fi în căutarea fiicei lui Harry.

Care este continuarea completă? Tombolele constante. Dureros stupid, dar nu fără umor. Confirmând această varietate de inovații - pisică „Vetroduy“ și un aparat auditiv, da o mulțime de probleme, atac de gaz într-un dric și umor ușor ofensator sub centura cu bătrîna. În plus, un stil de gen special - road-movie, extrem de rar și câștigă popularitate. Desigur, bancuri de 20 de ani imbatranire, amestecat cu moderne „Scary Movie“ și o nouă oportunitate de a vedea pe Jim Carrey în fiolă stagnante.

comedie blunt și dumber 2

Se poate repeta norocul?

Pentru Jim Carrey, comedia a devenit a doua oară când interpretează un personaj. Deci a fost cu protectorul de animale de companie "Ace Ventura". Și totuși, în opinia spectatorilor, acest lucru nu-l reduce pe participarea sa (mai ales după o pauză lungă), la fel ca și încercările fraților Farrelly de a intra de două ori în același râu. "Dumb și stupid 2" (recenzii despre film - aceasta este dovada) este o încercare nereușită de a restaura moștenirea părții originale, folosind principalele sale avantaje, estimate la mijlocul anilor `90. Acum schimbările au atins umorul american și spectatorul, pentru că ideea unei căi de 20 de ani trecuse pe cea nereușită.

Înapoi de la viața de zi cu zi, înainte - la frivolitate!

Succesul continuării a fost controversat. În timp ce bugetul anunțat a plătit de patru ori, ratingurile mondiale indică ratinguri scăzute ale criticilor. Cu toate acestea, pentru mulți comedie „Dumb and Dumber 2“ a fost un bun venit amintiri din copilărie, nostalgia trecutului, atunci când un simț al umorului irațional a făcut hohote de râs. Resourceful și inventiv, el dă naștere unei distracții aproape în fiecare episod. Nu pentru nimic că călătoria de personaje se transformă într-o mare aventură.

comedie blunt și dumber 2

Pentru toata prostie, imaginea este umpluta cu o pozitie pozitiva, oferind o atitudine pozitiva excelenta. Și deși umorul actual este departe de același lucru, cele mai bune tradiții ale genului se păstrează în el. Fără îndoială, comedia "Stupid and Dumberer 2", actorii și rolurile inerente situațiilor tupeyshie și fluxul neîncetat de glume vor putea lăsa un gust lung. Explicând acest lucru este o simplă dorință a creatorilor de a reaminti privitorului vremurile vechi, din ce în ce mai șterse din memorie.

- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"- Mamă, nu-ți întrista-2. Actorii din filmul "Mom, Do not Grieve-2"
De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?De ce merită să urmăriți comedia americană despre adolescenți?
Umor și comedii bune americaneUmor și comedii bune americane