"Makhni Wing!": Recenzii despre desene animate (2014)

Genul de animație este cel mai bine stăpânit de imperiul filmului de la Hollywood. Sunt de acord, țara viselor este liderul în producerea nu numai a picturilor pline, ci și a desenelor pentru copii, care necesită răbdare și luni lungi de pregătire minuțioasă. Alți colegi străini nu se pot lăuda încă cu aceleași succese. Și totuși, ocolind principalii concurenți, regizorii francezi au avut o șansă prezentând publicului un nou desen animat numit "Wave a Wing!". Dacă au reușit să cucerească pe tinerii spectatori și pe părinții lor, să încercăm să aflăm.

mahni aripi recenzii

Ideea "ceresc"

O relativ nouă companie franceză de film Compagnie Cinématographique are mai multe filme artistice de diverse genuri, emise de la începuturile sale. Dar animația - genul pentru ea este complet nou. În 2013, scenaristii Antoine Barro și Cory Edwards au arătat proiectul de copie a scenariului pentru viitorul proiect. Terenul este construit în jurul o pasăre mică, a reprezentat un fel de curvă, întotdeauna o ponosită, dar, așa cum experiența a demonstrat, incredibil de curajos, capabil să urce în înălțimile cerești. YellowbirdÎn măsura în care această idee ar putea atrage spectatorii, aceasta a rămas neclară. Dar desenul animat, ca și cum ar fi câștigat suport moral, a primit un nume foarte simbolic - "Wave aripa!". Audiența nu a primit încă feedback. Doar timpul și recunoașterea (sau nerecunoașterea) de către public ar putea da un răspuns clar la întrebarea: ce a pierdut compania și cum a câștigat recunoașterea. La urma urmei, prestigiul companiei noi de film a fost pus pe miza, pentru că desenele animate au avut mari speranțe. Și compania a început să lucreze la filmul "Wave aripa!". 2014 (anul eliberării) a promis că va deveni fierbinte - filmul a trebuit să concureze cu rivalii impresionanți, casetele "Cum să antrenezi dragonul 2" și "Familia monștrilor".

Imagini mai luminoase, mai multă autenticitate

Pe parcursul anului artiștii animatori au creat prototipuri ale personajelor principale. Au existat mai multe dintre ele, și toată lumea trebuia să fie diferită de celelalte. Filmul "Makhni Wing!" A inclus de asemenea multe peisaje diferite și realități naturale. Fără acest lucru, este dificil să ne imaginăm un desen animat despre păsările care urmau să se înalțe pe cer și să privească în jos pe pământ. În consecință, artiștii au fost obligați să maximizeze imaginea de ansamblu la realitate, inclusiv pe străzile și pătratele înregistrate. Postul regizorului a fost acordat lui Christian De Vit. Debutantul nu sa temut să preia "Makhni Wing!", Iar ca ajutor au fost atrași cei mai buni decoratori ai partenerilor de studio Haut et Court, Panache Productions și TeamTO.
valul aripii din 2014

Zheltorotik în centrul terenului

Pentru o simplă înțelegere a narațiunii, a fost necesară o poveste simplă similară. În primul rând, desenul animat "Makhni Wing!" A fost conceput pentru o audiență a copiilor, care nu va înțelege subtilitățile din povestiri. Apropo, imaginea a fost destinată vizionării tuturor generațiilor, fără restricții de vârstă. Cu toate acestea, mulți distribuitori s-au oferit să-i dea statutul de PG. În cinematografia mondială, aceasta înseamnă prezența dorită a părinților, în acest caz - atunci când vizionați "Wave a wing!".

Astfel, scenariștii au îngustat complotul, făcând personajul principal o pasăre mică numită Sizhik. El a visat întotdeauna de vârfurile cuceritoare, dar a rămas laș și înfrânat. Înainte de a trimite în regiunea africană caldă, cu liderul Darius, are loc o nenorocire - el contactează pisica rău, ceea ce îl privează de posibilitatea de a gestiona articolele. El alege Chizhik ca comandant-sef, arată drumul, dă niște sfaturi și o pasăre mică în ochii lui câștigă curaj. Ridicându-se spre cer, Chizhik este responsabil nu numai pentru sine, ci pentru întreaga echipă. În plus, va trebui să învețe cum să fii lider, deși printre pachet sunt și cei care nu-i plac. Aceasta a fost ideea scenariului "Wave aripă!". Recenzile publicului larg, ale căror evaluări studioul aștepta, ar fi demonstrat dacă creatorii au reușit să pună în aplicare ideea.desene animate

Cursul este premiera filmului!

Spectacolul de premiere a avut loc pe 11 octombrie 2014 în Marea Britanie, la Festivalul Internațional de la Londra. În SUA, desenul animat "Makhni Wing!" A apărut pe 5 decembrie. Franța sa limitat la ultimul loc în rândul primului ministru. În țara de origine, închirierea este programată pentru 18 februarie 2015. Decizia distribuitorilor de a lansa desene animate în momente diferite a devenit o surpriză pentru mulți spectatori. Țara noastră printre primii care au cumpărat dreptul de a afișa banda "Aripă Makhni!". 2014, 6 noiembrie - data premierei desenului animat.

Având în vedere diferența semnificativă în datele de lansare, este prea devreme să se tragă concluzii despre succesul general. Dar se poate spune ceva despre Rusia deja. Timp de câteva săptămâni, desenul animat se afla în teatre. Numărul total de telespectatori de pe tabloul "Makhni Wing!" A depasit 335 mii de oameni. Trebuie remarcat și taxele. În țara noastră, acestea s-au ridicat la peste 1,3 milioane de dolari.

Acest rezultat este un bun indicator. Filmul "Wave a Wing!", Recenzii despre care erau încă așteptate de la spectatori străini, nu au fost încă pe deplin apreciate, nu a existat o imagine clară a succesului său. Dar cei care se uită deja la el erau gata să-și împărtășească impresiile.

Copiii și adulții au fost mulțumiți de aventurile păsărilor. În primul rând, desenul animat "Makhni Wing!" A fost plăcut uimit de calitățile pe care scenaristii i-au răsplătit generos lui Chizhik. Un fel de prost, el crede în puterea sa până la ultimul, bazându-se pe intuiție. Pe parcursul călătoriei, echipa cu pene trebuie să intre în furtună, să se ciocnească cu vânătorii, să se desprindă de curs și chiar să se întâlnească cu "pasărea de fier".

Similitudinea este diferită!

Pentru a nu crea o imagine vizuală a unor păsări similare pentru spectatori, multiplicatorii nu au uitat de diferențele dintre ei. În primul rând, ea a constat într-un caracter: înzestrat cu calități umane, personajele principale s-au transformat în creaturi dăunătoare, arogante, lașitate, bune și naturale. În plus, caracterele secundare păreau diverse. De exemplu, sigiliile groase au provocat râs, iar iepurii stupizi s-au dovedit foarte amuzant. Pe scurt, a fost creat un amestec real de personaje explozive, bătut armonios în desenul animat "Wave a wing!". Recenzii ale filmului - o confirmare.comentarii mahni aripa despre film

Într-o călătorie - numai cu bine!

O caracteristică distinctivă a fost lipsa de imagini negative. Este imposibil să nu observați și să nu apreciați. Pe de altă parte, tinerii spectatori "Wave a Wing!" Au așteptat o anumită opoziție față de întreaga echipă de bunătăți. În general, răufăcătorii, în general, nu sunt prevăzuți de planul autorului, precum și de lupta dintre bine și rău. În schimb, vedem o mulțime de momente amuzante, pozitive și glume pentru copii, creând o dispoziție plăcută atunci când vizionează. Cartoon "Wave aripă!" Este ca o călătorie continuă. O aventură care include o mulțime de încercări care se termină în siguranță. Și un gust dulce după creditele finale.

O veche poveste despre principala

Vizitatorul va avea dreptate atunci când vorbește despre următoarea poveste a unui ratat ales pentru a realiza lucruri minunate. Desigur, astfel de imagini ca "Makhni Wing!" Sunt necesare în mod constant pentru a sprijini oamenii în dorința lor de a fi mai buni decât acum. Mai ales dacă, cu o ușurință autentică, să o supunem exemplului de păsări al unui public tânăr. Toată puterea spiritului, ca un șurub de la albastru, cade pe Chizhik cu fața în galben și nu are de ales decât să facă față provocării și să țină lovitura până la capăt. Permiteți-i să devină lider în mișcare conform tiparelor pe care le-am studiat de o mie de ori, vizionarea are loc într-o singură suflare - astfel încât telespectatorii mici nu pot sta liniștit!