Filmul "Rage": recenzie, recenzii

Unul dintre cele mai discutate evenimente din 2014 în lumea cinematografiei este apariția pe ecranele mari ale filmului american de acțiune "Rage" (numele din original sună "Fury"), rolul principal în care a mers cel mai bine plătit actor

Hollywood - Brad Pitt.

Filmul filmului se desfășoară în condițiile celui de-al doilea război mondial. Se știe că victoria în această țară a fost dificilă pentru toate țările care s-au opus Germaniei. Acesta este motivul pentru care mulți critici și împătimiții de film în prealabil cu scepticism cele mai recente filme - s-au temut pentru a vedea următorul film blockbuster-ul, parcela de care va, este doar datorită eroismul simplu tip american este una dintre războaiele cele mai îndelungate și sângeroase au fost câștigate. La 30 octombrie, premiera filmului "Rage" a avut loc în Rusia și Ucraina, revizuirea cărora a fost scrisă de jurnaliști aproape aceeași seară (și nu una). Deci, americanii au reusit sa sparga stereotipul sau au fost justificate cele mai grave temeri ale fanilor filmului?

rezumat

revizuire furie"Rage" este un film, acțiunea în care are loc cu doar câteva săptămâni înainte de capturarea Berlinului - în aprilie 1945. Trupele aliate intră în Germania, ocupă orașul din afara orașului. În unitatea de tancuri americane este un Don Collier (Brad Pitt) în rang de sergent. Don lupta departe de prima zi, tancul a devenit pentru el literalmente a doua casă. Echipajul lui Collier este unul dintre puțini care au reușit să iasă din toate problemele fără a-și pierde personalul.

Cu toate acestea, într-una dintre bătăliile a ucis mitralior, iar locul lui este luat de Norman Ellison (Logan Lerman) - Un tânăr, nu a avut loc în mâinile de arme, și chiar mai mult nu trage de oameni. Crew Don devine apoi misiune destul de periculos, dar Collier există temeri reale că, din cauza imaturității comandantului începător nu va fi în măsură să protejeze camarazii lor, și cel mai important - face treaba.

În prima fărâmă, din cauza vina lui Norman, care a refuzat să tragă la genoane, unul dintre echipaje a murit. Don Collier îl forțează pe Ellison să-l ucidă pentru prima dată în viață pe om (prizonier de război), după care "guste" și începe să-și îndeplinească îndatoririle în mod corespunzător.

Într-unul din orașele germane de Norman întâlnit o fată germană Emma (Alicia von Rittberg) și atașat la ea, dar a scăzut cu luptători germani să bombardeze forțele aliate intră în casă, și Emma este ucis în fața lui.

Unitate Tank, condus de Collier, avansează la următorul oraș pentru a consolida trupele aliate, dar blindat tanc fascist „Tiger“ distruge-l - reușesc să supraviețuiască doar echipajului Don. Don Boyd (Shia LaBeouf), Norman, Grady (Jon Bernthal) și Trini (Michael Peña) muta la furca drumului să-l combine cu trupele sale, astfel cum se prevede livrarea anterior o misiune de luptă, dar un pas greșit pe o mină - un rezervor eșuează . Echipajul nu poate rezolva problema, deoarece după un timp batalionul SS se apropie de locul în care sunt blocați.

5 membri ai echipei se angajează în luptă, știind că vor muri. Copiii lui Don au reușit să distrugă un număr mare de soldați SS, dar stocurile de luptă se termină curând, iar tancatorii mor unul după altul. Norman este singurul care a reușit să scape: trupele aliate îl găsesc lângă tancul distrus și corpurile prietenilor decedați în dimineața următoare.

Revizuirea filmului "Rage" nu poate lăsa în afara atenției o selecție interesantă de actori pentru proiect. De fapt, regizorul David Ayer a profitat de vechile trucuri de la Hollywood: În film există doar un adevărat mastita stea (Brad Pitt), care „strălucește“ pe fundalul marea majoritate a numelor puțin cunoscute.

Desigur, există și Shia LaBeouf și Logan Lerman. LaBeouf, cu toate acestea, bine-cunoscut pentru cunoscutele franciza „Transformers“, în „Rage“, joacă rolul unui pacient și ipocriți blânde, care uneori, și în cadru discret (dar nu și în nici un fel nu diminuează talentul actorului). Iar starul în ascensiune, Lerman, prin definiție, nu poate concura pentru atenția spectatorului cu "experimentatul" Pitt. Din acest motiv, criticii au numit pictura „Brad Pitt de film“, care poate, pentru o mai bună, deoarece nimic nu distrage atenția de la caracterul actorului și jocul său talentat.

În plus, rolurile celui de-al doilea plan au fost John Berntal (rolul încărcătorului în echipaj) și Michael Peña (rolul conducătorului auto). Cea mai reușită lucrare a lui John Berntal - participarea la t / s "Walking Dead" și c / f "Lupul de pe Wall Street". Michael Peña a jucat în numeroase proiecte celebre, dar a interpretat, de regulă, roluri secundare ("Towers Twin", "The Scam in American").

Tovarășii militari ai echipajului lui Don Collier au devenit foarte puțini actori celebri Jim Parrak, Kevin Vance, Lawrence Spellman și Daniel Betts. Episodic roluri au luat Scott Eastwood (Fiul celebrului regizor de film), Jason Isaacs (a jucat în seria Harry Potter de filme rolul lui Lucius Malfoyya), Xavier Samuel ( "Twilight. Eclipse", "Light Me") și Brad Hank (serialul TV "The Bridge", o / f „Proiect de Zi „).

Rolul femeilor germane în orașul capturat primit Alicia von Rittberg (stea din serialul de televiziune german), Anamaria Marinca (actriță română), iar unele Evgeny Kuzmin - soția lui Bill Block (producător al imaginii).

Brad Pitt în rolul tatălui de luptă

furios filmDacă nu era vorba de participarea lui Pitt la filmul "Rage", revizuirea cinematografiei a multor critici nu a fost atât de pozitivă. Filmul a fost filmat în stilul unei cronici realiste, iar în cazul în care distribuția ei nu ar fi fost decorată cu o personalitate creativă interesantă, atunci jumătate din audiență ar fi renunțat la detaliile uscate ale vieții militare.

Brad Pitt și-a început cariera ca erou de melodrame: aspectul atractiv îl făcea regizorilor să-l vadă ca un erou-iubitor. Dar, în timp, actorul a arătat tuturor că nu este atât de simplu.

Punctul de cotitură în cariera sa artistică, devenind rolul principal în „Fight Club“, de David Fincher: nici dragoste, nici moliciune, nici un accent pe aspectul - Pitt a dovedit că el poate fi greu, poate fi cinic, care pot fi diferite. Mai mult, rolurile sale devin mai diverse și mai interesante.

În ceea ce privește „Rage“, Combat poreclit personaj Pitt tati este clar și simplu: o persoană care este bine versat în afaceri și nu infunda capul nonsens idealist. Don Collier știe un singur lucru: el a fost în război, el este șeful, și dacă el a ezitat chiar și pentru o secundă, atunci ei vor ucide nu numai el, ci echipajul lui. Ca orice bun soldat, Don folosit pentru a efectua comenzi, astfel încât atunci când pierde unitatea sa și chiar o mașină de luptă, el încă mai încearcă să dețină poziții specificate și ca o matriță rezultat.

Logan Lerman

revizuirea furiei de filmLogan Lerman a jucat unul dintre rolurile cheie din filmul "Rage". Revizuirea jurnaliștilor nu a trecut la persoana sa.

Lerman, spre deosebire de Pitt, nu a mai fost filmat în filmele militare. Poate de aceea Logan a fost ușor să se obișnuiască cu rolul tânărului Norman Ellison - un radio nou operator artilerist în echipajul de luptă Papa. Caracterul lui Lerman aduce un conflict în dezvoltarea complotului, deoarece în compania soldaților profesioniști este clar un punct slab - frică de sânge, nu ucis niciodată, se îndrăgostește ușor de fete.

Membrii echipajului tancului Sherman se tem că este Norman care îi va face să nu ajungă la sfârșitul războiului. Dar, sub presiunea împrejurărilor, caracterul lui Lerman se schimbă, ca urmare, numai el rămâne viu după bătălia finală.

Shia LaBeouf și personajul său Svyatosh

furios revizuirea de fapte filmTrecerea în revistă a filmului „Rage“, de mulți critici nu a fost evaluarea pozitivă de transformare bruscă Shia LaBeouf: tânăr actor pentru a umple rolurile sale purceluș bancar a jucat un alt caracter distinctiv - Boyd Swan (tehnician-artilerist al unui echipaj tanc).

Boyd este o persoană profund religioasă, citând în mod constant Sfânta Scriptură, pentru care a primit porecla lui Svyatosh. Boyd Swan însuși înțelege că el "a scos toată lumea cu predicile sale", dar ca un companion loial, el se bucură încă de respect față de membrii echipajului. În timpul bătăliei finale, el a murit unul dintre primii.

Director și alte producători de bandă

"Rage" este un film de David Ayer. Regizorul american a scris personal scenariul și chiar a acționat ca producător.

Aceasta nu este prima experiență a lui Ayer în lucrul la drame militare: a scris scenarii pentru astfel de filme ca "Yu-571" și "Ziua pregătirii". De asemenea, Ayer - autorul scenariului pentru prima parte a francizei "Fast and the Furious". Dorința lui Eyer de a atinge un subiect militar în lucrările sale este de înțeles: el a servit în marina americană și cunoaște istoria militară pe de o parte.

În drama "Furia", David Ayer a reușit să se îndepărteze de la politică, precum și de la idealizarea războiului. Fără a evalua ceea ce se întâmplă, regizorul arată pur și simplu cronica vieții tancilor din cel de-al doilea război mondial, personajele sale sunt înzestrate cu trăsăturile cele mai controversate și cu temerile omului obișnuite. Acestea nu sunt caractere de benzi desenate și jocuri de acțiune obișnuite - aceștia sunt niște militari obișnuiți care își fac pur și simplu munca.

Orice scris pentru filmul „Rage“ revizuirea nu trece cu vederea camera de lucru talentat Roman Vasyanova - absolvent al Institutului de Stat din Moscova al Cinematografiei. Vasyanov a lucrat ca operator în cadrul proiectului B. Todorovski „Vicii“ și A. Kavun „Piranha“. De „Fury“ operatorul a ajutat pe David Ayer pentru a crea atmosfera mai realist, materialul filmat în așa fel încât privitorul creează efectul prezenței pe câmpul de luptă sau în rezervor.

Producătorii filmului au fost Bill Block ("Districtul 9", "Vanilla Sky") și John Loescher ("Patrol"), Steven Price ("Gravitation") a lucrat la acompaniamentul muzical.

Fapte interesante

film furiosLucrul pe drama istorică nu este o chestiune ușoară (în acest gen era eliminat "Rage"). Revizuirea filmului (faptele greselilor făcute sunt evidente) neapărat se referă la deficiențele și supravețele echipajului. Unele dintre ele sunt vizibile chiar și pentru spectatorii simpli.

1. În timpul dezbinării bătăliei, două grenade sunt aruncate în rezervorul lui Don Collier, apare o explozie. Dar când Norman se întoarce în rezervor dimineața, este evident că comandantul mort este în stare perfectă, cu uniformitate și piele.
  2. Cu puțin înainte de sfârșitul filmului, Norman se află într-o ambulanță și se uită din interior, soldații forțelor aliate învârtind în jurul tancului - paharul mașinii este atât de murdar și de noros încât este practic invizibil. Cu toate acestea, atunci când operatorul îndepărtează din exterior, arată curat și arată în mod clar audiența fața actorului.
  3. Bătălia finală începe după-amiaza, dar după câteva minute scena vine într-o seară profundă.

Există mai multe filme, care pot fi văzute doar de oameni care sunt cunoscuți în afacerile militare. Dar, în general și în general, situația realistă a fost recreată. În acest scop, artiștii interpreți sau executanți co-star instruit tanc profesional și de la Muzeul Bovingtonskogo pe platoul de filmare au fost importate special Tank M4A2 76mm HVSS, care din al doilea război mondial nu sunt înlocuite cu un singur șurub.

Regizorul a insistat că actorii simt cu adevărat "murdăria, transpirația, sângele și lacrimile" războiului. Shia LaBeouf, de exemplu, a privit-o literalmente și practic nu sa spălat în timpul filmărilor.

Premiere de

reluarea filmuluiPe marele ecran imaginea a apărut în toamna anului 2014 în filmul „Rage“ programul (revizuirea jurnaliștilor locali a ieșit imediat după vizionare) Prime arata ca acest lucru:

• 15 octombrie - SUA și Jamaica;
  • 17 octombrie - Bahamas, Canada;
  • 19 octombrie - Marea Britanie;
  • 30 octombrie - Azerbaidjan, Israel, Kazahstan, Rusia, Slovenia, Ucraina etc.

Colectarea de numerar

Indiferent de revizuirea filmului "Rage" scris de jurnaliști - box office au depășit cheltuielile bugetare cu 114 milioane dolari. Veniturile din închirierea rusească s-au ridicat la 8,5 milioane de dolari.

evaluări

Având în vedere recenziile compilate pentru "Fury" (recenziile filmului afectează în mare măsură ratingurile), putem spune că ratingul mondial al filmului sa apropiat de 78%. În Rusia, imaginea a câștigat 71% din recenziile pozitive. Rating-ul de "Fury" în conformitate cu versiunea IMDb este, de asemenea destul de mare - 7.65.

Recenzii și recenzii ale filmului "Rage"

critici de film și publicul, în general, au rămas recunoscător directorului pentru absența în film aspectele litigioase politic și abordarea democratică a prezentării faptelor. De asemenea, fanii filmelor militare au apreciat foarte mult realismul studiilor de teren și o abordare atentă a detaliilor tehnice.

Scene de film prezentare generală „Rage“, a arătat că totul este în curs de dezvoltare destul de logică și naturală, cu excepția finală. Publicul a remarcat că regizorul nu a rezistat și a făcut un rezervor de asalt imobilizat doar fantezie: germanii până dimineața nu se poate ridica aproape de Don Collier, din care acoperișul tancului poate fi văzută dintr-o privire. Ce este cu atât mai surprinzător - german lunetist într-un fel de așteptare pentru toți tovarășii săi sacrificate, și numai apoi se continua cu executarea sarcinilor lor. Într-un cuvânt, telespectatorii mai exigenți au numit imaginea "o comedie de gafe".

film revizuire furie programDin cauza complexității genului în care pentru a elimina imaginea „Rage“, recenzii și comentarii cu privire la aceasta nu pot fi amestecate. Dar meticulozitatea cu care echipajul se pregătea să elibereze filmul, regizat de o dorință sinceră de a realiza extrem de realiste, precum și box-office mare, desigur, sunt o ocazie de a vizualiza banda.

Filmul "Lucy": actori și roluriFilmul "Lucy": actori și roluri
Filmul "Drumul departe": actori și roluriFilmul "Drumul departe": actori și roluri
Actorul Vladimir Sokolov: filmografieActorul Vladimir Sokolov: filmografie