`Sin City`: comentarii, recenzii. "Sin City": prima și a doua parte

"Orașul păcatelor" de Robert Rodriguez a devenit un nou punct de reper filmul din 2005

an, prezentat cu o combinație de acționări vii pe un fundal alb-negru și inserții de elemente colorate. Acțiunea penală, compusă din patru romane, a fost primită călduros de public. După mai bine de opt ani, Rodriguez a lansat o continuare, susținută într-un ritm dat - "O femeie pentru care merită ucisă". Așteptările reușite și nejustificate pot fi judecate de opiniile numeroaselor telespectatori.

Despre film

"The City of Sins" nu a fost doar un simplu film de lung metraj, întruchipat pe ecran în stilul unui thriller criminal. O nouă narațiune necunoscută anterior sub forma unor romane grafice, creată într-un context alb-negru, a provocat o furtună de emoții pozitive. Bineînțeles, chiar și un astfel de cinema din Hollywood nu știa acest lucru înainte. Bazat pe romane Scriitor american Frank Miller, care lucrează în genul de thriller-ul SF, adaptarea filmului a apărut în stilul noir cu atmosfera inerentă de pesimism, cinism și rece, respinge și atractiv în același timp.

În conformitate cu aceste reguli, complotul include patru romane și se bazează pe viața unui oraș modern, înclinat în rutina crimelor constante. Nu este prezentată ca una dintre cele posibile în viitorul apropiat al viitorului uman, ci mai degrabă o lume reală care există acum, care pune accentul pe piciorul special al percepției.

Străzile sunt pline de violență și anarhie, și alei întunecate se mută cu curaj poliției corupte. Narațiunea este dat mai multe personaje principale, care deține povara lui în complot general - care este în căutarea celui vinovat în moartea prietenului său iubit, cineva forțat să se ascundă informația, salvând viața. Căile tuturor oamenilor, ca niște căi necunoscute, nu vor trece singure, implicând soarta multor alte personaje.

Imediat ce imaginea a ieșit, cum au apărut recenziile. "Sin City" a demonstrat că utilizarea unor inovații tehnice complet noi poate dilua cu succes conceptul întregului film.

Istoria creației

Regizată de Robert Rodriguez interesată de proiect, dar a vrut să pună ceva complet diferit, care ar putea surprinde și șoca publicul. Crearea "Orașului păcatelor" a fost similară cu un experiment care necesită demonstrarea pe un ecran mare a unei imagini stilistice vizuale prin intermediul unor unelte nu dintr-un cinematograf animat, ci dintr-un joc. O trăsătură distinctivă a fost includerea în fundal alb-negru a elementelor colorate asociate cu caracterele - aceasta ar putea fi culoarea rochiei, ruj sau ochi, precum și diverse lucruri ale personajelor care au semnificație de complot, care nu au putut decât să intre în numeroase recenzii. Prin urmare, "orașul păcatelor" a devenit tendința unei noi tendințe, legând o scară colorată separată de stilul general al unei narațiuni sumbre.

Opinii despre orașul filmelor de păcate

Frank Miller, care a demonstrat o astfel de inovație și pe paginile romanului său, a fost invitat să participe la crearea imaginii. Robert Rodriguez a împărțit scaunul regizorului și a numit cel mai bun prieten, regizorul Quentin Tarantino.

Toate știrile, a luat un pic mai mult de două ore de timp, pe ecran, împărțit în patru părți: „Hard Goodbye“ - personajul principal este o lungă căutare pentru criminal de devushki- „masacru cimbru mare“ său - se bazează pe confruntarea dintre asasini și fetele de lucru prostitutkami- stradă recenzii ale orașului păcatelor„Acest gunoi galben“ - spune povestea eroului polițist încearcă să salveze o tânără fată de la urmărirea maniac ei, și „client este întotdeauna dreptate“ - povestea, a demonstrat în stil grafic, împărțit la deschidere și închidere scene introduse, respectiv, ca un prolog și epilog cu bandă.

Bazinul orașului, fondat în ultimele secole, devine un loc în care puteți sta peste noapte. Zona ficțională ofera tot ce ai nevoie prospectori si criminali comune - de a vinde mărfurile, pentru a face o afacere, pentru a participa la schimbul de focuri, în timp ce departe de timp cu fetele de gardă, de așteptare pe străzile întunecate. Nu este cea mai bună glorie pentru un mic oraș. Politicienii și poliția sunt conectați prin fire invizibile de corupție, care permit mafiei locale să umple cu îndrăzneală anumite zone ale vieții orașului Basin. Orașul vechi, umflat de bordeluri, aparține prostituatelor - aceasta este adevărata lor posesie și nu vor lăsa pe nimeni în seama lor.

recenzii ale orașului păcatelor

Succesul și recunoașterea în lume

"City of Sins" a fost primit cu căldură de către critici și spectatori, după cum spun recenziile. "Sin City" a primit 78% din voturi, potrivit kinoportalului independent Rotten Tomatoes. Unul dintre motivele care au servit drept ieșire de succes a fost prezentarea culorilor. Pentru prima dată, filmul a fost prezentat la Cannes la Festivalul Internațional de Film și apoi a trecut în mai multe țări, colectând un total de peste 158 milioane de dolari. Imaginea a primit câteva premii prestigioase, printre care premiile canalului MTV și Saturn.

recenzii ale orașului păcatelor

"Sin City 1". opinii

Odată terminat de filmat imaginea în vara anului 2004, Robert Rodriguez impresionat de faptul că muguri noi, altele decât cele specificate film standarde, așteaptă cu nerăbdare să audiențele. Filmul a primit recenzii diferite. "Sin City" este în primul rând asociat cu compararea genului de filme de joc și de animație. În ambele cazuri, privitorul este prezentat o parte a lumii noastre. Diferența este prezentată în varianta detaliată și mijloacele utilizate. Spre deosebire de multe alte picturi cu teme criminale inerente, "City of Sins" nu stabilește limite clare ale realității. Reduce simultan animație, care a creat o altă lume, trăind prin propriul său drept, dar în acest caz implică integritatea și libertatea de cadru viața de zi cu zi (cu caracteristică cruzime fermecătoare, mai puțin vizibile în viața de zi cu zi), precum și caracteristicile de jocuri asociate în special cu utilizarea tehnologii moderne. Lipsa unui caracter complet desenate, care acționează direct, desigur, a adăugat la recenziile filmului „Sin City“, câteva picături de interes public, care nu permite să uite că toate sentimentele și emoțiile transmise actori reali, oricare ar fi fost un strop de culoare fundal.

Continuarea mult așteptată

După lansarea primei părți, anticipând succesul, Robert Rodriguez a descris planurile viitoare pentru crearea inevitabilă a unei continuări. În cea de-a doua parte, care se bazează pe romanul "Femeie pentru care merită uciderea", sa planificat să se utilizeze aproape toate personajele care au participat la original. În plus, Frank Miller a raportat că narațiunea va adăuga povești care au avut loc cu mult înainte de povestea principală a primei părți, precum și după eliberarea sa. Al doilea roman grafic al lui Miller este dedicat femeii fatale Ave, cu care fotograful Dwight trebuie să se confrunte din nou.

Cea de-a doua parte a fost lansată în vara anului 2014, inclusiv pe ecrane largi, permițând chiar mai multă plimbare în atmosfera spectaculoasă a orașului datorită formatului 3D.

Terenul "Orașul păcatelor 2"

• Nu se retrag din ritmul stabilit, Robert Rodriguez folosește patru romane, puse într-o poveste generală: Sin City 2 comentarii
  • "O altă sâmbătă seara" este un prolog. Bully Marv participă la urmărirea mașinilor, în care ucide mai mulți huligani de stradă.
  • "Noaptea lungă oribilă" - jucătorul de cărți Johnny se confruntă cu senatorul Roarke, unul dintre oamenii influenți ai bazinului orașului.
  • "The Last Dance of Nancy" - fata încearcă, de asemenea, să stabilească scoruri cu Roarke după moartea detectivului Hartigan.
  • "O femeie pentru care merită ucisă" - care a dat numele întregului film. Templul Ava Domnul îi atrage pe Dwight să comită crima. Deținută de ea, nu poate să se gândească la Ava ...

"Sin City 2". Opinii, recenzii

După lansarea primei părți a audienței, publicul a dispărut în anticiparea continuării a mai mult de opt ani. În așteptarea reacției criticilor și a creatorilor continuării, deoarece acum responsabilitatea pentru a doua parte a fost mult mai mult. "O femeie de dragul căreia merită uciderea" nu ar trebui să fie mai rău decât predecesorul. De îndată ce sequel a fost lansat în Statele Unite ale Americii 19 august 2014 teatre, publicul s-au grabit de a împărtăși primele impresii după vizionarea filmului „Sin City 2“: comentarii, potrivit site-ului de informații Rotten Tomatoes, includ o predominanță semnificativă a unei evaluări negative a filmului.

Sin City 2 comentarii 3DDin numărul total de voturi, doar 45% dintre spectatori au evaluat pozitiv continuarea. În ciuda faptului că filmul absoarbe complet și încă conține toate "chips-urile" vizuale, sa schimbat în mod corespunzător. Și a devenit mult mai rău decât predecesorul său.

Un alt portal popular de film Metacritic conține o percepție similară a filmului. Comentariile vorbesc despre el ca o continuare nereușită a primei părți, care a avut un spectaculos spectacol în 2005. Mai mult de 50% dintre respondenți au exprimat o atitudine neutră, fără a spune în mod clar în favoarea sau împotriva imaginii.

Nu salvați și eliberați "Sin City 2" 3D - recenzii ale publicului indică faptul că imaginea este de interes în prima jumătate de oră a timpului de afișare, inspirând amintiri plăcute ale conținutului primei părți. Numai aici se păstrează narațiunea neînfrânată, motivul "negru" al complotului este vizibil, caracterul autorului este caracteristic. Cu toate acestea, continuarea foarte rapidă se transformă într-o acțiune plictisitoare și chiar proastă. Liniile centrale nu sunt originale, tehnica de aprovizionare a materialului este înzestrată cu numeroase timbre. Ansamblul unui actor excelent nu poate să nu mai păstreze într-un abis de indiferență, așa cum reiese din vizualizarea imaginii "Sin City 2 3D". Comentariile publicului vorbesc de regret că strălucita Jessica Alba, spre deosebire de predecesorul ei, își arată frumusețea ei aici puțin și nedrept de puțin.

orașul kilan al părerilor

"Sin City" ca brand

Casa Celebre cumpărături parfum bazat pe filmul cu același nume apă de toaletă produs „Kilian Sin City.“ Opinii de sex mai echitabile indică faptul că aroma părea să-i un incredibil intrigant și senzual, care cuprinde note de amestec de bergamota, cardamom, trandafir turcesc si cedru satin.

Inspirat de succesul primei părți a "Orașului Sins", compania de parfumuri a lansat parfumul în 2012. În Rusia, acest parfum poate fi găsit, de asemenea. Din păcate, acest lucru a avut un efect redus asupra succesului mondial al "Sin City 2".

Charlize Theron ca Eon Flux. Actorii filmului "Eon Inx"Charlize Theron ca Eon Flux. Actorii filmului "Eon Inx"
Actorii `Aventurile lui Sharkboy și Lava`. Istoria filmuluiActorii `Aventurile lui Sharkboy și Lava`. Istoria filmului
Filmul "Machete", actori: Danny Trejo și alțiiFilmul "Machete", actori: Danny Trejo și alții