Teatrul Ermolova: spectacole, adresa, recenzii

Teatrul Yermolova este unul dintre cele mai progresive teatre ale timpurilor noastre. A fost fondat ca un studio de absolvenți ai Teatrului Maly și a fost conceput pentru a acționa experimentale și conducerea experiențele tinere talente. Încă de la începuturile sale, studioul a devenit un refugiu pentru cei mai talentați și serioși realizatori de film, regizori, actori. Aici nu au devenit creativi. Aici au devenit celebrități reale, idoli ai întregii țări. Actori și regizori de teatru realizat un mare succes în cariera sa, inspirat de unul și numai muza - Yermolova Maria Nikolayevna, în a cărui onoare și a fost dat numele de studio.

Teatrul Yermolova

poveste

Teatrul Ermolova a fost înființat în 1925 îndepărtat. Liderul său era E. Leshkovsky. 1933 a fost marcat de fuziunea colectivului cu studiul Lunacharsky, organizat de MA Tereshkovich la acel moment. În 1937, a avut loc o altă fuziune - deja cu un studio sub conducerea celebrului NP Khmelev. După aceea, studiourile unite au început să se numească Teatrul Yermolova.

Numele actriței nu era doar numele teatrului. Magnificul și neegalat Maria N. Ermolova a devenit inspirația și muza întregii companii. Talentul ei a fost un stimul pentru dezvoltarea și îmbunătățirea actoriei.

Teatrul de azi

Teatrul YermolovaPână în prezent, s-au schimbat multe. Pentru întreaga sa existență, Teatrul Yermolova a înlocuit distribuția, conducerea, multe piese, producții și piese de teatru au fost jucate. Directorul artistic este astăzi Oleg Menshikov, care a preluat această poziție în primăvara anului 2012. Și sub conducerea sa, de atunci, teatrul se dezvoltă în continuare.

Dar, în ciuda schimbărilor semnificative pe care teatrul le-a suferit în întreaga istorie, cel mai important lucru rămâne neschimbat: este conceptul de bază al activităților organizației. Și încă din prima zi de la înființare, studioul continua să experimenteze, să inoveze, să încerce totul nou și interesant.

Teatrul Ermolova se îmbunătățește constant, se deschid noi proiecte, cum ar fi o mică scenă. Acest pas a fost făcut astfel încât tinerii regizori să-i poată pune piesele, actorii - să-și dezvolte talentul și priceperea. Iar după repetiții, tinerii oameni creativi își pot realiza spectacolele atât în ​​foaierul teatrului cât și în sala cu succesul proiectelor.

Teatrul Ermolova stabilește, de asemenea, comunicarea și cooperarea ulterioară cu muzeul dedicat Maria Yermolova pentru a crea expoziții și proiecte comune. În plus, se planifică stabilirea unei conexiuni cu "Flacon" - fabrica de designer de la Moscova pentru o cooperare reciproc avantajoasă.

Distribuția Teatrului Ermolova

Trupa actuală include actori de nivel înalt. În teatru se joacă actori de sex masculin: Alexander Kovalev, Vladimir Andreev, Vsevolod Boldin, Valeri Yeremichev, Vladimir Zaytsev, Boris Bystrov, Serghei Baditchkin, Pavel Botvinovski, Serghei Vlasenko, Rodion Yurin, Sergey Kempo, Anton Kolesnikov, Dmitri Pavlenko, Serghei Pokrovsky, Yuri Kazakov, Evgeny Shlyapin, germanul Entin, Oleg Menshikov, Andrey Kalashnikov, Alexander Petrov, Vyacheslav Yakushin, Alexey Sheinin, George Nazarenko, Yaroslav Ros.Spectacole ale Teatrului Yermolova

Actrita Ekaterina Kuznetsova, Christine Asmus, Olga Volkova, Alice Zavenyagin Tatiana Argunova, Irina Borodulin, Maria Bortnik, Natalia Selivyorstova Elena Silin, Natalya Arhangelsk Elena Puris, Lyudmila Shmelev, Vasilisa Piavko, Irina Savina Olga Selezneva, Anna Skvarnik, Lydia Shubin, Natalia Sychev, Eugene Uralova Olga Fomichev, Tatiana Rudina, Tatiana Zgomot.

Lista membrilor trupei Teatrul Yermolova include mult mai mulți actori eminenți. Teatrul invită de asemenea mulți alți oameni talentați care nu fac parte din trupă, dar adesea interpretează în spectacole. Acesta este motivul pentru fiecare performanță este de neegalat, unic, nou. Spectatorii sunt încântați să privească noi chipuri, iar actorii obțin o experiență complet nouă, precum și oportunitatea de a stabili o comunicare cu colegii de pe scenă.

Spectacole de teatru

spectacole de teatru Yermolova uimitor de variat. joacă scenariu bazat pe lucrările clasice rusești și străine și autori contemporani. Toate reprezentările sunt pline de acțiune, spiritul de experimentare și inovare. Pe scena puteți vedea întruparea teatrală a Lermontov "Demon", "Hamlet" de Shakespeare, "Players" de Gogol, "Spring Storm" de Tennessee Williams, "1900", Alessandro Barik, "Odessa 913" Isaac Babel, și multe alte spectacole remarcabile, din care va veni Ea se desfată Maria Yermolova.

Teatru: adresa, telefon. Alte contacte și informații

Teatrul Yermolova este situat în Moscova la adresa: Strada Tverskaya 5.
Teatrul Ermolov: adresaPuteți găsi informații interesante despre spectacole, numărul de bilete rămase, le puteți rezerva sau puteți rezerva locuri fără a vizita ghișeele de teatru. Pentru a face acest lucru, puteți apela doar unul dintre numerele: +7 495 628-08-83, +7 495 629-05-94, +7 495 697-73-41 la casieria sau administrarea teatrului, unde domneste popyne Yermolov. Teatrul, a cărui adresă nu este numai fizică, ci și electronică, acceptă feedback, sugestii și sugestii pentru îmbunătățirea activității de e-mail. Acolo puteți trimite scenariul propriului dvs. joc, deoarece teatrul este deschis spre colaborare cu tinerii autori talentați.

Teatrul Ermolova: comentarii

Teatrul Yermolova: comentarii

Important în activitatea fiecărei organizații creative, fie că este vorba de un atelier de teatru, de un echipaj de film sau de un ansamblu artistic, este recunoașterea publicului. La urma urmei, este mulțumită publicului faptul că se fac lucrări pe scenă. De dragul spectatorilor, actorii se îmbunătățesc, scenariștii vin cu povești noi și neobișnuite. Prin urmare, este important să cunoașteți feedback-ul pozitiv și critica în felul dvs., pentru a ști ce să lucrați.

Feedbackul este, de asemenea, important pentru public. La urma urmei, alegând cum să petreceți seara, trebuie să știți în ce teatru puteți obține plăcere estetică și în care pur și simplu pierdeți timp. Cu toate acestea, cei care doresc să viziteze Teatrul Yermolova pot fi siguri că vor fi încântați de spectacolele și actorii talentați care joacă. La urma urmei, performanța de neegalat a acestei trupe este sărbătorită nu numai de spectatori obișnuiți, ci și de critici cunoscuți.

Orașul Cheboksary. Teatrul Dramatic din RusiaOrașul Cheboksary. Teatrul Dramatic din Rusia
Galina Volchek - biografia teatrului într-un destin femininGalina Volchek - biografia teatrului într-un destin feminin
Teatrul pentru copii `Credință`. Nižni Novgorod crește artiștiiTeatrul pentru copii `Credință`. Nižni Novgorod crește artiștii