Musical `Walk in sunlight`. Recenzii de spectatori și critici

Cinematografia este în esență un lucru de divertisment. Dar astăzi, printre filme de lung metraj mulți dintre cei a căror stare de spirit, după vizionarea mai grijuliu decât hilar. Dacă aveți o imagine atât de obosit puțin următoarea apocalipsa globală sau povești grave ale căror autori încearcă să rezolve problemele morale globale ale omenirii și sufletul râvnește cu disperare doar ceva ușor și simplu - Meet musicalul „Walking pe soare“. Opinii ale acestui vlăstar al industriei de film britanic, ca întotdeauna, oarecum contradictorii, dar pe ansamblu - pozitiv.

poveste plimbare în lumina soarelui

În primul rând, vom examina pe scurt complotul. "Walking in the sunlight" - este o comedie romantica usoara, unde nu era fara triunghiul iubirii notorii. Personajele principale - Raf si Maddie - filate roman amețitor, și a realizat că pentru a găsi fericirea, ne-am decis să ne căsătorim. Unul dintre cei mai onorabili și mai scumpi oaspeți este Taylor, sora mirelui. Ca de obicei, ea ar trebui să ajute în pregătirile pentru celebrarea.

Aici este legată principala intriga a picturii "O plimbare în lumina soarelui". Filmul se învârte în jurul acestor tineri - Taylor, Rafa și Maddy. La urma urmei, într-un trecut atât de îndepărtat, Taylor și Rafa aveau sentimente foarte delicate, care au apărut dintr-o dată cu vigoarea reînnoită.

Acompaniament muzical

plimbare în lumina soarelui comentarii

Această imagine este făcută în genul muzicalului. Deci, există multe cântece în ea. De fapt, în ceea ce privește filmul "Plimbarea în lumina soarelui", revizuirile se învârt în majoritatea în jurul selecției cântecelor. Unii critici de origine se plâng de asemănarea cu senzaționalul în momentul muzicalului Mamma Mia. Și fac referire la categoria copiilor fără succes. Dar selecția melodiilor din anii 80 nu poate fi comparată cu moștenirea grupul Abba. Ele sunt pur și simplu în diferite categorii de greutate.

Selecția acelorași cântece în "Plimbarea în lumina soarelui" este într-adevăr foarte reușită și de înaltă calitate. Melodii familiare se încadrează organic în complotul complotului, absolut fără a provoca un sentiment de alienitate. Cântecele și muzica creează o dispoziție foarte ușoară și într-o oarecare măsură răutăcioasă, care rămâne un gust plăcut după vizionarea filmului "Mergând în lumina soarelui". Feedback-ul spectatorilor este lipsit de ambiguitate.

În ceea ce privește pretenția creatorilor că imaginea este compusă în întregime din loviturile din anii optzeci, acest lucru nu este chiar așa. Câteva hituri din film sunt într-adevăr prezente. Dar, în cea mai mare parte, constă în compoziții puțin cunoscute. Cu toate acestea, acest fapt nu strica un muzical, ci mai degrabă contrariul - în opinia publicului, se adaugă un anumit farmec de noutate.

Principalii actori

Principalele roluri din muzică au fost pentru actorii care încă nu au reușit să câștige recunoașterea mondială pentru ei înșiși. Cu toate acestea, ei s-au confruntat destul de bine cu sarcina lor pe setul de film "Walking in lumina soarelui." Recenzile atât ale criticilor de film cât și ale spectatorilor obișnuiți sunt foarte pozitive în acest sens.

umblați în filmul soarelui

Hannah Arterton (Taylor), Giulio Berruuti (Raf) și Anabel Sholey (Maddy) înainte ca acest film să apară fie în seriale, fie în filme de scurt metraj. Poate că, pentru unele dintre ele, această imagine va deveni o rampă de lansare în lumea cinematografelor mari. Până când se întâmplă acest lucru, ne putem bucura de un muzic nou și destul de bun.

Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Actorii care au jucat în film: "Sfinții din Bundok"Actorii care au jucat în film: "Sfinții din Bundok"
Magazinele de bijuterii Sunlight: feedback-ul femeilor privind achizițiile, promoțiile, reducerileMagazinele de bijuterii Sunlight: feedback-ul femeilor privind achizițiile, promoțiile, reducerile