"Chicago" - un muzical, recenzii din care vorbesc de la sine!

Muzicalul "Chicago" este una dintre cele mai de succes producții de pe Broadway din istoria sa. Celebrul spectacol de jazz și-a început marșul triumfal în 1975 - tocmai atunci a avut loc premiera muzicalului "Chicago" de pe Broadway. De atunci, producția a înlocuit sute de artiști care au călătorit cu un tur al Europa și America, am primit mai multe premii importante și chiar a avut unele „față rusă“. Ei bine, despre adaptarea cinematografica a produs extrem de succes nu se poate menționa, pentru că cine nu a auzit despre ieșirea triumfător în 2002, filmul, care a primit, de asemenea, titlul de „Chicago“! Muzicalul, ale cărui recenzii sunt în mare parte plini de bucurie, a câștigat Globul de Aur și șase Oscaruri. Cu toate acestea, vom începe de la bun început, și anume de la apariția unei astfel de lucrări de succes și iubite.recenzii muzicale chicago

Istoria din Chicago

Muzicalul, a cărui recenzie te va face să te uiți la el, s-ar putea să nu fi fost născut, dacă nu ar fi existat o serie de ... crime. În martie 1924, în orașul Chicago, artistul de soi a împușcat iubitul ei. Acest articol a fost scris de jurnalistul Chicago Tribune Maureen Watkins. Criminalul a pretins că a fost beată în mod fatal, așa că nu-și amintește cum a comis crima. În luna aprilie a aceluiași an, Watkins a lansat un alt material despre o femeie căsătorită care la împușcat pe iubitul ei sub acompaniamentul de jazz.

Aceste povestiri și alte povestiri de dragoste au influențat jurnalistul, iar în 1926 a scris piesa "Chicago". Musicalul, confirmat de succesul său, a apărut puțin mai târziu, dar a stârnit imediat interesul regizorilor și producătorilor. Din prima zi, producția de jazz sa îndrăgostit de public, după 898 de spectacole de pe Broadway și 590 în West End, spectacolul fiind închis. Cu toate acestea, în 1996, eforturile lui Bobby Walter și Anne Rinking "Chicago" au fost reînviate cu o coregrafie actualizată, decorațiuni și costume.

premiera muzicalului Chicago

Povestea iubirii, a crimei și a celebrității

Probabil că toată lumea știe cel puțin despre ce se întâmplă în "Chicago". Comentariile muzicale care menționează agilitatea, puterea și raid farsă, spune povestea cum, în Chicago în 1920 de către persoane necunoscute a devenit popular și cunoscut împrumutat pregnanță faimei sale din cauza scandalurilor. Roxy Hart vrea să devină cântăreață la egală cu binecunoscuta Velma Kelly. Și reușea doar să-și dea seama - după ce sa găsit în spatele gratiilor. Fata care la ucis pe iubitul ei se află imediat în centrul atenției tuturor ziarelor, iar puțin despre Velma este uitată. Aici este un artist insidios și se răzbună.

Această poveste a fost numită narațiune de "crimă, lăcomie, corupție, violență, exploatare, adulter și trădare". Ei bine, dacă nu ați văzut deja muzica "Chicago", este timpul să faceți asta.

Chicago și RusiaMuzical de la Chicago din Moscova

Nu numai în America a fost organizată muzica "Chicago". În 2003 a avut loc premiera producției, producătorii cărora au fost Philip Kirkorov și Alla Pugacheva. În ciuda campaniei de publicitate zgomotoasă și actorii „stea“ implicate în musicalul „Chicago“ nu justifica speranțele atribuite, iar banii cheltuiți: setarea scena nu a durat un an. Cu toate acestea, zece ani mai târziu, puteți vedea din nou muzica "Chicago" de la Moscova. Actorii producției actualizate spun că de această dată muzica ar trebui să devină mai reușită, deoarece poporul rus este deja pregătit pentru acest spectacol. Din octombrie 2013, versiunea rusă a orașului Chicago a fost cu succes Palatul de tineret din Moscova.

Seria "Pompierii din Chicago": actori și roluriSeria "Pompierii din Chicago": actori și roluri
"Medicii din Chicago": actori și trăsături ale filmului"Medicii din Chicago": actori și trăsături ale filmului
Colin Donnell: BiografieColin Donnell: Biografie