"Palms in the snow": recenzii ale filmului

Astăzi vom vorbi despre filmul "Palmele în zăpadă". Review-uri, evaluarea acestei imagini, precum și caracteristicile parcelei vor fi descrise în continuare. Regizat de Fernando Gonzalez Molina. Filmul "Palms in the Snow" alaturi de Mario Casas, conform proiectului Kinopoisk, a atins un punctaj de 7,24 puncte din primii zece. În roluri, pe lângă actorul specificat, care a jucat un rol principal, au jucat și în film Berta Vazquez,

Alain Hernandez, Macarena Garcia, Adriana Ugarte, Mario Casas. Baza povestirii va fi discutată în următoarea secțiune.

poveste

palme în revizuirile zăpeziiMai întâi, să vorbim despre complotul imaginii "Palms în zăpadă". Recenzii despre film vor fi date în secțiunea următoare. Banda spune unui tânăr, al cărui nume este Kilian. În 1953, el părăsește munții de la Huesca, călătorește pe insula Fernando-Po, pentru a lucra cu plantația de cacao împreună cu cei apropiați - fratele și tatăl său. Protagonistul va petrece pe acest teren de mai mulți ani. El va deveni mai înțelept și va crește. În plus, se confruntă cu durerea pierderii, răutății și trădării. Patruzeci de ani mai târziu, o fată numită Clarence va găsi o bucată de scrisoare în ziarele tatălui ei târziu.

Pentru a dezvălui secretele familiei pierdute în trecut, eroina trebuie să meargă într-o călătorie neobișnuită. Guineea a fost colonie a Spaniei. Acum este un stat african independent. Aici, eroina va simți legătura dintre generații și vremuri, va învăța istoria iubirii tragice interzise care sa desfășurat pe fundalul unor evenimente istorice importante.

demnitate

palme în zăpada recenzii ale filmuluiPentru a începe, să vorbim despre punctele forte ale picturii „Palmieri în zăpadă.“ Opinii ale filmului, printre avantajele sale se numește: izolare, sentimente, motivatie, dragoste, hrănire violență, o atmosferă de muncă în Africa, caracterele principale de caractere, exprimate, complexitatea și complot tragedie. De asemenea, mulți spectatori au apreciat pozitiv filmul pentru baza sa istorică. Un număr de telespectatori menționat separat, că banda va fi de interes pentru oameni care sunt preocupați de tema Spaniei și istoria sa. Aranjamentul muzical caracteristic de revizori, de asemenea, se face referire la punctele forte ale filmului.

Mulți oameni asociază vizionarea acestei casete cu citirea cărții. Publicul reacționează călduros la munca scriitorilor. Ei au acordat atenție celor mai mici detalii pentru recrearea atmosferei.

deficiențe

palme în zăpadăMajoritatea publicului exprimă pozitiv imaginea "Palmi în zăpadă". Comentariile unei naturi negative menționează un exces de romantism într-o anumită parte a imaginii, dar acest lucru se datorează faptului că povestea se bazează pe o carte despre dragoste. De asemenea, puteți găsi raționamentul potrivit căruia calendarul imaginii ar fi adecvat pentru a reduce. Nu de cele mai multe ori, dar în unele recenzii există plângeri cu privire la confuzia parcelei și bloopers.

narativ

În multe comentarii, autorii subliniază realismul deosebit cu care a fost realizat filmul "Palms in the Snow". Comentariile îl caracterizează cu astfel de epitete ca "incitante", "minunate" și "profunde". Spectatorii admiră modul în care povestea transmite diversitatea și complexitatea vieții și soarta omului. Potrivit spectatorilor, atmosfera insulei africane captează din primele minute de vizionare a filmului "Palme în zăpadă". Comentariile sunt adesea îmbibate cu simpatie pentru personajele secundare prezentate în imagine pentru persoanele care nu cunosc nimic decât munca obositoare. Majoritatea utilizatorilor din comentariile lor recomandă caseta de vizualizare.

Alte opinii

film de un palmier în zăpadă cu un touch marioAșa cum am menționat deja, Mario Cassas a jucat rolul principal în filmul "Palms in the snow". Mărturiile indică faptul că acest fapt ia convins pe mulți spectatori să atragă atenția asupra imaginii. Mulți utilizatori sunt încântați de curajul personajului principal, precum și de frumusețea extraordinară a acestuia. Există recenzii în care filmul este comparat cu "Titanicul" pe durata acțiunii și pe frumusețea peisajelor. O serie de spectatori remarcă faptul că imaginea desăvârșește perfect relația dintre coloniștii albi și oamenii indigeni ai insulei.

Unele recenzii confirmă faptul că această bandă poate fi de interes pentru jumătatea de sex masculin, în ciuda complotului melodramatic, care îi sperie pe mulți. O decizie interesantă a creatorilor filmului, spectatorii recunosc construirea unei narațiuni bazate pe amintiri. Seria fanii actorului, care a jucat un rol major în comparație cu banda cu imaginea „Trei metri deasupra cerului“, în care el a fost de asemenea implicat, dar este curios că există opinii că acest proiect recunosc mai expresiv și demn, iar actorul - să realizeze talentele lor și a ajuns la scadență.

Unii utilizatori notează în comentariile că acest film le-a adus lacrimi de tragedia complotului lor. Numele este recunoscut ca original și atrage atenția. Potrivit utilizatorilor, dansurile senzuale sunt adăugate la dinamismul care se întâmplă pe ecran. Cu toate acestea, un număr de spectatori cred că filmul conține scene extrem de sincer și brutal.

Spectatorii adesea amintesc cu căldură ceremonia de nuntă africană ținută pe malul mării, remarcându-și senzualitatea incredibilă. Mulți spectatori menționează că imaginea este recunoscută drept una dintre cele mai scumpe din istoria cinematografiei spaniole, însă astfel de investiții sunt numite justificate.

Filmul "Fantômas" și actorul Jean MareFilmul "Fantômas" și actorul Jean Mare
"Palms in the snow": actorii care au jucat in film"Palms in the snow": actorii care au jucat in film
"De la leagăn până la mormânt". Actori, un rezumat al filmului"De la leagăn până la mormânt". Actori, un rezumat al filmului