Seria "Sniff", sezonul 3: recenzii și poveste

Nu cu mult timp în urmă un nou tip de eroi a apărut în seria de detectivi, care au abilități extraordinare și ajutor în investigarea cazurilor penale cele mai complexe și complicate. Asemenea personaje se află în seria "Vedeți - știu", "Știu secretele voastre", "Metoda lui Freud". În seria "Sniff", darul unic al protagonistului vine, de asemenea, la ajutorul investigației.

Pe seria "Sniff"

Autorul ideii, scenaristului și regizorului seriei de detectivi ucraineni "Nyuhach" a devenit Artem Litvinenko. Premiera seriilor despre televiziunea rusească a avut loc în decembrie 2013, iar în octombrie 2015 a fost lansat al doilea sezon al filmului. Doi ani fanii seriei așteptau continuarea. Și în octombrie 2017 a început al treilea sezon.

Protagonistul serialului

sniff 3 recenzii de sezon

Personajul principal are o porecla Beezer, deoarece are un simț al mirosului fenomenal, mirosul, el poate spune multe despre o persoana: ceea ce mănâncă, ce boli este cu care este în legătură intimă. Mirosul îi este prezentat sub forma unor imagini destul de reale, fiecare crimă are propriul miros. Prin mirosul componentelor care intră în vopsea, el este capabil să distingă adevărata lucrare a artistului de fals. Are o casă neobișnuită, mai mult ca o sală de operație, o colecție imensă de mirosuri diferite este păstrată în laboratorul de acasă. Sniffer prieten, colonelul Lebedev, de multe ori l-au invitat în calitate de expert, iar mai târziu a început să lucreze în mod oficial RRF ca liber profesionist.

Dar a avea un astfel de dar este foarte dificil. Are o relație dificilă cu singurul său fiu și fost soție. Colegii nu-l plac. Pentru a-si proteja receptorii de abundenta de mirosuri, el in mod constant introduce in filtrele speciale nasul care se indeparteaza in timpul lucrului.

Seria "Sniff": al treilea sezon

În seria 2 sezonul 3 „Sniffer“, în opinia fanilor seriei, începe cele mai interesante evenimente care pune in lumina originea darului unic al protagonistului. Totul începe cu un apel din Tallinn. Ajuns la înmormântarea tatălui său, Beezer este la epicentrul evenimentelor stranii: scrisoarea unui tată dispărută, găsit în apartamentul unui prieten de jurnal tatălui său cu pagini rupte, uciderea brutală a două persoane în vârstă: Johan și Elena. Victor Lebedev, suspendat din funcție, vine în Estonia pentru a ajuta un prieten să înțeleagă totul. Ei merg pe urmele ucigașului, dar el scapă, luând din mâinile lui Nyuhach un dosar cu documente și o scrisoare.
recenzii despre filmul sniff 3 sezon

Sosind din Tallinn, prietenii sunt imersați în munca de zi cu zi și dezvăluie alte câteva crime. În paralel, ei sunt în căutarea pentru misteriosul Dr. L. Beezer afla în curând că părinții săi fără copii au recurs la inseminare artificială, el de testare-tub copil. De la vârsta de opt KGB interesați de el, au vrut să-l scoată de acasă și să-l pună în școală specială. Tatăl, să-și lase fiul, a fost nevoit să coopereze cu KGB. Misterul Dr. L. se dovedește a fi Henry Lokmus - șeful companiei GI. În continuare în sezonul 3 al "Nyuhacha", în opinia publicului, evenimentele încep să se dezvolte rapid. Un jurnalist care ia spus lui Victor cum Lockmouth a primit controlul asupra corporației a fost ucis și identificat ca un ucigaș care la ucis pe Johan și Elena în Tallinn. Sniffers sunt date pagini sfâșiate din jurnalul lui Johan, de unde află că Lokmus poate fi tatăl său biologic. Persoana principală înțelege că este tras în joc.

Esența a ceea ce se întâmplă este dezvăluită când Nyukhach sa trezit după răpire pe masa de operație: Lokmus are nevoie de o inimă nouă, crescută din celulele stem ale fiului său. Victor consideră că Lockhaus se află în spatele uciderii și răpirii unui prieten. Cu ajutorul lui Genes, Irina și Victor intră în centrul medical pentru a salva Nykhach, dar el reușește să tragă un elicopter cu Lokmus. Victor pleacă din RRF, iar proprietarul unui cadou uimitor de olfactiv pleacă în Estonia. Așa sa încheiat sezonul seriei "Sniff".

5 recenzii ale încheierii seriei, cele mai des întâlnite:

• Sfârșitul este incert, va exista o continuare.
  • Seria nu sa terminat bine, multe scenarii nu au fost finalizate.
  • De ce nu a căutat Sniff un maniac care la ucis pe Polina Mikheev, pentru că a dat o promisiune tatălui ei?
  • Și cum totul a început bine, nu mă gândiți să continuați!
  • Episodul de pe acoperiș este drept Bruce Willis.

La sfarsitul sezonului 3, dupa cum vedem, 3 recenzii "Sniff" sunt foarte diferite.

Actori și roluri

sniff 3 recenzii de sezon

În rolul lui Nykhach, estonian și rus actorul Cyril Kyaro. A început să filmeze în filme din 2002 și mai ales în episoade. "Sniff" a adus popularitatea și popularitatea largă a lui Cyril. Judecând după recenzii, în cel de-al treilea sezon al "Nyuhacha", Kyaro sa familiarizat cel mai mult cu imaginea personajului principal.

Rolul colonelului Viktor Lebedev, cel mai bun prieten al lui Nykhach, sa dus la Pentru Ivan Oganesyan, actor, telespectatori cunoscuți pe multe emisiuni TV. Rolul Juliei, fosta soție a lui Niukhach, a fost interpretată de o actriță Maria Anikanova, Teatru familiar de la producțiile din teatrul "Contemporan". Rolul jucat de Anikanova este foarte ambiguu. Cineva crede că Julia cățea și cineva crede că ea încă iubește soțul ei, iar acțiunile sale sunt legate în mod direct cu sentimentul de dezamăgire din faptul că ea nu se poate trăi cu el.

sniff 3 recenzii de sezon

După cum v-ați aștepta, recenziile sunt diametral opuse. Lăsând la o parte quibbles mărunte, este posibil să se detecteze observații critice foarte valoroase, mai ales despre nepotrivirile din poveste, atunci când se pare că cel care a scris scenariul pentru sezonul 3, nu știu ce rezultatul a doua. Ar fi frumos și scriitorul ar trebui să acorde atenție acestui lucru. Dar cât de mulți oameni - atât de multe opinii. Cineva crede că în cazul în care primul sezon a fost mai mult sau mai puțin nu rău, atunci al doilea este deja "acru", iar al treilea este doar "mizerabil". Cineva crede că spectacolul este rece și așteaptă cu nerăbdare continuarea. Pentru a-ți face propria părere despre film, trebuie doar să o cauți.

Va continua seria "Metoda" cu Konstantin Khabensky?Va continua seria "Metoda" cu Konstantin Khabensky?
Seria "Direct Kakha": actori, interpreți de rol principalSeria "Direct Kakha": actori, interpreți de rol principal
Seria `Sniff`: actori și roluri (foto)Seria `Sniff`: actori și roluri (foto)