Despre corp și suflet. Recenzii despre cinematograful subiectiv poetic de la Ildiko Enedi

În 2017, premiul principal al Festivalului de Film de la Berlin a fost proiectul maghiar regizat de Ildiko Enedi, compatrioții celebri din filmul "My Twentieth Century" cu Oleg Yankovsky. Potrivit rezultatelor votării, au fost acordate patru premii pe contul de bandă: "Ursul de Aur", Marele Premiu FIPRESCI, "Premiul Juriului Ecumenic" și simpatia spectatorilor. Aparent, fiecare dintre aceste întâlniri ale criticilor și spectatorilor a vrut să noteze crearea unui proiect care transmite neobișnuit și cu exactitate sentimentul de amorțeală care este relevant pentru societatea modernă. Opinii "Pe corp și suflet" este extrem de susținător, rating-ul filmului IMDb: 8.00.

Compania de scris de mână

Ildiko Enedi nu a filmat un film de lung metraj în ultimii 20 de ani. Producătorul a fost implicat în crearea de filme de televiziune, scurtmetraje și documentare. „Pe trupul și sufletul“ Cineaștilor comentarii este poziționat ca o revenire la cinema mare, demonstrând în mod clar că regizorul nu și-a pierdut orice urmă de identitatea corporativă: un program de detașare de politică, jucându-se cu vise, reflecții oglindă și duble, căutarea de sine și dragostea de personajele principale, și, cel mai important, o viziune foarte feminină despre realitatea din jur. Nu este întâmplător faptul că "Despre corp și suflet" criticii descriu criticii ca un cinematograf poetic dureros și sublim.

Inspiratia pentru a crea un proiect pentru Enedi a fost poemul poetul din Ungaria Ágnes Nagy Nemes, care spune viu de pasiune, într-adevăr ravagii în interiorul fiecărui locuitor, chiar și cele mai îndepărtate.despre recenzii corporale și suflete

Eșantionul ideal al cinematografelor de sex feminin

Conform estimărilor experților filmului, a anunțat într-o revizuire a filmului „pe corp și suflet“, imaginea este perfect adaptate și cusute, uneori chiar prea mult, din cauza sfaturi autorului și pentru poveste accente distanțată cu precizie este prea previzibil. Dar captează privitorul, care uneori îi place să nu se simtă mai prost decât creatorii proiectului.

Mulți spectatori în recenziile filmului "Despre corp și suflet", principala sa virtute se numește jocul incomprehensibil al animalelor. Narațiunea deschide o panoramă scenică a pădurii acoperite de zăpadă cu locuitorii săi - o pereche de cerbi maiestuoasă. Masculul, care și-a găsit hrana prietena lui, ceasuri ca ea mestecă, după ce merg la iaz, băutură, uneori atingând nasul umed. Această scenă senină a episodului dă brusc drumul spre abator, acțiunea se întâmplă nu cruța nervii publicului. Enedi fără înfrumusețare demonstrează procesul sângeros de a transforma vacile în carne de vită. despre revizuirile corporale și suflete ale filmului

Scurtă descriere a liniei de poveste

O nouă slujbă Maria (Alexandra Borbay) ajunge la abator, preluând vacanța unui inspector de calitate. Își amintește colegilor despre un extraterestru. Femeia se percepe ca pe un robot inconștient. Eroina este înzestrată cu o capacitate remarcabilă de a-și aminti, gândirea rațională și complet lipsită de sentimentalitate. Este opusul liderului său, Endre (Geza Morsani), un om înțelept de experiență de viață pentru un bărbat singuratic, cu un braț stâng paralizat și o fiică adultă. Șeful, ca de obicei, încearcă să stabilească legătura cu noul angajat, dar întâmpină înstrăinarea ghețarului noului inspector pentru calitate. În curând, un psiholog sosește pentru producție, care, în timpul interogării lucrătorilor, descoperă că aceste două sunt în mod regulat urmărite de vise care implică perechea de cerbi descrisă mai sus.

În narațiunea casetei "Despre trup și suflet", recenziile experților se concentrează pe o mulțime de transformări imprevizibile, dar rețineți că este foarte interesant să observați stăpânirea duetului actorului fin. Tandemul creativ al lui Geza Morchani și Alexandra Borbay este dotat cu o substanță organică animală adevărată.film despre revizuirile corporale și suflete ale publicului

Realismul și umanitatea

Filmul "Pe trup și suflet" analizează lauda publicului, precum și comentariile criticilor de film. În același timp, mulți autori susțin că în unele locuri banda este dificil de urmărit. Proiectul lui Ildiko Enedi, din punct de vedere etic, este un gest impecabil. Creatorii, care au pătruns în abatorul existent, au eliminat procesul de producție de rutină cu permisiunea conducerii și a angajaților. În acest caz, în numele filmare nici un animal nu a suferit, dimpotrivă, muribundul suferința animalelor au fost imortalizat în banda umanistă că nu există nici o diferență între un cerb, vaci și oameni. Și aceștia, și alții, iar al treilea sunt, uneori, condamnați la singurătate și, eventual, la moarte. Pentru ei, nimeni nu va veni la salvare. Numai vederea celuilalt sau a lentilei camerei poate scutura scurt sufletul corpului condamnat la suferinta.despre recenziile corporale și suflete ale criticilor

Specificul procesului de fotografiere

Modul de fotografiere al autorului oferă un efect suplimentar filmului. Vizualizarea este extrem de minimalistă. Prin urmare, dacă nu pentru frumusețea ei, se poate argumenta că postanovschitsy cu operatorul Mate pe bază de plante a decis să rămânem la regulile „Dogma-95“, potrivit căreia presupusele acte sunt interzise, ​​muzica este folosit, în cazul în care este în fotografie, fotografiere în întregime pe locație, acțiune - aici și acum. În plus, personajele sunt invariabil în spații închise - acasă și la locul de muncă, uitându-se leneș la un laptop sau un monitor TV. Strada este vizibilă numai în reflectarea ferestrelor, ascunsă în seara crepusculului, sau peisajul este foarte neclar.

Cu toate acestea, filmul "Pe corp și suflet", recenzii nu caracterizează o parabolă metafizică, autorii în recenzii tind să socotească filmul pentru tragicomediile de zi cu zi. Într-adevăr, banda este foarte amuzantă și absurdă, precisă, sentimentală și emoționantă.

Filmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilorFilmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilor
Regizorul Alexei Popogrebsky: biografie, carieră, filmeRegizorul Alexei Popogrebsky: biografie, carieră, filme
Guillermo del Toro - filmografia regizoruluiGuillermo del Toro - filmografia regizorului