`My Little Pony in film`: recenzii, poveste, voce

Recent, a avut loc premiul filmului animat "My Little Pony in Cinema". Opinia publicului cu privire la proiectul de animație confirmă doar succesul benzii. Nu numai copii, dar și adulții au devenit fani ai istoriei. Ce a făcut imaginea atât de populară?

Cine amenință Equestria?

Publicul în răspunsurile lor despre "Micul meu ponei în film" spune că a fost o poveste interesantă și ușoară care ar putea atrage atât de multă atenție. La fel ca în seriile animate eponime, ideea principală a proiectului este dovada forței prieteniei.

Principalele personaje sunt șase ponei curajoși. Ei au fost considerați cei mai buni prieteni de mulți ani. Toate nenorocirile și nenorocirile pe care sunt obișnuiți să le poarte împreună, iar evenimentele din imagine nu fac excepție.

Totul începe cu pregătirea Festivalului Prieteniei, care este pe cale să înceapă în Canterlot - capitala țării magic al Equestria, în cazul în care trăiesc o varietate de ponei si unicorni si Pegasus. Prințesa Twilight Sparkle - unul dintre cele șase personaje principale, se consultă cu alte persoane regale despre sărbătoare. Fata speră să facă tot ce este mai bine posibil și este foarte îngrijorat.ponei micul meu la recenzii de cinema

Dintr-o data apare o mare aeronava in oras, din care se afla Amiralul Tempest - un ponei cu un corn rupt. Ea spune că acționează în numele regelui Storm, care trebuie să fie conducătorul Equity. Desigur, poneii nu au vrut să asculte de un invadator necunoscut. Angry Storm îi ordonă armatei să înceapă o bătălie. Primul lucru pe care îl neutralizează prințesele și le transformă în statui din piatră. Cu toate acestea, Iskorka reușește încă să scape. Împreună cu prietenii ei, ea decide să împiedice Storm și gratuit Equestria.

Ca răspuns la filmul animat "Micul meu ponei în cinema" (2017), telespectatorii lăudau în mod repetat ideea că protagoniștii dovedesc din nou importanța prieteniei. Pentru copii, acesta este un lucru bun. Vă reamintim că seria, care prezintă povestea a șase prieteni de ponei, are chiar un slogan: "Prietenia este magică".

Care sunt personajele principale?

Pe Internet, puteți găsi adesea o recenzie sau un răspuns despre desenul animat "My Little Pony in the movie", care spune cât de curajoși se luptă cu personajele principale și cum se apără reciproc.micuțul meu ponei în revistă de desene animate pentru filme

Împreună cu prietenii săi, Iskorka merge în căutare de hipogrifi - creaturi care arată ca jumătate de spițe și jumătate de ponei. Doar ei pot ajuta cu Equity. Dar nimeni nu știe unde trăiesc aceste animale uimitoare. Între timp, Storm trimite o furtună în căutarea a șase prieteni. El are nevoie de ultima prințesă, iar apoi poate folosi vraja pentru a-și folosi puterile pentru propriile sale scopuri.

Aventurile poneilor

Spark și prietenii ei se întâlnesc cu o pisică pe nume Sly Tail. O nouă cunoaștere se dovedește a fi un escroc și înșeală poneii. El promite să le arate unde locuiesc hipogrifii și ei vor decide să le vândă pentru a-și achita datoriile. Din fericire, personajele principale ale timpului învață despre ideea pisicii și interferă cu planul său. Coada este capturată de Bura. Îi face să spună eroului unde au mers poneii. Ca și ultima dată, viclenia decide să arate greșit. Cu toate acestea, de data aceasta pisica nu este înșelătoare pentru propriul său beneficiu, ci pentru salvarea prietenelor.recenzii de desene animate micul meu ponei în filmul 2017

Fetele reușesc încă să găsească un sat hippogrif. Acolo ei învață că aceste creaturi neobișnuite au devenit de mult ponei subacvatice. Deci, ei înșiși s-au ascuns de furtună și, de asemenea, au ascuns de ea perla magică, pe care ticălosul o căuta de mulți ani. Audiența în recenziile lor despre "Micul meu ponei în cinematograf" a remarcat că artiștii au făcut o treabă incredibilă, creând o lume subacvatică. Era foarte colorat și memorabil.

Acționarea vocală și dublarea

Fanii în recenziile lor despre "Micul meu ponei în film" sărbătoresc, de asemenea, munca actorilor. Unii dintre ei au trebuit să-și exprime imediat două personaje și să o facă astfel încât personajele să difere una de cealaltă. Fără îndoială, această sarcină nu a fost ușoară. Cu toate acestea, participanții la proiect au reușit să facă față tuturor dificultăților și, ca rezultat, proiectul a avut succes în rândul publicului.

Vocea care acționa vocal Iskorka a fost angajată Tara Strong, Rebecca Shoikhet a răspuns vocii personajului. Ashley Ball are două roluri - este Apple Jack și Rainbow. Rolurile Pinky Pai și Fluttershy au interpretat Andrea Limbman, dar Shannon Chan-Kent a cântat pentru Pinky. Sarcina nu era ușoară pentru Tabitha Saint-Germain. Fata a trebuit să-și spună Raritatea, Prințesa Luna, Granny Smith și Muffins. Vocile lor Bure și Storm au dat Emily Blunt și Leo Schreiber.

"Micul meu ponei la cinema" a primit o mulțime de feedback pozitiv din partea publicului. Cu toate acestea, criticii profesioniști au fost nemulțumiți de ceea ce au văzut. Pe unul dintre cele mai populare site-uri pentru evaluarea filmelor, Rotten Tomatoes, fani au lăsat 89% din recenziile pozitive din toate recenziile, când al doilea a scris 56% din comentariile aprobatoare. Diferența este doar colosală. De ce sa întâmplat asta?ponei micul meu în revizuirea filmului din revistă de desene animate

Faptul este că nimic altceva decât o animație bună, desenul animat nu a impresionat recenzorii. În același timp, spectatorii care apreciază complotul și utilitatea tinerilor fani au fost satisfăcuți.

De asemenea, fanii menționează că creatorii au lansat o bandă care poate interesa nu numai copii, ci și adulții. Potrivit fanilor, în proiecte primitive pentru copii nu este o dramă, un conflict, punctul culminant, și „My Little Pony în filmul“ conține toate aceste lucruri, precum și multe alte mișcări de complot care atrag atentia.

Ponei - cai miciPonei - cai mici
Cai de ponei - animale mici, dar rezistenteCai de ponei - animale mici, dar rezistente
Păpușe de păpuși: cai de jucărie amuzantPăpușe de păpuși: cai de jucărie amuzant