Centrul de teatru din Moscova `Cherry Garden`: adresa, repertoriu, recenzii

Moscova este renumită pentru viața sa teatrală bogată. În fiecare zi, o mulțime de teatre își deschid ospitalitate ușile pentru locuitorii și oaspeții capitalei. În ultimii ani, Centrul de Teatru din Moscova "Cherry Orchard" a devenit unul dintre cei mai iubiți dintre fanii artei dramatice.

Istoria creării teatrului

Creatorul ITC "Cherry Orchard" și directorul său artistic permanent este regizorul Alexander Mikhailovich Vilkin. Activitatea sa creativă include mai mult de o sută de producții, care au fost realizate cu succes pe scena multor teatre rusești. Trupa sa, Wilkin, fondată în 1995. Teatrul "The Cherry Orchard" nu a avut propria sa sediu pentru o lungă perioadă de timp, și numai în 2015, la timp pentru a 20-a aniversare, colectivul a avut propria clădire situată în centrul capitalei. Dacă nu știți unde se află centrul de teatru din Moscova "Cherry Orchard", adresa este: Moscova, Malaya Piața Sukharevskaya, casa 10. Numele teatrului nu a fost accidental. Alexander Mikhailovici dorea ca creativitatea sa să conțină principiile morale și civice inerente lucrărilor marii Cehov. Teatrul este o instituție bugetară.

Centrul de teatru din Moscova Cherry Orchard

ITC Cladirea Cherry Orchard

Construcția centrului de teatru a fost efectuată în detrimentul investitorilor. Clădirea acoperă o suprafață de aproape 19 mii de metri pătrați. Ea are un aspect foarte vizibil - placă de sticlă diagonală montat pe un grilaj rigid de piatră, atrag atenția, remarcându-se printre clădirile Ring Garden, în care două stiluri arhitecturale sunt amestecate:

• Modernul, aparținând perioadei administrației orașului Yuri Luzhkov;
  • Filistina, care include clădirile secolului al XIX-lea.

Cea mai mare parte a clădirii (12 mii de metri pătrați) este ocupată de centrul de afaceri al principalului investitor. Partea clădirii care aparține teatrului și partea care aparține biroului este împărțită între ele. Atât teatrul, cât și biroul au intrări separate. În clădire există, de asemenea, spații care sunt proprietatea orașului. Centrul de teatru din Moscova "Cherry Orchard" include opt etaje. Plăcile de sticlă, menționate mai sus, au propriile lor semnificații. Acele plăci care arată copacii sunt simboluri „Cherry Garden“, și plăci, care sunt fixate la unghiuri diferite de planul de arhitect reprezintă cortina de teatru imaginar.

Mtc Cherry Orchard

Sala principală a teatrului

Centrul de teatru din Moscova "Cherry Orchard" ocupă primele cinci etaje. La primul etaj și la un nivel subteran sub acesta sunt încăperi tehnice. Un etaj de la al doilea la al cincilea ocupă sala de teatru principală, realizată în tonuri strict negre. O astfel de performanță a audienței îi ajută pe spectatori să se concentreze cât mai mult posibil asupra a ceea ce se întâmplă pe scenă.

• În negru, tavanul și cutia de scenă sunt pictate, într-un ton pentru ele, tapițata de fotolii este selectată.
  • Confecționarea balcoanelor este realizată din panouri din lemn în formă de arc.
  • Parterul și primul etaj sunt decorate cu coloane semicirculare de aceeași culoare de cupru ca și balcoanele.
  • În cortina de grizzly a autorului Maria Solopova-Polyakova vedem prezența atât a tonurilor negre, cât și a celor de culoare maro. În figură, desenată pe cortină, telespectatorii pot vedea ramurile de copaci, scările, ferestrele. Și desfășurate în diferite unghiuri avionul de pe perdea seamănă cu fațada teatrului.

Centrul de teatru din Moscova Cherry Orchard Address

Bufet de teatru

Centrul de teatru din Moscova "Cherry Orchard" își surprinde oaspeții nu numai cu săli, ci și cu un bufet de teatru, care merită o atenție deosebită. Pereții și plafoanele sale sunt realizate în întregime din lemn. De-a lungul perimetrului vizitatorii pot vedea barele din lemn, care sunt o figură asimetrică unghiulară. Ele sunt oarecum similare cu panourile acustice. De fapt, funcția lor este pur decorativă, rezistă stilului general al teatrului. Podeaua de piatră și contorul cu bar pot fi comparate cu o fațadă de piatră. Laconul rotund laconic strălucește luminos și, în același timp, cu ușurință întreaga cameră.

Centrul de teatru din Moscova din Crăciun

Centrul de Teatru din Moscova "Cherry Orchard": repertoriu

De la înființarea sa, repertoriul centrului de teatru a evoluat de la cele mai bune lucrări ale dramei clasice și moderne. Autorii pieselor, pentru care s-au desfășurat spectacolele, sunt Moliere, Cehov, Williams, Ionesco, Ostrovsky, Dostoevsky, Ulitskaya și alții. Atât regizorul cât și actorii consideră că sarcina lor este de a predica în lucrările lor cele mai bune calități umane, de a transmite publicului cât de importante valori morale sunt în viața fiecărei persoane. Pana in prezent, repertoriul teatrului include 19 productii, inclusiv pentru copii. Pentru spectacolele "Tartuffe", "Menagerie din sticlă", "Cât de repede se termină viața", directorul artistic a primit Premiul pentru Guvern.

Centrul de teatru Moscova Cherry Orchard Cum să ajungi acolo

Performanța "gemului rusesc"

Aș dori să menționez în mod deosebit performanța "gem rusesc" în regia lui Nikolai Popkov. Autorul piesei cu același nume, Lyudmila Ulitskaya, și-a dedicat lucrarea soarta inteligenței rusești. Alegerea acestei piese speciale în Teatrul Vilkina nu este accidentală. După ce a fost scrisă la o sută de ani de la "Ciresul de pomi" de către Cehov, ea este, de asemenea, comică și ironică. În același timp, junghi autorul înțelege modul în care lipsa de speranță și speranțe zadarnice de intelectuali din cumva să afecteze cursul dezvoltării societății ruse. Conținutul piesei este: o familie tipic Moscova, intelectuali, fără succes încearcă să prevină distrugerea familiei de origine și să păstreze familia împreună. Dupa ce a vazut acest spectacol, aici în fiecare spectator poate trage o paralelă cu ea însăși, regretând că rămâne în trecut, și cei care se tem de necunoscut, este de așteptat în viitor. joacă subțire și spiritual încurajează oamenii să stăpânească - să păstreze faptele curate și gândurile, să fie auzit de unul pe altul, încercați să vă dea răspunsul este că puteți schimba în casa ta pentru mai bine. În joc puteți vedea liderul actori ai teatrului Vadim Raikin, Serghei Kovalev, Lyudmila Kozhevnikov și alții.

Centrul de Teatru din Moscova repertoriu de grădină de cireșe

De la fanii lor Moscova Centrul de Teatru "Cherry Orchard" comentarii primi cele mai pozitive.

• Locația foarte convenabilă a teatrului, de la stația de metrou "Sukharevskaya" până la intrare merge mai puțin de un minut.
  • Teatrul a introdus o inovație modernă - la intrarea în teatru, mai întâi treceți printr-un cadru magnetic.
  • În teatru există un interior neobișnuit interesant, bilete accesibile.
  • Pe podea trebuie să urcați o scară spirală frumoasă.
  • Pe pereții teatrului există multe portrete de artiști onorați care au jucat aici.
  • O mulțime de oglinzi în camere mici, ceea ce face posibilă creșterea spațiului vizual și se pare că este imens.
  • Există mai multe lifturi în teatru.
  • În hala scaunului sunt situate într-un semicerc, rândurile sunt situate pe diferite nivele, astfel că de oriunde scena este vizibilă.
  • În teatru, o distribuție fină, tineri directori talentați. Ventilatoare de artă teatrală sărbătorească colorat, cu acompaniament muzical minunat, spectacole ale lui V. Annenkova, precum și producția "Johnny și Hes" în regia lui A. Troshin.
  • În piesa "Tartuffe" bazată pe piesa frumoasă a scenei și costumelor Moliere, piesa inspirată a actorilor este impresionantă.
  • În "Cherry Orchard" puteți vedea și spectacole ale altor teatre. De exemplu, audiența a fost impresionată de spectacolul "Trei Nopți", bazat pe povestea lui Gogol "Wii", organizată de Teatrul de Stat al Tânărului Spectator al Republicii Sakha (Yakutia).
  • În teatrul în sine este o atmosferă foarte caldă și plăcută.

De asemenea, vizitatorii regulați ai "Cherry Orchard" recomandă să cumpărați bilete în avans, deoarece în ziua în care spectacolul în teatru este întotdeauna vândut.

În concluzie, observăm că „Livada de vișini“, a reușit să facă acest lucru până în prezent unele teatre nu udavalos- conviețuirea cu un centru de afaceri. Arhitecții au reușit să realizeze armonie în vecinătatea teatrului și birourilor. Fiind în aceeași clădire, ele există absolut autonom. În plus, locația favorabilă și designul neobișnuit al fațadei atrage atât moscoviți, cât și vizitatori ai orașului. Dacă nu ați vizitat încă Centrul de Teatru din Moscova "Cherry Orchard", cum să ajungeți prin intermediul transportului public - vezi mai jos:

• pe metrou până la stația "Sukharevskaya" - la 80 de metri de teatru;
  • troleibuzul spre stradă. Meshchanskaya - 200 de metri de teatru;
  • autobuze spre Prospect Mira - la 310 de metri de teatru.