Seria `Hotel` Rusia`: recenzii ale filmului

În anul 2017, ecranele au intrat în serie "Hotel "

Federația Rusă"“. Recenzile despre aceasta sunt amestecate. Unii au apreciat atmosfera sovietică timp. Alții au plăcut jocul actori. Dar există printre recenziile despre seria TV "Hotel "Federația Rusă"Și negativă.

hotel rusia serie de comentarii

Principalul personaj este Ksenia Baskakova. Fata lucrează în departamentul organizatoric al hotelului. Ea este responsabilă pentru șederea confortabilă a oaspeților, printre care se numără în cea mai mare parte oficialități sovietice și străini de rang înalt.

"Rusia" este nu doar hoteluri. Aceasta este o lume întreagă, care nu are nimic în comun cu realitatea sovietică obișnuită. aici predomină lux, atmosferă atractivă. Hotelul intersectează interesele comitetelor, funcționarilor, autorităților penale. Acest complex imens cu coridoarele de 8 kilometri vieți prin legile proprii. Un om de pe stradă nu poate intra aici. Xenia a reușit să obțină un loc de muncă în "Rusia". Mai mult decât atât, să se mențină la postul despre care visează aproape orice persoană sovietică și progres pe scara de carieră. Totuși, în timp, ea va înțelege cât de greu este să trăiești într-o lume de minciună și ipocrizie.

Personajul principal este îndrăgostit de un ofițer KGB. Rakitin este un om onest. Xenia nu atinge curtea căpitanului Pe 9 de management. Ea se îndrăgostește de un străin, că pentru un angajat al Hotelului sovietic numărul 1 este asemănător cu o sinucidere profesională.

Xenia se confruntă deseori cu o alegere dificilă. Înainte de ochii ei, oficialii i-au intrigat, ofițerii KGB au construit cazul. În același timp, pentru a deveni neutru, Baskakova a devenit mai dificilă în fiecare zi care trece. O seară din februarie a avut loc o tragedie, după care Xenia a decis să părăsească hotelul o dată pentru totdeauna.

hotel russia seriya sentsov comentarii

Regizat de

A eliminat seria "Hotel "Federația Rusă"" Sentsov. Feedback pe creativitate din asta director set. La urma urmei, este creatorul tuturor anotimpurilor serialului popular "Fizruk". Cu toate acestea, pe lângă aceste două proiecte, în filmografie Serghei Sentsova doar șase filme. Anume "Fecioara saraca", "Studio 17", "Moscova nu este Moscova", "Culoarea Bordeaux", "Frumusetea", "Michel". Ultimele două filme din cele listate sunt scurte. "Color Bordeaux" - film documentar.

exprimate

Majoritatea autorilor de comentarii pozitive despre seria "Hotel "Federația Rusă""Rețineți performanța strălucită a interpretului rolului principal. Ekaterina Vilkova a reușit să creeze o imagine a unui angajat strict, cinstit, dar feminin și emoționant al departamentului organizațional.

Ivan Bosilchich a jucat rolul unui străin în care personajul principal este îndrăgostit. Evgeniy Pronin - căpitanul Pe 9 managementul, prietenul loial Baskakova. Paul Trubiner a jucat un alt ofițer KGB. Dar, spre deosebire de Pronin, acest actor a jucat un rol negativ.

Autorii comentariilor pozitive despre seria TV "Hotel "Federația Rusă"" actori, care au jucat personaje secundare, prea amintesc. Filmul prezintă evenimentele din mijlocul anilor șaptezeci. Caracterele sunt oameni dificil. Aceștia sunt oficiali și Agenți KGB, și strămoșii. Asta este reprezentanți ai societății straturi, din care astăzi, de fapt, nu mai există.

Anatoli Goryachev a jucat rolul unui intrigant vechi în seria "Hotel "Federația Rusă"“. Recenzii ale lui actorie jocul este foarte eulogistic. Într-un mod destul de neplăcut, Danila Dunaev a apărut în fața audienței. actor a jucat un arătător cinic, gata pentru orice pentru profit.

Comentariile entuziaste ale audienței despre seria "Hotel "Federația Rusă"" a fost ar fi mult mai puțin fără imagini colorate de birocrați soții, artiști de soi, angajați "interceptarea convorbirilor telefonice“. Roluri secundare, dar extrem de luminoase în film au jucat Nikita Tarasov, Vladimir Matveyev, Larissa Domaskina, Stepan Starchikov, Tatiana Schankin, Serghei Tsepov.

serii hotel rusia actori comentarii

muzică

În multe privințe, succesul filmului depinde de coloana sonoră. Nu este o excepție seria, care este discutată în articolul de astăzi. A fost scrisă muzica pentru filmul cu mai multe părți Vadim Majewski și Alexander Turkunov.

În anii șaptezeci în URSS, jazz-ul domestic sa dezvoltat în mod activ. Cu toate acestea, a fost rar să auziți pe scena interpreților acestei direcții. Acompaniamentul muzical al filmului despre hotelul legendar sune compozitii triste de jazz. Datorită muzicii și inserțiilor, demonstrând realitățile sovietice timp, regizorii au reușit să transmită atmosfera anilor șaptezeci, pe care mulți observatori le-au notat în recenziile lor.

decat sa incheiat comentariile din seria rusia hotelului

Ekaterina Vilkova

Actrita acționează în filme din 2005. Faima de renume pentru Vilkova a venit puțin mai târziu - după lansarea filmului "Stilyagi". Cu rolul administratorului hotelului, în opinia telespectatorilor, actrita sa confruntat. A reușit să creeze pe ecran o imagine complexă, combinând trăsăturile unei eroine romantice și o femeie de afaceri și o femeie fatală.

Potrivit observațiilor publicului, Ekaterina Vilkova a jucat excelent un angajat al departamentului "Hotel nr. 1". Baskakova este o femeie bună. În același timp, ea este foarte exigentă de sine și simpatizează cu alții. Viața lui Xenia nu este ușoară. Recepția oaspeților străini, responsabilitatea ridicată, cercul KGB și șefii de partid și toată lumea ar trebui să fie mulțumită.

hotel rusia serie 1 recenzii serie

Lyudmila Drebneva

Actrita a interpretat rolul principalului personaj - Iskra Efimovna. Merită să spunem că seria are câteva caractere strict pozitive sau negative. Imaginile mai obișnuite sunt complexe, contradictorii. Iskra Efimovna simpatizează cu eroina lui Vilkova. În același timp, ea este un carierist tipic, un om care de mulți ani ocupă o poziție înaltă nu numai datorită calităților sale de afaceri, ci și datorită capacității sale de a exista într-o atmosferă de minciună și ipocrizie constantă. Susține Baskakova în orice. Kgăină personajul principal intră sub atenția permanentă a membrilor comitetului, trădatei.

Lyudmila Drebneva pentru prima dată a apărut pe ecran în 1974, în filmul "Premisa pentru Svetlana". Mai târziu, a jucat în filme precum "Simple Girl", "Gradinita", "Corpul viu", "Broșă".

serie hotel rusia comentarii de către telespectatori

deficiențe

Din motive de justiție, este necesar să spunem că unii spectatori ai seriei au găsit plictisitori și neinteresanți. Integritatea în complotul de acolo. Eroina trece printr-un labirint de situații dificile. Intrigile, carierismul, comitetele bătătorite peste tot - toți acești spectatori văd deja în seria 1 seria "Hotel "Federația Rusă"“. Revizuire, cu toate acestea, nu este doar publicul a subliniat inadvertenŃa poveste romantica, care incepe sa creasca mai aproape de punctul culminant.

Povestea de dragoste a unei femei sovietice și a unui revoluționar străin, potrivit autorilor recenziilor negative, nu se potrivește armonios cu povestea generală. Cu toate acestea, fără motive romantice, filmul ar fi avut mult mai puțini fani.

Ce a încheiat seria "Hotel" Rusia "?

Recenzii ale spectatorilor care plăcut filmul Sentsova, converg într-unul: directorul, operatorii, artiștii au reușit să recreeze atmosfera din anii `70. În ceea ce privește complotul, opiniile au fost împărțite aici. Dar cum sa terminat povestea lui Xenia Baskakova? Mulți oameni sunt conștienți de incendiul din hotelul Rossia. Soarta personajului principal al filmului, creată pe baza evenimentelor tragice din februarie 1977, este descrisă mai jos.

După incendiu, Xenia a fost din nou promovată. Dar a refuzat un post nou. Personajul principal așteaptăcopil, decide să părăsească hotelul, să dea naștere, apoi să lucreze ca interpret. În ultimele fotografii, Xenia merge cu fiul său într-unul din parcurile metropolitane. În acest moment, după cum se aștepta, apare Manuel Santos - tata copil. Acesta este finalul seriei "Hotel "Federația Rusă"“.

hotel rusia serie de comentarii

Istoricul istoric

În februarie 1977 a avut loc una dintre cele mai mari incendii din istoria URSS. Hotelul "Rusia" ardea. Ca rezultat al incendiului, au murit 42 de persoane. Mai mult de 50 răniți. Stăpânul, care era în serviciul acelei nopți, sa sinucis după prima interogare. cap inginerul și mai mult mai mulți angajați au fost arestați. Cu toate acestea, cauza penală a fost închisă din cauza unei amnistii la momentul celei de-a 60-a aniversări a Marii Revoluții din octombrie.

Hoteluri de top în Nizhny NovgorodHoteluri de top în Nizhny Novgorod
Cele mai bune hoteluri din TransilvaniaCele mai bune hoteluri din Transilvania
`Hotel Babylon` - serii pentru vizionare ușoară`Hotel Babylon` - serii pentru vizionare ușoară