Performanțe pentru adolescenți: recenzie, recenzii. Spectacole pentru elevii de liceu

Tinerii moderni nu-și plac arta, cum ar fi teatrul, preferând să stea pe internet sau, în cel mai rău caz, să meargă la filme. Între timp, teatrul este o parte integrantă a formării unui intelectual cu adevărat dezvoltat. Prin urmare, este atât de important să știm ce spectacole interesante sunt pentru elevii de liceu, la care pot fi încă reduși.

Teatre pentru copii în Moscova

În multe teatre ale capitalei, se realizează cu succes diferite spectacole, care pot fi urmărite și de copii. Înainte de listarea câtorva dintre ele, merită un pic mai multe detalii despre teatrele pentru copii din Moscova - la urma urmei, ei se specializează atât în ​​spectacole pentru adolescenți, cât și în spectacole pentru copii.

jucați pentru adolescențiExistă o mulțime de instituții similare în capitala țării noastre. spectacole muzicale, care vor fi interesante și cele mai mici, iar copiii sunt mai mari, puteți vedea vizitand Teatrul de Copii din Natalia Sateliți - primul teatru din lume, în cazul în care show-operă pentru copii, printre altele. În capitală există și un teatru de umbre pentru copii. Nu credeți că aceste distracții sunt interesante numai pentru copii. Pentru categoria mai veche de spectatori există și o selecție bogată de spectacole, iar adolescenții sunt conduse pe un tur al teatrului și oferă detalii despre specificul acestei forme de artă.

Nu uitați de teatrul tânărului spectator. Și la Moscova există atât centrale, cât și regionale. Și în acest fel și în alte spectacole pentru adolescenți trec constant, iar un vast repertoriu permite alegerea reprezentării pe gust și pe un buzunar. Teatrul de păpuși al lui Serghei Obraztsov este foarte popular chiar și în rândul adulților. Nu presupuneți că păpușile sunt destinate numai celei mai tinere vârste: în acest templu artistic fiecare telespectator va găsi ceva de surprins.

Micul Printul MuzicalTeatrul iubitului și bine-cunoscutului "bunic Durov" și a animalelor sale sunt un alt loc minunat, care este perfect pentru vizitarea copiilor. Dacă animalele sunt iubite, atunci iubesc la orice vârstă - ceea ce înseamnă că nici un adolescent nu va fi plictisit și neinteresant să se uite la animale amuzante, efectuând o varietate de trucuri și trucuri.

Spectacole despre teatrele dramatice pot vedea în teatrul AZ. Această instituție este neobișnuită, în primul rând prin faptul că există prezentări non-triviali - adică repertoriul este diferit de celelalte. Și, în al doilea rând, teatrul are propria trupă a copiilor. Este întotdeauna interesant să te uiți la colegi!

Trebuie remarcat că la Moscova există doar o sută șaptezeci de teatre. Mai mult de o treime dintre ele sunt pentru copii. Nu este posibil să menționăm totul, bineînțeles, ci să alegi un loc unde să-l iei pe copil acolo, cu siguranță e de la ce.

Varietate de genuri de spectacole

Mulți, din anumite motive, cred în mod eronat că spectacolele pentru copii sunt în mare parte comedii cu distracție ușoară, în cazul în care nu trebuie să vă strângeți capul. O astfel de reprezentare este fundamental greșită. Poate, doar parțial această afirmație este valabilă pentru cea mai mică categorie de telespectatori - copiii de trei ani, dar chiar și pentru ei se manifestă mai multe spectacole serioase. Iar pentru copiii mai mari și nu pot vorbi: pentru spectacole adolescenți oferind o bogată varietate de genuri: este o comedie și dramă, și melodramă, și aventură, și musicaluri, și operettyhellip- La unele spectacole au loc la Moscova pentru copii - doar de mai jos.

Micul Print

Stas Namin este cunoscut de un public larg (mai ales cei care sunt mai în vârstă) ca lider al grupului "Flori". Cu toate acestea, este, printre altele, este de asemenea creatorul primul din țara noastră, musicaluri de teatru, care îi poartă numele. În Teatrul Stas Namin, copiii și părinții lor pot vedea frumosul muzical "Micul Prinț", bazat pe opera omonimă a lui Antoine de Saint-Exupery. Minunata coregrafie, trucuri uimitoare, peisaje frumoase, o mare munca a regizorului si a actorilor - asta asteapta pe cei care vin la joc. Muzica "Micul Prinț" este ocupată de actorii principali ai Teatrului Stas Namin - cum ar fi Andrei Domnin, Yana Kuts, Ivan Fedorov și alții.

livada de cires din CehovSpectacolul durează o oră de patruzeci și cinci de minute, iar spectatorii care au vizionat-o deja, observă că timpul trece foarte repede. Copiii nu se plictisesc în timpul producției, iar când se întorc acasă pentru o lungă perioadă de timp, își amintesc de o performanță minunată.

"The Cherry Orchard"

O altă opțiune. "Livada de cirese din Chechov" merge direct la mai multe teatre din Moscova. Regizorii iubesc această producție pentru oportunitatea atemporală - scrisă la începutul secolului trecut, rămâne relevantă chiar și acum.

Pentru a vedea acest joc pentru adolescenți de la Moscova este posibil, de exemplu, în Teatrul Pushkin. Acolo, de aproape trei ani, a fost pusă în scenă de regizorul Vladimir Mirzoiev. În rolurile principale - artiști, cunoscuți nu numai pentru teatru, ci și pentru film, Maxim Vitorgan, Taisia ​​Vilkova, Victoria Isakova și mulți alții. Spectacolul durează aproape trei ore cu o pauză.

joacă pentru adolescenți la MoscovaÎn Teatrul Mayakovsky, a fost, de asemenea, pusă în scenă "Livada de cireșe" a lui Cehov. Durata lui este de zece minute mai scurtă decât cea a teatrului-coleg, dar asta nu înseamnă că în această formă sau conținut această performanță pierde lui Pușkin. Stanislav Lyubshin, Vladimir Steklov, Pavel Lyubimtsev sunt doar câțiva actori implicați în spectacol, iar cu astfel de nume performanța nu poate eșua.

cu mult timp în urmă piesaVederea lui Cherry Orchard de la Andrey Konchalovsky se bucură de spectatorii de la Teatrul Mossovet. Comedia în patru acte merge cu succes cu participarea unor artiști celebri precum Julia Vysotskaya, Alexandru Domogarov, Alexei Grishin și alții. În plus, există o "livadă de cireșe" în Lenkom, lângă marele Mark Zakharov. În piesa de joacă Alexander Zbruev, Maxim Amelchenko, Leonid Bronevo.

"O dată la un moment dat." Producție incitantă

Piesa "Once Upon Time" bazată pe piesa cu același nume Alexander Gladkov de la începutul celui de-al patruzecelea teatru al armatei ruse. Desigur, au existat pauze atunci când această producție (apropo, multe din acest joc este familiar cu frumosul film "Balada Hussar") nu a fost inclusă în repertoriul teatrului. Dar, în ultimii ani, o prezentare actualizată, realizată cu măiestrie de către regizorul Boris Morozov, îi mulțumește din nou publicului. Aceasta este o citire complet diferită a vechiului text - totuși, fiecare producție este un fel de unicat.

Spectacolul dureaza aproximativ trei ore, iar printre actorii principali au susținut artiști precum Anna Kireeva, Anastasia Busygina, Serghei Kolesnikov, Valery Abramov, Elena Svanidze și așa mai departe.

Doctorul Cehov

În teatru Poarta Nikitsky există o prezentare minunată, bazată pe lucrările lui Anton Pavlovici. Acesta este piesa "Doctor Chekhov" - așa-numitele fantezii teatrale. Regizat de Mark Rozovsky Acesta a realizat un proiect cu adevărat enorm - „shoveled“ muntele literaturii, nu este pur și simplu restaurat scena personajelor lui Cehov, el le-a făcut în viață, și două ore în sala de doar zbor de. Criticii nu numesc nimic acest lucru o "performanță-studiu".

medicul de performanță al cehilorÎn producție sunt actori de teatru - Alexandru Karpov, Margarita Rasskazova, Vladimir Piskunov, Yuri Golubtsov, Olga Lebedeva. De pe scenă, spectatorii pot vedea dramatizarea poveștilor lui Cehov precum "Diplomat", "Vanka Zhukov", "Vreau să dorm" și alții. În total, pentru spectacol, regizorul a selectat opt ​​opere remarcabile ale scriitorului de ani diferite.

„Muschetarilor“

Un alt spectacol pentru adolescenți cu încredere poate fi numit "muschetari" (sau "Trei muschetari"). Cine nu a citit în cărțile din copilărie Alexandre Dumas! Cine nu a luptat în bătăliile serioase de lângă Drsquo-Artagnan și prietenii lui curajoși! Băieții și fetele în orice moment sunt aproape și de înțeles aventurile acestor personaje și, prin urmare, această performanță este invariabil în cerere.

spectacole pentru elevii de liceuUită-te la viața muschetari disperate și bucurați-vă de joc frumos și zăbrele pot fi în Ramtha - stadializarea Andrei Ryklin durează ore exact doi ani și jumătate. De asemenea, pentru a viziona eroii de neuitat din Dumas, există o șansă pentru vizitatorii Teatrului Cehov - dar trebuie să fim pregătiți pentru faptul că spectacolul nu va fi un exemplu mai mare de patru ore și patruzeci de minute. Adevărat, producția are două întreruperi. Pentru prima dată în acest teatru, această performanță a avut loc acum doi ani, în toamnă, deci putem spune că acesta este un joc relativ nou. Caracteristica sa, în plus față de lungimea, constă în faptul că regizorul Konstantin Bogomolov, crearea de prezentare, nu folosiți textul marilor clasici francezi. Pe această bază a fost creată o nouă poveste, care se caracterizează prin dragoste și un detectiv, și mistikahellip- Pentru a înțelege ideea directorului, este necesar pentru a viziona spectacolul! În plus, există actori minunați - Danil Steklov, Igor Vernik, Victor Verjbitsky, Irina Miroshnichenko, Rosa Khairullina și alții. Ați văzut deja nota de producție că nu puteți rămâne indiferent. Indiferent dacă, cum ar fi „gunoi-epic“ (aceasta este subtitlul piesei) sau nu, eu nu sunt de acord că nu este ca nimic si nimeni, nu poți.

Pe lângă RAMT și Teatrul Cehov, există "Trei mușchetari" și Stas Namin. În interpretarea sa, aceasta este o producție muzicală. Piesele bune, actorii buni, povestea bună - ce altceva este necesar pentru o performanță minunată? Timp de două ore și jumătate, spectatorii au ocazia să se bucure de actori precum Yana Kuts, Alexander Verkhoshanskaya, Oleg Lickevich și mulți alții.

"Cine a creat miracolul"

Timp de cincisprezece ani în repertoriul RAMT există o performanță spectaculoasă pentru adolescenți - "Cine a creat miracolul". Se bazează pe piesa lui William Gibson - povestea unei persoane reale, o femeie-om de știință, Ellen Keller. Din cauza bolii, în timp ce încă un copil mic, ea a încetat să mai vadă și să audă, dar, cu toate acestea, a fost capabil de a absolvi de la una dintre cele mai prestigioase universități din lume - Harvard, a devenit un lingvist, matematician, scriitor și profesor. Ea într-adevăr a creat un miracol, după ce a reușit imposibilul: să învețe să citească și să vorbească, să înoate și plimbare cu velosipedehellip- Pe scurt, s-a dovedit că capacitățile umane - sunt infinite, ai nevoie doar de o dorință foarte puternică de a realiza ceva. Despre aceasta - despre capacitățile umane și credința în sine, credința în cele mai bune - și un joc minunat a fost realizat de regizorul Yuri Eremin.

Prezentarea același nume se află în teatrul de la Poarta Nikitsky. Timp de două ore, publicul are posibilitatea de a empatiza cu soarta lui Helen Keller, în același timp, se bucură de un joc de Nikolai Glebov, Natalia Kalashnikov, Mihail Ozornina, Faith Desnitskaya, Ekaterina Vasilieva. În ciuda faptului că setarea activat pentru a vizualiza șaisprezece ani, mulți părinți aduc la spectacol chiar desyatiletok - și, așa cum suntem siguri, se vede numai copiii pentru viitor.

„Bădăran“

În același teatru este o altă performanță pentru adolescenți - bazat pe piesa lui Denis Ivanovici Fonvizin „The minor“: „bădăran. RU. " poveste veche cu o tentă modernă - asta e tot ce este nevoie pentru a atrage atenția copiilor (ca de exemplu: în play folosit corzile muzicale, liderul grupului „Leningrad“). Și relevanța piesei la toate vârstele a fost și rămâne imensă! Stadializarea durează două ore, a implicat Alexander Panin, Irina Morozova, Stanislav Fedorchuk și alți artiști nu mai puțin remarcabile.

spectacole pentru copii în MoscovaCei care iubesc Teatrul Maly, puteți merge la "non-horoscop" exact acolo. Acest spectacol a fost pe scena sa de ceva timp - mai mult de treizeci de ani. Durata lui - ore de aproape doi ani și jumătate, și poate fi văzut în reprezentarea actori precum Olga Abramova, Mihail Fomenko, Vladimir Spout, Maria Seregina Alexei Kudinovich și altele.

Desigur, acestea sunt doar câteva din performanțele existente la Moscova pentru adolescenți. Gama de reprezentări este incredibil de largă - există o voință, și să meargă acolo, pe asta!

Teatrul "Spărgătorul de nuci" (Ekaterinburg): repertoriu și trupă, alte teatre ale…Teatrul "Spărgătorul de nuci" (Ekaterinburg): repertoriu și trupă, alte teatre ale…
Teatrul de iluzie al Moscovei este un loc în care se întâmplă miracole!Teatrul de iluzie al Moscovei este un loc în care se întâmplă miracole!